Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 68321 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #100 Gepost op: 18-01-2008, 13:11:28 »
(..)hij zegt dat hij net te laat is om het 2e vak te bereiken en gepakt wordt door de jager. Als je het beeld terugkijkt dan zie je dat hij er echt wel bijna instaat al..Ook Edo en Joris zeggen, loop harder Dennis, harder harder, en dan net niet dat vak bereiken, jaja.

Deed me aan Deborah denken die ook maar niet harder wilde lopen in dat doolhof. En andere keren doet Dennis me weer aan George denken. Tunnelvisie he. (Maar hij is het wel degelijk! ;) )

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 3
« Reactie #101 Gepost op: 18-01-2008, 13:12:59 »
Nog even over Dennis in het maisveld,

- hij hijst een vlag omhoog met 1/4 (met een verklaring er zelfs bij dat die als eerste moest??) met die vlag maak je van 500 ==> 125! Dat is niets natuurlijk.

Als ik hun was geweest dan had ik de vlaggetjes met 1/4 en 1/2 gewoon niet meer genomen, je kreeg toch wat je mee over de finish nam

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #102 Gepost op: 18-01-2008, 13:43:04 »
Als ik hun was geweest dan had ik de vlaggetjes met 1/4 en 1/2 gewoon niet meer genomen, je kreeg toch wat je mee over de finish nam
Ja maar dan waren de zones niet veilig geweest en hadden ze veel meer moeite gehad met het omhakken van de palen.
En Dennis zei dat ze met z'n allen besloten hadden om ook die te nemen omdat ze het belangrijker vonden om veilige zones te maken.
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 3
« Reactie #103 Gepost op: 18-01-2008, 13:45:29 »
Het omhoog hijsen van de vlag was dan toch al voldoende geweest of niet?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #104 Gepost op: 18-01-2008, 14:16:31 »
Tijdens de handboeien-opdracht kwam er een aantal maal een bepaald drankkraampje met een mexicaan daarbij in beeld. Het kan natuurlijk een keer voorkomen, maar het was zeker drie keer dat er een shot van dit kraampje in beeld kwam.

Zou niet weten wat het betekent, maar vond het wel vreemd overkomen....

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 3
« Reactie #105 Gepost op: 18-01-2008, 14:41:02 »
Ja maar dan waren de zones niet veilig geweest en hadden ze veel meer moeite gehad met het omhakken van de palen.
En Dennis zei dat ze met z'n allen besloten hadden om ook die te nemen omdat ze het belangrijker vonden om veilige zones te maken.

Nou dan het vlaggetje 1/4 en 1/2 met het laagste bedrag aan iemand meegeven en deze persoon laten 'pakken' door een jager en de ander met de hoge bedragen richting finish

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #106 Gepost op: 18-01-2008, 14:48:59 »
Nou dan het vlaggetje 1/4 en 1/2 met het laagste bedrag aan iemand meegeven en deze persoon laten 'pakken' door een jager en de ander met de hoge bedragen richting finish

Dat was ook slim geweest ja. Maar ze hadden zelf andere tactieken..
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #107 Gepost op: 18-01-2008, 16:02:07 »
Wel een interessante opmerking van Georgina: Ik vond het verdacht dat Dunya een wit shirt aanheeft... die valt op in het maisveld...

Coen had ook een wit shirt, en is de langste van allemaal. Als iemand opvalt in het maisveld is hij het wel. Daarnaast stuurt hij patrick 2x weg, zodat hij zoveel mogelijk bij zich heeeft.

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: Aflevering 3
« Reactie #108 Gepost op: 18-01-2008, 16:04:54 »
Je ziet gewoon zijn hele naam hoor.
Is dat zo Heinz? Excuus... dan...
Ik zag het ook in de gauwigheid, maar dan heb ik me vergist.
Mmm... zou het komen omdat ik de aflevering opgenomen heb en om half 2 's nachts heb gekeken?  ;)

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #109 Gepost op: 18-01-2008, 16:08:51 »
Wat heb ik weer gelachen, haha die edo is zo grappig... :d
Ik raak ook steeds meer overtuigd van Patrick als mol met Edo als goede tweede.
Domme actie van Patrick om die handboei meteen om één arm te doen. Hij was de enige die niet begreep dat je die ook pas later om kon doen.. en in het veld was het ook niet al te sterk.Heel apart ook toen hij die paal met het geld naar beneden wilde hakken dat hij zo hoog gaat hakken.
Als je een boom wilt omhakken ga je toch op armhoogte hakken zeker als het snel moet, vond het zo'n aparte houding die hij aannam.
Keep Watching

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #110 Gepost op: 18-01-2008, 16:10:15 »
Is dat zo Heinz? Excuus... dan...
Ik zag het ook in de gauwigheid, maar dan heb ik me vergist.
Mmm... zou het komen omdat ik de aflevering opgenomen heb en om half 2 's nachts heb gekeken?  ;)

Geeft niks. Was wel mooi gevonden trouwens die verwijzing naar hartenboer. :)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 3
« Reactie #111 Gepost op: 18-01-2008, 16:21:32 »
Ik vraag me iets af naar aanleiding van de opdracht in het dorp met de borden.
Er waren nog 8 kandidaten dus 16 woorden die samen 1 zin konden maken, maar wat nou als er 9 kandidaten waren? hadden ze daar weer apart een andere zin voor klaarliggen? of zou de mol dan een andere rol kunnen spelen?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #112 Gepost op: 18-01-2008, 16:24:50 »
dan zouden ze vast wel nog twee woorden er tussen kunnen proppen, maar onder welke omstandigheden zouden ze met 9 personen zijn i.p.v. 8??
Keep Watching

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #113 Gepost op: 18-01-2008, 16:30:29 »
Joris deed helemaal niets op die toren. Volgens mij was er maar 1 walkietalkie en die had Edo. Het enige wat Joris deed was in zijn molboekje schrijven en soms wat roepen.
Vond ik beetje vreemd.
Ik denk dat op die toren erg veel is gebeurd door Joris. Al had hij geen walkie talkie, kijk eens naar de pluizige bolletjes op de kleding (borsthoogte) van Edo en Joris. Dit zijn zendertjes. Joris had geen walkie talkie nodig, hij gaf instructies door aan de jagers met zijn links en rechts enz. Dat Edo ook een zendertje had (natuurlijk uitgeschakeld) betekent dat het dan niet opvalt bij Edo en ons dat dan alleen Joris een zendertje heeft. Hoe kon de opdracht toch mislukken terwijl Edo goede instructies gaf, tja, er staat een mol naast.  
  

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #114 Gepost op: 18-01-2008, 16:30:38 »
Ik ben nu echt verslaafd aan wie is de mol. :P Heb seizoen 5 met Marc-Marie teruggekeken en ga nu seizoen 6 kijken.
Ik ben nog niet echt overtuigd dat 1 iemand de mol is. Vind wel verdacht dat Patrick inderdaad meteen handboei om doet en dat Joris helemaal niks doet bij het maisveld en wegloopt bij die handboeien opdracht.
Jammer dat Georgina eruit is. :( Vond haar eigenlijk de allerleukste. Heb vreselijk om der gelachen. ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3
« Reactie #115 Gepost op: 18-01-2008, 16:38:36 »
Joris had geen walkie talkie nodig, hij gaf instructies door aan de jagers met zijn links en rechts enz.

Ja, goed bedacht! Dat zou natuurlijk goed kunnen, daardoor kan PJH er ook in die aflevering achtergekomen zijn wie de mol is. Als hij van een afstand Joris die instructies aan de jagers zag geven.

Het zou wel een uitstekende mollenstreek zijn, ook mooi om achteraf te zien, dat Joris de jagers stuurt wanneer Edo naar de andere kant kijkt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #116 Gepost op: 18-01-2008, 17:22:49 »
Tijdens de handboeien-opdracht kwam er een aantal maal een bepaald drankkraampje met een mexicaan daarbij in beeld. Het kan natuurlijk een keer voorkomen, maar het was zeker drie keer dat er een shot van dit kraampje in beeld kwam.

Zou niet weten wat het betekent, maar vond het wel vreemd overkomen....
Viel me ook op, heel vreemd.
The British are not impressed.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #117 Gepost op: 18-01-2008, 17:29:28 »
Ja, goed bedacht! Dat zou natuurlijk goed kunnen, daardoor kan PJH er ook in die aflevering achtergekomen zijn wie de mol is. Als hij van een afstand Joris die instructies aan de jagers zag geven.

Het zou wel een uitstekende mollenstreek zijn, ook mooi om achteraf te zien, dat Joris de jagers stuurt wanneer Edo naar de andere kant kijkt.

Moet ie dus Spaans kunnen, en dat kan ie. Maar dat is ook wel weer opvallend, dat Edo dat dan niet gehoord heeft.

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #118 Gepost op: 18-01-2008, 17:33:02 »
Moet ie dus Spaans kunnen, en dat kan ie. Maar dat is ook wel weer opvallend, dat Edo dat dan niet gehoord heeft.
Hij hoeft geen Spaans te kunnen want die jagers waren gewoon Nederlanders.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 3
« Reactie #119 Gepost op: 18-01-2008, 17:41:28 »
Ik vraag me iets af naar aanleiding van de opdracht in het dorp met de borden.
Er waren nog 8 kandidaten dus 16 woorden die samen 1 zin konden maken, maar wat nou als er 9 kandidaten waren? hadden ze daar weer apart een andere zin voor klaarliggen? of zou de mol dan een andere rol kunnen spelen?

Ik denk dat ze deze opdracht dan naar volgende week verschoven hebben, en een ander opdracht waarbij aantal deelnemers variabel kan zijn naar voren gehaald. Oprdrachten kunnen soms ter plekke nog aan de lokale situatie worden aangepast indien nodig.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!