Auteur Topic: Wat was de beste molactie ooit en waarom?  (gelezen 19402 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Gepost op: 12-02-2010, 23:16:16 »
Vermaak voor in de komende molloze tijd!  :)
Tien series en dus honderden molacties. Het is wat veel om hier een poll bij te openen, en daarom kun je hier vertellen welke molactie je het meest is bijgebleven.

Uit m'n hoofd zijn het deze.. maar er komen er vast nog een heleboel langs waarbij ik denk: "OJA, die was ook geniaal..!"
1. George die bij de geldwagenopdracht rondjes bij de prullenbak rent, waar hij net zijn verdiende geld in heeft gegooid
2. Milouska die zogenaamd niet weten hoe de aarde eruit ziet bij de treinopdracht, en dat zo goed weet te acteren dat iedereen echt denkt dat ze dom is
3. George die niet durft te abseilen, dit geweldig acteert en achteraf vrolijk vertelt dat hij totaal niet bang is geweest
« Laatst bewerkt op: 12-02-2010, 23:18:10 door Lautjuh »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #1 Gepost op: 12-02-2010, 23:21:29 »
Dennis op de spelcomputermotor op het schip.
The British are not impressed.

Offline mvdb1990

  • Forumlid
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #2 Gepost op: 12-02-2010, 23:23:25 »
Jon die Anniek en Vivienne rondjes liet rijden in de woestijn

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #3 Gepost op: 12-02-2010, 23:31:48 »
Yvon die op zoek moest naar jongens (?) met als naam [geef naam in]. In de uitzending liet de montage ons denken dat ze druk had lopen zoeken en niks gevonden had. Ondertussen had ze er tig gevonden met heel weinig moeite  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mvdb1990

  • Forumlid
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #4 Gepost op: 12-02-2010, 23:32:28 »
Yvon die op zoek moest naar jongens (?) met als naam [geef naam in]. In de uitzending liet de montage ons denken dat ze druk had lopen zoeken en niks gevonden had. Ondertussen had ze er tig gevonden met heel weinig moeite  ::rofl::

Was dat niet Nyoman ofzoiets?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #5 Gepost op: 12-02-2010, 23:42:00 »
Was dat niet Nyoman ofzoiets?

Klopt!  ::jaja::
Oh en deze: Nico die bij de museumkraak, die zo stil mogelijk moet gebeuren, expres schoenen aandoet met rubberen zolen, die heel veel lawaai maken.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #6 Gepost op: 12-02-2010, 23:47:38 »
Ik kan niet kiezen ;)

-Dennis op het cruiseschip, inderdaad op die motor, maar ook dat hij dat geld overboord gooit terwijl hij in de walkie zegt dat hij het niet kan vinden
-George die als held ontzettend veel meters maakt op zijn waterskie's, terwijl arme Dick vervolgens dat alles terug moest zwemmen
- Niet echt een molactie maar zo steengoed geacteerd: George met die telefoon, waarbij hij doet alsof hij als kandidaat door de mand valt (huh, ik met mezelf bellen? Nee, met de mol! Groep: tja George, nou weet iedereen dat je niet de mol bent. Jantien: dan moet je zeggen: niets is wat het lijkt, George! George: oh ja, erm, niets is wat het lijkt!)
-Yvonne met al haar Nyomans
-Yvonne die met ketjap 'mol' in de rijst schreef/is ego de mol/ Toen.../ 'ik ben de mol' (in molboekje Milouska) , al die dingen in die categorie vind ik erg leuk en gewaagd
-Milouska die geld laat wegwaaien in de wind
« Laatst bewerkt op: 12-02-2010, 23:54:03 door annebeth »

Offline FF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #7 Gepost op: 12-02-2010, 23:50:51 »
Mijn absolute nummer 1: Dennis op het cruise-schip: "All in" en op de motor.
mijn verdachten:

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #8 Gepost op: 12-02-2010, 23:51:52 »
Een molactie om nooit te vergeten (las 'm ergens anders ook vandaag): Nico in de doedelzakopdracht.  ::rofl::

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #9 Gepost op: 12-02-2010, 23:59:33 »
Inge met de veiling, volgens mij was de pot helemaal leeg  ;D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #10 Gepost op: 13-02-2010, 00:03:21 »
Een molactie om nooit te vergeten (las 'm ergens anders ook vandaag): Nico in de doedelzakopdracht.  ::rofl::

Ja die vond ik ook hilarisch. Alleen al hoe hij erbij liep in dat kostuum en dan ook steeds de andere kant oplopen.  ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2010, 00:32:19 »
Dennis op de spelcomputermotor op het schip.
-Dennis op het cruiseschip, inderdaad op die motor, maar ook dat hij dat geld overboord gooit terwijl hij in de walkie zegt dat hij het niet kan vinden.
Mijn absolute nummer 1: Dennis op het cruise-schip: "All in" en op de motor.
Ik ben niet origineel, maar dit is ook wat er bij mij op kwam. Geniaal!
Ook gewoon geld weg laten waaien. Liepen er toen trouwens nog andere kandidaten rond?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #12 Gepost op: 13-02-2010, 02:43:02 »
Deborah die tijdens kamperen op het eiland 's nachts het tentje uit kroop om de vishengels te mollen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #13 Gepost op: 13-02-2010, 08:12:11 »
Ik kan niet kiezen ;)

-George die als held ontzettend veel meters maakt op zijn waterskie's, terwijl arme Dick vervolgens dat alles terug moest zwemmen
Dit was de slechtste ooit, want George verdiende met zijn meters veel meer dan Dick kon verliezen.

Citaat
- Niet echt een molactie maar zo steengoed geacteerd: George met die telefoon, waarbij hij doet alsof hij als kandidaat door de mand valt (huh, ik met mezelf bellen? Nee, met de mol! Groep: tja George, nou weet iedereen dat je niet de mol bent. Jantien: dan moet je zeggen: niets is wat het lijkt, George! George: oh ja, erm, niets is wat het lijkt!)

Die was inderdaad erg leuk, net als het toespraakje van George op de toren, waarin hij geld uit de tas van John jatte.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #14 Gepost op: 13-02-2010, 09:20:28 »
- Nico die Dan afleidt tijdens de zandloperopdracht, waardoor die een vinkje vergeet te zetten op de lijst en ze te laat bij Angela komen. O wat was Cor toen kwaad, ik heb me kapot gelachen. ::rofl::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #15 Gepost op: 13-02-2010, 10:58:48 »
Erik die bij holland village verschillende knoppen uitdrukt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #16 Gepost op: 13-02-2010, 11:01:53 »
Mijn favoriete molacties vind je hier. Nou ja, niet helemaal. Er zijn er nog wel meer van alleen al oppermol George die geweldig waren zoals al genoemd het rondjes rennen bij de geldwagenodpracht.

Maar deze grijns van George tijdens het fietsen blijft onbetaalbaar:

;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #17 Gepost op: 13-02-2010, 11:14:17 »
Mijn favoriete molacties vind je hier. Nou ja, niet helemaal. Er zijn er nog wel meer van alleen al oppermol George die geweldig waren zoals al genoemd het rondjes rennen bij de geldwagenodpracht.

Maar deze grijns van George tijdens het fietsen blijft onbetaalbaar:

;D

Precies, ik dacht ook gelijk aan het fietsen van George! (En dat commentaar van Kerstin erbij: "George is een held, hij moet de gele trui!")

En het geld jatten onder genot van een rood wijntje, met dat pesterige toontje eronder... Heerlijk! ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #18 Gepost op: 13-02-2010, 11:24:51 »
(En dat commentaar van Kerstin erbij: "George is een held, hij moet de gele trui!")

Om nog maar niet te spreken van het (dramatische) commentaar van Karen achteraf. "Jullie zijn helden! Ohh.. Jullie zijn echt helden!" ::rofl::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de beste molactie ooit en waarom?
« Reactie #19 Gepost op: 13-02-2010, 11:29:18 »
Dennis en de mexicaanse pinata-poppen. Hij komt op het 'grandioze' idee om de letter G van Georgina te vormen met die poppen en is vervolgens gepikeerd dat de kandidaten de juiste pop niet uitkiezen  ::rofl:: ::rofl::