Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 121834 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #100 Gepost op: 22-02-2007, 22:25:02 »
natuurlijk is er 1 mol , maar alle mensen worden een beetje roekoe hier , inclusief myself. en yidm ? natuurlijk kan karel weglopen terwijl hij voor de kandidaten staat, net zoals hij zomaar een executie kan inlassen. dat is widm

Maar op het moment dat Karel zijn laptop dichtklaptte en zei: "Maar het kan ook anders" was ie verdwenen als sneeuw voor de zon. Hij draaide zich niet om en liep weg. Hij verdween gewoon uit beeld van het ene shot naar het andere.

Tenminste dat is wat mij er van bijstaat. Kan net zo goed dat hij idd wegliep. Maargoed, ik dacht dus te zien dat Karel in rook opging.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #101 Gepost op: 22-02-2007, 22:25:42 »
KAREL  - ELKAAR  we houden dan een A over... en verder kom ik niet nu jullie weer  ;)
Ja zover was ik ook. Mis je alleen nog de E en de V.
Of de letters RENTE
Of PUL

Van Inge kunnen we dan helaas niks maken
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 22-02-2007, 22:26:13 »
Op wieisdemol.nl staat: Wie eet... de Kever? Terwijl het in de aflevering de hele tijd om een tor ging. Op zijn minst gek...

Offline Diddledidoo

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Een dag niet gemold, is een dag niet geleefd!!
« Reactie #103 Gepost op: 22-02-2007, 22:26:20 »
Zou uit de volgende afbeelding (die op de site van WIDM staat) nog iets af te leiden zijn?

Offline honeymaker

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 22-02-2007, 22:27:23 »
Op wieisdemol.nl staat: Wie eet... de Kever? Terwijl het in de aflevering de hele tijd om een tor ging. Op zijn minst gek...

Dat was alleen maar omdat Karel dat zo lekker smakelijk kon articuleren  ::jaja:: "Wie verliest, eet de torrr!"  ::rofl::

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 22-02-2007, 22:28:57 »

wel gek ja en een kever is een..... beatle

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #106 Gepost op: 22-02-2007, 22:29:25 »
Eva heeft bij het eten van de tor in ieder geval niet Deborah's strategie overgenomen door te zeggen 'Zoet! Bah!' ;)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 22-02-2007, 22:31:42 »
Eva heeft bij het eten van de tor in ieder geval niet Deborah's strategie overgenomen door te zeggen 'Zoet! Bah!' ;)

haha, ja daar kende ik het van!

Gaat mijn thorie toch nog kloppen

Eva doet mollenacties van de andere mollen, en waarom zien we alle mollen op haar tv in aflvering 1? omdat ze wel moet weten hoe ze het moet doen!

abseilen ==> george
torren ==> Deborah

wie helpt me verder er moeten er meer te vinden zijn.

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 22-02-2007, 22:32:57 »
Wat mij ook opviel: Inge zegt ergens halverwege, over de abseil-opdracht", iets zoals: "Het was toch zeker dat Alex niet zou gaan." Terwijl zij het geld zette op dat juist iedereen zou gaan?!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #109 Gepost op: 22-02-2007, 22:34:16 »
Wat mij ook opviel: Inge zegt ergens halverwege, over de abseil-opdracht", iets zoals: "Het was toch zeker dat Alex niet zou gaan." Terwijl zij het geld zette op dat juist iedereen zou gaan?!

Ze zei volgens mij dat Eva wel wist dat Alex niet zou gaan en dat Eva daarom zelf wèl kon gaan als bonus voor haar (leuke/mooie ervaring) terwijl de opdracht dan alsnog zou falen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 22-02-2007, 22:34:54 »
Het is dus echt zo dat Karel er uit is: hij vertelt, net als alle afvallers, morgen zijn verhaal op Schiffers FM.

Neemt Sander de leiding over?

Karel heeft het voor elkaar --> zijn taak zit er op.
Het kan ook anders --> anderS = Sander

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 22-02-2007, 22:35:54 »
volgens mij heeft ze ook iets van Yvon en Milouska, maar wat was dat ook al weer.
Ik was er ook mee bezig.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 22-02-2007, 22:37:49 »
Yvon zag ook de mol

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 22-02-2007, 22:38:10 »
Stel zo'n tor is helemaal niet vies, hooguit een beetje vreemd. Maar als ze er een goedje opsmeren dat nogal stinkt, draait je maag zich om bij de gedachte dit te moeten eten. Het zou kunnen dat er met de torren van Inge en Paul geklooid is en dat Eva alleen maar hoefde te acteren dat het stinkt en vies is.

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 22-02-2007, 22:39:30 »
Waarom reageert er niemand op het roodscherm-geluidje???

Ik denk zeker dat het scherm van Renate rood zou hebben gegeven....

(heb het geluid gedownload van www.wieisdemol.net met dank aan Heinz, maar krijg het niet in mijn bericht geplaatst)
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline ravelijn

• Forumlid
  • niets is zoals het lijkt
« Reactie #115 Gepost op: 22-02-2007, 22:40:55 »
Waarom reageert er niemand op het roodscherm-geluidje???

Ik denk zeker dat het scherm van Renate rood zou hebben gegeven....

(heb het geluid gedownload van www.wieisdemol.net met dank aan Heinz, maar krijg het niet in mijn bericht geplaatst)
Maar Karel heeft helemaal niet op de enter gedrukt.

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 22-02-2007, 22:44:19 »
Op wieisdemol.nl staat

Wie eet... de Kever?     precies in de vorm van     Wie is... de Mol?

Kever met een hoofdletter en ook i.p.v. tor (wat in de aflevering werd gebruikt). Iemand hierboven zei terecht dat Kever = Beatle (helemaal door de hoofdletter), wat natuurlijk weer verwijst naar Sander.

Als je naar de vorm kijkt: wie eet de kever   --> Eva
                                       wie is de mol      --> ...

« Laatst bewerkt op: 22-02-2007, 22:46:36 door marijnkool »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 22-02-2007, 22:48:28 »
Het is dus echt zo dat Karel er uit is: hij vertelt, net als alle afvallers, morgen zijn verhaal op Schiffers FM.

Neemt Sander de leiding over?

Karel heeft het voor elkaar --> zijn taak zit er op.
Het kan ook anders --> anderS = Sander

Schud Karel de hand
Karel heeft het voor elkaar
Geef elkaar de hand

Karel - Karel
Elkaar - Elkaar
Het kan ook anders, en in het volgende shot zien we Sander.
Misschien iets voor de dubbeltheorie? 2x het herhalingspatroon van Karel, twee keer elkaar.

Verder zou dat een goede hint zijn. Eva die alle bekende acties van voorgaande mollen overdoet.

Deborah - met die torren. Deborah moest in afl. 5 samen met iemand anders geblindoekt zeggen wat de delicatessen waren.
Nico - ??
George - toch gaan abseilen
Vierde mol is mij onbekend al heb ik Canada wel gezien. Van die serie staat niets me meer bij
Yvon - Eva haar intro, daarop zagen we diverse mollen. Wat zei Yvon tegen ons? "En de mol kijkt natuurlijk naar een aflevering met de mol erin"
Milouska - en wat hier?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #118 Gepost op: 22-02-2007, 22:48:34 »
Het lijkt alsof je iets spelt met het vingeralfabet. Ik zou de eerdere groepsfoto's nog wel eens willen zien. Waar kan ik die vinden?

http://www.mijnalbum.nl/Album=3K4E3ZTT

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 22-02-2007, 22:51:20 »
KAREL  - ELKAAR  we houden dan een A over... en verder kom ik niet nu jullie weer  ;)

dit gaat helemaal tegen mijn idee in maar toch :P
pAul
renAte
evA
inge

inge heeft als enige geen A.
is zij de mol?