Jezusmina wat was Joris verdacht vandaag! Ik wilde hem niet als mol zien omdat ik hem tot nu toe zo obvious vond, maar vandaag bij de bommen verstierde hij wéér 2(!!) opdrachten en was de boel ontzettend aan het vertragen. Als hij de mol is vind ik het geen subtiele, maar ik kan geloof ik niet meer heen om zijn gesaboteer...
(maar stiekem wil ik nog steeds dat Dennis de mol is )
En het was een toplaflevering! Ik vind dit echt een heel leuk seizoen! Originele opdrachten die multi-interpretabel zijn...heerlijk!
succes met iedereen, ik kijk uit naar de comments in het Alice in Wonderland-topic na deze aflevering
Ik heb Joris al 2 afleveringen als mol, maar hoop steeds meer dat hij eruitgaat, want ik erger me enorm aan hem..
Dennis is ook wel verdacht, maarja, elke aflevering is mijn mening wel anders..
De aflevering was inderdaad top.
Maar volgens mij was de code niet 1006, maar 1106. ook al kon ik ook hierbij geen geboortedatum vinden van 1 van de overgebleven kandidaten.
Prinsjesdag, ja, de 1 weet het, de ander niet?
Ik vond Regina en Dunya helemaal niet verdacht en ik denk ook niet dat zij de mol zijn. Regina gaf prinsjesdag door aan Dennis en Patrick (echt dom dat die het niet wisten ) en Dunya deed dat met die manoeuvreren tussen die touwen goed, maar Joris zei wel dat ze dat ding bewoog waar die speer doorheen moest, maar dat heb ik niet gezien. Voor de rest, wat zei Joris precies voordat die die bom liet ontploffen? En kunnen we iets met de code 1106 van de kluis helemaal aan het begin? En Coen vroeg toch aan de mol of hij bij hem op de kamer sliep? Hij zei dat die er volledig vanuit ging dat die het antwoord goed beantwoordde, dus dat zou betekenen dat Edo (die sliep toch bij Coen?) niet de mol is, als we er van uitgaan dat Coen de waarheid spreekt en de mol de waarheid sprak en Coen daarvan uitging.
Voor de rest echt een super aflevering!
En wat als Coen zijn antwoord fout had?
ook al vertrouwde hij het zelf wel, maar eerlijk gezegd vraag ik me af of je zoveel verschil merkt in 25 seconden..
Is er iemand die spaans kan spreken hier? al denk ik dat hij iets zei in de richting van: op hoop van zegen.
mja, aan de andere kant, meneer was overtuigd van zaterdag.