Poll

Wie is.... de mol 2011?

Patrick
50 (80.6%)
Art
12 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: Wie is.... de mol 2011?  (gelezen 175040 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #100 Gepost op: 2-01-2011, 22:43:45 »
Allemaal fout  ::bravo::

Het is Horace   ::vergroot::

Ik heb gehoord dat zijn voetsporen een belangrijk onderdeel gaan worden dit jaar  ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #101 Gepost op: 2-01-2011, 23:11:53 »
Allemaal fout  ::bravo::

Het is Horace   ::vergroot::

Ik heb gehoord dat zijn voetsporen een belangrijk onderdeel gaan worden dit jaar  ::ok::

Goh? Verklaar u nader...
Tell me what your telescope says

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #102 Gepost op: 2-01-2011, 23:17:02 »
Ik heb gehoord dat zijn voetsporen een belangrijk onderdeel gaan worden dit jaar  ::ok::
Goh? Verklaar u nader...
Ja, ik ben ook wel benieuwd...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #103 Gepost op: 3-01-2011, 00:19:48 »
Opvallend overigens dat meerdere kandidaten aangeven dat de namen van de deelnemers te voren bekend werden gemaakt (Hanna legde dossiers aan, en Patrick zei er ook iets over).

Vraag me af waarover de van te voren nog meer kennis hebben gekregen - misschien ook wel van de locatie?  :) (Frits wist dit iig vorig jaar al wel).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #104 Gepost op: 3-01-2011, 15:28:07 »
Opvallend overigens dat meerdere kandidaten aangeven dat de namen van de deelnemers te voren bekend werden gemaakt (Hanna legde dossiers aan, en Patrick zei er ook iets over).

Volgens mij had Tim Akkerman vorig jaar ook een boekje waarin hij uitgeprinte feitjes van alle kandidaten had geplakt. Dit wist hij dus blijkbaar ook al van tevoren...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #105 Gepost op: 3-01-2011, 17:20:07 »
Volgens mij had Tim Akkerman vorig jaar ook een boekje waarin hij uitgeprinte feitjes van alle kandidaten had geplakt. Dit wist hij dus blijkbaar ook al van tevoren...

Er werd niet bij gezegd dat hij de namen al had.  ;)
Hij wilde in het vliegtuig van alles weten en vroeg mensen allerlei zaken. Hij kon natuurlijk prima van te voren een uitgeprinte versie van een aantal belangrijke vragen hebben en daar dan later de namen bij in hebben gevuld.  ;)

In ieder geval heb ik vorig jaar bij mijn weten niemand expliciet horen benoemen dat de namen voordien bekend waren gemaakt (zelfs over de bestemming zijn ze in de jaren ervoor altijd heel geheimzinnig geweest) - Dit jaar hebben ze het zelfs over dossiers aanleggen vooraf..

Dat vind ik zelf wel een opmerkelijk verschil met voorgaande edities.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #106 Gepost op: 3-01-2011, 17:22:18 »
vorig jaar waren de deelnemers bekend ::jaja::
Tim had het van te voren allemaal al opgezocht.
Ik heb even geen bewijs, dus je moet me geloven op mijn blauwe ogen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #107 Gepost op: 3-01-2011, 17:33:46 »
vorig jaar waren de deelnemers bekend ::jaja::
Tim had het van te voren allemaal al opgezocht.
Ik heb even geen bewijs, dus je moet me geloven op mijn blauwe ogen.

Heb net nog even dat deel van afl 1 teruggekeken.
Er is alleen sprake van voorgedrukte vragen er wordt niet vermeld dat de namen van de kandidaten al bekend waren. Ook zitten er geeltjes als bookmarkers bij met getallen erop.

Niet duidelijk dus imho of dit wel of niet bekend was - die vragen kon iedereen van te voren wel bedenken sws omdat iedereen wel zo ongeveer weet onderhand wat voor soort vragen in de test naar voren komen.

Hoe dan ook mijn punt is dat iig twee kandidaten (Hanna en Karin) het nu hebben over systematisch bijhouden van feiten en dossiers aanleggen en googlen zelfs vooraf aan het spel.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #108 Gepost op: 3-01-2011, 23:29:45 »
Ik vind dergelijke voorinformatie een kwalijke zaak voor het programma.

In seizoen 9 wisten de kandidaten niet dat ze naar Ierland, en later naar Jordanië zouden reizen. (Behalve Jon dan met zijn 'Ik wist het, ik wist het...) Froukje bijvoorbeeld had alleen zomerse kleren bij zich in het regenachtige Ierland.
Vorig jaar wist in ieder geval Frits al van te voren dat ze richting Japan gingen. Dit jaar weten de kandidaten blijkbaar al van te voren wie hun tegenspelers zijn.
Als deze trend zich zo doorzet, krijgen de kandidaten in 2031 al van te voren te horen wie de mol onder hun is?

Wat dat betreft mis ik toch de klassieke series met de onbekende Nederlanders. Zij wisten echt nog van niks. Ze wisten totaal niet waar ze terecht zouden komen, ze kenden de anderen niet... snif.

Enfin, laat het voor dit jaar dan eenmalig zijn dat de kandidaten van te voren al weten over wie en waar en dat WIDM gauw weer terug mag keren naar het onbekende van vroeger.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #109 Gepost op: 4-01-2011, 00:19:21 »
Volgens mij weten ze elk jaar wel wie hun tegenspelers zijn.

In seizoen 5 was er in afl. 1 een kennismakingsronde in Lisse. Dus ze konden in de tussentijd alles over elkaar uitzoeken.

En ik herinner me nog enkele quotes uit seizoen 8;
-Patrick over Dennis: "toen ik hoorde dat hij meeging dacht ik; die kan ik meteen van mijn lijstje afstrepen". Dan neem ik aan dat hij dat van te voren wist.
-Georgina wist de locatie blijkbaar ook al. Mexico. Ze had alleen maar zomerjurkjes mee.

Het zou dus kunnen dat ze in de voorgaande series de locatie/tegenspelers ook al wisten, maar dat die kennis niet werd genoemd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #110 Gepost op: 4-01-2011, 13:09:49 »
Het lijkt mij ook wel dat de locatie (althans de richting) vantevoren bekend is, bijv alleen al vanwege eventuele injecties...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #111 Gepost op: 4-01-2011, 16:39:56 »
Maar dat er dit jaar veel bekend is zou dan OOK wel weer een hint kunnen zijn. Aan de andere kan heb ik nog nergens een topic met Hints gevonden.. en ik KAN NIET WACHTEN.

De mol is een man (A)

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #112 Gepost op: 4-01-2011, 19:26:35 »
Ik denk Patrick da's mijn eerste ingeving  ::trots::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #113 Gepost op: 6-01-2011, 20:30:15 »
Mijn eerste gevoel zegt dat de mol dit jaar een man is, puur op intuïtie (als ik die al heb) en eerste indrukken af. Maar misschien willen ze wel dat we dat denken. Als de Mol een man is denk ik aan Art of Horace. Indien de Mol een vrouw is denk ik dat het zou kunnen gaan om Miryanna, Anna of Hanna ('de anna's'). De enige bedenking die ik maak is dat ze nogal erg gelijken op Kim. Eigenlijk bijna alle vrouwelijke kandidates, wat ik heel erg vreemd vind. Maar eigenlijk ken ik de kandidaten te weinig om hen juist in te schatten.

Voor de eerste aflevering ga ik voor Art als Mol. Een risico, ik weet het maar als hij er uitligt zoals men het voorspelt heb ik dat ook weer eens meegemaakt. Bij de vorige edities koos ik aan het begin meestal een high-profile kandidaat uit (genre: Inge DM3, Yvon WIDM5, Inge WIDM7, Anniek WIDM9, ...) die het erg ver bleek te schoppen of het bleek de mol, ::trots:: dus het zou een verrassing zijn moest Art er meteen uitliggen.

Art dus. ;)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2011, 21:04:20 door feniks »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #114 Gepost op: 6-01-2011, 20:36:27 »
ik ga voor Pepijn



HET BEGINT
WHAAAAAAAAAAAAAAA
veel plezier allemaal!!
Triomf!

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #115 Gepost op: 6-01-2011, 20:45:45 »
Ik weet het zeker, het is de geit!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #116 Gepost op: 6-01-2011, 22:32:36 »
We gaan deze Poll toch wel netjes na iedere aflevering resetten hè ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #117 Gepost op: 6-01-2011, 23:10:08 »
Horace, zeker weten en anders dan valt mijn mond als hij eruit vliegt open van verbijstering
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #118 Gepost op: 6-01-2011, 23:12:06 »
Horace, zeker weten en anders dan valt mijn mond als hij eruit vliegt open van verbijstering
Dat is een vrij riskante uitspraak na aflevering 1 :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #119 Gepost op: 6-01-2011, 23:18:09 »
Anna    - 3 (2.9%)
Jan    - 16 (15.5%)
Pepijn    - 18 (17.5%)
Hanna    - 2 (1.9%)
Horace    - 15 (14.6%)
Patrick  - 12 (11.7%)
Soundos  - 8 (7.8%)
Art    - 14 (13.6%)
Karin    - 10 (9.7%)

Lo zet je hem weer op 0 ?
Myrianna    - 5 (4.9%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.