Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 154551 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #60 Gepost op: 10-01-2013, 21:57:53 »
Ze had bij de laserspiegels alles wat een mol moet hebben:

1. de porto in haar handen, had ze ook bij opdracht met mijngoudveld
2. ze bleef als laatste over
3. ze was alleen

Alle optimale condities voor een mol om geen geld in de pot te halen, door je af te laten laseren. Maar 1000 euro binnenhalen is wel heel veel voor een mol..  ???
Voor mij is dit ook echt een reden om Carolien definitief niet meer te verdenken.

Daarnaast is het niet 1000 euro, maar eignelijk het verschil tussen 1000 en -1000, wat dus 2000 is (even onder de aanname dat een negatieve pot mogelijk was geweest).

Zou de mol weten om welk bedrag het ging?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2013, 21:58:55 »
Nu zagen we d'r gezicht tenminste, vaker haar in een staart doen. ;D

Leuke kandidate en ze gaat denk ik erg ver komen.
ja leuk mens en leuk gezicht.

Wel veel portomacht, maar de laser in het slot laten vallen. Kan niet als Mol.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2013, 22:01:08 »
Ze lijkt me meer een fanatieke kandidaat. Ze had heel makkelijk de opdracht kunnen verpesten want iedereen voor haar was tenslotte ook al door een laserstraal geraakt.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2013, 22:04:23 »
Krijg een beetje een Anna Drijver-gevoel hierbij.

Ik heb haar definitief afgeschreven als Mol nadat ze 1000 euro verdiende voor de pot. Een verschil van 2000 euro! De Mol weet dat het geld er uit zou gaan als de opdracht niet lukt, die gaat echt niet goodwill kweken voor zo'n grote prijs.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2013, 22:24:20 »
Ik begin toch wat te twijfelen aan Carolien als mol.

Vooral de eerste opdracht. Hele opdracht in perfecte molpositie, maar dan toch geld pakken.

Maar bij de laatste opdracht vond ik haar toch weer erg mols. Constant de porto hebben. Niet reageren op Kees(?) die geld heeft en terug wil komen. Pas als allerlaatste gaan rennen en ook maar 1x, (terwijl sommige kandidaten volgens mij 2x gingen). En dan ook nog bij haar enige poging geld te halen, naar het verste punt gaan, waarbij je onderweg genoeg kansen hebt om afgeschoten te worden. En het geld wordt technisch niet door haar gepakt, maar door Tim.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2013, 22:29:42 door Lizzy_M »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2013, 22:26:47 »
Voor mij is dit ook echt een reden om Carolien definitief niet meer te verdenken.

Daarnaast is het niet 1000 euro, maar eignelijk het verschil tussen 1000 en -1000, wat dus 2000 is (even onder de aanname dat een negatieve pot mogelijk was geweest).

Zou de mol weten om welk bedrag het ging?
Ik zou dat niet weten. Misschien een mooie vraag voor de fandag.

Maar inderdaad, om deze actie moet je haar haast wel afschrijven. Niet eens alleen omdat ze dat geld binnenhaalt, maar ook omdat ze juist de perfecte plek had om, als ze mol zou zijn, te mollen en ervoor te zorgen dat er geld uit de pot zou gaan. Zeker omdat ze in haar eentje liep zou het een koud kunstje moeten zijn om je 'per ongeluk'  te laten aflaseren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #66 Gepost op: 10-01-2013, 22:35:33 »
Ik zou dat niet weten. Misschien een mooie vraag voor de fandag.

Maar inderdaad, om deze actie moet je haar haast wel afschrijven. Niet eens alleen omdat ze dat geld binnenhaalt, maar ook omdat ze juist de perfecte plek had om, als ze mol zou zijn, te mollen en ervoor te zorgen dat er geld uit de pot zou gaan. Zeker omdat ze in haar eentje liep zou het een koud kunstje moeten zijn om je 'per ongeluk'  te laten aflaseren...

Met als extra excuus dat niemand nog in die laserkamer geweest was.
No Milk today???

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2013, 23:20:31 »
Ik zou dat niet weten. Misschien een mooie vraag voor de fandag.

Maar inderdaad, om deze actie moet je haar haast wel afschrijven. Niet eens alleen omdat ze dat geld binnenhaalt, maar ook omdat ze juist de perfecte plek had om, als ze mol zou zijn, te mollen en ervoor te zorgen dat er geld uit de pot zou gaan. Zeker omdat ze in haar eentje liep zou het een koud kunstje moeten zijn om je 'per ongeluk'  te laten aflaseren...

Eigenlijk raar dat de mol deze plek dan niet had? Ik zou als mol alles op alles hebben gezet om als laatste te mogen...

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #68 Gepost op: 10-01-2013, 23:30:28 »
Ik vind haar over het algemeen wel verdacht, maar ze haalt wel wat geld binnen. Dus ik ben niet helemaal zeker over haar  :-\\ Ga haar zeker nog in het oog houden. Ze had trouwens nog steeds haar pleister aan, best wel verdacht...

Die pleister houdt geen verband met Afrika. Iedereen zegt dat het een giraffeprint is, maar mij lijkt het duidelijk een tijgerprint en tijgers komen alleen in Azië voor. Zie topic Aflevering 1, pagina 32.

Offline jeroenhut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2013, 00:14:04 »
Iemand opgevallen dat Carolien in aflevering 2 rond 43:20 zei: 'Ik vind 't leuk!
En als je het dagboek van de mol erbij pakt:

'Ik vind 't leuk! De mol zijn bedoel ik. Als ik niet de mol was geweest had ik het ook leuk gevonden denk ik, maar nu…!'

Aanwijzing?

http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl2.aspx

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2013, 00:18:46 »
Het dagboek verwijst wel vaker direct naar uitspraken van kandidaten.
The British are not impressed.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2013, 00:56:42 »
ik denk dat carolien de mol is.

Ik vermoed dat die verhaaltjes van die priester in aflevering één nog een rol gaan spelen en aangezien ze meegedeeld werden naargelang de kandidaten in de kerk aankwamen zou het belangrijk voor de mol kunnen zijn om zo vlug mogelijk in de kerk aan te komen vooraleer de andere kandidaten teveel hints krijgen.

Bovendien is het gemakkelijk om ongemerkt nog enkele extra envelopes te openen alvorens ze te deponeren. Dus ik denk dat één van de vijf die de kerk bereikten uiteindelijk de mol is.

EN Carolien was één van die vijf en zat bovendien in groep één tijdens de vertrouwenproef EN was de persoon die joep en janine op het hart drukte de kerkinformatie NIET met de rest te delen.

Zij lijkt met echt wel dé hoofdverdachte op het ogenblik.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2013, 01:06:12 »
Volgens mij kunnen we Carolien afschrijven als mol, volgens dezelfde logica die voor Jan K/H/M/Dooijman opging. Het slaat nergens op dit te doen als mol, tenzij er in een later stadium ergens een verhaal of verklaring voor komt - waarmee ik een echt directe samenhang die in de serie aantoonbaar is bedoel, niet vage speculaties of wishful thinking verhalen.

Tenzij er rare dingen gaan gebeuren, zie ik geen reden haar meer haar op te nemen bij de mogelijke verdachten.
Ze speelt het spel wel leuk en lekker fanatiek dus om die reden denk ik wel dat ze er nog even inblijft sws. Voor zover dat een troost is.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline poekieshenty

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #73 Gepost op: 12-01-2013, 22:11:35 »
Ik wilde haar zo graag als mol, maar die 1000 euro kan ik echt niet rechtpraten :P
Tenzij er weer een Anne-Marie achtig iets is als vorig jaar dat de pot weer helemaal leeg gaat en dat ze daarom expres geld verdient (wat ik trouwens echt heel riskant vond!)

Het enige wat voor mij nog wel 'verdacht' is: ze was in de perfecte positie om geld te jatten bij de paintballopdracht. Maar misschien was er ook gewoon een envelop die leeg was, dat weet je natuurlijk nooit ;)

Hopen maar dat ze er nog wel inblijft, ik kan wel om haar lachen ;)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #74 Gepost op: 12-01-2013, 23:13:14 »
Ik wilde haar zo graag als mol, maar die 1000 euro kan ik echt niet rechtpraten :P
Tenzij er weer een Anne-Marie achtig iets is als vorig jaar dat de pot weer helemaal leeg gaat en dat ze daarom expres geld verdient (wat ik trouwens echt heel riskant vond!)

Ik hoop niet dat ze dat (ooit) nog eens doen. Als de mol de eerste afleveringen kan doen wat ie wil omdat de pot toch wel weer eens leeg gaat is voor mij de lol eraf.

Het enige wat voor mij nog wel 'verdacht' is: ze was in de perfecte positie om geld te jatten bij de paintballopdracht. Maar misschien was er ook gewoon een envelop die leeg was, dat weet je natuurlijk nooit ;)

Hopen maar dat ze er nog wel inblijft, ik kan wel om haar lachen ;)


Als je in de ene opdracht je best doet om geld te verdienen lijkt het me sterk dat je dan in de volgende opdracht weer geld gaat stelen... (en andersom)

Ik hoop ook dat ze er nog lang inblijft. Is voor mij toch een finaliste.

PS: had ze dat horloge uit "Mag ik u kussen" gebruikt ???
    Wat een lekker wijf zo met haar haren naar achteren...  ::love::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #75 Gepost op: 15-01-2013, 23:52:51 »
Ik zag ineens iets dat me niet eerder was opgevallen.

Let wel, het is beslist niet van doorslaggevende betekenis, en uiteindelijk is het ontbrekende gegeven wel te vinden.

Op de kandidatenpagina hier op de site en op Wikipedia kon ik Caroliens geboordedatum niet vinden. Van alle andere kandidaten is die wel vermeld.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #76 Gepost op: 16-01-2013, 01:14:06 »
Ik zag ineens iets dat me niet eerder was opgevallen.

Let wel, het is beslist niet van doorslaggevende betekenis, en uiteindelijk is het ontbrekende gegeven wel te vinden.

Op de kandidatenpagina hier op de site en op Wikipedia kon ik Caroliens geboordedatum niet vinden. Van alle andere kandidaten is die wel vermeld.

Het was mij ook opgevallen Bodejos. Al meteen toen de kandidaten op de Avro site kwamen. Ik vond het ook vreemd. Mogelijk wilden ze het als een verrassing houden dat ze tijdens de opnames jarig is geweest (een andere verklaring kan ik niet echt bedenken).

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #77 Gepost op: 16-01-2013, 15:00:38 »
Ik zag ineens iets dat me niet eerder was opgevallen.

Let wel, het is beslist niet van doorslaggevende betekenis, en uiteindelijk is het ontbrekende gegeven wel te vinden.

Op de kandidatenpagina hier op de site en op Wikipedia kon ik Caroliens geboordedatum niet vinden. Van alle andere kandidaten is die wel vermeld.

Op http://www.copperenco.com/carolien-borgers kun je haar cv vinden en zien dat ze is geboren op 7 juni 1983 te Breda. Stond verder niets bijzonders in.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #78 Gepost op: 16-01-2013, 15:02:36 »
Dan zal ze in afl 3 jarig zijn, want Janine's ongeluk was op 8 juni.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #79 Gepost op: 16-01-2013, 15:04:59 »
Dan zal ze in afl 3 jarig zijn, want Janine's ongeluk was op 8 juni.

Klopt, maar of ze daarvan iets uitzenden? Bij de extra filmpjes is het vieren van haar verjaardag namelijk al geplaatst.