Poll

Zelf Wie is de Mol spelen deze zomer?

JA, ik ga me aanmelden voor deze unieke ervaring.
JA, maar ik organiseer zelf wel een WIDM spel.
Als ik van 2 tot 12 juli vrij kan krijgen wel.
Mwah, het kan toch niet tippen aan WIDM op tv.
Nee, er zijn al genoeg fake WIDM rip-offs

Auteur Topic: Deadline 19/02: 40 opdrachten, 11 dagen, 6 landen: speel deze zomer zelf WIDM  (gelezen 21023 keer)

Offline HansH87

  • Forumlid
Na twee zeer succesvolle edities, organiseert University College Utrecht ook in 2010 een groots Wie is de Mol spel. Elf dagen lang, van vrijdag 2 juli tot en met maandag 12 juli 2010 treden vijftien kandidaten in de voetsporen van de Hanze, langs Middeleeuwse handelssteden, Noord-Europese havenplaatsen en de mooiste eilanden van Europa.


Wie is de Mol 2010: de zinderende zeeslag wordt het grootste Wie is de Mol evenement ooit in de Benelux georganiseerd. Een ervaren team neemt andermaal de leiding voor haar rekening. Iedereen in de leeftijdscategorie van 17 tot en met 29 jaar kan zich inschrijven via het digitale aanmeldformulier door hier te klikken.

Aan de vorige edities, in 2008 en 2009, hebben verschillende forumbezoekers meegedaan. Treedt in hun voetsporen en maak het avontuur van je leven mee. Lees alles over Wie is de Mol 2010: de Zinderende Zeeslag op de website, hier
« Laatst bewerkt op: 18-02-2010, 10:17:46 door HansH87 »

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Net 2 jaar te jong. Sorry.
Why don't I ever listen to me?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Ontgaat me iets? Wie heeft er van ons dan meegedaan? De enige waarvan me zoiets bij staat, maar dat weet ik niet zeker, is Arco. Maar de rest van de genoemde namen zegt me helemaal niets.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het zijn vooral UCU studenten toch, die daaraan moedoen... Misschien dat een paar van hen ook op een widm-site staan geregisteerd.
Ik heb trouwens vorig jaar wel ernaar gevraagd of ik mee kon doen, maar toen zat ik nog in Londen. ::)
Tell me what your telescope says

Offline Vieffan

  • Forumlid
op de site staat dat het prijzen geld 7500 is :P

Het lijkt mij wel heel gaaf om mee te doen eigenlijk. Misschien dat ik me wel opgeef.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ontgaat me iets? Wie heeft er van ons dan meegedaan? De enige waarvan me zoiets bij staat, maar dat weet ik niet zeker, is Arco.

Ik heb niet meegedaan hoor, heb wel eens een gesprek gehad 2 jaar geleden.

De 2010-editie klinkt wel weer erg tof, even over nadenken. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Dit is een fake WIDM waar ik wel eens aan mee zou willen doen.
Het klinkt echt professioneel en het is ook nog internationaal.
Met enkele forummers lijkt me wel leuker dan met onbekenden.  :)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Oh het lijkt me geweldig, en het is nu ook zo'n beetje in de vakantieperiode.

Ik kan alleen zo snel niet vinden hoe het werkt met afvallen. Doe je dan gewoon niet meer mee ofzo?
The sun came up and reality set in.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Is er dit keer ook zo'n lage leeftijdsgrens? Ik ben al een tijdje geen student meer maar voel me nog steeds jong genoeg om mee te doen aan zo'n soort WIDM :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline HansH87

  • Forumlid
Is er dit keer ook zo'n lage leeftijdsgrens? Ik ben al een tijdje geen student meer maar voel me nog steeds jong genoeg om mee te doen aan zo'n soort WIDM :P

Leeftijdsgrens is 30, hoewel uitzonderingen in sommige gevallen mogelijk zijn. Bedenk je wel dat de gemiddelde leeftijd ongeveer 22 zal zijn.

Offline HansH87

  • Forumlid
Het zijn vooral UCU studenten toch, die daaraan moedoen... Misschien dat een paar van hen ook op een widm-site staan geregisteerd.
Ik heb trouwens vorig jaar wel ernaar gevraagd of ik mee kon doen, maar toen zat ik nog in Londen. ::)

Vorig jaar waren 8 van de 16 kandidaten studenten van University College. De rest studeerde aan andere universiteiten in Nederland of werkte reeds. Ook dit jaar zullen wij een zo gemengd mogelijke groep samenstellen.

Offline HansH87

  • Forumlid
Oh het lijkt me geweldig, en het is nu ook zo'n beetje in de vakantieperiode.

Ik kan alleen zo snel niet vinden hoe het werkt met afvallen. Doe je dan gewoon niet meer mee ofzo?

Als je afvalt, ga je terug naar huis, net als in de echte WIDM. Als je in het buitenland afvalt, zul je altijd binnen 24 uur per vliegtuig (soms per bus of trein) naar huis worden gebracht. Je ontvangt een deel van het deelnemersgeld terug op je rekening. Vroege afvallers lopen dus geen financieel risico. Je betaalt per dag dat je in het spel blijft.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
@Hans87:

Kun je me een schatting geven van de hoeveelheid mensen die zich aanmelden, zowel voor de afgelopen serie als die daar voor?

Want de periode komt ditmaal beter uit. Alleen valt de tweede week net wel in mijn hertentamenweek voor de zomervakantie. Dus of zorgen dat ik geen hertentamens hoef te maken of opzettelijk er na de eerste week eruit liggen :P (mocht ik mee mogen doen) En als ik het goed berekend heb... 45 euro per dag dat je mee doet, plus 45 euro inschrijfkosten. Maakt dat wanneer je als finalist eindigt je 495 euro kwijt bent. En dat voor een 10daagse WIDM vakantie. Vind ik niet duur.

Zeker dat jullie Noord-Europa gaan aandoen spreekt me aan  :D

Hoe kun je je aanmelden? Voor de vorige editie stond op je weblog nog uitgelegd hoe en wat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline HansH87

  • Forumlid
Wij kunnen uiteraard geen precieze inschatting geven van het aantal aanmeldingen. Het eerste jaar lag dit rond de 20, vorig jaar boven de 40.
Aanmelden kan vanaf januari 2010, maar je kunt nu al je interesse kenbaar maken door een e-mail te sturen naar het adres van UcDean. Je krijgt dan automatisch de korting van € 2,50 op de administratiekosten en het selectieformulier toegestuurd zodra dit beschikbaar komt in januari 2010.
Met zes landen waaronder Nederland, Duitsland, Polen, 1 of meerdere landen in Scandinavië en 1 of meerdere landen in de Baltisch Staten, meer dan veertig nieuwe opdrachten en een all-in tien-daagse experience vanaf € 412,50 hopen we net als vorig jaar het grootste en beste WIDM spel ooit te maken. Binnenkort komt ons YouTube kanaal online met beelden van de 2009-editie, die plaatsvond op verschillende locaties in Nederland, Duitsland, België, Engeland (Londen), Noord-Ierland (Belfast) en Schotland (Edinburgh, Loch Ness, Schotse Hooglanden en Glasgow).
Voor vragen kun je altijd mailen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mogen Belgen zich ook inschrijven? En er staat dat je nu al kan "up signen", maar hoe doe je dat? Gewoon op dat bericht reageren? Of is er ergens een mailadres te vinden?

Offline HansH87

  • Forumlid
Iedereen - ongeacht nationaliteit - is van harte uitgenodigd zich in te schrijven. Het e-mailadres waar je je interesse kenbaar kunt maken staat vermeld op de website.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Ik heb het 1e jaar meegedaan toen het nog gewoon in NL was....

Vorig jaar leek me het ook wel mooi vanwege schotland enzo maar nu is het programma ook zeer zeker niet verkeerd...
Vorig jaar wel aangemeld maar niet doorgekomen...
T word elk jaar professioneler merk ik....goed bezig Hans :)
Maybe schrijf ik me nog wel in....naja of 2 x meedoen mag weet ik niet maar goed...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline HansH87

  • Forumlid
De aanmeldingsprocedure voor dit grootste jongerenevenement van Nederland is nu geopend. Als je zin hebt in een onvergetelijk molavontuur - wellicht samen met andere forumbezoekers - deze zomer, in zes landen, meld je dan nu aan via de website
« Laatst bewerkt op: 16-01-2010, 14:28:13 door HansH87 »

Offline Janer

  • Forumlid
Helaas, dan ben ik pas 16. VOlgend jaar schrijf ik me zeker in  ::tandpastasmiley::

Offline moldotcom

  • Forumlid
Ik heb afgelopen jaar meegedaan en ooit ook begonnen via de oproep op dit forum. Er kunnen dus wel degelijk niet-UCU en niet-studenten meedoen. Het was echt een onvergetelijk avontuur en had al wel eens vaker meegedaan aan soortgelijke evenementen, maar na deze versie is het voor mij voldaan. Nothing is gonna beat het UCU Who is the Mole avontuur! Petje af, Hans!