Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 90713 keer)

Offline Beakeeuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 24-01-2013, 22:15:02 »
Dat doe ik. Gewoon Art.

Luister hoe hij identiteit zegt ik ben zeker dat het daniel is.  ::jaja::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 24-01-2013, 22:15:11 »
Ongeveer 10 seconden voordat Tim weer in beeld kwam realiseerde ik me dat er voor de 'Big 5' + 2 spotters één iemand te weinig in het spel was ... iemand die dit meteen al doorzag? :-)


 ::jaja:: Ik had het al door toen bij Tania duidelijk werd dat de kandidaten de "big 5" waren, het kan niet anders Tim zit ook in een kooi anders zijn er maar 4. Dat Art in een kooi zou zitten leek me niet waarschijnlijk.

De executie was geweldig. Die komt in de lijst onvergetelijke momenten.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2013, 22:16:33 »
Ongeveer 10 seconden voordat Tim weer in beeld kwam realiseerde ik me dat er voor de 'Big 5' + 2 spotters één iemand te weinig in het spel was ... iemand die dit meteen al doorzag? :-)

Ik schreeuwde het door de kamer.  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2013, 22:17:37 »
Est word er gezegd? Ik zit op. Mijn mobiel...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2013, 22:18:32 »
Dat Art in een kooi zou zitten leek me niet waarschijnlijk.

Nee, maar ik had dan toch echt Pieter-Jan als aap vermomd wel verwacht. En dan Karin erbij  ::rofl:: "Pieter-Jan is toch een aap!"  ::oink::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nwanzi

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 24-01-2013, 22:20:03 »
Wow die laatste uitspraken van Daniel over eenzaamheid en fuck everybody zijn wel erg verdacht!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 24-01-2013, 22:21:23 »
Maar goed wat kunnen we met deze aflevering al met al..??  ???

Kooien die geopend werden, geld dat gemist werd...?

Denderende watervallen (prachtig trouwens) met opvallend gedrag van met name Daniël, Tim (maar ja wat verwacht je..) en Kees die wel heel duidelijk onduidelijke korte woorden (weinig geld) of onlogische lange pakte bij een harde waterval..

Waarvan ook nog eens Paulien in beeld haarfijn uitlegde dat dat onlogisch was wegens het primacy en recency effect (Kees was immers de laatste in de rij) inclusief alle bedragen waarbij Kees duidelijk als laagste uit de bus kwam.  ::)

 :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 24-01-2013, 22:22:43 »
(bijna) aan het eind, na de executie gaf Daniël, Tania een schouderklop (schouderklop des doods (widmvodcast  ;))? Zou ze anders afgevallen zijn?

Ik denk het wel. Tania gaat vol op Tim, en Tim is niet de mol...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 24-01-2013, 22:23:12 »
Bij mij stijgen Zarayda en Paulien, omdat zij diegene waren die direct invloed hadden op het terughalen van Tim. Denk aan Yvon in seizoen 5 die Gijs moest terughalen. Zij moest Gijs terughalen van de productie, dat zei ze in ieder geval.

Dus misschien hebben ze opnieuw de Mol hiervoor ingezet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 24-01-2013, 22:24:17 »
Heb ik nou goed begrepen dat het geld dat te verdienen viel in de kooienopdracht bij Tim zat? Dus dat hij geld/kokers mocht bieden voor zijn vrijlating?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 24-01-2013, 22:24:59 »
Heb ik nou goed begrepen dat het geld dat te verdienen viel in de kooienopdracht bij Tim zat? Dus dat hij geld/kokers mocht bieden voor zijn vrijlating?

Dat begreep ik ook ja. Gek, want nu hadden ze het geld alsnog.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 24-01-2013, 22:27:08 »
Maar in dat geval weet Tim dat er iets waardevols in de kokers zit, anders kon hij er niet mee onderhandelen. Toch meldt hij dat niet op het moment dat de kokers worden opengemaakt. Ik snap het niet.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 24-01-2013, 22:27:54 »
Wat bij mij na de eerste euforie van deze geweeeeldige aflevering wel door blijft zinderen is waarom wij geen rood scherm te zien hebben gekregen van Tim, hij zegt het wel als Kees er om vraagt dat hij een rood scherm heeft gehad maar we hebben het niet in beeld gehad!  ???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2013, 22:28:12 »
Dat begreep ik ook ja. Gek, want nu hadden ze het geld alsnog.

Maar waarom had Art het dan over 'geen geld gezien'?
Of zat 'ie met ze te f*cken aangaande die kokers, moest het een hint zijn ofzo?  ???

Vaag..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 24-01-2013, 22:28:27 »
Wat een vreemde groepsfoto aan het begin van de aflevering. Kees is ongeveer een meter langer dan de rest van de kandidaten. Normaal is hij ongeveer net zo lang als Daniel. Zal  proberen een screenprintje te maken....
 ???
Viel mij ook al op ja. Ik dacht eigenlijk vooral "is ie nou echt zo lang" maar nu ik ga na denken: dat is ie helemaal niet. In aflevering 1 bij de executie is prima te zien dat Kees net zo lang is als Ewout en daarna zie je dat Ewout net zo lang is als Art en van de fandag weet ik dat Art met iets van 1,75 helemaal niet lang is. En gezien zijn voeten staat hij ook niet echt dichter bij de camera dan de rest.

Dus die foto moet haast wel bewerkt zijn.

Zou de afleveringtitel "anders dan anders" dan daar op slaan? (tunnelvisie ::rofl::)?

Misschien slaan de afleveringtitels op de groepsfoto's? Misschien is in alle groepsfoto's iets met Kees aan de hand? ???
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 24-01-2013, 22:28:49 »
Ik had nog eerder verwacht dat er geen geld verdiend zou worden omdat menig kandidaat een gewaand ex-kandidaat het liefste niet terug haalt, dus Tim zou in zijn kooi gebleven zijn als de mol daar geen stokje voor zou steken. En wie greep meteen naar de sleutel om Tim terug te halen? Zarayda of Paulien toch? En zolang Tim dus niet uit zijn kooi mocht, zou hij ook geen kokers aan de anderen mee gaan geven om niks. Die kokers zijn wat dat betreft de nieuwe topito's  ;D

Trouwens: vinden jullie het niet gek dat Tim wel een rode duimafdruk had in de intro? Kijken of dat volgende week nog steeds zo is  ::vergroot:: We hadden vorige week geen rood scherm gezien van hem, deze aflevering ging iedereen door. Dus waarom dat er in stoppen?  ???
« Laatst bewerkt op: 24-01-2013, 22:30:31 door -Joost- »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 24-01-2013, 22:30:42 »
Als het geld in opdracht 1 die kokers van Tim zouden moeten zijn, wat was dan de reden dat alle kandidaten opgesloten zaten? En waarom moesten er foto's gemaakt worden? Dat was dan volledig nutteloos...

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 24-01-2013, 22:31:23 »
Wat een fantastische aflevering deze week!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Tim terug, zoals verwacht. Ik verdacht Tim maar na deze aflevering heb ik toch ook het gevoel dat hij de mol niet meer kan zijn.
Die opdracht met de kooien snapte ik trouwens ook niet heel erg. Snap nog steeds niet echt het nu ervan :P Morgen maar is terug kijken. :P
Die 2de opdracht vond ik persoonlijk erg grappig. ::rofl:: Ik zit al van het begin op Kees en ik blijf ook na deze aflevering lekker in die tunnel zitten. ;D
Wat me opviel was dat hij bij die 2de opdracht de enige was die woorden zei die de anderen al hadden gegeven. ;)

Voor mij persoonlijk vond ik het de beste executie ooit! ::bravo::

En trouwens ook: wat een prachtige beelden deze aflevering! Zeker bij die 2de opdracht! Die uittzichten, prachtig! ::bravo::

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 24-01-2013, 22:33:43 »
Als het geld in opdracht 1 die kokers van Tim zouden moeten zijn, wat was dan de reden dat alle kandidaten opgesloten zaten? En waarom moesten er foto's gemaakt worden? Dat was dan volledig nutteloos...

Die foto's snap ik ook niet. De kooien bij de anderen was misschien om de kandidaten te verleiden om zonder na te denken de kooi van Tim te openen, ze hadden de anderen immers ook in kooien gezien en Kees al bevrijd. Maar het blijft een vage opdracht.

Ik moet nog eens terugkijken wat Tim nou precies zegt over wat hij kon doen om de anderen over te halen hem vrij te laten.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 24-01-2013, 22:34:03 »
Bij mij stijgen Zarayda en Paulien, omdat zij diegene waren die direct invloed hadden op het terughalen van Tim. Denk aan Yvon in seizoen 5 die Gijs moest terughalen. Zij moest Gijs terughalen van de productie, dat zei ze in ieder geval.

Dus misschien hebben ze opnieuw de Mol hiervoor ingezet.

Bedenk hier ook dat alleen Kees' z'n kooi geopend kon worden voordat ze bij Tim kwamen. Daardoor hoort Kees ook bij de verdachten.