Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 153938 keer)

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #200 Gepost op: 4-01-2008, 13:17:23 »
Luister iedereen vandaag om 2 uur naar schiffers.fm op Radio 2 voor een muzikale aanwijzing en een interview met Nicolette over de Mol http://www.radio2.nl/page/programma

Volgens de website om 15.30 interview met N. en de aanwijzing.
Vraagje: ik lees in het mollendagboek:
Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.

Dit weet je toch alleen als je de boodschap gehoord hebt? Had niet het idee dat de inhoud van de boodschap werd besproken... of heb ik dat niet goed gehoord?
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline Paapiechulo

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #201 Gepost op: 4-01-2008, 13:19:32 »
Volgens de website om 15.30 interview met N. en de aanwijzing.
Vraagje: ik lees in het mollendagboek:
Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.

Dit weet je toch alleen als je de boodschap gehoord hebt? Had niet het idee dat de inhoud van de boodschap werd besproken... of heb ik dat niet goed gehoord?

Mijn fout! Het is inderdaad 15:30!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #202 Gepost op: 4-01-2008, 13:20:02 »
Vraagje: ik lees in het mollendagboek:
Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.

Dit weet je toch alleen als je de boodschap gehoord hebt? Had niet het idee dat de inhoud van de boodschap werd besproken... of heb ik dat niet goed gehoord?
In een auto kon je zin, dat ze wat hoorden en ze wilden de radio toen ook luider hebben. Maar dat was volgens mij alleen maar de tune. kort daarna zei ook iemand: "Dus dat was alles?"
Toen vroeg Joris (en iemand anders of hij twee keer) later nog (onsamenhangend met de rest van het gesprek) of ze dat toch ook allemaal gehoord hadden!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #203 Gepost op: 4-01-2008, 13:23:47 »
In een auto kon je zin, dat ze wat hoorden en ze wilden de radio toen ook luider hebben. Maar dat was volgens mij alleen maar de tune. kort daarna zei ook iemand: "Dus dat was alles?"
Toen vroeg Joris (en iemand anders of hij twee keer) later nog (onsamenhangend met de rest van het gesprek) of ze dat toch ook allemaal gehoord hadden!

volgens mij dachten ze dat het de moltune was. één van hen deed het nog voor met zn hand en geluid :P 

         tu          tu
      tu          tu
tu tu       tu tu              ::hypocriet::

maar als mol zijnde weet je toch dat er iets afgespeeld gaat worden, dus al heb je niet opgelet en doe je eventueel later of je niks gehoord hebt dan weet je alsnog dat het afgespeeld zou gaan worden.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 13:25:24 door mol Thessa »
Triomf!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #204 Gepost op: 4-01-2008, 13:24:47 »
wat ik me nu opeens afvraag: waarom heeft Patrick zoveel slotjes op zijn tas?

had paul ook.. Denk gewoon omdat hij wil dat niemand in ze tas gaat zitten snuffelen..
Of het kan ook voor de sier zijn :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #205 Gepost op: 4-01-2008, 13:30:34 »
had paul ook.. Denk gewoon omdat hij wil dat niemand in ze tas gaat zitten snuffelen..
Of het kan ook voor de sier zijn :P

Voor de sier: Ja die is leuk ;D

Nog een opvallende, iemand zei iets over Dennis die aan het bidden was en Nicolette zegt als laatste in haar dagboek: De mol is onverbiddelijk.. deze hoort denk in de slechtste theorieen groep, maar ik roep hem toch even... ::vergroot::
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #206 Gepost op: 4-01-2008, 13:33:07 »
De mol is onverbiddelijk...
(mooi)
Mol = mannelijk?
En ze heeft het erover, dat twee van haa medekandidaten er alles voor over hebben om te winnen (dus de jokers niet dumpen). 2 maar!


en ja, eentje had een Shirt aan van die muis (Dunya of hoe ze heet)
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 13:35:56 door vlees91 »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #207 Gepost op: 4-01-2008, 13:41:22 »
Ik denk eerder dat ze het spel mooi vind in plaats van een eventuele mannelijke mol :P  ::rofl::
Triomf!

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #208 Gepost op: 4-01-2008, 13:44:59 »
Ik denk eerder dat ze het spel mooi vind in plaats van een eventuele mannelijke mol :P  ::rofl::

of allebei?  ::hypocriet::
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #209 Gepost op: 4-01-2008, 13:45:06 »
Ik denk eerder dat ze het spel mooi vind in plaats van een eventuele mannelijke mol :P  ::rofl::

Zoals eerder al iemand schreef: "Je weet maar nooit." hehe

nja. voor diegenen bij die de Player van uitzendinggemst.nl niet werkt (bij mij ook...) probeer dit maar eens in je afspeelprogramma te openen:
mms://cachemedia.omroep.nl/rambo02/0/id/AVRO/serie/AVRO_1275042/AVRO_1275043/bb.20080103.asf

of mms://cachemedia.omroep.nl/rambo01/0/id/AVRO/serie/AVRO_1275042/AVRO_1275043/sb.20080103.asf
voor een kleiner oplossend vermogen (langzaam internet)

edit: Dennis verteld bei DIDM5 dat hij helemaal niet gekeken heeft HAHAHAHA. da's pas leuk!
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 13:54:13 door vlees91 »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #210 Gepost op: 4-01-2008, 14:08:20 »
Ik vind trouwens Annette niet zo goed binnen de groep passen, ben ik de enige?

Hoezo dan? Ik vind het trouwens sowieso moeilijk om te kunnen zeggen
die past niet in de groep...En hoe meer verschillende karakters hoe beter!
Misschien vind je haar gewoon niet zo leuk? Dat kan natuurlijk. ::ohno::
Groetjes..P.s. Ik denk dat ze het nog ver gaat schoppen..

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Georgina en haar drie jokers...
« Reactie #211 Gepost op: 4-01-2008, 14:25:53 »
Wat ontzettend fijn om weer alle theoriën en ideeën van iedereen te lezen!! Ik probeer er altijd mijn voordeel mee te doen. Gotcha sprak van de mollentactiek om het eerste spel als mol niks te doen en daarna te gaan mollen. Ik denk dat het evengoed kan zijn dat de mol juist in het eerste spel een mollenstreek leverde om vervolgens het in spel 2 juist heel goed te doen. Hier doel ik dan op Georgina die haar vraag fout beantwoordde en bij het klimmen direct riep hoe goed ze dat kon en dat ook waarmaakte (goodwill kweken). En dan vervolgens doodleuk 3 jokers weg gooien terwijl je die net met moeite bemachtigd hebt? Ik vind het verdacht vooral omdat het me logisch lijkt dat je als kandidaat niet zomaar twee of drie jokers weg zal doen. Want de kans is toch heel klein dat iedereen zijn of haar jokers in zou leveren? Dan heb je met je drie jokers toch een voordeel voor de rest van het spel. Drie jokers wegdoen lijkt mij alleen van nut voor De Mol, geld uit de pot. Ik kan me best voorstellen dat Georgina probeert de verdenking op zich te leggen en dat heel goed kan acteren, maar voor mij is het wegdoen van 3 jokers een vreemde actie. :-\\
Maar ik zal me niet blind staren want er zijn meer verdachte individuen en het zou ook wel eens leuk zijn als de mol een man is... Vorig seizoen sortte ik me op Inge, gelukkig bleek dat goed te zijn....

Ik ben in ieder geval blij dat het feest Wie is de Mol weer in alle hevigheid is losgebarsten en wens iedereen succes met het ontmaskeren van De Mol. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 14:27:33 door Lonneke40 »

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 1
« Reactie #212 Gepost op: 4-01-2008, 14:32:13 »
Wat mij opvalt als je de aflevering terugkijkt, dat je in eerste instantie de twee auto's ziet met ieder 4 personen erin: auto 1: waar we het mol tunetje horen, met daarin: achterin Coen en Nicolette en voorin Patrick en Edo.
Auto 2: Waar Dennis en Regina achterin zitten en Dunya en Georgina voorin zitten, waar Dennis bij de parkeerplaats van Coen hoort over het WIDM tunetje, wat hij niet heeft gehoord, maar later zie je opeens Annette op de plaats van Georgina zitten (ja maar wij hadden geen IPod op). Mijn vraag is, : Waar is Joris gebleven in die Auto, die zie je dus ABSOLUUT niet in de auto zitten...vreemd hoor! Terwijl Dennis wel vraagt aan Joris of hij het muziekje heeft gehoord (alsof hij bij hun in de auto zat) en laten we aannemen dat voorin de zitplaats is gereserveerd voor de cameraman!!!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #213 Gepost op: 4-01-2008, 14:38:37 »
en laten we aannemen dat voorin de zitplaats is gereserveerd voor de cameraman!!!
En wie rijdt?
Presentator: "Rijden jullie maar achter mij aan." Conclusie: 1e auto wordt door PJH bestuurd. 2e door een kandidaad

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #214 Gepost op: 4-01-2008, 14:40:56 »
En wie rijdt?
Presentator: "Rijden jullie maar achter mij aan." Conclusie: 1e auto wordt door PJH bestuurd. 2e door een kandidaad

Laat dat maar aan taxichauffeur Joris over.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 1
« Reactie #215 Gepost op: 4-01-2008, 14:44:37 »
Laat dat maar aan taxichauffeur Joris over.. ;D

Nou daar had ik nog niet aan gedacht...zou best eens kunnen.  >:D

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 1
« Reactie #216 Gepost op: 4-01-2008, 14:44:56 »
Ik zat net te denken, miss heeft die harten boer er mee te maken dat een van de kandidaten vroeger op een boerderij ofzo gewoont heeft. Iets in die richting.



Nicolette... maar die is dus al afgevallen.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #217 Gepost op: 4-01-2008, 15:00:11 »
Overigens weten we nog niet zeker of we uit het teruggeven van jokers iets kunnen concluderen over de mol. Het kan namelijk zo zijn dat het in een volgende aflevering weer mogelijk is om jokers terug te geven en zo een executie te stoppen. In dat geval zijn alleen de mensen met veel jokers in hun bezit verdacht.

Dit gaat toch niet op. Zojuist de aflevering nog een keer opnieuw gekeken en Pieter-Jan zegt aan het begin van de test dat dit de enige keer is dat jokers kunnen worden ingeleverd. Annette is nog steeds mijn hoofdverdachte, hoewel Dennis ook in mijn vizier is gekomen. Hij heeft de vraag van Pieter-Jan in de eerste opdracht fout en doet er alles voor om Annette toch nog sneller over de streep te krijgen met het fietsen. Tevens levert hij zijn joker in.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 15:01:43 door honeymaker »

Offline lilavis

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #218 Gepost op: 4-01-2008, 15:18:40 »
Mijn keuze als Mol is EDO.

mvg,
LilaVis
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 17:06:08 door Bakkertje, Reden: stuk tekst aangepast »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #219 Gepost op: 4-01-2008, 15:19:39 »
Zoals eerder al iemand schreef: "Je weet maar nooit." hehe

nja. voor diegenen bij die de Player van uitzendinggemst.nl niet werkt (bij mij ook...) probeer dit maar eens in je afspeelprogramma te openen:
mms://cachemedia.omroep.nl/rambo02/0/id/AVRO/serie/AVRO_1275042/AVRO_1275043/bb.20080103.asf

of mms://cachemedia.omroep.nl/rambo01/0/id/AVRO/serie/AVRO_1275042/AVRO_1275043/sb.20080103.asf
voor een kleiner oplossend vermogen (langzaam internet)

edit: Dennis verteld bei DIDM5 dat hij helemaal niet gekeken heeft HAHAHAHA. da's pas leuk!
zei hij dat? Neem aan dat dat dan ging over vorige jaren. Dat is raar, hij zei nog wel dat er wel vaker met de pot was gesjoemeld. Dat moet toch betekenen dat hij het heeft gekeken

Hoezo dan? Ik vind het trouwens sowieso moeilijk om te kunnen zeggen
die past niet in de groep...En hoe meer verschillende karakters hoe beter!
Misschien vind je haar gewoon niet zo leuk? Dat kan natuurlijk. ::ohno::
Groetjes..P.s. Ik denk dat ze het nog ver gaat schoppen..
ik vind haar ook niet zo in de groep passen hoor, zei is net iets deftiger dan de rest.