Ik heb me echt heel erg lopen irriteren aan Nadja vandaag.. Wat kan die vaag zijn aan de telefoon zeg! Menno hoorde het gewoon niet goed omdat hij in een trein of iets dergelijks zat en vroeg gewoon een aantal keer of hij het goed gehoord had, maar volgens mij luisterd Najda niet eens, en zegt ze gewoon maar wat. Ik heb echt het idee of ze expres alles wazig en fout probeerde te zeggen. En dat stiekeme lachje van haar de hele tijd.. Voor mij is ze niet de Mol.
Menno trouwens ook niet, die heeft gewoon goed zijn best gedaan deze aflevering en op de een of andere manier verdenk ik hem niet meer.
Ik vond het raar dat Inge ging proberen om ze over te halen, terwijl je al van te voren wist dat Alex niet zou gaan. Dat liet hij al heel duidelijk merken, dus ik vond dat eigenlijk wel raar. Maarja, misschien was ze inderdaad nog helemaal vol adrenaline ofzo en dacht ze dat iedereen dat wel een ongelooflijke kick zou vinden.
Renate is ook raar. Ik vind haar ook helemaal geen type om daar bang voor te zijn, en ze wil gewoon geen geld in die pot. Ze zat echt een beetje te kijken of Alex ging, en volgens mij zat die weer te wachten of Renate zou gaan, dus besloot Renate maar niet te gaan. Mollentranen + Mollenstreek. Alex verdenk ik trouwens niet.
Dick was bijna onzichtbaar deze aflevering, en daar heb ik verder ook geen verdenkingen bij. Ik ben ook van Eva afgestapt, die vind ik ook niet echt een Mol, ook al was ze een beetje vaag in de controle kamer.
En dan Paul. Paul ging maar gewoon, omdat hij toch wist dat Alex niet zou gaan. Ik weet niet, hij wacht het maar een beetje af, en ik vind het ook raar dat we hem niet hebben zien telefoneren met de controlekamer. Of ik heb verkeerd zitten kijken. Maar Liesbeth heeft die hele telefoon niet in haar handen gehad, Paul had hem de hele tijd, en daar hebben we volgens mij erg weinig tot niets van gezien. Ik vind het trouwens erg jammer dat Liesbeth eruit is.
Mijn Mol:
1. Paul
2. Renate