Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 55783 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #160 Gepost op: 6-03-2010, 19:34:04 »
Er zijn meerdere afgietsels van ja, wellicht herinner je je nog dat een exemplaar op 17 januari 2007 uit het Singer Museum te Laren werd gestolen. Deze werd enkele dagen later zwaar beschadigd teruggevonden. Zie bijvoorbeeld dit bericht.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #161 Gepost op: 6-03-2010, 21:58:21 »
Tijdens de achtervolgingsopdracht worden Kim en Arjen gefilmd. Soms shots met een klein cameraatje maar het grootste deel met een gewone camera. Hoe zouden ze dat gedaan hebben? Dat valt toch wel op lijkt me.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #162 Gepost op: 7-03-2010, 01:40:47 »
Tijdens de achtervolgingsopdracht worden Kim en Arjen gefilmd. Soms shots met een klein cameraatje maar het grootste deel met een gewone camera. Hoe zouden ze dat gedaan hebben? Dat valt toch wel op lijkt me.
Misschien omdat ze een camera op hun schouder hadden LOL.?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #163 Gepost op: 7-03-2010, 02:53:18 »
Ze bedoelt dat 't opvalt als zo'n cameraman achter hen gaat lopen.. of ervoor.. dat moet toch opvallen voor Erik en Sanne.. Die zouden moeten kunnen zien dat ze daar lopen..

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #164 Gepost op: 7-03-2010, 02:55:47 »
Heeft iemand al nagedacht over het feit dat de mol op de plek in Tokyo zou kunnen staan waar het mollogo op de kaart van Vanhiertotlisse.nl staat.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #165 Gepost op: 7-03-2010, 09:54:03 »
Ik denk trouwens dat ze er ook altijd wel waren uitgekomen bij dat spel met die koffers..

- bij één iemand het vraagteken -> die bepaalt het volgende spel
- bij één iemand de lege koffer -> die bepaalt het volgende spel

En in de volgende scenario's..

- niemand een vraagteken / niemand een lege koffer
- meerdere keren het vraagteken / lege koffer gekozen

Dan komt PJ aanlopen met 5 enveloppen, waarop ieder briefje staat waar diegene in het volgende spel staat.
Dus ook een briefje waarop staat dat diegene buiten het spel staat...


Ik vind dat trouwens altijd heel naai, om iemand buiten het spel te zetten.. Vorig jaar ook al met Froukje ::love::
was echt stom vond ik..

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 7
« Reactie #166 Gepost op: 7-03-2010, 09:54:41 »
Heeft iemand al nagedacht over het feit dat de mol op de plek in Tokyo zou kunnen staan waar het mollogo op de kaart van Vanhiertotlisse.nl staat.
Ja, en de conclusie was dat ie daar niet stond. Zie het topic over vanhiertotlisse.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #167 Gepost op: 7-03-2010, 11:48:20 »
Ze bedoelt dat 't opvalt als zo'n cameraman achter hen gaat lopen.. of ervoor.. dat moet toch opvallen voor Erik en Sanne.. Die zouden moeten kunnen zien dat ze daar lopen..

Dat bedoelde ik inderdaad. :)

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #168 Gepost op: 7-03-2010, 15:03:13 »
de hint die arjen gaf op de radio kan verwijzen naar de persoon aan wie hij het geld geeft aan het einde van afl. 7. nu heb ik het niet kunnen vinden, maar het wordt misschien in de volgende aflevering duidelijk wie de pot beheert. die persoon zou dan weleens de mol kunnen zijn! :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #169 Gepost op: 7-03-2010, 15:06:01 »
de hint die arjen gaf op de radio kan verwijzen naar de persoon aan wie hij het geld geeft aan het einde van afl. 7. nu heb ik het niet kunnen vinden, maar het wordt misschien in de volgende aflevering duidelijk wie de pot beheert. die persoon zou dan weleens de mol kunnen zijn! :)

Tja. Dat zou dan wel een érg duidelijke hint zijn. :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #170 Gepost op: 7-03-2010, 15:08:10 »
Tja. Dat zou dan wel een érg duidelijke hint zijn. :o

alleen heeft er nog niemand wat over gezegd op dit forum, dus zo duidelijk is het dna ook weer niet denk ik... ;)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #171 Gepost op: 7-03-2010, 15:09:24 »
alleen heeft er nog niemand wat over gezegd op dit forum, dus zo duidelijk is het dna ook weer niet denk ik... ;)
Jawel hoor. Er is al over gepraat en ik dacht het ook. Maargoed, het is wel een grote hint hoor. ´Volg het geld´. Als het je écht naar dé mol brengt ben ik wel benieuwd of hij het echt expres zei.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #172 Gepost op: 7-03-2010, 15:12:22 »
Jawel hoor. Er is al over gepraat en ik dacht het ook. Maargoed, het is wel een grote hint hoor. ´Volg het geld´. Als het je écht naar dé mol brengt ben ik wel benieuwd of hij het echt expres zei.

ow ik wist niet dat er al over gepraat was:P maar ben wel benieuwd ja. het zou misschien wel iets te simpel zijn:P

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #173 Gepost op: 7-03-2010, 15:14:24 »
Niet als Kim de pot krijgt, wat wel voor de hand ligt na hun prille opgebouwde emotionele band van aflevering 7...
Weet je het niet, antraciet

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #174 Gepost op: 7-03-2010, 15:47:31 »
lijkt me een beetje onlogisch als de mol nu de pot heeft.. arjen vloog eruit en wist toen dat ie helemaal fout zat en toen wist ie wie de mol wel was.. dan geeft hij de pot echt niet aan de mol hoor...

Offline Piertje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #175 Gepost op: 7-03-2010, 17:00:32 »
Sowieso weet je niet zeker of Arjen wel zeker weet wie de mol is. Goed, hij weet meer dan ons, maar er zijn 4 mogelijkheden, dus zeker weten kan hij het ook niet.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #176 Gepost op: 7-03-2010, 17:07:33 »
Sowieso weet je niet zeker of Arjen wel zeker weet wie de mol is. Goed, hij weet meer dan ons, maar er zijn 4 mogelijkheden, dus zeker weten kan hij het ook niet.

Afl 10 is al opgenomen dus hij weet wel al wie de mol is.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #177 Gepost op: 7-03-2010, 17:13:10 »
Ja, dat wilde ik ook al posten, maar dat was nog niet toen hij daar in Tokio het geld aan iemand anders moet geven :P Hoewel hij met de kennis van nu natuurlijk wel kan concluderen dat hij het toen goed gedaan had.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #178 Gepost op: 7-03-2010, 17:19:57 »
Ja, dat wilde ik ook al posten, maar dat was nog niet toen hij daar in Tokio het geld aan iemand anders moet geven :P Hoewel hij met de kennis van nu natuurlijk wel kan concluderen dat hij het toen goed gedaan had.

Als hij gwn random het geld aan bijvoorbeeld Sanne gaf, en Sanne bleek de mol te zijn, kan hij dat natuurlijk mooi gebruiken. Alhoewel... mooi? Zou toch raar zijn als hij zelf hints ging bedenken.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 7
« Reactie #179 Gepost op: 7-03-2010, 18:00:32 »
Bedoeld hij niet gewoon dat je niet te veel op details moet letten maar gewoon moet kijken wie het meeste geld uit de pot haalt?  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug