Auteur Topic: Roodshow (Radio 2) informatie  (gelezen 107873 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #360 Gepost op: 18-03-2011, 16:42:50 »
ik vind hem maar zwak :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #361 Gepost op: 18-03-2011, 16:48:07 »
Terwijl ik gisteren na de uitleg van de geithint nog dacht dat "Ten Eerste" sloeg op het feit dat de kandidaten allemaal als eerste de geit zagen, die dus stond voor Patricks geboortejaar.
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #362 Gepost op: 18-03-2011, 16:54:55 »
Stop maar gewoon met die radiohints. Heeft totaal geen zin en niet toevoegend. Ook de muzikale hints hield ik me nooit mee bezig. Tegenwoordig kun je bijna de hints over de Mol lezen op een pak melk. Houd het maar gewoon bij het programma, dat is al meer dan genoeg.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #363 Gepost op: 18-03-2011, 16:58:11 »
Ach, van mij mogen ze wel weer die hints richting de volgende afvaller doen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #364 Gepost op: 18-03-2011, 17:01:51 »
Ach, van mij mogen ze wel weer die hints richting de volgende afvaller doen

Mee eens.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #365 Gepost op: 18-03-2011, 18:34:56 »
Bagger. Slechtste hint ooit.  ::niet-ok::

Dat je pas bij de eerste negen afleveringen iets hebt, namelijk 'Haantje de voooorstee' ,Wat dus totaal dom is, dat dit dan op Art slaat omdat hij vooraan bij de groepsfoto's, supervergezocht, maar toch, als je het zou ontdekken zou je denken dat het Art is, en dan zeggen ze bij de laatste hint dat het allemaal nep was en dat het dus omgekeerd was en het dus niet Art was... Echt slecht...
...óf niet!

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #366 Gepost op: 18-03-2011, 18:43:37 »
Bagger. Slechtste hint ooit.  ::niet-ok::

Dat je pas bij de eerste negen afleveringen iets hebt, namelijk 'Haantje de voooorstee' ,Wat dus totaal dom is, dat dit dan op Art slaat omdat hij vooraan bij de groepsfoto's, supervergezocht, maar toch, als je het zou ontdekken zou je denken dat het Art is, en dan zeggen ze bij de laatste hint dat het allemaal nep was en dat het dus omgekeerd was en het dus niet Art was... Echt slecht...

jep...  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #367 Gepost op: 18-03-2011, 19:10:55 »
Ik lees dit nu pas. Wat een dramatisch slechte hint.

Helemaal als je bedenkt dat Anna zichzelf als Haantje de voorste omschreef en het daarom heel onlogisch is om een andere kandidaat aan deze uitdrukking te linken.


En ik wil idd de muzikale hints weer terug. Vaak vergezocht, maar je kon daar tenminste nog iets van maken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #368 Gepost op: 18-03-2011, 19:51:02 »
"O o o o oh..." had dus net zo goed "Ongewassen onderbroek" kunnen zijn om maar een dwarsstraat te noemen. Wat een ongelofelijke suffe bedoening dit. Ik ga er komende jaren geen energie meer insteken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #369 Gepost op: 18-03-2011, 19:55:24 »
Zeer matige hint inderdaad. Ik vraag me werkelijk af of überhaupt iemand in Nederland of België zelfs maar in de buurt van de oplossing is gekomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #370 Gepost op: 18-03-2011, 20:05:45 »
:)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #371 Gepost op: 18-03-2011, 20:06:43 »
:)
Ik wou het net posten, maar als ik klik op verzenden stond er: Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen.

Inderdaad leuke beelden!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #372 Gepost op: 18-03-2011, 20:39:11 »
Terwijl ik gisteren na de uitleg van de geithint nog dacht dat "Ten Eerste" sloeg op het feit dat de kandidaten allemaal als eerste de geit zagen, die dus stond voor Patricks geboortejaar.

Haha ja, en ik dacht vannacht in bed ineens dat 'jokers' ook kon staan voor jok er 's.

Nee dit is echt flut zeg, dan vond ik muzikale hints naar de afvaller nog beter.

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #373 Gepost op: 18-03-2011, 20:43:23 »
"O o o o oh..." had dus net zo goed "Ongewassen onderbroek" kunnen zijn om maar een dwarsstraat te noemen. Wat een ongelofelijke suffe bedoening dit. Ik ga er komende jaren geen energie meer insteken.

Niet zeuren, Heinz!  ;)

Wel mee eens hoor; bring back the music! Het is toch nota bene een radio-programma; daar zou de hint mee moeten stroken en was ook de kracht van het concept. Dat er op twitter anagrammen waren was enigszins logisch: een taal-medium dat met letters speelt. Op de radio willen we muziek horen!


Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #374 Gepost op: 18-03-2011, 20:47:02 »
.... ::schaam::
Redactie: geef de muzikale hints maar weer terug, of vind een leukere hint op alle aanwijzingen!
Dit is erg jammer. De beginletters is al een algemeen fenomeen, maar dat er dan ook nog 'geen haantje de voorste' uitkomt, vind ik dat erg jammer. Ik vind het eigenlijk voor het forum niet echt vergezocht, want zoals ik als zei was beginletters zoeken wel bekend (theatermol, mol heet art)...
Ik had hier minder tijd in kunnen steken. Maar ja..., opzich was dat ook wel weer leuk ;), om niet al te negatief te zijn.

'Edit' (waarschuwing, terwijl je bezig was...)@ Myra
Inderdaad, op de radio willen we muziek horen! Wat die hint van twitter was natuurlijk dom dat ons dat niet was opgevallen ;)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #375 Gepost op: 18-03-2011, 20:50:22 »
Het leukste is dat ALS iemand het gevonden zou hebben.. (zou diegene echt een lintje in orde van oranje nassau ofzo horen te krijgen) Dan zou het hele forum hebben geroepen : "Veel te ver gezocht, en waarom is Art dan Perse haantje de voorste?" etc etc..  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #376 Gepost op: 18-03-2011, 22:50:01 »
Echt een jammere hint.

Ten eerste erg ver gezocht inderdaad, maar vooral omdat ie niet klopt omdat er een paar O's overblijven en bij gebruik van correcte Nederlandse spelling ook een S zou ontbreken ... rooksignalen is namelijk één woord, en niet twee.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #377 Gepost op: 19-03-2011, 01:52:23 »
 ::rofl::

Soms had ik bij de muzikale hints al zoiets van 'vergezocht' maar dat was iig nog leuk om over te speculeren.

Dit slaat werkelijk helemaal nergens op.. De eerste letters hebben we nog geprobeerd maar zelfs al had je dat anagram gevonden (wat sws al bijzonder zou zijn omdat dit het eerste jaar is in dit format dus je had sws geen aanknopingspunten), dan was het nog specialer geweest als je het zo had geinterpreteerd..

Als iemand met deze oplossing was gekomen had ik wrsch gedacht dat hij of zij volkomen doorgeslagen was.  ;D

M.a.w. volkomen idioot.. Vooral omdat de woorden soms wel degelijk op de afleveringen leken te slaan, dus eea rookgordijn dat nergens toe leidde - Met de muzikale hints kon je zo af en toe nog eens wat.

Graag dus de muzikale hints terug, of anders ben ik het eens met Heinz, hier ga ik volgend jaar zeker geen energie meer in steken.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #378 Gepost op: 19-03-2011, 03:22:47 »
De eerste die het een goede hint vond, moet nog reageren, want ook ik vond dit belachelijk! Het was nog verder dan ver gezocht, want volgens mij begreep zelfs Patrick er niks van!
De interviews met de kandidaten waren echt leuk, maar de hints van de mol mogen ze volgend jaar wel weglaten.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #379 Gepost op: 19-03-2011, 09:17:48 »
Het lastige is dat als een hint te makkelijk (inge) het voor molloten ook weer niet leuk is. Als een hint echt waarheid is en je weet het snel is de lol eraf. Ik denk dat dat mede te maken heeft met het feit dat dit vergezocht is.
Er zit hier inderdaad geen logica achter. Een muzikale hint of een 'woord' dat hint naar de volgende afvallere is misschien een beter idee.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.