Vanmiddag ook de nieuwe aflevering gezien en ik moet zeggen dat ik hem ook weer schokkend vond. En dat voor de derde aflevering achtereen! Eerst Dick eruit - had ik echt totaal niet verwacht - en toen Nadja... En hoewel ik Nadja eruit wilde, dacht ik toch dat ze er in zou blijven. Goed, ze begon leuker te worden, maar toch.
Nu wilde ik Inge eruit, want ik begon me te irriteren. En ik was er ook half half van overtuigd dat dit zou gebeuren, zitten ze er nog in... Mijn Mol Renate heeft het goede antwoord gehad en het is zeker maar de vraag wie dan nu die mol is. Iedereen wordt op het moment op één verdacht, behalve Renate... (door de kandidaten dan).
Wat ik trouwens denk, is dat er in de volgende aflevering nog één opdracht gedaan wordt met vier kandidaten en dat er dan een executie komt. De drie finalisten hebben dan nog anderhalve aflevering om tot hun slotmol te komen. In het filmpje voor volgende week zei Karel namelijk nadrukkelijk dat er nog één opdracht zou komen, dus het leek me wel iets hebben en bovendien lijkt me een finale met vier echt helemaal niets. Wat Sanders rol in dit alles is, vraag ik me dan wel af... Misschien is de uitslag van deze executie aan hem bekent gemaakt en moet hij aan het einde van de eerstvolgende opdracht bekent gaan maken wie dat precies is? Moeten ze Sander vinden die het slechte nieuws vertelt?