Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232780 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #540 Gepost op: 27-02-2007, 04:16:18 »
dus alleen al van de krassen op de tafel kunnen we 2 x de letter I maken
an met het spel erbij nog eens de letters H & M.
En nee dit is geen reclame ::ohno::
En H gaat van midden links naar midden rechts en begint niet bovenaan !!!!
Daarbij bedoel ik niet de letters op de grond maar op de tafel.
Alleen als Inge ALLEEN aan tafel zit verschijnt dit van bovenaf. Bij Renate en Inge niet, Bij Paul en Eva niet als shots van bovenaf zijn te zien, dan alleen I I 2 verticale strepen.
Maar goed, een ieder haalt er maar uit wat ie wil zien, een H of een M.
Ik weiger om mee te gaan naar het Eva kamp of welk kamp dan ook  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 04:47:18 door yessie »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #541 Gepost op: 27-02-2007, 04:43:10 »
Ik kom dan nu ook maar gelijk met andere dingen die mij Inge verdacht maken.
Helaas kan ik geen screenshots hier plaatsen maar het volgende geconcludeerd.
In de redactiekamer vind ik Inge in haar houding erg bewust van de camera's, maar dat kan een gevoel zijn.
Dit heb ik eens nader bekeken en ik zag het volgende:
Op tijdstip 39.27 kijkt Inge recht in de camera !!!!! Hoe kan ze weten dat die daar zit ? Geen toeval lijkt me.

Over de O draaien met haar voeten moest ook iets betekenen.
De letter M maakt ze op tijdstip 39.34, de O is dus duidelijk, de letter L bij tijdstip 49.09 zeg maar, haar been is al de letter L.

Verder heb ik al een link naar het dagboek gelegd in de topic van aflevering 8, ""niemand die de moeite nam om rond te neuzen" !!! Ja dat klopt, want de Mol deed dat wel. Ze wist vooraf dat ze niets moest pakken en deed ze ook niet om de pot te kunnen gaan spekken.

M.b.t. de vlottenopdracht en dat ze het vraagteken pertinent wilde pakken, ja vreemd he. Het was dus bedoelt om in aflevering 8 iedereen op eeen dwaalspoor te brengen. De hint, Geef Karel de hand. Wat maakte die 250 uit en de dubbele beloning, in aflevering 8 was de pot hoger en die moest mislukken. Geef en hand waren gevonden, Inge hoopte zeker dat iemand dan zou zeggen, hey dat is Karel, dus opdracht mislukt, maar Renate kwam met een ingeving die de mol deed overdonderen.

In aflevering 3 zat ik op Alex en Inge als mol, toen Alex afviel ben ik gelijk op Inge overgestapt en hier blijf ik ook bij.
Een goede subtiele mol die met haar lichaamstaal toch veel zegt en daar waar moet ingrijpt met keuzes maken. Haar reacties zijn vaak gemaakt, is een ander vrolijk doet zij gemaakt vrolijk mee, is een ander pissed off doet zij het ook. Let wel op, ze kijkt eerst naar anderen hoe ze reageren. Alles is gewoon gemaakt en gespeeld.

Maar goed, ik kan nog wel een hele waslijst gaan weergeven waarom ik haar als mol zie. Wil ik nog helemaal niet meegaan in de handgebaren theorie, want die staat ook. Alhoewel ik het niet zo had gezien en ik nog enigszins betwijfel. Wel viel me op bij de foto aan het begin van de aflevering, dat Inge steeds dezelfde pose aannam van haar kandidaat naast zich, armen over elkaar, Inge ook, armen langs lichaam, Inge ook, hand bij broekzak, Inge ook. Dat deed alleen Inge, let maar op hoe ze kijkt naar de kandidaat naast zich.
Dubbele dingen ( 77 66 bv ) zijn een verwijzing naar I I ( Inge Ipenburg ) en sommige handgebaren in de extra hints verwezen dus duidelijk naar de handgebaren van Inge die ze dus waarschijnlijk in de fotoshoots liet zien maar ook in andere shots ( veiling letter O met hand opsteken ) en ook in aflevering 8.

« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 05:19:02 door yessie »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #542 Gepost op: 27-02-2007, 10:29:07 »
M.b.t. de vlottenopdracht en dat ze het vraagteken pertinent wilde pakken, ja vreemd he.

Waarom toch? Ze kon moeilijk ten overstaan van de heren de ton NIET pakken??? Je moet je iedere keer eens in haar positie verplaatsen, en trouwens ook de uitkomst van de opdracht bekijken, met zijn drieen hebben ze behoorlijk gefaald!  :o

Ook de letterzoek opdracht, tsja we zien Inge daar echt niet mollen, dat slappelachverhaal en dat Inge daarvan zelf zegt dat het tijd kostte vond ik indertijd juist ONTlastend. Maar dat laat de regie daarom ook zien, de uitkomst van de opdracht is belangrijker: weer niets en 100% gefaald! ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #543 Gepost op: 27-02-2007, 10:59:49 »
Inge is een "klassieke" Mol. Een verademing na de "bange" Mollen en Milouska.
Ze houdt zich in het begin van de serie zeer gedeisd, wacht af of de anderen een opdracht verknoeien zodat ze zelf niet teveel moet ingrijpen, "moedigt" af en toe anderen aan om iets fout te doen en tenslotte molt ze zelf zonder aarzelen als het nodig blijkt te zijn.
Ze neemt ook nooit zodanige risico's dat ze opntmaskerd zou kunnen worden.

Inge, hierbij feliciteer ik je als één van de betere Mollen uit de Nederlandse reeks(George blijft wel de beste Mol aller tijden). Milouska vond ik zeker niet beter dan jou. De rest van de Nederlandse Mollen zelfs slechter.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #544 Gepost op: 27-02-2007, 11:09:40 »
Inge is een "klassieke" Mol. Een verademing na de "bange" Mollen en Milouska.

Klopt, Milouska ging helaas op het eind finaal door het ijs, grappig genoeg in de woestijn toen ze niet meer op durfde te kijken in het nagesprek.

Jammer want ze was de beste tot dan toe. Inge heeft het iets makkelijker nu met 4 nog in het spel dus maakt kans de beste ooit te worden als Paul nog mocht switchen.

George is voor mij persoonlijk de beste Mol aller tijden omdat ik hem zelf niet had maar in de finale had iedereen ook hem door. Dus objectief kan Inge hem nog voorbij.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #545 Gepost op: 27-02-2007, 13:08:28 »
Voor mij is het INGEDEMO handalfabet een geweldige vondst! de hint van het jaar.
Ik was al om bij de veiling toen ze ook MOL maakte, maar dit ... petje af...!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #546 Gepost op: 27-02-2007, 13:18:40 »
Voor mij is het INGEDEMO handalfabet een geweldige vondst! de hint van het jaar.
Ik was al om bij de veiling toen ze ook MOL maakte, maar dit ... petje af...!
Ik kon dit om voor jou begrijpelijke redenen niet eerder dan dinsdag plaatsen, maar als zelfs JIJ ''om'' bent, moet het wel waar zijn. ::jaja:: ::jaja::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #547 Gepost op: 27-02-2007, 14:17:37 »
nou ik vind inge een behoorlijke bange mol, ze heeft echt niet zoveel streken uitgehaald, die hint is goed, oke, maar staat los van haar niet mollengedrag tijdens de spelletjes.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #548 Gepost op: 27-02-2007, 15:09:05 »
Ik kon dit om voor jou begrijpelijke redenen niet eerder dan dinsdag plaatsen, maar als zelfs JIJ ''om'' bent, moet het wel waar zijn. ::jaja:: ::jaja::

Dat zegt natuurlijk helemaal niks; ik heb het nog nóóit goed gehad

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #549 Gepost op: 27-02-2007, 15:37:06 »
nou ik vind inge een behoorlijke bange mol, ze heeft echt niet zoveel streken uitgehaald, die hint is goed, oke, maar staat los van haar niet mollengedrag tijdens de spelletjes.
Tja, als er een Hupscherig dingetje in de groep zit, dan hoef je het zelf niet constant te verknallen als Mol.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jaaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #550 Gepost op: 27-02-2007, 16:02:56 »
Tja, als er een Hupscherig dingetje in de groep zit, dan hoef je het zelf niet constant te verknallen als Mol.

Vind ik ook, al zou een mol niks doen wordt er al geroepen 'wat een gewéldige mol dit jaar!'... Geef mij maar een mol met veel dynamiek! Zoeentje als Nadja ofzo, maar dan anders. Vreselijk lopen te mollen, en toch lekker vaag en net zorgen dat de overige kandi's toch niet op je stemmen :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #551 Gepost op: 27-02-2007, 18:08:56 »
Wat ik denk: de hint met de handen (de gebarentaal), hangt samen met de oplossingen van de raadsels.

Geef Karel de Hand, geef elkaar de hand. Dus ik denk dat het een 'gestuurde' hint is. En geen eigen initiatief van Inge.

Hierbij zie ik een overeenkomst met de handschoen-hint in de serie waarin Elise de mol was.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #552 Gepost op: 27-02-2007, 19:18:33 »
Wat ik denk: de hint met de handen (de gebarentaal), hangt samen met de oplossingen van de raadsels.

Geef Karel de Hand, geef elkaar de hand. Dus ik denk dat het een 'gestuurde' hint is. En geen eigen initiatief van Inge.

Hierbij zie ik een overeenkomst met de handschoen-hint in de serie waarin Elise de mol was.

hihi je bent niet de eerste die hierop kwam...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #553 Gepost op: 27-02-2007, 22:38:06 »

ik zit nu al een paar dagen te dubben over dit scherm.
Ik vond t een superhint maar na lang zoeken heb ik een aflevering van vorig jaar teruggevonden en daar word inderdaad hetzelfde scherm gebruikt.
Maar afgelopen donderdag is dit voor t eerst getoond in de afleveringen van dit jaar. Is t nu een hint of niet?
Als t geen hint is maakt de AVRO al zeker 2 jaar dezelfde schrijffout toch?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #554 Gepost op: 27-02-2007, 22:41:33 »
Ik zit hier ook al een tijdje over te dubben, het is wel in andere afleveringen van dit seizoen te zien hoor..

Maar als je zegt dat dit schermpje vorig jaar ook al werd gebruikt, dan lijkt het me geen officiele hint. Hoewel ik het wel een vreemde omschrijving vind voor de "accept" toets

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #555 Gepost op: 27-02-2007, 22:49:41 »
Ik was nog vergeten te vertellen dat dit scherm in de internetuitzending niet te zien is ze hebben het dus bewust weggelaten?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #556 Gepost op: 27-02-2007, 23:30:20 »
dan lijkt het inderdaad een hint voor de kandidaten: Wie is de mol? de NAAM INGE GEVEN...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #557 Gepost op: 28-02-2007, 00:49:54 »
Ik zat uit verveling te maanraggen op "inge de mol"
omlegde in    model gein    golem dien    olm neigde    ongeld mei    gold meien
molden gei    model enig    golem dein    olm geiden    logden mei    ongel meid
dolmen gei    lomige end    moel geind    olm geeind    gondel mei    ongel idem
omleid neg    lomige den    lome geind    mol neigde    golden mei    ongel demi
omleid gen    omleg inde    lomig eend    mol geiden    logde mine    logen meid
omleid eng    omleg eind    lomig eden    mol geeind    gloed mine    logen idem
molde neig    omleg dien    lomig deen    lom neigde    doel menig    logen demi
molde gein    omleg dein    glom einde    lom geiden    loding mee    loge minde
molde enig    golem inde    olim egden    lom geeind    doling mee    log meiden
model neig    golem eind    olim degen    onledig me    gold menie    gemeld ion

milde ogen    leem godin    ledig noem    lied mogen    leng medio    leg domein
milde gnoe    leem dingo    gilde omen    leid mogen    legen modi    nel moedig
melige don    lenigde om    gilde noem    liegen dom    gelen modi    nel domige
melig oden    ledigen om    gelid omen    lenige dom    engel modi    leen domig
melig node    inlegde om    gelid noem    lenig moed    lieg domen    lei gomden
melig doen    gilden ome    linde omeg    lenig mode    lieg demon    lei gemond
meel nodig    gilden moe    linde moge    lenig doem    gelei mond    el mondige
meel godin    deling ome    lieden gom    inleg moed    geile mond    lig noemde
meel dingo    deling moe    leiden gom    inleg mode    geil domen    lig doemen
leem nodig    ledig omen    indeel gom    inleg doem    geil demon    gil noemde

gil doemen   

Wie weet kan iemand er iets mee?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #558 Gepost op: 28-02-2007, 01:02:12 »
Ik was nog vergeten te vertellen dat dit scherm in de internetuitzending niet te zien is

Het is wel te zien in de internetuitzending: aflevering 8, 40:40.

Het is evenmin een fout. Je tikt je naam in en klikt op de button als je klaar bent oftewel als je je naam hebt ingegeven.

Het is niet uniek dat we Inge haar naam zien intikken. In deze reeks is het intikken van de naam bij de test 13 keer in beeld geweest met Inge (3) en Eva (3) als koplopers.

We hebben maar 1 keer Karel een naam zien intikken: in aflevering 1 (46:34) bij Dick, en toen was het stukje naam ingegeven niet in beeld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #559 Gepost op: 28-02-2007, 01:07:34 »
Morgen ga ik t nog een keer terugkijken, heb ik dan zo naast zitten staren? pffff k word niet goed van dat scherm.
Maar zoals je t nu uitlegd snap ik t wel.
Duurde ff he!! ::schaam::