Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 51489 keer)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 14-04-2006, 22:37:59 »
ja daar zijn ze weer, mijn fototjes, dit keer alleen nog van de WIDM site. Ik vind het vreemd dat alleen de fototjes van de schoonmaakschema's (weet ook even niet hoe ik het moet omschrijven, van de auto 1 en 3 in beeld komen en niet van 2. En er staat ook iets op, een soort tekening, maar het is weer eens te vaag.... Het gaat dus om dat gele papiertje wat staat daar allemaal, los van wat er met auto 2 moet gebeuren....

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2006, 22:38:08 »
eerste conclusie: het wordt steeds beter!  ::tandpastasmiley::
(en zo hoort het ook!)
3 opdrachten ipv 2
en dan ook nog eens een hele leuke (de afzonderlijke opdrachten waren schitterend om volgen!)
frédérique moet zoo lachen als roderick van plaats verwisselt, niet normaal! en dan neemt ze zo haar glas en drinkt snel iets om toch maar niet te moeten lachen *GE-WEL-DIG*! prachtig moment.
ze heeft natuurlijk door dat dat een opdracht is, net zoals iedereen van iedereen doorheeft als die een opdracht doet (wat moet peggy plots over het WK beginnen, milouska moppen vertellen, fré een speech afsteken, ... dat is zo duidelijk een opdracht dat iedereen er gewoon mee zit te lachen  ::tandpastasmiley:: )

fré doet het vandaag op zijn lotties: zich lekker verdacht maken.
- de opdracht van richard verkl*ten (nochtans haar partner in crime dacht ik?)
- ze wil toine doen praten
- enorm traag rijden met de auto
nu ja, dit is er zo over dat ik haar minder ga verdenken! ze wil duidelijk dat anderen haar als mol kiezen.

vandaag mijn mol roderick bezig gezien
- neemt opnieuw een sleutelpositie in tijdens de 2de opdracht: hij mag als eerste! neemt natuurlijk de plaats in van de mol, maar dat kan niet, want hij is het zelf! dus 250 euro minder
- rijdt erg traag

toch ook weer wat verdachte dingen van milouska gezien (maar dit is ook al weer zo opvallend dat ik er niet aan wil denken dat zij de mol is!)
- ik denk dat zij op het idee van boekenkast kwam (terwijl dat natuurlijk iets is dat moeilijk te vinden is)
- een boekenkast in een sanitairwinkel... (prachtige reactie van frederique!)

ik kreeg het wel even spaans benauwd toen frederique tijdens de test geen verdachte gaf! maar ik wist dat ze er niet uit kon gaan (want moet nog met fiets rijden), en dan was het al snel duidelijk dat het richard zou worden. peggy is dan de volgende

voor volgende week: roderick die zegt 'de mol staat hier bij ons', nou ja  ::vergroot::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 14-04-2006, 22:43:27 »
Fredje is idd erg mollerig beziggeweest. Wat ik vooral opvallend vond is dat zij Toine z'n opdracht wilde laten mislukken en die van Richard ook (is zelfs gelukt). Een mol weet wat voor opdracht iemand heeft, die heeft ze van te voren gezien, dus als iemand zich daar naar gedraagd, dan weet zij het precies welke opdracht het is.

Toine is een echt winner....:)

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 14-04-2006, 22:46:51 »
Roderick, met de Mol van stoel verwisselen?? Tsja als je de Mol zelf bent, kun je overal gaan zitten..
Ik zeg ook maar wat..

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 14-04-2006, 22:48:51 »
en dan was het al snel duidelijk dat het richard zou worden. peggy is dan de volgende


Sorry dit volg ik niet helemaal?
Molloot sinds seizoen 4

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 14-04-2006, 22:49:03 »
Fredje is idd erg mollerig beziggeweest. Wat ik vooral opvallend vond is dat zij Toine z'n opdracht wilde laten mislukken en die van Richard ook (is zelfs gelukt). Een mol weet wat voor opdracht iemand heeft, die heeft ze van te voren gezien, dus als iemand zich daar naar gedraagd, dan weet zij het precies welke opdracht het is.

Toine is een echt winner....:)
maar dat was toch voor iedereen aan tafel duidelijk dat dat een opdracht was?
waarom zou je anders 15 minuten zwijgen? niemand is zooo dom om dat niet door te hebben
misschien milouska niet  ;D (maar ik ben er nog niet uit of ze het speel of écht zo is, zoals toine zei: dan verdient ze het gouden kalf  ::rofl:: (is dat eigenlijk echt een prijs? ik neem aan van niet) )

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 14-04-2006, 22:51:47 »
Sorry dit volg ik niet helemaal?
Er zijn foto's waarop de kandidaten staan (tot nu toe) in volgorde van afvallen.. Tot nu toe klopt et dus, en als ie blijft kloppen is Peggy de volgende.

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 14-04-2006, 22:52:12 »
ja, da's echt een prijs...
maar als ze het is: dik verdiend. Je zult maar wekenlang dom moeten doen terwijl je het niet bent, en dan al dat commentaar en al dat geruzie enzo
Slapen kan altijd nog!!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 14-04-2006, 22:52:52 »
Het Gouden Kalf, de grote prijs van het Nederlands Film Festival ::regenboog::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 14-04-2006, 22:53:26 »
maar dat was toch voor iedereen aan tafel duidelijk dat dat een opdracht was?
waarom zou je anders 15 minuten zwijgen? niemand is zooo dom om dat niet door te hebben
misschien milouska niet  ;D (maar ik ben er nog niet uit of ze het speel of écht zo is, zoals toine zei: dan verdient ze het gouden kalf  ::rofl:: (is dat eigenlijk echt een prijs? ik neem aan van niet) )

Jawel, maar die is stuk positiever dan hoe Toine het bedoelt..
 ::rofl::

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 14-04-2006, 22:54:11 »
Sorry dit volg ik niet helemaal?
tijdens de test wordt altijd gezegd wie ze verdenken. enkel de kandidaat die afvalt zegt geen naam, maar iets van 'ik twijfel heel erg' of 'ik doe een gok' maar ze zeggen dus niet op wie ze eigenlijk stemmen. zo kan je tijdens de test al weten wie zal afvallen. dit keer was het richard van wie we geen naam te horen kregen (maar frederique gaf ook geen naam, daardoor was ik even geschrokken ;) )

er staat hier op het forum ergens een foto met daarop op de bovenste rij: geert - chris - richard - lege ruimte
en op de onderste rij: liz - peggy - frederique - milouska - toine (of toine - milouska) - roderick
en dit is ook de volgorde van afvallen!!! op de lege ruimte komt mary-lou, die er bij de persvoorstelling niet bij kon zijn
peggy is dus de volgende afvaller

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 14-04-2006, 22:54:56 »
Er zijn foto's waarop de kandidaten staan (tot nu toe) in volgorde van afvallen.. Tot nu toe klopt et dus, en als ie blijft kloppen is Peggy de volgende.
O? In de aflevering? of ergens op internet ofzo?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 14-04-2006, 22:56:15 »
tijdens de test wordt altijd gezegd wie ze verdenken. enkel de kandidaat die afvalt zegt geen naam, maar iets van 'ik twijfel heel erg' of 'ik doe een gok' maar ze zeggen dus niet op wie ze eigenlijk stemmen. zo kan je tijdens de test al weten wie zal afvallen. dit keer was het richard van wie we geen naam te horen kregen (maar frederique gaf ook geen naam, daardoor was ik even geschrokken ;) )

er staat hier op het forum ergens een foto met daarop op de bovenste rij: geert - chris - richard - lege ruimte
en op de onderste rij: liz - peggy - frederique - milouska - toine (of toine - milouska) - roderick
en dit is ook de volgorde van afvallen!!! op de lege ruimte komt mary-lou, die er bij de persvoorstelling niet bij kon zijn
peggy is dus de volgende afvaller
Oh, dus dan zou milouska afvaller zijn, toine winnaar en roderick de mol als ik het goed begrijp?
Molloot sinds seizoen 4

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 14-04-2006, 22:58:08 »
Geweldige aflevering weer  ::bravo:: Ook mooie opdrachten  ::ok:: Alleen jammer dat het 250 euro is... dat vind ik net een beetje aan de lage kant  :-\\

Frederique zat zichzelf wel heel erg verdacht te maken, iets te obvious. Peggy is ook iets te veel aanwezig na mijn idee. Ik denk nog steeds dat het Milouska is  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 14-04-2006, 23:00:25 »
Oh, dus dan zou milouska afvaller zijn, toine winnaar en roderick de mol als ik het goed begrijp?
das moeilijk op te maken
die laatste 3 zouden in ieder geval de finale moeten spelen
maar ik hoop er stiekem op dat dit keer de finale met 4 gespeeld wordt, net als in de laatste belgische mol.
zodat frederique er ook bij kan zijn!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 14-04-2006, 23:01:27 »
geweldig ook die kandi's:

als Milouska het is
krijgt ze
een staande ovatie
juichende optocht
door een stad naar keuze

SUPER
toen moest ik echt lachen  ;D
Triomf!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 14-04-2006, 23:01:34 »

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 14-04-2006, 23:03:05 »
*anti-climax*

er zijn 10 afleveringen, Karel zei dat ivm de opdracht van Roderick

Thx voor de link.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 23:04:49 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 14-04-2006, 23:06:21 »
*anti-climax*

er zijn 10 afleveringen, Karel zei dat ivm de opdracht van Roderick

Thx voor de link.
waarom is dat een anti-climax?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 14-04-2006, 23:07:34 »
Omdat als het waar is je nu gelijk weet wie er uit gaat wanneer en wie de mol is --> Roderick
Molloot sinds seizoen 4