Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 103227 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 3-02-2007, 21:43:53 »
(...) ik zit op Nadja, (...)
Jij zit op Nadja en Nadja zit op de olifant.
The British are not impressed.

Offline nietechtblond

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 4-02-2007, 22:12:21 »
Hoi Als Nadja de mol is dan is dit de laatste keer dat ik de mol kijk.  ::ohno::Hoe irritant kun je zijn!!! Jammer dat er niet gestemd mag worden wie er weg moet anders wist ik het wel!!! ;)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 6-02-2007, 10:19:22 »
Nadja is de mol, door juist opzichtelijk te mollen hoopt ze de anderen op een dwaalspoor te brengen  ::jaja:: zo, dit was mijn uitgebreide analyse  :D
I'm a real big goblin..

Offline Ricardo3941

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 6-02-2007, 12:57:53 »
Als Nadja de Mol is, gaat voor mij toch ook de lol eraf. Milouska was ook ook al zo'n mol en die had ik ook al na aflevering 2 door. .

Over die tonnen:
Dick&Renate hebben hun vaten
Inge, Alex&Paul hebben vat van Alex, Inge's is in Bangkok en van Paul werd de fles afgehaald
Eva&Nadja: Aan het begin wordt de ton van Eva getoond, waar ze niet bij kunnen.

En dan is er nog die groene ton - die van Nadja dus

Verder is er volgens mij geen ton getoond

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 6-02-2007, 14:43:23 »
Nadja is de mol, door juist opzichtelijk te mollen hoopt ze de anderen op een dwaalspoor te brengen  ::jaja:: zo, dit was mijn uitgebreide analyse  :D

Ik denk eerder dat ze hoopt dat anderen denken dat zij de mol is en dat ze het zelf niet is!!
Nadja is gewoon lekker bezig en dat ze dingen doet die een beetje gek zijn of dom lijken dat is toch niet zo erg? Bovendien lijkt ze ook de WIDM-fans ermee op het verkeerde been te zetten. Volgens mij speelt Nadja juist wel het spel mee op haar manier en echt wel slim. ::) Ik begrijp niet dat mensen zo negatief over haar doen. Als je eens iemand irritant vindt in de groep dan is dat toch geen ramp? Ik vind juist dat het verschil tussen de kandidaten het spel zo leuk maakt. ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2007, 14:44:54 door Lonneke40 »

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 7-02-2007, 09:46:43 »
Ik denk eerder dat ze hoopt dat anderen denken dat zij de mol is en dat ze het zelf niet is!!
Nadja is gewoon lekker bezig en dat ze dingen doet die een beetje gek zijn of dom lijken dat is toch niet zo erg? Bovendien lijkt ze ook de WIDM-fans ermee op het verkeerde been te zetten. Volgens mij speelt Nadja juist wel het spel mee op haar manier en echt wel slim. ::) Ik begrijp niet dat mensen zo negatief over haar doen. Als je eens iemand irritant vindt in de groep dan is dat toch geen ramp? Ik vind juist dat het verschil tussen de kandidaten het spel zo leuk maakt. ::zwaai::

Yep zo te horen gaan de meeste kandidaten stuk lopen op Nadja

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 7-02-2007, 11:57:30 »
Yep zo te horen gaan de meeste kandidaten stuk lopen op Nadja

Nadja wordt volgens mij de Lottie van deze reeks: opzettelijk klooien en nagenoeg alle kandidaten op het verkeerde been zetten, de mol ontmaskeren en de finale bereiken, maar uiteindelijk verliezen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 7-02-2007, 12:04:28 »
Nadja wordt volgens mij de Lottie van deze reeks: opzettelijk klooien en nagenoeg alle kandidaten op het verkeerde been zetten, de mol ontmaskeren en de finale bereiken, maar uiteindelijk verliezen winnen.

Aangepast: citaat kloppend gemaakt  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 7-02-2007, 21:27:42 »
Maarja... Als we er weer de opvolger van Lottie van willen maken:

Nadja wordt volgens mij de Lottie van deze reeks: opzettelijk klooien en nagenoeg alle kandidaten op het verkeerde been zetten, de mol ontmaskeren en de finale bereiken, maar uiteindelijk verliezen winnen verliezen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #229 Gepost op: 7-02-2007, 23:53:15 »
Ben ik nou de enige die denkt dat Nadja het gewoon is of niet ???

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #230 Gepost op: 8-02-2007, 11:36:01 »
misschien :) ... maar waar baseer je dat op ? tis obvious nietwaar ? als nadja de mol is, dan moet je toch met me eens zijn dat het een bijzonder waardeloze mol is !!
dennis for mole !

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #231 Gepost op: 8-02-2007, 11:56:55 »
misschien :) ... maar waar baseer je dat op ? tis obvious nietwaar ? als nadja de mol is, dan moet je toch met me eens zijn dat het een bijzonder waardeloze mol is !!

Inderdaad, maar dat dachten we vorig jaar ook van Milouska. Nee joh, Renate is de mol! ;)

Offline rvv

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #232 Gepost op: 8-02-2007, 12:00:03 »
ik weet niet of het al gemeld is, maar het viel mij erg op:

Een paar dagen geleden las ik in het topic over de muziek uit de serie dat de titel van het nummer wat bij elke executie gedraait wordt New York City is. Nu is dat opzich niet zo vreemd, maar elke aflevering droeg Nadja het t-shirt I love new york, en dat viel me telkens op maar ik zag de link niet. Maar ja er is natuurlijk maar 1 ding wat een mol wil dat andere kandidaten doen ... Naar huis gaan! en dus houdt ze van dat nummer  :)

kortom: misshien een zelfde hint zoals het m-shirt van milouska?  ::vergroot::

Offline teleromeo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #233 Gepost op: 8-02-2007, 12:24:50 »
Ik vind Nadja gewoon heerlijk om naar te kijken hoe ze al die dingen doet die er soms veel te dik op liggen om geloofwaardig te zijn maar ze is naar mijn gevoel heel goed op weg naar de finale. Als winnaar of als mol, 't maakt me echt niks uit. Ook al beweren sommigen van niet, ze weet heel goed hoe het spel in elkaar steekt en ze haalt er telkens weer haar profijt uit. Of hoe verklaar je anders dat ze een aflevering eindigt met 1 vrijstelling, 5 jokers, 4 molboekjes en een speler meer in het spel, de andere kandidaten kwamen ervan af met een troostprijs. Vorig jaar had ik een boontje voor Frederique, dit jaar ben ik fan van Nadja.
wie heb ik aan de lijn hallo hallo

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #234 Gepost op: 8-02-2007, 12:40:57 »
waarom ? ze verkloot het spel, constant weer. gaat op een olifant zitten, vreet geen drol uit op het vlot.
als kandidaat zijnde verdien je het dan niet om mee te spelen in widm, ze lijkt nl totaal niet geinteresseerd, of zou dat te maken hebben met dr ego als bekende nederlander ? het geld heeft ze toch niet nodig.
en als ze de mol is, sorry hoor ... maar dan heb je niets van het spel begrepen. als mol zijnde kan je niet buiten het spel stappen door even op een olifant te gaan zitten. zulke dingen zijn molonwaardig
dennis for mole !

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 8-02-2007, 14:11:27 »
waarom ? ze verkloot het spel, constant weer. gaat op een olifant zitten, vreet geen drol uit op het vlot.
als kandidaat zijnde verdien je het dan niet om mee te spelen in widm, ze lijkt nl totaal niet geinteresseerd, of zou dat te maken hebben met dr ego als bekende nederlander ? het geld heeft ze toch niet nodig.
en als ze de mol is, sorry hoor ... maar dan heb je niets van het spel begrepen. als mol zijnde kan je niet buiten het spel stappen door even op een olifant te gaan zitten. zulke dingen zijn molonwaardig

Ik heb het ook moeilijk met haar attitude. Voor haar lijkt het wel alsof ze gezellig op vakantie is. Het is mij ook een raadsel wat zo iemand in dit programma doet. Ik hoop dat ze niet wint! ::ohno::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #236 Gepost op: 8-02-2007, 18:57:58 »
Ik heb het ook moeilijk met haar attitude. Voor haar lijkt het wel alsof ze gezellig op vakantie is. Het is mij ook een raadsel wat zo iemand in dit programma doet. Ik hoop dat ze niet wint! ::ohno::

Helemaal mee eens! Aan de andere kant is het wellicht wel een goede tactiek om ver te komen. Ze maakt zich verdacht als je de biechts van de anderen moet geloven.
Maar ik hoop idd ook niet dat ze wint. Ik gun het liever Dick. Die heeft er veel voor gedaan en voor over!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #237 Gepost op: 8-02-2007, 21:26:57 »
mollie mollie mooooolllie mollie  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #238 Gepost op: 8-02-2007, 21:36:49 »
Waarom ziet zij vanuit de lift een spiegel?  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #239 Gepost op: 8-02-2007, 21:38:49 »
Er viel  mij iets op over nadja en het filmpje uit aflevering 1

In de lift - verdiepingen opdracht.. Zie je op een gegeven moment..


Deze verdieping..

Wat mij opviel was  de grond (met stenen en grind enz..) Dat die oowk werd gebruikt bij het filmpje van nadja met dat poppetje (aflevering 1)...

Zou dat misschien een hint zijn ??
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !