Auteur Topic: Aflevering 9: de finale!  (gelezen 68263 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #220 Gepost op: 10-05-2006, 12:00:44 »
Als je toen op Milouska stemde was je niet dom. Dat je daarna juist op Roderick ging zitten: dat was dom... :P ;)
Milouska is nooit serieus bij mij in beeld geweest als mol. We weten vrijdag hoe het zit.

Als ik het mis heb, dan gaan mijn complimenten naar iedereen die het wel correct had. En andersom?

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #221 Gepost op: 10-05-2006, 12:02:33 »
Milouska is nooit serieus bij mij in beeld geweest als mol. We weten vrijdag hoe het zit.

Als ik het mis heb, dan gaan mijn complimenten naar iedereen die het wel correct had. En andersom?

Andersom precies hetzelfde! :)
WIDM addicted....

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #222 Gepost op: 10-05-2006, 19:41:36 »
... vond ik het ook heel opvallend bij de tango-opvoering van Liz en Roderick dat zij, Milouska dus, zich érg afzijdig hield bij de discussie wíe nu Liz en Roderick zouden zijn. Pas toen er voor een ander, vekeerd, koppel gekozen leek te gaan worden, deed zij haar mond open om die keuze toch érg te stimuleren. Vond ik ook al erg verdacht toen..... 8)

Dit begrijp ik niet goed. Als de rest toch fout zit, waarom dan nog stimuleren?
Om aan te geven dat je de Mol bent?
Het is toch gewoon de bedoeling dat de Mol ervoor zorgt dat er zo weinig mogelijk geld in de pot komt, en dit zo onopvallend mogelijk.
Een Mol dient eerder in te grijpen als ze het juiste koppel wensten te kiezen.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ik ben het!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het leven is te kort om niet te genieten!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #223 Gepost op: 10-05-2006, 20:01:36 »
Nee, juist lekker iedereen zijn woordje laten doen. Juist níet pas iets zeggen als het juiste koppel gekozen dreigt te worden, dát is pas opvallend. Maar net genoeg zeggen om te zorgen dat de keuze de verkeerde kant op blíjft gaan! Dat deed ze heel geraffineerd! ;)

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #224 Gepost op: 11-05-2006, 11:25:51 »
Zat dat in aflevering 9??  ???







 ;)

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #225 Gepost op: 11-05-2006, 12:59:38 »
nee, maar toch kunnen we erover praten.
Ik ben het eens met "ik ben het"'.
Erg geniepig, zo was ze wel vaker
Heel voorzichtig afwachtend en dan kracht bijzetten.
Toch begrijp ik ook dat je op Roderick en Fre zitten, daar zijn ook zoveel aanweizingen naar.
Die cijfercode zie ik niets in, daarnaast ga ik voor Miljouska, niet voor 100% want ik ben momenteel vreselijk in de war.
Morgen horen we wel hoe het uiteindelijk zit.

Offline ik ben het!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het leven is te kort om niet te genieten!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #226 Gepost op: 11-05-2006, 14:34:48 »
Dat herken ik. Eigenlijk al vanaf het begin zit ik op Milouska, maar elke keer was er de twijfel. En elke keer die kick als Milouska er wéér niet uithoefde. Wat dat betreft.... ;D
Maar de argumenten die ik, vooral over Roderick, hoor, tja. Twijfels. :-\\ Ik blijf op Milouska zitten, maar wel met kriebels in mijn buik, ik weet het níet zeker... En nou krijgen we net eters morgenavond (al lang, te lang geleden afgesproken). Dus opnemen maar! 8)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #227 Gepost op: 11-05-2006, 16:12:26 »
Zo weinig mensen die de lieve Frédérique verdenken.
Raar.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #228 Gepost op: 11-05-2006, 17:08:35 »
Zo weinig mensen die de lieve Frédérique verdenken.
Raar.

Hoezo is dat raar? Ik verdenk Fre ook niet. Ze is erg fanatiek met het spel en ze heeft al veel geld voor de pot verdiend...
WIDM addicted....

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #229 Gepost op: 11-05-2006, 17:09:38 »
Hoezo is dat raar? Ik verdenk Fre ook niet. Ze is erg fanatiek met het spel en ze heeft al veel geld voor de pot verdiend...
Is het dan niet eigenaardig dat de laatset 3 afleveringen zowat alle kandidaten wel Frédérique verdachten?
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ik ben het!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het leven is te kort om niet te genieten!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #230 Gepost op: 11-05-2006, 18:51:06 »
Is het dan niet eigenaardig dat de laatset 3 afleveringen zowat alle kandidaten wel Frédérique verdachten?

Ja, en die gingen er dus ook één voor één uit!
 ::jaja::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #231 Gepost op: 11-05-2006, 22:22:53 »
Ja, en die gingen er dus ook één voor één uit!
 ::jaja::

tja als ze allemaal op Frédérique zitten... er moet toch iemand uit he,
en laat dat nou net degene zijn met de minste goede antwoorden/degene die het langste over de test deed...
Triomf!

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #232 Gepost op: 11-05-2006, 23:47:58 »
Ik zit op een lijn met 'ik ben het!'.
Alles wat jullie zeggen zou ik voorwaar kunnen nemen.
Echter moet het wel realistisch blijven, en niet te diep naar hints gaan zoeken.
Nog 20 uur en 45 minuten voor de ontknoping
Ik kan het helaas ook niet zien, maar bekijk het diezelfde avond nog op internet, als ie er goed opstaat.
Moet voetballen, dus dan word het de herhaling.

Natuurlijk krijg ik wel via sms te weten wie de mol is.

GR Sijb

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #233 Gepost op: 12-05-2006, 09:39:49 »
Volgens mij is het hele forum in ernstige verwarring, bijna niemand gaat echt volledig voor een persoon. Dat was voorig jaar toch echt wel anders.
Ik zelf verkeer in een ernstige staat van verwarring, dus wie ook de mol is,
ik neem alla Karel m'n hoed er voor af.  ::respect:: Nog een dag doorworstellen en dan weten we het allemaal. Ik zit vanavond op het puntje van m'n stoel en hoop er niet af te donderen. hahaha lol.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #234 Gepost op: 12-05-2006, 10:30:19 »
Is de verwarring te danken aan de mol of aan veel kandidaten, die zich voordeden als de mol? Veel wilden verdacht overkomen om de verdenking op henzelf te laten vallen.

Daarom denken veel aan twee mollen.
Daarom zijn veel kandidaten gesneuveld, door meer te denken aan de verdenking op zich te laten dan achter de mol te zitten (Richard?)
Daarom weten wij het ook niet zeker.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #235 Gepost op: 12-05-2006, 10:43:40 »
Volgens mij is het hele forum in ernstige verwarring, bijna niemand gaat echt volledig voor een persoon. Dat was voorig jaar toch echt wel anders.
Ik zelf verkeer in een ernstige staat van verwarring, dus wie ook de mol is,

Ja das echt vervelend (of juist niet ??? ) dat er geen echte duidelijke mol is dit jaar. Ik heb eens in mn omgeving gepolsd en echt iedereen denkt wat anders... Ik geloof dat er (verborgen) molhints in de serie zitten voor alledrie... Maar ja drie mollen is wel een beetje veel van het goeie.
Tell me what your telescope says

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #236 Gepost op: 12-05-2006, 10:58:54 »
Deze post moet eigenlijk staan in Aflevering 10...

bron: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=22006

"Ik viel echt in een gat"
Toen Peggy Vrijens gevraagd werd voor Wie is... de Mol? reageerde ze direct enthousiast. “Ik kende het programma en vond het altijd al erg goed. Het leuke aan het spel is dat het nooit ophoudt. Het begint al bij het vertrek uit Nederland. Iedereen loopt elkaar steeds in de gaten te houden en probeert zichzelf zo verdacht mogelijk te maken. Frédérique zei dat ze het heerlijk vond dat ze zich op die manier weer kind mocht voelen. En zo hebben wij dat allemaal ervaren.”

Frédérique
Het hoogtepunt van het avontuur was voor Peggy de fietsopdracht. Er waren toen nog vier kandidaten over en Frédérique Huydts was de enige die de opdracht volhield. “Het was een ongelooflijke prestatie dat zij die berg klein wist te krijgen onder die omstandigheden. Het waaide, er was weinig zuurstof op die hoogte en de berg was steil. Zij heeft het puur op wilskracht voor elkaar gekregen. Ze kon alles aan en dat heeft ze tijdens de fietsopdracht laten zien. Het is niet te verteren dat ze er een half jaar later niet meer is. Zo oneerlijk. Het is moeilijk en mooi tegelijk om haar elke vrijdagavond weer te zien stralen op tv."

Ongeloof
Hoewel Peggy enorm ver is gekomen, moest ze vlak voor de finale naar huis. Een moment dat ze maar nauwelijks kon bevatten: “Totaal ongeloof. Je wordt opeens weggerukt van een groep mensen waar je al drie intensieve weken mee optrekt. Je wordt direct afgevoerd en bent opeens alleen. Ik viel echt in een gat. Ik bleef maar malen over alle (foute) keuzes die ik gemaakt had. Routineus nam ik mijn mollenboekje om op te schrijven waar iedereen zat tijdens de executie. Dat was niet meer nodig. Ik lag eruit.”

Groot geheim
Inmiddels is Peggy weer terug in Nederland en weet ze al een behoorlijke tijd wie de mol is. “Ik heb het tegen niemand gezegd. Veel mensen hebben me geprobeerd uit te horen, maar ik heb mijn lippen stijf op elkaar gehouden. Na vanavond weet iedereen het en kan ik eigenlijk mijn grote geheim met iedereen delen.” [MT]


Wie is... de Mol?, Ned 2, 20:30 uur 


If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #237 Gepost op: 12-05-2006, 13:23:23 »
Ja, en die gingen er dus ook één voor één uit!
 ::jaja::

Weet je wat me hierbij zo stoort.
Het WIDM team heeft er de laatste jaren zowat een gewoonte van gemaakt om van kandi's die er uitgingen steeds zeer "onduidelijk" te laten zijn in hun allerlaatste biecht (ik vermeod dat er diverse mogelijke biechten per aflevering worden opgenomen van elke kandi).
Ik bedoel: zij noemen dan soms 2 tot 3 verdachten, men laat niet zien wie ze verdenken, ze antwoorden halfslachtig...

De laatste 3 afleveringen gingen de Frédérique stemmers eruit. Maar wat merken we nu tot mijn grote verbazing dat de andere kandi's blijkbaar ook reeds langer Frédérique als Mol zagen, terwijl dit in de biechten niet zo bleek te zijn.
Verwaaring alom natuurlijk bij de opmerkzame WIDM fans.

Ik heb sterk de indruk dat men ons laat denken "Frédérique kan het dan zeker niet zijn".
Ik had dit gevoel ook, tot vorige week. Toen dacht ik plots: "Nu heeft men ons echt serieus bij de neus genomen".

Ik denk dus dat op basis van de afvallers Frédérique WEL de mol zal zijn ipv het tegenovergetselde.
We zullen het vanavond te weten komen.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #238 Gepost op: 12-05-2006, 13:42:50 »
Nooit gedacht dat ik zó kon balen om op vakantie te gaan... ;D
Al die weken meeleven en meedenken en dan ten tijde van 'Le Grande Finale' niet in Nederland zijn! Nu maar hopen dat niemand zijn mond voorbij praat en ik volgende week vrijdag in spanning de uitzending via internet kan kijken   ::zwaai::
Iedereen veel plezier vanavond!

Offline ik ben het!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het leven is te kort om niet te genieten!
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #239 Gepost op: 12-05-2006, 13:59:03 »

Ik heb sterk de indruk dat men ons laat denken "Frédérique kan het dan zeker niet zijn".
Ik had dit gevoel ook, tot vorige week. Toen dacht ik plots: "Nu heeft men ons echt serieus bij de neus genomen".

Ik denk dus dat op basis van de afvallers Frédérique WEL de mol zal zijn ipv het tegenovergetselde.
We zullen het vanavond te weten komen.

Toch vind ik ook dat Frédérique te hard heeft gewerkt om dingen te laten lukken.

En ik bedacht ineens iets over Roderick. Als hij de Mol is, waarom is hij dan vrijwillig met Liz apart gegaan de eerste aflevering? Als Karel iemand had moeten aanwijzen, had dat geld gekost en daar heeft Roderick het niet op laten aankomen. Hij had toch net als de anderen kunnen zeggen dat hij eigenlijk niet wou? Bovendien zou ik als Mol liever bij de groep zitten, dan kan je meer invloed hebben!

Nee, ik blijf toch bij Milouska. Om even terug te komen op het bericht dat er dit jaar zo weinig mensen één duidelijke Mol hebben.... ik ben gewoon te laf, omdat ik weet dat ik er toch ook naast kan zitten. Want mijn 'gut-feeling' zegt toch Milouska. Zij is helemaal niet zo dom en onbenullig als sommige mensen (en kandidaten) denken. Volgens mij is zij vrij intelligent en uitgekookt! Prima gespeeld dus!