Auteur Topic: Uitzenddata  (gelezen 36761 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Uitzenddata
« Reactie #100 Gepost op: 21-01-2010, 19:00:29 »
Laatste nieuws omtrent de uitzendtijd van vanavond:

Volgens het Dagblad v/h Noorden van vandaag begint Wie is de Mol gewoon om 20:30 uur op Nederland 1.

Daarbij moet ik wel vermelden dat het Dagblad van het Noorden ook wel de Telegraaf van het Noorden wordt genoemd. Ik ga gewoon uit van wat Teun ons gemeld heeft.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Uitzenddata
« Reactie #101 Gepost op: 21-01-2010, 19:06:05 »
Uhhhhh....
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitzenddata
« Reactie #102 Gepost op: 21-01-2010, 19:21:56 »
denk gewoon dat ze bij DvhN hebben zitten slapen. Teletekst geeft nog altijd 22.05 aan. In het groen en in het paars. Paars is de actuele begintijd.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Uitzenddata
« Reactie #103 Gepost op: 21-01-2010, 19:23:44 »
denk gewoon dat ze bij DvhN hebben zitten slapen. Teletekst geeft nog altijd 22.05 aan. In het groen en in het paars. Paars is de actuele begintijd.
Maar Teletekst geloof ik niet.. ik ga er gewoon vanuit dat het om 10 uur komt, omdat ik DvhN ook niet vertrouw..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Uitzenddata
« Reactie #104 Gepost op: 21-01-2010, 19:25:51 »
Volgens mij heb ik ooit gehoord dat kranten e.d. aan het begin van de week een programmaoverzicht voor de complete week opgestuurd krijgen. Dus ik denk dat Bodejos gelijk heeft.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Uitzenddata
« Reactie #105 Gepost op: 21-01-2010, 20:00:45 »
Dag iedereen, ben er eindelijk geraakt. Ai 10 u, dan zal ik ook vandaag weer niet in real-time kunnen volgen. Heb al tweemaal moeten kijken op 'uitzending gemist'. Zal dus weer eens moeten uitstellen tot morgen of het weekend. Maar natuurlijk alles voor het goede doel! Hier in la Belgique is het trouwens ook benefietshow voor Haïti... Maar vlak daarna het best bekeken programma van het land: 'de slimste mens ter wereld' (duurt nog een weekje). Vandaag valt die dus samen met 'de mol'.

Ik hoop alleszins vanaf het weekend bij te zijn en mee te kunnen discussiëren... Veel plezier vanavond!

 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitzenddata
« Reactie #106 Gepost op: 21-01-2010, 20:05:09 »
Maar Teletekst geloof ik niet.. ik ga er gewoon vanuit dat het om 10 uur komt, omdat ik DvhN ook niet vertrouw..
er werd net gemeld in de vooruitblik vlak voor het NOS-journaal, dat het tijdstip 22.05 is, en is info van de AVRO zelf, dus die geloof ik 100 procent.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Uitzenddata
« Reactie #107 Gepost op: 21-01-2010, 20:06:53 »
er werd net gemeld in de vooruitblik vlak voor het NOS-journaal, dat het tijdstip 22.05 is, en is info van de AVRO zelf, dus die geloof ik 100 procent.

Is ook een goede voor de kijkcijfers... heel veel mensen die t journaal kijken en t dus gezien hebben  :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitzenddata
« Reactie #108 Gepost op: 21-01-2010, 20:10:35 »

 Maar vlak daarna het best bekeken programma van het land: 'de slimste mens ter wereld'
 
En da wordt vanuit België uitgezonden, of wa?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Uitzenddata
« Reactie #109 Gepost op: 21-01-2010, 20:12:09 »
En da wordt vanuit België uitgezonden, of wa?

Is dat niet een beetje ironisch? De slimste mens ter wereld in België? :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Uitzenddata
« Reactie #110 Gepost op: 21-01-2010, 20:19:46 »
Is dat niet een beetje ironisch? De slimste mens ter wereld in België? :P

In het land der blinden is eenoog koning

 ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Uitzenddata
« Reactie #111 Gepost op: 21-01-2010, 20:23:57 »
De Slimste Mens Ter Werld is de meest briljante quiz die ooit op tv is uitgezonden. Ik moest er even aan wennen dat professor Torfs niet meer de jury is, maar inmiddels zijn de combinaties van twee verschillende juryleden minstens zo goed.

Ik kijk de quiz altijd, alleen vandaag dus niet omdat het tegelijk met WIDM valt. En zo zijn we ook weer terug ontopic. ;)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Uitzenddata
« Reactie #112 Gepost op: 21-01-2010, 21:05:26 »
Dat getuigt alvast van zeer goede smaak, Heinz!  Ja is zeker wennen zonder Torfs. Gisteren was het hilarisch btw... Urbanus  en Focketeyn tegen de grond waarna een slappe lach van Erik Van Looy natuurlijk niet kon achterblijven. Kapot gelachen!
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 21:14:00 door feniks »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Uitzenddata
« Reactie #113 Gepost op: 21-01-2010, 21:13:52 »
Ja, was prachtig. Verder is Geubels-Eyskens een van mijn favoriete combinaties.. ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Uitzenddata
« Reactie #114 Gepost op: 21-01-2010, 21:18:47 »
Geubels, da's ook mijne favoriet. Eyskens, not so much, maar om heel andere redenen. Zie hem liever fungeren als menselijk skelet. ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Uitzenddata
« Reactie #115 Gepost op: 21-01-2010, 21:49:19 »
Kijk ook al jaren naar De slimste mens ter wereld! (nou ja behalve vanavond dan he). Was geloof ik de enige Nederlander indertijd  ;)
Vind het leuk dat het wat bekender wordt, vooral dankzij De Wereld Draait Door denk ik. Ik vond het wel leuk ook dat laatst Matthijs himself er zat  :D
De Nederlandse versies (eerst met Linda de Mol en laatst met Martijn Krabbe) zijn toch maar slappe aftreksels helaas.