Zo, wordt tijd voor mijn laatste lange post dit jaar
Heb drie klachten! Nouja de eerste is niet echt een klacht, maar eerder dat ik het toch wel jammer vind dat Jon compleet gebasht wordt, zowel hier op .nl (op .nl overigens meer -.-). Kdenk dat Jon wel eens achter de computer zit en op het internet kijkt, en misschien moet je je eens voorstellen wat hij moet denken als hij achter de computer zit en sommige posts hier op de fora leest.
Tweede klacht zijn de mensen die "Haha, ik zei toch dat het Jon was. Ik had het vanaf aflevering 1 al door" posten -.-
Ten slotte hebk niet echt een groot vertrouwen in de eerlijkheid van de regie heb in sommige opzichten. Daar wil ik niet lang op door gaan aangezien dat een heel verhaal wordt, maar kheb echt zo'n groot vermoeden dat de regie zich teveel met het spel bemoeit. Grootste voorbeeld voor mij is dat ik vermoed dat de regie de envelop met 2500 in de tas van Dennis heeft gedaan, nádat Jon zei om de tassen te openen (hadk overigens lang geleden
hier er wat al over gezegd). Daarnaast hebk het idee dat er expres valse hints tussen zitten, maar ook daar hebk geen zin om een verhaal over te breien, maar toch wel de reden voor mij om niet meer zo vaak op fora te komen om theorieën ofzo te posten. Kvind het namelijk best leuk om theorieën te speuren en andermans ideeën aan te horen (ook al zijn ze totaal ongeloofwaardig), maar nu heb ik het gevoel dat het toch geen zin heeft om hints te zoeken.
Los daarvan ga ik volgend jaar wel gewoon kijken. De tiende serie, dat moet gewoon vlammend zijn, en met de feedback van deze serie weten ze wat ze in ieder geval niet meer moeten doen, en kheb alle vertrouwen dat het 1 van de leukste seizoenen gaat worden. Lijkt me als 100e post een mooie afsluiter op het forum. Kzie jullie op de molfandag =)