Auteur Topic: Uitzenddata  (gelezen 36762 keer)

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Uitzenddata
« Gepost op: 30-12-2009, 12:53:42 »
afl. 1 = 7 januari
afl. 2 = 14 januari
afl. 3 = 21 januari
afl. 4 = 28 januari
afl. 5 = 4 februari
afl. 6 = 11 februari

(18 en 25 februari geen uitzending i.v.m. Olympische Spelen)

afl. 7 = 4 maart
afl. 8 = 11 maart
afl. 9 = 18 maart (ontknoping?)
afl. 10 = 25 maart (ontknoping)

informatie uit mollenboekje, zat bij AVRO-bode. In dat boekje stond i.p.v. 4/11/18/25 maart, 3/10/17/24 maart. Dat zou op een woensdag zijn, dus dat lijkt me sterk...
« Laatst bewerkt op: 1-01-2010, 13:57:25 door milcof »

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitzenddata
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2009, 13:16:51 »
Ik weet dus niet of het klopt, maar ik denk het wel

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Uitzenddata
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2009, 14:11:52 »
Schijnt dat er wel meer niet klopte in dat mollenboekje (gewonnen bedrag bijv.). Zitten daar misschien hints in?
The British are not impressed.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitzenddata
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2009, 17:12:31 »
klopt idd, kwam ik ook tegen. (in de Avrobode, niet mollenboekje zelf)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Uitzenddata
« Reactie #4 Gepost op: 31-12-2009, 21:27:14 »
Schijnt dat er wel meer niet klopte in dat mollenboekje (gewonnen bedrag bijv.). Zitten daar misschien hints in?

Niet in het molboekje, maar gewoon in de gids zit ook een fout. Bij serie 5 noemen ze enkel Indonesie terwijl ze begonnen zijn in Australie.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitzenddata
« Reactie #5 Gepost op: 31-12-2009, 23:51:59 »
Niet in het molboekje, maar gewoon in de gids zit ook een fout. Bij serie 5 noemen ze enkel Indonesie terwijl ze begonnen zijn in Australie.
::oink:: Goed gevonden! Even samenvatten: we hebben een lijstje met 10 elementen waarvan twee een fout bevatten: 5 en 8. Nummer 8 verwijst naar nummer 1 (zelfde bedrag). Dus hebben we drie getallen: 1, 5 en 8. Die kunnen verwijzen naar de finalisten. Nummer 8 (winnaar) verwijst naar (stemt op) nummer 1 (Mol).

Nu moeten we deze lijst nog verbinden met een lijst in het programma. De kandidatenfilmpjes? Als deze alfabetisch op voornaam zijn dan is 1 = Arjen = Mol; 5 = Hind = verliezend finalist en 8 = Manuel = winnaar. Daarom was Manuel zo vrolijk bij de perspresentatie?

Ik ben nu erg benieuwd naar de volgorde in de kandidatenfilmpjes!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Uitzenddata
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2010, 01:02:59 »
::oink:: Goed gevonden! Even samenvatten: we hebben een lijstje met 10 elementen waarvan twee een fout bevatten: 5 en 8. Nummer 8 verwijst naar nummer 1 (zelfde bedrag). Dus hebben we drie getallen: 1, 5 en 8. Die kunnen verwijzen naar de finalisten. Nummer 8 (winnaar) verwijst naar (stemt op) nummer 1 (Mol).

Nu moeten we deze lijst nog verbinden met een lijst in het programma. De kandidatenfilmpjes? Als deze alfabetisch op voornaam zijn dan is 1 = Arjen = Mol; 5 = Hind = verliezend finalist en 8 = Manuel = winnaar. Daarom was Manuel zo vrolijk bij de perspresentatie?

Ik ben nu erg benieuwd naar de volgorde in de kandidatenfilmpjes!

Haha jahoor, het is 10 voor 12 op oudejaarsavond en Erik komt even met één of andere ingewikkelde theorie op de proppen.  ::rofl:: Je blijft me verbazen.  :P ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Uitzenddata
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2010, 02:27:04 »
Haha, best wel iets om in de gaten te houden trouwens. Want ze hadden toch ook in dat voorwoord gezegt dat er mogelijk een hint ofzo in had. Nou zou dit best een goede hint kunnen zijn. Bijv. iets met alle fouten samen.
Want het is best dom als ze allemaal dingen fout doen... Ik kan me niet voorstellen dat iets wat met widm te maken heeft fouten bevat. Alles wordt denk ik 500 bekeken om te kijken naar fouten en of er niet te veel wordt weggegeven... Moeten we in de gaten houden ::jaja::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Uitzenddata
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2010, 02:54:27 »
Of het is een hint voor de Avrobode-redactie, dat het tijd wordt een nieuwe redacteur aan te nemen. :P
The British are not impressed.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitzenddata
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2010, 10:30:31 »
Ik heb nog twee fouten gevonden bij de geldbedragen:

serie 2: 70.500 gulden moet zijn 70.000 gulden
serie 8: 82.500 euro moet zijn 20.375 euro (was al gevonden)
serie 9: 20.375 euro moet zijn 22.650 euro

Daarmee hebben we opnieuw drie getallen (ik doe even niks met Lautjuhs land) die naar de finalisten kunnen verwijzen. In de Avrobode staat ook een prominent lijstje met kandidaten op blz. 5-7. Als je deze fouten combineert met dit lijstje dan krijg je Barbara (twee), Frits (acht) en Manuel (negen). Dit zou een heel mooi groepje zijn voor de finale!

Dan het missende land op nummer 5. Is Arjen (vijf) de eerste afvaller? Ik hoop het niet...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitzenddata
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2010, 10:45:20 »
Volgens mij hebben er hier een paar gewoon te diep in het glaasje gekeken, maar je moet toch WAT tijdens zo´n saaie jaarwisseling?

Online G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Uitzenddata
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2010, 11:11:48 »
Zouden ze bewust fouten zetten in een overzicht in landelijke tv-gids ? Lijkt me vreemd.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitzenddata
« Reactie #12 Gepost op: 1-01-2010, 11:24:39 »
Het klopt, zolang de genoemde kandidaten in het spel blijven. Valt er 1 weg, dan klopt de hele theorie niet meer.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Uitzenddata
« Reactie #13 Gepost op: 1-01-2010, 12:45:47 »
::oink:: Goed gevonden! Even samenvatten: we hebben een lijstje met 10 elementen waarvan twee een fout bevatten: 5 en 8. Nummer 8 verwijst naar nummer 1 (zelfde bedrag). Dus hebben we drie getallen: 1, 5 en 8. Die kunnen verwijzen naar de finalisten. Nummer 8 (winnaar) verwijst naar (stemt op) nummer 1 (Mol).

Nu moeten we deze lijst nog verbinden met een lijst in het programma. De kandidatenfilmpjes? Als deze alfabetisch op voornaam zijn dan is 1 = Arjen = Mol; 5 = Hind = verliezend finalist en 8 = Manuel = winnaar. Daarom was Manuel zo vrolijk bij de perspresentatie?



Als het alleen naar nr. 5 en nr. 8 verwijst, zijn dat ook simpelweg de initialen van Erik.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Uitzenddata
« Reactie #14 Gepost op: 1-01-2010, 13:06:02 »
Ik vind t wel erg veel fouten eigenlijk.. zijn ze zo slordig met gegevens???
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Uitzenddata
« Reactie #15 Gepost op: 1-01-2010, 13:58:49 »
Als in elke aflevering naar een andere serie wordt verwezen dan kunnen die fouten ook daarop slaan. ipv de volgorde waarin de kandidaten genoemd worden. Dus in aflevering 5 gebeurd er iets opvallends of in de aflevering waarin het seizoen van nummer 5 'centraal' staat.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitzenddata
« Reactie #16 Gepost op: 1-01-2010, 16:54:29 »
als Arjen nu als 1ste afvalt dan gaat de helft hier flippen. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Uitzenddata
« Reactie #17 Gepost op: 1-01-2010, 17:41:19 »
::oink:: ::tandpastasmiley:: ::bravo:: ::feest:: ::super:: <- (Het besef dat er weer 10 heerlijke molavonden voor ons in het verschiet liggen was ineens daar.. ::trots::)  ::hyper::


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Uitzenddata
« Reactie #18 Gepost op: 1-01-2010, 17:54:56 »
::oink:: ::tandpastasmiley:: ::bravo:: ::feest:: ::super:: <- (Het besef dat er weer 10 heerlijke molavonden voor ons in het verschiet liggen was ineens daar.. ::trots::)  ::hyper::

 ::rofl:: zó herkenbaar, die plotselinge onontkoombare hypermolkriebel aanvallen  ;D
Ik had 't gister op m'n werk toen ik de Avrobode zat te lezen. Dan heb je gewoon zin om keihard te gaan gillen of springen.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Uitzenddata
« Reactie #19 Gepost op: 1-01-2010, 18:18:53 »
::rofl:: zó herkenbaar, die plotselinge onontkoombare hypermolkriebel aanvallen  ;D

Wij begrijpen elkaar. ;D

Heb je ook medemolfans op je werk?