Auteur Topic: MolFanDag 2010  (gelezen 332083 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #340 Gepost op: 1-03-2010, 20:14:22 »
Ik snap eigelijk niet waarom ze het op een zaterdag doen.. Denk dat daardoor veel kandidaten niet kunnen.. Zondag is meestal een Rust-Lekker-Uit-Dag. En zaterdag meestal nog een werkdag is..

Het is juist verzet vanwege de kandidaten dus dat komt vast goed.

Citaat
Ikzelf denk dat bij de BZT show een wens komt van iemand die (grote) fan is van WIDM.. En dat diegene naar zijn favoriete kandidaat geleid wordt door jetske..

Ja, wist je nog niet dat ik in het publiek zit?  ::tandpastasmiley:: En de mol is altijd zo lastig te bereiken op de fandag hè.. dus ja, dan maar zo  ;D
Dan mag Anton trouwens meteen ff lobbyen bij Pepijn, want die móet echt een keer meedoen met WIDM, leuke gast is dat!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #341 Gepost op: 1-03-2010, 20:14:50 »
Beste Molloten,

De reden waarom er nu voor een zaterdag is gekozen is omdat dan meer kandidaten aanwezig konden zijn. Traditiegetrouw wilden we opnieuw opteren voor een zondag maar aangezien de kandidaten op een fandag onontbeerlijk zijn, is er uiteindelijk door ons en de AVRO gekozen voor zaterdag.

...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #342 Gepost op: 1-03-2010, 20:22:12 »


Oooh ik heb dat hele bericht niet gelezen  ::oink::
Okee top! Leuk dat er meer kandidaten dn komen.. Dacht juist het tegenovergestelde..  ;D

Ja, wist je nog niet dat ik in het publiek zit?  ::tandpastasmiley:: En de mol is altijd zo lastig te bereiken op de fandag hè.. dus ja, dan maar zo  ;D
Dan mag Anton trouwens meteen ff lobbyen bij Pepijn, want die móet echt een keer meedoen met WIDM, leuke gast is dat!

 ::rofl:: ::rofl:: Echt zie je al zitten in publiek.. Klein.. Klein.. Klein.. Klein.. GROOT.. Klein.. Klein.. Klein.. Soort kinderJuf  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #343 Gepost op: 1-03-2010, 20:29:44 »
Oooh ik heb dat hele bericht niet gelezen  ::oink::
Okee top! Leuk dat er meer kandidaten dn komen.. Dacht juist het tegenovergestelde..  ;D

 ::rofl:: ::rofl:: Echt zie je al zitten in publiek.. Klein.. Klein.. Klein.. Klein.. GROOT.. Klein.. Klein.. Klein.. Soort kinderJuf  ::rofl::

eerder kort kort kort kort LANG kort kort. ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #344 Gepost op: 1-03-2010, 20:35:12 »
Soort kinderJuf  ::rofl::

Dat kan kloppen, want ik ben ook gediplomeerd pedagogisch werker ;)
Hoe dan ook, nog 26 dagen!


Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #345 Gepost op: 1-03-2010, 20:58:43 »
hooi ff een vraagje

ik heb nog steeds geen bevestiging? ???
of tog niet...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #346 Gepost op: 1-03-2010, 21:07:24 »
hooi ff een vraagje

ik heb nog steeds geen bevestiging? ???


Niemand nog.

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #347 Gepost op: 1-03-2010, 21:34:56 »
owkee gelukkig ;D
of tog niet...

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #348 Gepost op: 1-03-2010, 21:40:35 »
En Arco en Vera gaan weer karten... ;)

grapje, ik zag vorige week nog de molhunt van 2007, zeer leuk om te zien.

Maar goed on topic...
Ik ben benieuwd naar de bevestiging en ook naar de dag zelf.
Hopelijk hebben ze wat lekkere biertjes ingekocht die ze daar verkopen. :)
Ananas

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #349 Gepost op: 1-03-2010, 21:43:11 »
Het is juist verzet vanwege de kandidaten dus dat komt vast goed.

Ja, wist je nog niet dat ik in het publiek zit?  ::tandpastasmiley:: En de mol is altijd zo lastig te bereiken op de fandag hè.. dus ja, dan maar zo  ;D
Dan mag Anton trouwens meteen ff lobbyen bij Pepijn, want die móet echt een keer meedoen met WIDM, leuke gast is dat!
Pepijn is leuk :D. hij is ook van de asthon borthers ofzo. Ben een keer naar Ballyhoo! geweest was zeer leuk!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #350 Gepost op: 1-03-2010, 22:44:06 »
ikga niet. ivm met en weinig parkeerplek (trein doe ik niet meer altijd als ik dat doe rijden er geen treinen,.. zo zielig voor alle andere reizigers) en lastig kwa werk.

maar ik ben ook nog niet eerder bij widm fandagen geweest meer bij die van er. .

iedereen veel plezier!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #351 Gepost op: 1-03-2010, 23:18:16 »
Je kan ook in de buurt in een wijk parkeren?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #352 Gepost op: 1-03-2010, 23:36:19 »
Je kan ook in de buurt in een wijk parkeren?

Ja idd. Doe ik ook. Ga wel natuurlijk proberen.. Maar helaas zal wel vol zitten.
Dan maar stukkie lopen.  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #353 Gepost op: 2-03-2010, 10:00:24 »
Ja idd. Doe ik ook. Ga wel natuurlijk proberen.. Maar helaas zal wel vol zitten.
Dan maar stukkie lopen.  ;D

Schijnt lastig te zijn, daar parkeren, heel veel voor vergunninghouders enzo. Ik ben zelf geneigd om het eens met de trein te proberen...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #354 Gepost op: 2-03-2010, 12:48:14 »
Vorige keer was er genoeg plek in de parkeergarage, dus dat ga ik weer proberen. Lekker op tijd aanwezig zijn dus.. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #355 Gepost op: 2-03-2010, 13:29:56 »
Goed nieuws! Ik heb vrij! Dus nu wachten op die bevestiging. Ik ga het proberen met de trein en als dat niet lukt dan maar met de auto... Je kunt ook parkeren bij een P&R dat ligt altijd in de buurt van het OV dus kun je het laatste stukje met het OV doen.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #356 Gepost op: 2-03-2010, 14:36:26 »
Ik weet ook nog niet hoe ik ga, we gaan dit jaar met 6 personen, dus in 1 auto zal sowieso wel krap worden.
Op zich wil ik ook wel een keertje met de trein gaan. Lijkt me wel gezellig ::zwaai::
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #357 Gepost op: 2-03-2010, 14:51:54 »
Vorige keer was er genoeg plek in de parkeergarage, dus dat ga ik weer proberen. Lekker op tijd aanwezig zijn dus.. :)

Hehe kunnen we uitzoeken hoe laat die mensen van de BZT show binnenkomen? Dan gaan we lekker een half uur eerder in die parkeergarage staan. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #358 Gepost op: 3-03-2010, 12:39:30 »
Gewoon overal flyers bezorgen waarop staat dat de BZT-show op zondag is in plaats van zaterdag. Met excuses voor het foutje. Er zullen er altijd zijn die erin trappen. Zeg maar een vervroegde 1-aprilgrap. mollenstreek.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #359 Gepost op: 4-03-2010, 08:28:23 »
Iemand al een bevestiging binnen? :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !