Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 93831 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #120 Gepost op: 18-01-2007, 22:34:48 »
Paul heeft wel degelijk 4 boekjes van anderen ingeleverd, en is daarom door de productie gescheiden van de rest van de groep. Waarschijnlijk moet hij volgende week een beslissing maken die een slechte invloed heeft op de groep, maar waardoor hij zelf terug kan komen.
Ofzoiets. Denk ook aan Astrid (serie 4)!
« Laatst bewerkt op: 18-01-2007, 22:37:14 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #121 Gepost op: 18-01-2007, 22:37:06 »
Gewoon koptelefoon opdoen, aansluiten op de TV. Heb je ook geen last van irritante telefoontjes of ouders die wel kijken (zonder geluid dus) maar niets van het spel snappen...
The sun came up and reality set in.

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #122 Gepost op: 18-01-2007, 22:38:26 »
even niet over het spel an sich: wat een bagger geluid!  ::niet-ok::

helemaal mee eens. Snap niet dat de muziek niet zachter kan.

Gelukkig ben ik niet de enige, begon al aan de digitale TV te twijfelen.

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Aflevering 3
« Reactie #123 Gepost op: 18-01-2007, 22:38:55 »
lex heeft 2 jokers gekregen als ik het goed gezien heb. Hij zegt hierover niks tegen de rest

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 3
« Reactie #124 Gepost op: 18-01-2007, 22:38:58 »
Paul heeft wel degelijk 4 boekjes van anderen ingeleverd, en is daarom door de productie gescheiden van de rest van de groep. Waarschijnlijk moet hij volgende week een beslissing maken die een slechte invloed heeft op de groep, maar waardoor hij zelf terug kan komen.
Ofzoiets. Denk ook aan Astrid (serie 4)!

Zou dan betekenen dat hij de mol niet is want die verlaat het spel toch nooit?

Nog iets opvallends, als je op de .nl site naar statistieken gaat kan je doorgeven wie de mol is. Helaas ontbreekt Paul daar plotseling.....
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #125 Gepost op: 18-01-2007, 22:42:38 »
Zou dan betekenen dat hij de mol niet is want die verlaat het spel toch nooit?

Nog iets opvallends, als je op de .nl site naar statistieken gaat kan je doorgeven wie de mol is. Helaas ontbreekt Paul daar plotseling.....

Op de gehele site is paul al als afvaller genoteerd. Zijn foto is rood, hij heeft al een afvallersdagboek en de avrobode hint is ook al een gesprekje met hem en Karel. Ik sluit hem echt nog niet uit, maar het zou raar zijn als hij de mol is. Verder is het ook een fanatieke kandidaat die nooit echt raar heeft gedaan.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #126 Gepost op: 18-01-2007, 22:45:22 »
misschien ten overvloede: ík ben er iig uit met paul, dit is een open einde en hij kan nog niet weg gestreept worden als afvaller. vandaar ook zijn knipperende foto.

Citaat
En dan was er nog het stelen van de molboekjes. Zal ik je eens wat denkmateriaal geven? Is die opdracht nu gelukt of niet?
Is Paul nu een afvaller? Is Paul voorgoed uit het spel? Of komt hij terug?
Misschien heeft de mol het spel wel even verlaten. Gewoon om even nog meer twijfel te zaaien…

wel vind ik karel zijn woorden dan vreemd, je bent nog in het spel... maar goed, uit het dagboek blijkt dus dat dit de cliffhanger is.
we zullen het volgende week wel zien.
ik hoop maar dat ie blijft, want hij is mijn lieveling  :\'(

Offline Rienie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #127 Gepost op: 18-01-2007, 22:45:37 »
maar in de test staat paul er nog wel bij  :D

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #128 Gepost op: 18-01-2007, 22:46:13 »
Paul heeft wel degelijk 4 boekjes van anderen ingeleverd, en is daarom door de productie gescheiden van de rest van de groep. Waarschijnlijk moet hij volgende week een beslissing maken die een slechte invloed heeft op de groep, maar waardoor hij zelf terug kan komen.
Ofzoiets. Denk ook aan Astrid (serie 4)!

Karel zei duidelijk: 'Je bent nog wél in de wedstrijd, maar ligt uit de groep.' Paul wordt dus afgezonderd?

Ik denk dan dat ze Paul volgende week terug kunnen 'kopen'. In het stukje van volgende week laat Karel een sleutel zien waarop geboden kan worden. Dus Paul zal dan ergens in een kooi/kamer/whatever zitten (met de gejatte molboekjes??) en iemand kan hem daaruit bevrijden door het hoogste bod te doen. Vraag is alleen; hoeveel heb je er voor over? (Ik neem aan dat het geld uit de pot gaat...) En wat is de consequentie voor de kandidaat die het hoogste bod doet?


Dit is alleen maar mijn gedachtenkronkel op dit moment,'t kan dus ook anders zijn.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2007, 22:57:18 door Iris_77 »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 3
« Reactie #129 Gepost op: 18-01-2007, 22:46:31 »
misschien ten overvloede: ík ben er iig uit met paul, dit is een open einde en hij kan nog niet weg gestreept worden als afvaller. vandaar ook zijn knipperende foto.

wel vind ik karel zijn woorden dan vreemd, je bent nog in het spel... maar goed, uit het dagboek blijkt dus dat dit de cliffhanger is.
we zullen het volgende week wel zien.
ik hoop maar dat ie blijft, want hij is mijn lieveling  :\'(

lieveling is overdreven, wel mijn mol verdachte nr 1  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 3
« Reactie #130 Gepost op: 18-01-2007, 22:46:42 »
misschien ten overvloede: ík ben er iig uit met paul, dit is een open einde en hij kan nog niet weg gestreept worden als afvaller. vandaar ook zijn knipperende foto.

wel vind ik karel zijn woorden dan vreemd, je bent nog in het spel... maar goed, uit het dagboek blijkt dus dat dit de cliffhanger is.
we zullen het volgende week wel zien.
ik hoop maar dat ie blijft, want hij is mijn lieveling  :\'(
Als ie de mol niet is moet ie weg, anders ga ik voor de 4e keer van de 4 de mist in  :-X
Molloot sinds seizoen 4

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #131 Gepost op: 18-01-2007, 22:47:18 »
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het voorstukje zag, dat het iets met Paul terugkrijgen te maken had. Maar zouden ze daar geld voor gaan geven?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 3
« Reactie #132 Gepost op: 18-01-2007, 22:48:08 »
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het voorstukje zag, dat het iets met Paul terugkrijgen te maken had. Maar zouden ze daar geld voor gaan geven?
anders krijgen ze de molboekjes niet terug?
Molloot sinds seizoen 4

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 3
« Reactie #133 Gepost op: 18-01-2007, 22:49:05 »
Karel zei duidelijk: 'Je bent nog wél in de wedstrijd, maar ligt uit de groep. Paul wordt dus afgezonderd?

Ik denk dan dat ze Paul volgende week terug kunnen 'kopen'. In het stukje van volgende week laat Karel een sleutel zien waarop geboden kan worden. Dus Paul zal dan ergens in een kooi/kamer/whatever zitten (met de gejatte molboekjes??) en iemand kan hem daaruit bevrijden door het hoogste bod te doen. Vraag is alleen; hoeveel heb je er voor over? (Ik neem aan dat het geld uit de pot gaat...) En wat is de consequentie voor de kandidaat die het hoogste bod doet?


Dit is alleen maar mijn gedachtenkronkel op dit moment,'t kan dus ook anders zijn.  ::tandpastasmiley::

Dat zou best eens mogelijk kunnen zijn. In het voorstukje van volgende week was Paul niet in beeld. Grrr nog een week wachten....

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 3
« Reactie #134 Gepost op: 18-01-2007, 22:50:12 »
Karel zei duidelijk: 'Je bent nog wél in de wedstrijd, maar ligt uit de groep. Paul wordt dus afgezonderd?

Ik denk dan dat ze Paul volgende week terug kunnen 'kopen'. In het stukje van volgende week laat Karel een sleutel zien waarop geboden kan worden. Dus Paul zal dan ergens in een kooi/kamer/whatever zitten (met de gejatte molboekjes??) en iemand kan hem daaruit bevrijden door het hoogste bod te doen. Vraag is alleen; hoeveel heb je er voor over? (Ik neem aan dat het geld uit de pot gaat...) En wat is de consequentie voor de kandidaat die het hoogste bod doet?


Dit is alleen maar mijn gedachtenkronkel op dit moment,'t kan dus ook anders zijn.  ::tandpastasmiley::

Hmm, staat Paul ook niet tussen die schotten? Moet toch makkelijk te achterhalen zijn want er zit een totaal shot in.
Nog iets anders over wat Karel zegt: je ligt uit de groep heb ik in eerste instantie opgevat als dat hij geen vriendjes heeft gemaakt, niet zozeer dat hij nu afgezonderd wordt.
Maar ik vrees dat het gewoon afwachten wordt op volgende week. Gezien de rode schermen op.nl site, dagboek, interview met Karel (code spel), niet meer kunnen kiezen bij statistieken als mol op .nl site lijkt het erop dat hij eruit gaat. Maar ik hou hoop!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #135 Gepost op: 18-01-2007, 22:52:55 »
Nee, Paul staat niet tussen de schotjes zo te zien...
2e gedachtenkronkel: Misschien krijg je bij het vrijkopen van Paul óók een vrijstelling. Dan wordt het bieder al iets aantrekkelijker natuurlijk...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #136 Gepost op: 18-01-2007, 22:53:35 »
Karel zei duidelijk: 'Je bent nog wél in de wedstrijd, maar ligt uit de groep. Paul wordt dus afgezonderd?

Ik denk dan dat ze Paul volgende week terug kunnen 'kopen'. In het stukje van volgende week laat Karel een sleutel zien waarop geboden kan worden. Dus Paul zal dan ergens in een kooi/kamer/whatever zitten (met de gejatte molboekjes??) en iemand kan hem daaruit bevrijden door het hoogste bod te doen. Vraag is alleen; hoeveel heb je er voor over? (Ik neem aan dat het geld uit de pot gaat...) En wat is de consequentie voor de kandidaat die het hoogste bod doet?


Dit is alleen maar mijn gedachtenkronkel op dit moment,'t kan dus ook anders zijn.  ::tandpastasmiley::

zoiets zal het zijn inderdaad. dat verklaart alles.
hij is nog niet helemaal weg, maar eigenlijk wel.

maar het mol dagboek is duidelijk: dit gebeurt om verwarring te zaaien!
maar paul zijn opdracht is dus niet geslaagd dan omdat hij één boekje gekregen heeft en niet gejat.  en ik heb nog steeds geen tv, dus wat was precies paul zijn opdracht? de boekjes te STELEN? in dat geval staat karel in zijn recht, en ligt paul er dus uit.
maargoed, boekjes STELEN is een onmogelijke opdracht lijkt mij. het is al moeilijk genoeg om uberhaupt met 4 boekjes buiten te komen,  paul heeft écht geluk gehad met inge.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 3
« Reactie #137 Gepost op: 18-01-2007, 22:53:43 »
We mogen toch mazzel hebben dat widm doorging, het is een van de weinige programma's op NL 1/2/3 dat om dezelfde tijd gewoon werd uitgezonden
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #138 Gepost op: 18-01-2007, 22:55:39 »
maar in de test staat paul er nog wel bij  :D

Bij de statistieken niet meer en daar kunnen ze de mol niet tussenuit halen. Ik weet ook nog niet of paul wel of niet tussen die schotten staat, kan de uitzending helaaas nog niet terugkijken.

We mogen toch mazzel hebben dat widm doorging, het is een van de weinige programma's op NL 1/2/3 dat om dezelfde tijd gewoon werd uitgezonden

zeker! toen opeens de melding over het nos journaal in beeld kwam schrok ik even, ze gaan toch niet opeens de uitzending onderbreken, hihi.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #139 Gepost op: 18-01-2007, 22:56:40 »
Volgens mij staat Paul niet tussen de schotten hoor. Ik heb daar speciaal op zitten letten en ik zag 'm niet.