Auteur Topic: MolFanDag 2010  (gelezen 332158 keer)

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #860 Gepost op: 28-03-2010, 22:43:32 »
Whaaa Tuba, dat filmpje is GEWELDIG!! ;D
Hahaha lau, onze geweldige peperbusimitatie in dubbele slowmotion! :p
En dan nog een klein vraagje, wie heeft de foto van mij en manuel gemaakt?  ::schaam:: Die wil ik wel graag zien geloof ik!!
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #861 Gepost op: 28-03-2010, 23:10:10 »
Die heb ik wel..

Hier issie (wel een beetje groot :P):

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #862 Gepost op: 28-03-2010, 23:19:11 »
@Elise, mijn dank is groot! ;D
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #863 Gepost op: 28-03-2010, 23:23:42 »
Verder was het een enorm gezellige dag, heeeeeeeeeel erg moeten lachen om sommige mensen die op items gingen bieden en bij het betalen hun omgekeerde spaarpot in een zakje afgaven (ja mensen, een VOLWASSEN VROUW!!!) en niet de moeite had genomen het even te gaan wisselen... Ach, het was leuk!!

Dat was inderdaad bizar zeg! ::oink::

De MolFanDag was super, organisatie prima geregeld maar helaas geen gebakjes. Volgend jaar ben ik er weer bij hoor. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #864 Gepost op: 28-03-2010, 23:55:05 »
laat me raden: jouw nieuwe mol is blond, en van het vrouwelijke geslacht? zit ik er ver naast?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #865 Gepost op: 28-03-2010, 23:55:58 »
Dat viel mijn ook op Arco haha, hierbij mijn Molfandag Foto`s.









Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #866 Gepost op: 28-03-2010, 23:56:50 »
laat me raden: jouw nieuwe mol is blond, en van het vrouwelijke geslacht? zit ik er ver naast?

Ja zeg Arco volgend jaar kijk je maar even niet naar de vrouwelijke kandidaten, ik ga je avatar niet weer aanpassen ::ohno::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #867 Gepost op: 29-03-2010, 08:34:49 »
Ik ben nu al sinds een paar uur weer thuis.
En heb een geweldig mooi Mol weekend gehad.
Ik wil iedereen bedanken en vooral ook Kabouter en man dat ik bij hun kon overnachten.
Ik heb zelf weer een aantal fotos van mij samen met de forummers, en deze zal ik nog uploaden en deze kan ik (mocht men daar nog behoefte aan hebben) dan later plaatsen.

 :)

Jaaaaaaaa, leuk!!! Ik sta ook met jou op de foto!! Je mag hem ook per PM sturen hoor!! Leuk je iig even gesproken te hebben ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #868 Gepost op: 29-03-2010, 10:45:32 »
De fandag was weer leuk  ;D. Heb een paar van jullie gezien bij het station, maar eenmaal in het AKN-gbouw niemand gesproken. Wie weet volgend jaar  ;).

Leuke filmpjes en foto's allemaal hier ::ok::

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #869 Gepost op: 29-03-2010, 13:32:00 »
Wow. Eerst en vooral mijn complimenenten!

Complimenten aan de crew van .com & AVRO voor de goede organisatie. Dit was zo veel beter dan vorig jaar  ::ok::
Complimenten aan de kandidaten en de programmamakers! Jullie waren erg ontspannen en geduldig.  ::bravo::
Complimenten aan de fans. Jullie waren erg gezellig. En dat we netjes in de rij konden staan voor een meet & greet was een belangrijke factor voor het succes.

Ik heb een goede dag gehad. Met vele mensen heb ik gesproken, en helaas met vele niet (of slechts via de telefoon). Enkele belangrijke zaken die ik me nog kan herinneren over het programma zijn:

1) Frits heeft zo'n 20 minuten in Holland Village rondgelopen (en in bosjes gelegen), terwijl wij er maar één minuut van zien. Het plotseling verschijnen van de middelste kaartje op de monitor was dus gerelateerd aan een knop die we hem niet hebben zien indrukken. Het was dus een montage-mind-fuck dat het voor ons leek dat het via de knop in 't kerkje aangezet werd.

2) De topito-opdracht die Barbara in het spel hield stond in het draaiboek. Al wist Anton toe te voegen dat als Manuel niet ziek was geweest dit voor € 5.000 ipv € 2.000 gespeeld zou worden!

3) De koop-je-ticket-naar-Tokyo opdracht stond oorspronkelijk niet in het draaiboek. Deze is ter plekke ingevoegd omdat er dus 1x niemand mocht afvallen, en dit door de exit van Manuel eerder 'mis' ging.

4) Kim vertelde dat de mol de test maakt, maar deze 100% fout kan invullen. Dat heeft ze namelijk bewust gedaan door bijvoorbeeld vol op Erik als mol de test te maken. Hierdoor moest ook zij nadenken over de vragen, en ze is er van overtuigd dat je kan zien of iemand echt aan 't nadenken is.

5) Als de mol ziek wordt (denk aan Manuel) dan is het over en uit. Er is geen draaiboek voor zo'n situatie. Er is geen 2e mol die de plaats van de eerste in neemt.

6) Anton gaf weer aan dat we niet teleurgesteld moeten zijn als een (al dan niet briliante) theorie van ons geen officiële hint blijkt te zijn. Hij is niet verantwoordelijk voor onze geniale vondsten.  ::rofl::

7) WIDM Argentinie had qua schiffers FM een blunder. Toen werd een verkeerde track van het aangereikte album gedraaid (Warning Sign). Toevallig had Milouska die aflevering zo'n teken op haar trui staan. Hierdoor was de productie (naast een beetje boos) ook bevreesd dat de mol (ook al was het dus toeval) al gelijk prijsgegeven was.

8 ) Niemand van de productie wist wat er in de koffer met het vraagteken zat!

9) WIDM gaat nooit naar Amerika, omdat de eigen ploeg daar niet mag werken! De vakbonden aldaar zouden eisen dat er met een Amerikaanse camera-ploeg gewerkt zou gaan worden!

10) Zowel Arjen als Anton gaven (onafhankelijk van elkaar) aan dat de test in de aflevering van het kopen van een vrijstelling toen voor het laatst bestond uit 'open' vragen over de mol. Bijvoorbeeld in welke groep de mol zat. Beide gaven aan dat de daar op volgende test bestond uit 'gesloten' vragen. Bijvoorbeeld wat voor kleur trui de mol aan had. Arjan had daardoor dus per ongeluk vragen goed terwijl hij de vragen vooral met Erik in zijn gedachten ingevuld had. Dat hij dus bij de koop-executie toch groen kreeg betekent dus dat er toch iemand anders meer fouten fout had. Waarom is dit belangrijk? De anderen (Sanne, Frits en Erik) zaten toen al op Kim, en het dus 'raar' was dat Arjen groen kreeg. Helaas was Erik niet op de fandag, want ik had hem graag hierover een en ander gevraagd.

11) Het was vorig jaar niet de bedoeling dat het script geveild zou worden op de veiling! Anton was not amused toen hij dat vernam!

Dit was zo'n beetje wel datgene wat is blijven hangen bij me. Hebben jullie nog zaken opgevangen?

EDIT: We voeren discussie en vullen dit aan in het vragenvuur topic!
« Laatst bewerkt op: 29-03-2010, 13:50:59 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #870 Gepost op: 29-03-2010, 14:16:02 »
Sanne: "Je moet hem wel aan Heinz!"  ::rofl::
Daar wil ik graag een foto van zien!

Broekpak aan, joker opeten, je hebt nog wat beloftes openstaan ;)

Tja, belofte maakt schuld:



(Gelukkig weten we sinds de fandagpodcast van Joeri dat Sanne niet op dit forum meeleest. :-[  :P)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #871 Gepost op: 29-03-2010, 14:18:18 »
 ::oink::
Wow, ik neem de rest van dit jaar twee beelden in m'n hoofd mee vanuit dit WIDM seizoen.

1) Heinz in een broekpak en
2) Vera die met een lepel WIDM kijkt.

 :D
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #872 Gepost op: 29-03-2010, 14:24:54 »
Tja, belofte maakt schuld:



(Gelukkig weten we sinds de fandagpodcast van Joeri dat Sanne niet op dit forum meeleest. :-[  :P)

Ahhh haha nee maar je moet hem wel laten zien aan Sanne ::rofl::
Stuur op via Twitter of Hyves!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #873 Gepost op: 29-03-2010, 14:34:02 »
Ik stem voor!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #874 Gepost op: 29-03-2010, 14:38:41 »
::rofl:: 

::bravo:: Heinz!  leuke actie!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #875 Gepost op: 29-03-2010, 14:59:01 »
Heb een paar van jullie gezien bij het station, maar eenmaal in het AKN-gbouw niemand gesproken.
Ja, ik heb jou ook op het station gezien.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #876 Gepost op: 29-03-2010, 16:24:35 »
Leuke info DC! ::ok::

Hoe kan het draaiboek nou worden geveild als Anton dat echt niet wilde? ::) ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #877 Gepost op: 29-03-2010, 16:40:41 »
Tja, belofte maakt schuld:



(Gelukkig weten we sinds de fandagpodcast van Joeri dat Sanne niet op dit forum meeleest. :-[  :P)

 ::rofl:: Respect Heinz  ::rofl:: Dank voor deze prachtige foto.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline SasQuii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #878 Gepost op: 29-03-2010, 16:41:13 »
Gewoon doen, hij was toch in land 'X'   ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #879 Gepost op: 29-03-2010, 16:49:21 »
Anton was er niet en toen hij het hoorde was het al geveild.

Ik ben trouwens bezig met de filmpjes die ik gemaakt heb ff achter elkaar te zetten. Het is niet veel bijzonders maar toch een leuk aandenken.