Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 67969 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 17-01-2008, 22:01:51 »
Ik vond het echt een geweldige aflevering. De opdracht in het maisveld was net een geevolueerde versie van de jagers op de paarden in Argentinië maar wel weer helemaal WIDM ::ok::!

Hopen dat sommigen volgende week op Topitojacht gaan (lees: jatten) ;D !

daar verheug ik mij ook zeer op  ;D
Triomf!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2008, 22:06:54 »
Vond het een leuke aflevering!!
Alleen jamemr dat georgina eruit is.. Nu weet ik het (bijna ) Zeker.. Dennis is de mol!!

En volgende week krijgen we weer het milouska-meulens-effect-in-de-kerk
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 17-01-2008, 22:07:46 »
Woow wat een aflevering weer ::ok::
Tot nu toe ongetwijfeld de beste BN'er-serie tot nu toe!
Hopelijk vergalt de AVRO het niet weer door grappen als mensen die ineens terugkeren enzo.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 17-01-2008, 22:08:12 »
Woow wat een aflevering weer ::ok::
Tot nu toe ongetwijfeld de beste BN'er-serie tot nu toe!
Hopelijk vergalt de AVRO het niet weer door grappen als mensen die ineens terugkeren enzo.

Of door vage hints. ::)

Offline spider2208

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2008, 22:09:35 »
blijf nog steeds bij patrick.

vind hem slim en sluw. vond met name ook op het eind de reactie van patrick zo gemaakt gemeend naar georgina toe door d'r te omhelenzen en te zeggen goed gespeeld en jammer dat ik naar huis mag. terwijl er een grijns verscheen toen hij groenlicht kreeg.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 17-01-2008, 22:09:53 »
Tijdens deze aflevering kwam ook weer een bekend gitaar deuntje die ik ook wel eens bij Expeditie Robinson heb gehoord, weet iemand van wie dit is?

Volgens mij van Gustavo Santaolalla. Zijn gitaarmuziek wordt heel vaak gebruikt in dit soort programma's en ik heb een nummer van hem herkend in de aflevering, dus denk dat het die is. Als ik nog vind om welk nummer het gaat, post ik het nog.
Ik denk van 21 Grams of Motorcycle Diaries.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 17-01-2008, 22:14:51 »
blijf nog steeds bij patrick.

vind hem slim en sluw. vond met name ook op het eind de reactie van patrick zo gemaakt gemeend naar georgina toe door d'r te omhelenzen en te zeggen goed gespeeld en jammer dat ik naar huis mag. terwijl er een grijns verscheen toen hij groenlicht kreeg.



Toen het nog niet bekend was wie er weg moest, omhelsde Patrick Georgina al echt zo van: ik weet dat jij naar huis moet, want ik kan helemaal niet naar huis...
Triomf!

Offline Signy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 17-01-2008, 22:16:23 »
Edo verdenk ik eigenlijk niet maar bij de opdracht in het maisveld deed hij raar. tenminste..... hij kon coen niet bereiken maar miss lag dat wel aan edo die de walkie talkie niet aan had....
maar ja ik verdenk ook nog patrick en joris  ::vergroot::

Offline Pinokkio

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 17-01-2008, 22:16:48 »
de achtste maand van de maya's= MOL( en aangezien ze in mexico zijn:P)
Dennis droeg de bordjes "ik" en "acht"= Ik mol typische WIDM hint
hoe je 't ook nog zou kunnen zien, is dat RTL 8 nu, voorheen Talpa was, Talpa is weer latijn voor Mol.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2008, 22:21:14 »
hoe je 't ook nog zou kunnen zien, is dat RTL 8 nu, voorheen Talpa was, Talpa is weer latijn voor Mol.

Ja, de RTL groep zit ook mee in het complot  ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2008, 22:22:32 »
Ja, de RTL groep zit ook mee in het complot  ::vergroot::
Jaa en volgende week komt de muzikale hint op Radio538 ::jaja::  ::)
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2008, 22:26:21 »
Jaa en volgende week komt de muzikale hint op Radio538 ::jaja::  ::)

Dan ben ik weg hier. :P

Offline Lonneke41

  • Forumlid
Patrick is de mol
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2008, 22:29:03 »
Patrick werd zonder geld door Edo doorgestuurd als afleidingsmanouvre voor regina.
[quote van xD)

Maar Patrick wist dat Coen bijna al het geld had en had ook aan Edo kunnen voorstellen
dat hij beter al afleider voor Coen zou kunnen fungeren in plaats van zo snel mogelijk
de finish te bereiken! Daarom zie ik het niet als een mollenstreek van Edo. Als
Patrick over de finish was, had Coen nog amper kans tegen drie jagers...Slim!! ;D
« Laatst bewerkt op: 17-01-2008, 22:34:24 door Lonneke41 »

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 17-01-2008, 22:34:51 »
Ik zet mn mollengeld op edo als mol  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 17-01-2008, 22:39:44 »
Een hele leuke aflevering! Mijn mollen zijn nu Patrick, Dennis of Regina.

Offline brandkraan

  • Forumlid
Re: Patrick is de mol
« Reactie #55 Gepost op: 17-01-2008, 22:46:12 »
Patrick werd zonder geld door Edo doorgestuurd als afleidingsmanouvre voor regina.
[quote van xD)

Maar Patrick wist dat Coen bijna al het geld had en had ook aan Edo kunnen voorstellen
dat hij beter al afleider voor Coen zou kunnen fungeren in plaats van zo snel mogelijk
de finish te bereiken! Daarom zie ik het niet als een mollenstreek van Edo. Als
Patrick over de finish was, had Coen nog amper kans tegen drie jagers...Slim!! ;D
Of... de jagers zaten in het complot en richten zich niet op de mol. De mol hoeft dan alleen maar een laag bedrag te pakken en brengt zo een laag bedrag binnen en is niet verdacht. Dat de rest zo aan het stuntelen was dat er niets is binnengebracht dat kan de mol ook niet helpen. Deze mogelijke taktiek heeft uiteindelijk prima gewerkt.
Patrick is de mol !

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 17-01-2008, 22:58:04 »
"Damnit!" Georgina eruit!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Patrick is de mol
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2008, 22:58:14 »
Of... de jagers zaten in het complot en richten zich niet op de mol. De mol hoeft dan alleen maar een laag bedrag te pakken en brengt zo een laag bedrag binnen en is niet verdacht. Dat de rest zo aan het stuntelen was dat er niets is binnengebracht dat kan de mol ook niet helpen. Deze mogelijke taktiek heeft uiteindelijk prima gewerkt.
Patrick is de mol !

Ja dat bedoelde ik ook met mijn uitleg!! Dat Patrick de mol is!! ::ok::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 17-01-2008, 23:11:16 »
Vond het een wat mindere aflevering. Er zijn mij wat teveel mensen die proberen om de opdrachten in de war te schoppen om zo als mol over te komen. En dan valt net de leukste van die in-de-war-schoppers af. :P
Nog even niks.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2008, 23:19:14 »
Ik vond het echt een geweldige aflevering. De opdracht in het maisveld was net een geevolueerde versie van de jagers op de paarden in Argentinië maar wel weer helemaal WIDM ::ok::!

Mij deed het meer terugdenken aan de opdracht uit WIDM 1 Australië, waarin de kandidaten door een doolhof van wanden langs jagers heen moesten geloosd worden door ook een andere kandidaat die een goed overzicht had van boven via een camera en die camera viel te zien op een tv scherm. Was daar een beetje het pacman idee.

Maar inderdaad, net zoals met Argentinie, daar was het op een open/kaal veld. Hier was het in een gesloten maisveld. Erg leuke opdracht en ik ga hem zeker uitpluizen met het bekijken voor de tweede keer.

Verder vraag ik mij af welke consequenties het heeft als je gaat improviseren. Als je dus tegen de dingen ingaat die je niet mag doen. Want ik meende Patrick zei: we mochten niet rennen, maar ik deed het toch. Wat nu als de kandidaten met de bordjes/zin vormen nu niet bij het elkaar tegen komen direct aan elkaar gingen vast zitten maar eerst met zijn allen een correcte zin formuleerde?

Had dat dan geld gekost? Want Teun op de chat zei dat ze inderdaad, zodra je een andere kandidaat zag, aan hem/haar moest vastklampen m.b.v. de handboeien. Ik zou dan proberen als kandidaat eerst een zin te vormen voor vast te zitten aan elkaar met een nietszeggende zin. Daarnaast zou ik als ik Patrick was, en over de finish kwam met 500 euro, als de wiedeweerga terug het maisveld ingegaan zijn naar Coen. Om als afleiding te dienen naar de jagers toe, zodat Coen met zijn 3000 euro vrijspel had om bij de finish te komen.

Bovendien zou ik het verzamelde geld dan verdeeld hebben over de 3 kandidaten. Want toen enkel Patrick en Coen over waren had Coen zijn geld eigenlijk voor de helft moeten over geven aan Patrick. Dan zouden ze namelijk meer dan alleen 500 euro gehad hebben. Maargoed, ondanks dat toch een hele leuke opdracht!

En Dunya deed heel slim met de topito's. Gewoon als laatste wachten en kijken welke topito onder welke beker zit. Ik zat zelf namelijk al met de gedachte: "Na 5 bekertjes zegt 1 kandidaat vast wel: hé, doe mij nummertje 2 maar met 4 topito's!" o.i.d. Immers, je mocht maar 1 keer kiezen, maar je mocht op elke terugkomen. Het was een verkapte memory.

Onthou hoeveel topito's er in welke beker zit en ga door tot Pieter Jan de laatste beker zou omhoog halen. En dan je keus maken, als ik Dunya was zou ik dus zolang gewacht hebben als mogelijk was. Had je alle keus van de wereld gehad, want wie weet bevatte de laatste beker wel 10 topito's, weet jij veel. Erachter komen doen we evenmin.

"Damnit!" Georgina eruit!

Heel ironisch vat dit precies mijn mening samen omtrent de uitschakeling van Georgina. Ze was echt een hele leuke kandidate, maar mensen er is hoop! Dankzij Opaweethetbeter is er iets uit de bijbel gekomen met: "Ik verlaat u en zal tot u wederkeren" o.i.d. Ik neig dan te denken: "Die achtergrond is net nieuw nadat de aflevering afgelopen was is, op de site gezet. In 1 aflevering moet ofwel niemand vertrekken ofwel iemand terugkomen." M.a.w. Georgina kan terugkomen! :D Er is dus nog hoop :) Van mij mag ze van harte terugkomen, ze was echt een toffe kandidate  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan