Auteur Topic: [Kandidaat] Maarten is niet de mol  (gelezen 47357 keer)

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #120 Gepost op: 19-01-2012, 22:50:40 »
Ik vond hem ook een geweldige kandidaat  ::bravo:: maar ook omdat het me fantastisch leek als hij de mol was.

Jammerdebammer!! De groep zal ongetwijfeld heeel erg anders functioneren zonder hem.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #121 Gepost op: 20-01-2012, 01:18:26 »
Was ik dan echt de enige in de Maartentunnel  :(  Ik had het er toch best naar mijn zin. Ben er nu maar uitgekropen en terug naar de Williamtunnel gegaan. Maar volgens mij is het daar ook niet echt druk  ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #122 Gepost op: 20-01-2012, 01:41:30 »
Vraag me wel een beetje af wat Hadewych bedoelt met dat er twee mensen hem misleid hebben. William lijkt hier één van te zijn, maar wie was de 2e en hoe?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #123 Gepost op: 20-01-2012, 02:01:40 »
Was ik dan echt de enige in de Maartentunnel  :(  Ik had het er toch best naar mijn zin. Ben er nu maar uitgekropen en terug naar de Williamtunnel gegaan. Maar volgens mij is het daar ook niet echt druk  ;D
néh denk het ook niet, william heeft net 1000 euries voor de pot verdiend en maarten had vorige aflevering 3000 euries verdiend door de juiste beslissing te maken :P. Ik denk dat je de weg kwijt bent in het tunnelcomplex :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2012, 11:22:07 »
Gefeliciteerd Maarten met je voorgenomen huwelijk! En daarbij was je ook nog eens een leuke kandidaat!
Ich bin ein Bärliner!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2012, 11:25:35 »
Ondanks het feit dat dat allang bekend was, het kwam hier geloof ik al een paar keer ter sprake: Maarten en Daisy: proficiat!!!!!!


(En Koekoe: het is NIET de Daisy van Realitynet, tis maar dat je het weet!) ::rofl:: ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #127 Gepost op: 21-01-2012, 11:31:38 »
Vraag me wel een beetje af wat Hadewych bedoelt met dat er twee mensen hem misleid hebben. William lijkt hier één van te zijn, maar wie was de 2e en hoe?


Ik snap die uitspraak sws niet zo eerlijk gezegd.
William heeft het duidelijk over 'informatie achterhouden', dus er lijkt wel iets gebeurd te zijn in ieder geval (waar Hadewych kennelijk vanaf weet). Eerder zei William dat Liesbeth de mol is, maar gezien zijn biechts verdenkt hij haar ook echt (voor zover we kunnen zien).

Echter Maarten gaf aan veelal voor de grote groep te gaan en zich niet door dit soort dingen te veel te willen laten afleiden. Dus wie zou hem dan naast William misleid hebben? (Waarom lijkt me duidelijk).

Hij twittert hierover vandaag iig:
Citaat
mvdweijden Voel me trouwens niet in de maling genomen door@WilliamSpaaij. Wel erg lief wat@hademini nog zei!#widm

Dus misschien een beetje uit verband getrokken ofzo..?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #128 Gepost op: 21-01-2012, 12:12:24 »
Dus misschien een beetje uit verband getrokken ofzo..?

Ja, dat is wat Maarten zelf ongeveer zei gisteren bij de Roodshow (beluister hier), dat het knip en plakwerk was.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #129 Gepost op: 21-01-2012, 13:46:51 »
Jammer dat maarten eruit ligt, erg leuke kandidaat die gewoon te open was, maar daarom ook voor mij een potentiele mol. Zoals hij zelf zegt in zijn dagboek:

''Ik had nog aangegeven dat ik zelfs graag de mol zou willen zijn. Een mol die niemand zou verwachten: een mol die open en eerlijk zou zijn. Er werd anders gekozen... Jammer want ik denk dat ik na 3 uitzendingen, met veel vertrouwen van de groep juist in de ideale positie zat om WEL te mol te kunnen spelen''

Dat had inderdaad erg leuk geweest een open mol die overkomt als kandidaat, want iedereen vertrouwde maarten. Had ook echt een totaal andere mol dan andere jaren geweest.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #130 Gepost op: 24-06-2019, 23:43:50 »
Hulde aan deze kandidaat  ::bravo::

Ik dacht al dat ik hem ergens van kende  ::schaam::