Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Nee, je geeft een antwoord dat geen mogelijkheid is. Dus je moet kiezen tussen 14 of 16, en je antwoordt 12. Dat antwoord is zeker fout, dus de mol liegt zeker. Best geniaal, maar zo zal het spel wel niet gespeeld mogen worden.
Het lag in dit geval wel wat subtieler dan 14 of 16, antwoord 12. Als je 4975 zegt ipv 4976 is dat nauwelijks expres heul erg fout te noemen.
Ze krijgen toch maar TWEE mogelijkheden?Hoe komen jullie er dan bij dat je iets anders zou kunnen antwoorden?
hiermee zouden regina, joris en dennis overblijven. (met een twijfel bij joris omdat hij wel acteert in taxi).
Is het volgens mij niet. Volgens wieisdemol.nl moet het een stuwmeer zijn geweest.M'n Spaans is niet bepaald goed te noemen, maar uit onderstaande maak ik op dat het arareco meer 30 miljoen jaar geleden is ontstaan en 1500 meter diep is?En het verschil tussen 14 en 16 meter is zo klein, daar komen we echt nooit achter vrees ik...
Dit snap ik niet
ALS het antwoord sowieso fout wordt gerekend omdat hij een getal noemde dat niet tot de mogelijkheden behoort weet je dus dat het antwoord van de mol ook fout is. De vraag "ben je een acteur" wordt met ja beantwoord, als dat fout is, is het dus nee en is de mol geen acteur.
Er staat dat het diepste punt zo'n 1500 meter diep is, en dat dat een aardscheur is.
1. Baikal[1] Russia Siberia 1,6372. Tanganyika Tanzania, Democratic Republic of the Congo, Burundi, Zambia Africa 1,4703. Caspian Sea[2] Iran, Russia, Turkmenistan, Kazakhstan, Azerbaijan 1,0254. Vostok Antarctica >900 5. O'Higgins-San Martín Chile, Argentina Aysén (Chile), Santa Cruz (Argentina) 8366. Nyasa (aka Malawi) Mozambique, Tanzania, Malawi 7067. Issyk Kul Kyrgyzstan 6688. Great Slave Canada Northwest Territories 6149. Crater[3] United States Oregon 59410. Matano Indonesia Sulawesi 590
Maar het hoeft toch niet zo te zijn dat als de kandidaat een fout antwoord heeft gegeven, de mol ook een fout antwoord geeft. (Of is dit wel zo uitgelegd in de uitzending? Dat heb ik dan gemist.)
14e of 16e editie: eens even googlen, hoe heet dat boek?
Krijgen we nu weer net zo'n discussie als vorig jaar? "Ja maar er werd niet gezegd dat als je alles fout hebt je de mol -niet- te zien kreeg!"
volgens mij is het gans onmogelijk om al die foto´s te tellen, want er zitten er ook nog wat in die koffer en op tafel liggen er ook nog een boel.
Was je dat van plan? Dat meer daar moeten we achter zien te komen, evenals dat boek.... de rest kunnen we denk ik echt niet achterhalen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
654 gasten en 4 vaste bezoekers