Auteur Topic: MolFanDag 2010  (gelezen 331781 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #600 Gepost op: 24-03-2010, 19:20:26 »
mollenvangen in Timboektoe, vermoed ik.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #601 Gepost op: 24-03-2010, 19:40:32 »
Voor alle zekerheid : kan ik iemand hier vragen te controleren dat mijn inschrijving echt te laat is ?
Of moet ik daarvoor bij de AVRO zijn ?
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #602 Gepost op: 24-03-2010, 19:46:02 »
Laat ik het zo zeggen, ik weet dat twee mensen van de Telegraaf, die zich hadden ingeschreven, NIET komenh, Een ervan is de schrijfster van het mollotenartikel op 11 februari, Ronneke van der Genugten. Wellicht kun je hier iets mee? Moet je wel even bij Swifty vragen of je het avro-emailadres kunt hebben.


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #603 Gepost op: 24-03-2010, 19:55:21 »
Hou het forum in de gaten: ik ga proberen om al tijdens de MFD foto's in dit topic te zetten voor de mensen die er niet bij kunnen zijn
Live updates, stoer hoor!

Molow, je hoeft niet bang te zijn dat je alles mist. Hier worden meestal heel veel foto's en links gepost na de fandag. Ik ga ook weer wat foto's maken dit jaar.
Filmpjes maken heeft dit keer weinig zin voor mij, omdat ik toch geen software heb om het te bewerken. Helaas, want ik vond het vorig jaar wel leuk om te doen vorig jaar.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #604 Gepost op: 24-03-2010, 19:56:56 »
Ik hoop iig dat ik straks een beetje kan meegenieten. Na de MFD.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #605 Gepost op: 24-03-2010, 20:01:48 »
Laat ik het zo zeggen, ik weet dat twee mensen van de Telegraaf, die zich hadden ingeschreven, NIET komenh, Een ervan is de schrijfster van het mollotenartikel op 11 februari, Ronneke van der Genugten. Wellicht kun je hier iets mee? Moet je wel even bij Swifty vragen of je het avro-emailadres kunt hebben.



Ik heb het hem doorgegeven, maar dat had je zelf ook kunnen doen hoor ;) Ik heb geen contacten bij de Avro, ik heb gewoon de gegevens gestuurd die ik in mijn bevestiging zag staan.

Molcrazy is degene die namens de crew hier contact heeft met de Avro. Maar wij hebben dus niets met de inschrijvingen van doen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #606 Gepost op: 24-03-2010, 20:05:03 »
Als m'n iphone meewerkt, zet ik hier ook meteen picca's :D

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #607 Gepost op: 24-03-2010, 20:05:38 »
Thanx Swifty, ga ik proberen !
Je mag mijn mail dus negeren, ik dacht dat mijn PM niet aangekomen was.
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #608 Gepost op: 24-03-2010, 20:05:49 »
Waarvan akte. Ik dacht, wanneer ik dat nou NIET zeg, is het zaterdag sowieso te laat om iets met die open plekken te doen. Ik wil niemand valse hoop geven, maar niet geschoten laat een molloot door de porseleinkast dansen, of hoe luidt het gezegde ook weer.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #609 Gepost op: 24-03-2010, 21:22:06 »
Als m'n iphone meewerkt, zet ik hier ook meteen picca's :D

Helemaal top! Kunnen de achterblijvers (zoals naastgetekende)ook n beetje meegenieten. ;)

Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #610 Gepost op: 24-03-2010, 22:01:27 »
Voor alle zekerheid : kan ik iemand hier vragen te controleren dat mijn inschrijving echt te laat is ?
Of moet ik daarvoor bij de AVRO zijn ?

Mijn collega heeft zich afgelopen weekend ingeschreven maar ook nog niets gehoord. Toen was de aanmeldingsprocedure nog in volle gang en ze hoopt dat ze morgen nog een bevestiging ontvangt.
Dus er is misschien nog hoop voor je :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #611 Gepost op: 24-03-2010, 22:12:27 »
Voor de liefhebber heb ik ook nog een plaatsje.
Maar het is precies hetzelfde verhaal als vorig jaar: Feniks laat nog weten of hij 'm wil gebruiken. Die Belgen ook altijd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #612 Gepost op: 24-03-2010, 22:32:55 »
Thanx Swifty, ga ik proberen !
Je mag mijn mail dus negeren, ik dacht dat mijn PM niet aangekomen was.

oh ok, dit lees ik dus pas nadat ik je mail heb beantwoord :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #613 Gepost op: 25-03-2010, 00:06:23 »
Voor de liefhebber heb ik ook nog een plaatsje.
Maar het is precies hetzelfde verhaal als vorig jaar: Feniks laat nog weten of hij 'm wil gebruiken. Die Belgen ook altijd!

Hey ik lees het net, heb net een echte baaldag achter de rug en er zullen er nog heel wat volgen in de toekomst. Mijn excuses dat ik niet eerder iets heb laten weten.

Ik ga niet van de partij zijn. Maar goed dat ik me niet heb ingeschreven want ik zou, zo is vandaag gebleken niet gekunnen hebben. Ik heb vandaag nl. heel slecht/ernstig nieuws gehad, iets wat ik onmogelijk hier op het forum ga zetten. Zal je wel inlichten op de chat of via pm. Het enige wat ik kwijt kan is, dat het ons de laatste tijd echt niet meezit in onze familie.

Dus verloot die plek maar zou ik zeggen. Bedenk een leuk spelletje. Nr. van 1 tot 4 of zo? Wie het juist raadt mag met Lautjuh op stap. ;)

PS. net zoals vorige keer, heel lief dat je dat ticket aan hebt geboden, vind het echt jammer dat ik je nog maar eens moet teleurstellen. Derde keer is het prijs zeker voor die gekke belg?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #614 Gepost op: 25-03-2010, 11:31:22 »
zo is vandaag gebleken niet gekunnen hebben. Ik heb vandaag nl. heel slecht/ernstig nieuws gehad, iets wat ik onmogelijk hier op het forum ga zetten. Zal je wel inlichten op de chat of via pm. Het enige wat ik kwijt kan is, dat het ons de laatste tijd echt niet meezit in onze familie.

Wat het ook is.. Heel veel sterkte!  ::hug::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #615 Gepost op: 25-03-2010, 12:34:51 »
Hey ik lees het net, heb net een echte baaldag achter de rug en er zullen er nog heel wat volgen in de toekomst. Mijn excuses dat ik niet eerder iets heb laten weten.

Ik ga niet van de partij zijn. Maar goed dat ik me niet heb ingeschreven want ik zou, zo is vandaag gebleken niet gekunnen hebben. Ik heb vandaag nl. heel slecht/ernstig nieuws gehad, iets wat ik onmogelijk hier op het forum ga zetten. Zal je wel inlichten op de chat of via pm. Het enige wat ik kwijt kan is, dat het ons de laatste tijd echt niet meezit in onze familie.

Dus verloot die plek maar zou ik zeggen. Bedenk een leuk spelletje. Nr. van 1 tot 4 of zo? Wie het juist raadt mag met Lautjuh op stap. ;)

PS. net zoals vorige keer, heel lief dat je dat ticket aan hebt geboden, vind het echt jammer dat ik je nog maar eens moet teleurstellen. Derde keer is het prijs zeker voor die gekke belg?

Oké, heel veel sterkte alvast, spreek je nog wel op de chat. :)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #616 Gepost op: 25-03-2010, 14:37:40 »
Heel veel sterkte! We zullen extra mooie foto's maken, zodat je er misschien toch nog een beetje van kunt genieten!
 ::hug::
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #617 Gepost op: 25-03-2010, 15:17:03 »
Heel veel plezier allemaal! Ik hoop dat jullie leuke foto's gaan plaatsen zodat ik toch nog een beetje mee kan genieten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #618 Gepost op: 25-03-2010, 15:18:22 »
Is er al bekend wie er van de kandidaten komt? Ik heb iets gelezen dat Manuel komt, Sanne zou er zijn, en Erik juist weer niet... Kan iemand hier een rijtje namen posten? Ben wel benieuwd!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #619 Gepost op: 25-03-2010, 15:19:11 »
Is er al bekend wie er van de kandidaten komt? Ik heb iets gelezen dat Manuel komt, Sanne zou er zijn, en Erik juist weer niet... Kan iemand hier een rijtje namen posten? Ben wel benieuwd!!

even de podcast luisteren ;)
Keep calm and eat chocolates!