Auteur Topic: WIDM seizoen 9!  (gelezen 99172 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #160 Gepost op: 3-05-2008, 15:40:40 »
Sterker nog: de laatste paar afleveringen waren niet eens klaar, toen men al in Canada zat.

Is het niemand opgevallen dat de laatste paar afleveringen (3 of 4) zich allemaal in Montreal afspeelden? Oorspronkelijk was het de bedoeling, zo heeft een toenmalig produktielid me eens verteld, om de finale bovenop de CN-tower in Toronto te spelen. Maar door de weersomstandigheden was dat te gevaarlijk, en zo moest men op zoek naar een alternatief: de ''World's largest inclines tower''. Ofwel de toren van het Olympisch stadion van Montreal. Ook leuk, maar lang niet zo spectaculair als de 5 keer zo hoge CN-tower in Toronto.

dat is me wel opgevallen. en ik heb gewoon op tv gehoord dat de weesomstandigheden te gevaarlijk waren hoor :p ... volgens mij heeft angela dat zelf gezegd. anywayz, ik vind het ook toffer als het in een warm land word opgenomen !
dennis for mole !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #161 Gepost op: 16-05-2008, 11:20:47 »
Ik ga voor Tanzania!  ;D 8)
Daar kom ik namelijk net vandaan...Geweldig land!  ::ok:: :D
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #162 Gepost op: 16-05-2008, 12:42:40 »
Vandaar die Tangawizi?

Lijkt me ook een leuk land hoor, is vaker bij Felderhof geweest, en ze hebben toch ook een Missie Kilimanjaro erheen gedaan?

Alles na te lezen op een van de subfora hier.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #163 Gepost op: 16-05-2008, 21:31:20 »
Heb ook op een afrikaans land gestemd. Lijkt me super in Zuid-Afrika: opdrachten in de afrikaans taal, nederlandse geschiedenis aldaar als soort van rode draad, prachtig landschap voor mooie beelden, abseilen vanaf de tafelberg, etc.
Prima te doen lijkt me.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #164 Gepost op: 16-05-2008, 22:36:16 »
Heb ook op een afrikaans land gestemd. Lijkt me super in Zuid-Afrika: opdrachten in de afrikaans taal, nederlandse geschiedenis aldaar als soort van rode draad, prachtig landschap voor mooie beelden, abseilen vanaf de tafelberg, etc.
Prima te doen lijkt me.



Zou inderdaad top zijn! ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #165 Gepost op: 27-05-2008, 21:15:02 »
Ik las op de Avro-site (het forum dus), dat iemand gisteren een aantal ex-mollen had gezien op Schiphol. Jawel, natuurlijk ZONDER even snel een foto ervan te maken.


Die persoon zegt dus dat ie Dennis, Yvon en Inge en nog een paar bekenden van WIDM daar had gezien. Ja, kan natuurlijk. Vorig jaar was het vertrek ook rond dezelfde periode.


Jammer eigenlijk dat iemand dan net niet de tegenwoordigheid van geest had om eveentjes een foto te maken.......



Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #166 Gepost op: 27-05-2008, 21:25:02 »
Ik las op de Avro-site (het forum dus), dat iemand gisteren een aantal ex-mollen had gezien op Schiphol. Jawel, natuurlijk ZONDER even snel een foto ervan te maken.


Die persoon zegt dus dat ie Dennis, Yvon en Inge en nog een paar bekenden van WIDM daar had gezien. Ja, kan natuurlijk. Vorig jaar was het vertrek ook rond dezelfde periode.


Jammer eigenlijk dat iemand dan net niet de tegenwoordigheid van geest had om eveentjes een foto te maken.......

hmm.. schiphol.. ex-mollen..
ik zeg kletspraat.. ze zullen wel beter uitkijken, toch? :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #167 Gepost op: 27-05-2008, 21:31:15 »
er is ieder jaar weer zo'n kletsmajoor op een van de fora te bespeuren. Kan natuurlijk dat ie helemaal stomverbaasd was dat ie zoveel bekeenden tegelijk zag.....


Zou toch veel beter zijn om de kandidaten gesplitst op pad te laten gaan? Tenzij het natuurlijk een bestemming is waar maar 1 keer per week een vliegverbinding mee is.


We zullen zien.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #168 Gepost op: 27-05-2008, 21:31:57 »
Misschien spelen de ex-mollen wel een rol in het spel.
Dat kan toch?

Of misschien gaan ze de nieuwe mol ff begeleiden ofzo :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #169 Gepost op: 27-05-2008, 21:33:07 »
er is ieder jaar weer zo'n kletsmajoor op een van de fora te bespeuren. Kan natuurlijk dat ie helemaal stomverbaasd was dat ie zoveel bekeenden tegelijk zag.....


Zou toch veel beter zijn om de kandidaten gesplitst op pad te laten gaan? Tenzij het natuurlijk een bestemming is waar maar 1 keer per week een vliegverbinding mee is.


We zullen zien.

ja, en bij idtv zijn ze ook zo dom niet..
en in de jungle kun je geen opdrachten regelen..

oja, het nichtje van mijn buurvrouw was in ijsland op vakantie, en daar zag ze george ineens lopen.  :o ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #170 Gepost op: 27-05-2008, 21:37:13 »
Misschien spelen de ex-mollen wel een rol in het spel.
Dat kan toch?

Of misschien gaan ze de nieuwe mol ff begeleiden ofzo :P

het kan...
nouja, op zich is het ook niet zo heel erg als dat uitlekt. minder erg dan wanneer de kandidaten bekend worden natuurlijk..

maar ach, 8 seizoenen WIDM hebben wel bewezen dat de nodige kletskoek er ook elk jaar weer is.
we zullen idd zien  :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #171 Gepost op: 29-05-2008, 18:52:49 »
er is ieder jaar weer zo'n kletsmajoor op een van de fora te bespeuren. Kan natuurlijk dat ie helemaal stomverbaasd was dat ie zoveel bekeenden tegelijk zag.....


Zou toch veel beter zijn om de kandidaten gesplitst op pad te laten gaan? Tenzij het natuurlijk een bestemming is waar maar 1 keer per week een vliegverbinding mee is.


We zullen zien.

Het is een beetje bevestigd, Joris Linssen was voor opnames van Hello Goodbye op Schiphol en daar zag Joris, de Mol Dennis Weening.

Luister hier het fragment van de GIEL-mobiel!

-edit-: Sorry, ik juichtte te hard. Het was voor een RTL-programma, in het programma gaan ze op zoek naar nieuw rocktalent.
« Laatst bewerkt op: 29-05-2008, 18:55:21 door Tinuzzz »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #172 Gepost op: 29-05-2008, 23:49:06 »
daar doet Inge dan zeker aan mee of niet ::jaja:: 8)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #173 Gepost op: 30-05-2008, 09:44:53 »
De afgelopen week heb ik Pieter-Jan ook niet meer gezien als presentator van ÉénVandaag, dus het zou kúnnen dat de opnames van WIDM zojuist begonnen zijn  ::ok::

Het zou dus ook kúnnen dat de betreffende persoon idd de ex-mollen gezien heeft en dat de kandidaten van de komende serie in een opdracht een ontmoeting kan winnen met de ex-mollen, zoals ook Elise een ontmoeting won met George ;)

Maar goed, martijn_rcd (de forummer die dus de ex-mollen beweerde te zien) kon niet met hard bewijs komen, waardoor ik iig nog wel een grote slag om de arm houd.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #174 Gepost op: 30-05-2008, 23:16:24 »
PJH is idd al een tijdje niet meer op tv verschenen, dus het zou zomaar kunnen  8)
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #175 Gepost op: 31-05-2008, 23:15:52 »
Lieke Van Lexmond!!  (waarschijnlijk deelnemer)

Aanwijzing: Ranking the stars zomereditie. aflevering 30-05. Paul de Leeuw roept 1x in een discussie dat hij aan Wie is de mol denkt. Helemaal niet logisch om dat daar te zeggen maar er wordt even hard gelacht. Het lijkt erop of Paul weet dat Lieke mee gaat.

Hierbij link: (min 26/27 en aan het eind aflevering)
http://player.omroep.nl/?aflID=7165729&md5=74c024651bfb54b2281024cd76a88ec6

Hoe denken jullie hier over?
« Laatst bewerkt op: 31-05-2008, 23:30:13 door sijb »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #176 Gepost op: 1-06-2008, 11:59:57 »
Is het perse een verwijzing naar wie is de mol? Niets is uit te sluiten. Ik richt me vooralsnog alleen op de periode: de afwezigheid van Pieter Jan in dezelfde periode als waarin vorig jaar de opnames in Mexico plaats hadden.

Offline EchteMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #177 Gepost op: 1-06-2008, 13:06:57 »
Lieke Van Lexmond!!  (waarschijnlijk deelnemer)

Aanwijzing: Ranking the stars zomereditie. aflevering 30-05. Paul de Leeuw roept 1x in een discussie dat hij aan Wie is de mol denkt. Helemaal niet logisch om dat daar te zeggen maar er wordt even hard gelacht. Het lijkt erop of Paul weet dat Lieke mee gaat.

Hoe denken jullie hier over?

Ik denk het niet, zie hier
« Laatst bewerkt op: 1-06-2008, 16:42:31 door Megan, Reden: link verborgen »

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #178 Gepost op: 1-06-2008, 17:43:02 »
De verwijzing naar wie is de mol is gemaakt omdat linda de MOL er vandoor is gegaan met de inmiddels ex van lieke van lexmond. Vandaar dat ze de opmerking maakte dat je mollen niet ziet aankomen, omdat ze onder de grond leven.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #179 Gepost op: 6-06-2008, 17:01:11 »
Heb ook op een afrikaans land gestemd. Lijkt me super in Zuid-Afrika: opdrachten in de afrikaans taal, nederlandse geschiedenis aldaar als soort van rode draad, prachtig landschap voor mooie beelden, abseilen vanaf de tafelberg, etc.
Prima te doen lijkt me.



Zuid-afrika!! :D:D daar zou ik echt helemaal voor zijn.. Geweldig land!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!