Auteur Topic: De hints richting de mol?  (gelezen 34289 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #80 Gepost op: 8-03-2010, 19:07:59 »
Ah, nou begrijp ik ook waarom de mol dit jaar Tweet!  ::zwaai::

Het móet een aanwijzing zijn!! Goed gevonden weer Yesse!

Rest nog maar één vraag..... een aanwijzing naar wie dan?  :P
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #81 Gepost op: 8-03-2010, 19:18:38 »
Ik krijg steeds meer het gevoel dat wij forummers een rol spelen in het verhaal.
Ik kan de volgende namen al koppelen:
bakkertje bij de broodbonnen.
vriendlief met het maken van de striptekeningen.
Heinz met de koppeling van de kat als stripboek
lautjuh bij het circuit in zandvoort.
Dieren komen ook voor en dan koppel ik rat aan waterrat.
bodejos die de krant rond brengt.
tureluurs omdat we er allemaal tureluurs van worden.
Er moet zeker meer te vinden zijn, mmmm boeiend.

En Puar is van Dragon Ball Z, Ball --> Barbara. Degene die het straks nog over barbara heeft is de mol! Er komt nog Barbara op het strand zoals we in de leader zien! haha :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #82 Gepost op: 8-03-2010, 22:21:53 »
Ik weet waar ik moet zijn en de clue snap ik nu volkomen.
Heb ik tijd en hopelijk ook puf om wat anders te gaan doen.
Jullie nog veel reisplezier.

 



Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #83 Gepost op: 9-03-2010, 06:53:20 »
Ik weet waar ik moet zijn en de clue snap ik nu volkomen.
Heb ik tijd en hopelijk ook puf om wat anders te gaan doen.
Jullie nog veel reisplezier.




Nou ben je nu trots dat je zo stoer hebt gedaan?


Maar ik weet het ook al precies hoor. Maar ik ga het natuurlijk niet zeggen. Maar ik weet wel wie de mol is en waarom.


 ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #84 Gepost op: 9-03-2010, 16:06:52 »
En ik heb een avatar met de leukste kandidaten van afgelopen jaren, Kim is de leukste van deze serie, dus automatisch de Mol! ::oink:: ;D
Op een naam ben ik het met je eens: Anniek was wat mij betrefd veel leuker dan Vivienne...  ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #85 Gepost op: 10-03-2010, 11:14:33 »
mijn echte naam is Anders
Het 10de seizoen waarin alles anders is

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #86 Gepost op: 11-03-2010, 18:56:06 »
Niuno vertaald betekent Niemand. Volgens mij is dit jaar niemand de mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #87 Gepost op: 12-03-2010, 15:04:49 »
En ik ben Erik, dus ik denk dat Erik weer terugkeert en toch de mol blijkt te zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #88 Gepost op: 15-03-2010, 18:34:35 »
ik weet niet of het hier al een keer gepost is maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #89 Gepost op: 20-03-2010, 14:58:20 »
Ik zit maar steeds met die vraagtekens op de koffers.
In 1 koffer zou een diner zitten en het diner heeft ook plaatsgevonden.
Er was 1 lege koffer en dat was een vrijstelling en ook is uitgevoerd.
Dan blijven er nog 2 koffers over: de koffer met de joker(s) en de koffer met het gouden vraagteken.
Frits had een vraagteken en deze was goed geraden door Erik, maar we weten niet wat er daadwerkelijk in zat. Waren het de jokers of het gouden vraagteken. In ieder geval krijgt Frits niks.
Voor mij dus allemaal een vraagteken van wat er hier aan de hand is. De manier hoe het op de kaartjes is geschreven vind ik ook vreemd:
Sanne heeft: ? vraagteken ? (maar dan onder elkaar)
Frits heeft: ? - koffer (naast elkaar) (betekent dit iets min de koffer?)
Als ik denk aan vraagtekens dan denk ik, wat bleef een vraagteken in deze serie.

In aflevering 2 was er een gouden kat, het kamernummer van Sanne en Kim was niet zichtbaar en we weten niet wat er in de koker zat die Sanne niet heeft gevonden.
In aflevering 6 was er een gouden boedha en Sanne eindigde daar. Kim en Sanne hebben kamernummer 527. In de toren blijft weer iets onduidelijk. Als Sanne in de toren voor de tramremise kiest zien we niet welk cijfer erbij staat. Koker en tram kan dan gekoppeld worden als zijnde dat we iets niet weten.
In aflevering 6 verdient Arjen 4 jokers en geeft er eentje aan Frits. Hij heeft er dus nog 3 over en niet heeft gebruikt.
In aflevering 7 valt Arjen af en het vreemde is dat als hij eruit gaat er nog 2 jokers zijn die verdeeld mogen worden. Waar is die andere joker?

Dit vraagstuk houdt mij nogal bezig en ik kom er nog niet achter wat het allemaal betekent.
Iemand anders een idee of aanvulling?


Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #90 Gepost op: 20-03-2010, 14:59:58 »
Jij wist toch allang wie de mol was? Met je enorm indrukwekkende theorie die je hier erg onduidelijk in deeltjes ging posten?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #91 Gepost op: 20-03-2010, 15:19:07 »
Jij wist toch allang wie de mol was? Met je enorm indrukwekkende theorie die je hier erg onduidelijk in deeltjes ging posten?
Jammer dat er zo gereageerd wordt op mij. Hoevelen waren er niet die Arjen als mol hadden? Kraak je die ook af?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #92 Gepost op: 20-03-2010, 15:22:06 »
Jammer dat er zo gereageerd wordt op mij. Hoevelen waren er niet die Arjen als mol hadden? Kraak je die ook af?


Nou, ik wist niet dat je Arjen als mol had. Daar gaat het niet om. Ik vond het gewoon irritant dat je de hele tijd zat te zeggen dat je de hint had gevonden, maar die niet gewoon wilde delen. Ik dacht dat het een echte hint was en dat jouw mol dus Sanne of Kim was. Maarja.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #93 Gepost op: 20-03-2010, 15:28:14 »
Ik zat per aflevering 4 op Frits en ik liep vast na aflevering 6. Toen kwam bij mij Kim of Sanne in beeld en ik ben nu op zoek naar de hint die één van hun kan aanwijzen als mol. Want ik twijfel bij beiden.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #94 Gepost op: 20-03-2010, 15:57:50 »
Ik zat per aflevering 4 op Frits en ik liep vast na aflevering 6. Toen kwam bij mij Kim of Sanne in beeld en ik ben nu op zoek naar de hint die één van hun kan aanwijzen als mol. Want ik twijfel bij beiden.

Je bent niet de enige  :P Ik ga voor Sanne als mol ondanks dat het hele forum op Kim zit en goede aanwijzingen heeft gevonden  :P En Frits heeft veel geld uit de pot gehaald dus ook niet een gekke keuze, maar nu we weten dat hij de winnaar is kunnen we alleen maar zeggen een dik verdiende overwinning  ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #95 Gepost op: 20-03-2010, 16:49:39 »
Voor de mensen die onbekend zijn met Yessie's theorie: bekijk de openingspost van dit topic eens.  ::trots::

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #96 Gepost op: 20-03-2010, 18:09:03 »
Hint:

Kim wil met haar blote voeten het zand omkeren op het strand.
Een mol graaft ook altijd met haar poten door het zand.  ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #97 Gepost op: 20-03-2010, 20:03:37 »

In aflevering 7 valt Arjen af en het vreemde is dat als hij eruit gaat er nog 2 jokers zijn die verdeeld mogen worden. Waar is die andere joker?


Die joker had Arjen in de aflevering dat hij groen scherm kreeg verkocht aan Frits in ruil voor dat Frits zeker vol op Kim ging stemmen. Frits heeft hem toen ingeleverd bij zijn test. Dit is allemaal gewoon in beeld geweest.
Dit is ook de reden dat Arjen geen jokers inzette en gewoon zijn scherm durfde zien. Hij was ervan overtuigd dat hij goed zat en Frits sowieso fout als die op Kim ging.

Arjen heeft hoog spel gespeeld. Helaas zat hij helemaal verkeerd. Buiten dat is het maar de vraag of je medekandidaten zoveel vertrouwen moet geven als hij deed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #98 Gepost op: 20-03-2010, 22:04:55 »
Die joker had Arjen in de aflevering dat hij groen scherm kreeg verkocht aan Frits in ruil voor dat Frits zeker vol op Kim ging stemmen. Frits heeft hem toen ingeleverd bij zijn test. Dit is allemaal gewoon in beeld geweest.
Dit is ook de reden dat Arjen geen jokers inzette en gewoon zijn scherm durfde zien. Hij was ervan overtuigd dat hij goed zat en Frits sowieso fout als die op Kim ging.

Arjen heeft hoog spel gespeeld. Helaas zat hij helemaal verkeerd. Buiten dat is het maar de vraag of je medekandidaten zoveel vertrouwen moet geven als hij deed.

Niet helemaal mee eens? Arjen had 4 jokers, geeft er een aan Frits, 3 over. Na de test afl. 6 had hij er nog 3 toch? Heeft hij er nog 1 ingezet bij de test afl. 7? Hij geeft iig twee jokers weg. Waar is de derde joker?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De hints richting de mol?
« Reactie #99 Gepost op: 20-03-2010, 22:18:57 »
Waar is de derde joker?

Vast in zijn molmap, om later aan de kleinkinderen te laten zien ;)