Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 278889 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #260 Gepost op: 25-04-2006, 15:20:38 »
Bij mij is het nu ook definitief dat ik niet meekan ::ohno::

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #261 Gepost op: 25-04-2006, 15:23:43 »
Ik kan ook niet

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #262 Gepost op: 25-04-2006, 15:44:36 »


Wat is dit nou voor onrustgezaai over niet doorgaan? Daar is toch nooit sprake van geweest?

Komen er eigenlijk ook nog oud-kandidaten? Ron bijvoorbeeld?   ::zwaai::
En Harry en Jantien natuurlijk......

Enne kun je je eigenlijk al inschrijven?  ::hypocriet::
Dit is geen onrust zaaien, maar ik heb het een en ander opgevangen, en daarnaast zou het niet heel gek zijn, alleen al vanwege frederique.(en ga maar na, vorig jaar kon je je op dit moment(minder dan een maand van te voren) al lang inschrijven.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Waterscout

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #263 Gepost op: 25-04-2006, 20:49:23 »
Mij  lijkt het wel leuk zon dag, maar zal anders zijn dan andere jaren. Frederique blijft toch bij iedereen in het hoofd
Gratis membership, Global One!! www.globaloneteam.nl

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #264 Gepost op: 25-04-2006, 22:24:13 »
We merken dat er veel onrust over de fandag ontstaat, doordat we er nog geen mededelingen over doen. Dus bij deze even een korte stand van zaken.  :)

We twijfelen inderdaad nog over het wel of niet door laten gaan van de fandag. Na het overlijden van Frédérique hebben we natuurlijk overleg gehad met de makers over de fandag. Daaruit bleek dat nog heel onzeker is of de kandidaten nog naar de fandag zullen komen na wat er gebeurd is. En aangezien het succesvol organiseren van de fandag daar wel helemaal van afhankelijk is, kunnen we dan ook nog niet definitief zeggen dat de fandag door zal gaan. Vandaar dat de inschrijving ook nog niet gestart is. We proberen zelf zo snel mogelijk meer duidelijkheid te hebben en zo een beslissing te kunnen nemen. De beslissing zal dan vanzelfsprekend zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #265 Gepost op: 25-04-2006, 22:26:20 »
Duidelijk verhaal! We horen het graag als er meer informatie is :)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #266 Gepost op: 26-04-2006, 14:03:34 »
Bedankt voor de duidelijkheid han  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #267 Gepost op: 26-04-2006, 14:36:50 »
Tsja, ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen evenveel zin heeft. Ik heb zelf ook nogal een dubbel gevoel. En voor de kandidaten zal dat nog wel veel sterker zijn.
Zelf hoop ik wel dat het door gaat, het is voor mij toch een soort afsluiting, met mede-molfans, van een de serie. Ondanks, of misschien zelfs wel juist vanwege het overlijden van Frédérique. Het lijkt me juist heel mooi om naar aanleiding van de serie herinneringen aan haar op te halen, juist ter ere van Fred eigenlijk.

Maar goed, iedereen zal hier zijn eigen gevoel/gedachte bij hebben, we horen het nog wel dan. Bedankt in ieder geval voor de duidelijkheid Han.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #268 Gepost op: 26-04-2006, 16:16:41 »
Bedankt Han, voor de toelichting. Ik kan me er wel in vinden, al ben ik het met Tweety eens dat het ook een soort afsluiting is. Misschien is het een idee om de dag een heel andere invulling te geven, waardoor het al of niet doorgaan ervan, minder afhankelijk is van de komst van de kandidaten. Met overigens ALLE respect voor wat voor (groeps-)beslissing van de kandidaten dan ook.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #269 Gepost op: 26-04-2006, 17:36:14 »
Bedankt Han, voor de toelichting. Ik kan me er wel in vinden, al ben ik het met Tweety eens dat het ook een soort afsluiting is. Misschien is het een idee om de dag een heel andere invulling te geven, waardoor het al of niet doorgaan ervan, minder afhankelijk is van de komst van de kandidaten. Met overigens ALLE respect voor wat voor (groeps-)beslissing van de kandidaten dan ook.

Misschien is het ook een idee, eens niet teveel in eigen belang te denken, maar ook even te kijken naar het gevoel van mensen die een dierbare vriendin hebben verloren. Ik vind zo`n fandag eigenlijk niet eens meer belangrijk, als het doorgaat, respect voor de kandidaten dat ze komen. Gaat het niet door, vind ik het niet meer dan logisch!!
« Laatst bewerkt op: 26-04-2006, 17:39:05 door Guikie »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #270 Gepost op: 26-04-2006, 18:11:52 »
Maar dat geef ik toch ook min of meer aan? Als de dag niet komt, heb ik er vrede mee. Als de dag er komt: doe het dan op een andere manier dan gewoonlijk.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #271 Gepost op: 26-04-2006, 18:14:07 »
Maar dat geef ik toch ook min of meer aan? Als de dag niet komt, heb ik er vrede mee. Als de dag er komt: doe het dan op een andere manier dan gewoonlijk.

Uit jou post haal ik, dat je het toch wel leuk zou vinden als ze de dag doorlieten gaan in een ander concept! Ik denk dat de dag gewoon niet door hoort te gaan, in welk concept dan ook. Een verlies van iemand weegt voor mij veel zwaarder dan een handtekening van een kandidaat die er toch geen zin in heeft.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #272 Gepost op: 26-04-2006, 18:19:26 »
Ik moet eerlijk zeggen dat het wel leuk is als de Molfandag doorging maar, na het verlies van Frederique kan ik, me heel erg goed voorstellen dat de kandidaten niet op zitten te wachten op zo`n dag omdat, hun kort geleden een dierbare hebben moeten begraven, en als ze met tegenzin komen is het natuurlijk ook niet leuk. We wachten het gewoon af of het doorgaat. ::jaja:: :)

Groetjes, Nicky.  ::zwaai::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #273 Gepost op: 26-04-2006, 19:00:22 »
Misschien is het ook een idee, eens niet teveel in eigen belang te denken, maar ook even te kijken naar het gevoel van mensen die een dierbare vriendin hebben verloren. Ik vind zo`n fandag eigenlijk niet eens meer belangrijk, als het doorgaat, respect voor de kandidaten dat ze komen. Gaat het niet door, vind ik het niet meer dan logisch!!
Ik voel me wel een beetje aangevallen door jouw reactie Guikie. Door jouw woordgebruik krijg ik de indruk dat jij denkt dat Bodejos en ik alleen aan eigenbelang denken, terwijl we toch allebij duidelijk (maar kennelijk niet duidelijk genoeg) aangegeven hebben dat wij het volkomen kunnen begrijpen als het niet doorgaat, of als er geen kandidaten zouden komen. Het enige wat wij zeggen is dat wij dus niet alleen voor handtekeningen van kandidaten naar zo'n fandag gaan.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #274 Gepost op: 26-04-2006, 22:43:18 »
Ik voel me wel een beetje aangevallen door jouw reactie Guikie. Door jouw woordgebruik krijg ik de indruk dat jij denkt dat Bodejos en ik alleen aan eigenbelang denken, terwijl we toch allebij duidelijk (maar kennelijk niet duidelijk genoeg) aangegeven hebben dat wij het volkomen kunnen begrijpen als het niet doorgaat, of als er geen kandidaten zouden komen. Het enige wat wij zeggen is dat wij dus niet alleen voor handtekeningen van kandidaten naar zo'n fandag gaan.

Het is geen persoonlijke aanval, ik stoor me persoonlijk nogal aan het feit dat er zo lichtjes gedacht wordt over het houden van een fandag terwijl er iemand van de kandidaten is overleden. Ik zeg niet dat jullie aan eigen belang denken, ik heb denk ik gewoon een iets andere kijk op het geheel dan jullie, misschien omdat ik minder betrokken ben bij WIDM, Ik weet het niet  :)
« Laatst bewerkt op: 26-04-2006, 22:45:16 door Guikie »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #275 Gepost op: 26-04-2006, 22:47:51 »

 Een verlies van iemand weegt voor mij veel zwaarder dan een handtekening van een kandidaat die er toch geen zin in heeft.
Voor mij ook, Guikie. Maar dan lees je mijn post verkeerd, als je denkt dat het mij om de handtekeningen van de kandidaten gaat. Natuurlijk is dat leuk, een t-shirt wordt zo een collector's item. Maar juist vanwege het gebeurde met Frédérique zou ik zoiets achterwege willen laten. En dus kiezen voor een heel andere, maar wel integere opzet.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #276 Gepost op: 27-04-2006, 17:15:55 »
Bedankt vooor de duidelijkheid inderdaad, we wachtern af!
Keep Watching

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #277 Gepost op: 1-05-2006, 12:21:01 »
Juist omdat de fans het ook verschrikkelijk vinden dat Frédérique is overleden, willen ze waarschijnlijk wel graag bij elkaar komen. Vergeet niet dat de fans niet alleen voor de kandidaten komen, maar ook voor elkaar! Iedere kandidaat moet zelf bepalen of hij/zij naar de fandag komt, en ik zou het goed kunnen begrijpen als er niemand van dit seizoen zin heeft om te komen. Maar persoonlijk vind ik dat geen reden om de hele fandag niet door te laten gaan. En ik vind ook absoluut niet dat welke fan dan ook respectloos of egoïstisch zou zijn als hij/zij graag wil dat de fandag doorgaat. Niemand heeft toch ook maar iets respectloos' gezegd over Frédérique? Natuurlijk vindt iedereen het heel erg dat ze overleden is en zal de fandag hoe dan ook minder feestelijk zijn dan anders, maar het lijkt mij, zoals Tweety ook al aangaf, dan juist een prettige afsluiting van de serie voor de fans.

Dit is uiteraard mijn mening over de kwestie. Ook ik zal elke beslissing van de organisatie kunnen begrijpen. Wel fijn Han dat je even toelichting gaf.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #278 Gepost op: 1-05-2006, 13:48:57 »
Zo Annemieke, daar sluit ik mij bij aan
Triomf!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #279 Gepost op: 2-05-2006, 11:20:29 »
eigenlijk ben ik het daar ook wel mee eens...
Tell me what your telescope says