Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 113472 keer)

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 23-02-2012, 22:33:59 »
Het is even flauw, maar het is toch echt Hadewych die soort gelijk kruisje draagt als Kim?
Ineens onwijs duidelijk in beeld... In combinatie met al die duizend kruizen die we al gezien hebben.

mooie foto uitgekozen ;D

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 23-02-2012, 22:34:06 »
Ik heb deze aflevering trouwens niet overduidelijk gele bloemen of houten kruizen gespot, jullie wel?  ???
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 23-02-2012, 22:34:40 »
ja ik zie je smiley, maar ik weet niet of je het serieus meent ;-)

anyway, ja jouw Mol had dan de 1250, maar er was niet echt veel meer te kiezen natuurlijk.
Ik heb het even terug gekeken op de Avrosite maar tot mijn verbazing was het andersom dan dat ik onthouden heb want de mol (mijn mol, maar nu ben ik vrij zeker) heeft blijkbaar de 750 gepakt...

Maar: ja, ik meende het serieus. Maar ik was me grondig aan het vergissen.... Foutje ::schaam::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 23-02-2012, 22:36:13 »
Het viel me trouwens deze aflevering heel erg op dat Art bij 1 opdracht het woord 'jongens' NIET zei!  :-X
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 23-02-2012, 22:38:10 »
Het viel me trouwens deze aflevering heel erg op dat Art bij 1 opdracht het woord 'jongens' NIET zei!  :-X

ik ben benieuwd wat hij volgende week zegt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 23-02-2012, 22:39:02 »
ik ben benieuwd wat hij volgende week zegt.

Goeie!   ::ok::

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 23-02-2012, 22:40:34 »
ik ben benieuwd wat hij volgende week zegt.

"Nou, jonge.. Sorry, dames: Tijd voor de eerste opdracht!"  ::hypocriet::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #87 Gepost op: 23-02-2012, 22:40:48 »
[Eindelijk... Ik kan weer posten...]

Nu moet het wel Liesbeth zijn, van mijn andere verdachten is nu niemand meer over...
Hoewel... Ik zou gelukkiger zijn met Anne-Marie of Hadewych als Mol.

Wat een vreemde opdracht op dat plein, dat heeft mijns inziens Tim verstiert door de zeggen dat ze zich moesten verkleden. Maarja, hij is niet de Mol. Misschien kwam het door voorkennis van Hadewych? (Achja, het was gedoemd te mislukken in die outfits)

Dan het doolhof. Wil de Mol hier als eerste om de enveloppe met het meeste geld uit het spel te kunnen werken?
Waarom rende Anne-Marie niet door? Niet denken, rennen!

Dan het kwartetten, moeilijk te mollen lijkt me. Jammer dat er geen twist aan de vrijstelling zat zoals velen verwachtten, het was wel echt een onverwachts spannende opdracht. Waarom greep Hadewych deze keer niet naar de vrijstelling? Wist ze al dat ze in de finale zat?

Kortom, tijd om de aflevering nog eens terug te kijken... Wie kijkt er mee?
臥底 是 谁?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #88 Gepost op: 23-02-2012, 22:43:06 »
Waarom greep Hadewych deze keer niet naar de vrijstelling? Wist ze al dat ze in de finale zat?



als dat zo is, dan wist ze dat bij de vorige VS ook al  :P
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #89 Gepost op: 23-02-2012, 22:45:39 »
Trouwens, ik vond opdracht 1 ontzettend leuk bedacht, maar vaag uitgevoerd. Er is sowieso geen geld verdiend (op de vraag van Hadewych na, dan), maar ik dacht toch echt dat Art bij de uitleg vertelde dat op de foto beide gezichten herkenbaar moesten zijn. Toen Hadewych echter bij Tim stond, liepen Liesbeth en Anne Marie nonchalant langs met een fotocamera in de hand, af en toe een foto makend. Die foto's waren dan sowieso toch niet geldig, want beide personen moesten er toch op staan? Hadewych én de kandidaat? Of ben ik in de war? Help me uit mijn tunnelvisie.  ::ok::

Tim in zijn prachtige jurk die €1 voor de pot verdient, Anne-Marie die als enige disguise haar lippenstift eraf lijkt te halen.. Geweldige opdracht. Had erg leuk uit kunnen pakken.  ::rofl::
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 8
« Reactie #90 Gepost op: 23-02-2012, 22:50:20 »
Ik vond het een spannende en mooie aflevering. Ik had geen idee wie er uit zou kunnen gaan en was ook niet meer zeker over mijn mol. Ik weet alleen niet meer wat er allemaal gebeurd is door de exit van Tim.

Anne-Marie blijft mijn mol!

Leuk trouwens dat Tim er voor gezorgd heeft dat het geld in de pot een palindroom is: €10101  ;D

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #91 Gepost op: 23-02-2012, 22:52:50 »
Leuk trouwens dat Tim er voor gezorgd heeft dat het geld in de pot een palindroom is: €10101  ;D

Mooi opgemerkt! Echt ontzettend grappige actie om door een of andere vage jurk €1 te verdienen voor de pot. En Hadewych die door een vrij simpele vraag het geld van haar joker terugverdiende.  ;D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #92 Gepost op: 23-02-2012, 22:54:08 »
Mooi opgemerkt! Echt ontzettend grappige actie om door een of andere vage jurk €1 te verdienen voor de pot. En Hadewych die door een vrij simpele vraag het geld van haar joker terugverdiende.  ;D

Maar heeft ze die ook ingezet??

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #93 Gepost op: 23-02-2012, 22:54:47 »
Maar heeft ze die ook ingezet??

Misschien vorige test al? Eerlijk gezegd kan ik daar geen antwoord op geven, heb ik niet helemaal op gelet.  :-X
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #94 Gepost op: 23-02-2012, 22:56:47 »
Misschien vorige test al? Eerlijk gezegd kan ik daar geen antwoord op geven, heb ik niet helemaal op gelet.  :-X

Volgens het overzicht op live.avro.nl heeft niemand meer jokers.

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #95 Gepost op: 23-02-2012, 23:00:49 »
Volgens het overzicht op live.avro.nl heeft niemand meer jokers.

In dat geval heeft ze hem ingezet.  ;D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #96 Gepost op: 23-02-2012, 23:10:20 »
als tim wel doorgegaan was had het alsnog een vrouwenfinale geworden. tim is volgens mij de enigste man in 12 seizoenen wie is de mol is een jurk

Ik herinnner me nog een Horace ... en we hebben dit jaar ook kleine Frits in een jurk gezien :-)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 8
« Reactie #97 Gepost op: 23-02-2012, 23:11:48 »
Ik heb genoten deze aflevering, met als hoogtepunt het Pokerkwartet  ::ok::

Ik heb ook nog nooit gehad dat ik van iemand zeker dacht te weten de mol te zijn, sowieso was ik daar nooit écht mee bezig, zag ik het wel in de laatste aflevering. Maar nu Tims scherm rood werd..  ::oink:: Heftigste stukje mol-tv aller tijden voor mij.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8
« Reactie #98 Gepost op: 23-02-2012, 23:13:13 »
Even ter opmerking.
De kaarten zijn echt en bevatten een mollogo op de achterzijde.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #99 Gepost op: 23-02-2012, 23:30:05 »
 En de ooievaars waren ook weer een hint naar Hadewych. ;D

 Goed gespeeld mol!