Auteur Topic: Wie is de Mol 2013 - Pool  (gelezen 144435 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #240 Gepost op: 24-01-2013, 00:42:49 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #241 Gepost op: 24-01-2013, 10:37:40 »
Ik ben ook wel benieuwd naar de puntentelling rondom Tim. Er zijn meerdere scenario's mogelijk: hij is zonder pardon écht weg, hij moet weg omdat zijn opdracht mislukt, hij komt wel terug maar krijgt later deze aflevering alsnog een rood scherm... geldt bij dit alles dat Tim als afvaller wordt gezien?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #242 Gepost op: 24-01-2013, 11:03:02 »
We zijn over de scenarios nog even aan het overleggen. De meeste zijn een beetje lastig, maar stel dat Tim mee mag doen aan een opdracht waar niet om zijn mol-leven gespeeld wordt dan is hij officieel teruggekomen, en als hij dan alsnog afvalt is hij de afvaller. Alles wat daar tussen in staat wordt wat lastiger en wil ik niet in mijn eentje een beslissing over maken. Jullie horen nog van me!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #243 Gepost op: 24-01-2013, 11:12:03 »
Je zou kunnen zeggen dat als Tim vanavond het spel verlaat, hij als afvaller wordt gerekend. Stel dat Tim eruit gaat door een mislukte opdracht en vervolgens valt Tania af door een rood scherm, dan worden zowel Tania als Tim goed gerekend. Als Tim het spel verlaat om wat voor reden ook en er valt niemand af door een rood scherm, dan reken je Tim en niemand goed als afvaller. Als Tim er niet uit gaat en er is geen executie, dan reken je alleen 'niemand' goed. Ik denk dat dat voor jullie het meest handig is met de puntentelling en het meest duidelijk voor mensen in de pool.

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #244 Gepost op: 24-01-2013, 12:45:07 »
Nee geen vrijstellingen, Carolien verdient een joker, Daniël is de mol en Tim vliegt eruit :)

Overigens komt Tim terug en wint Carolien het spel, Kees verliest
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #245 Gepost op: 24-01-2013, 13:01:23 »
Iets anders: Ik krijg via email een reminder voor de pool met een link naar de site. Alleen is de link nu 'zet-hier-de-link-naar-de-pagina'. De link is dus nog niet toegevoegd in de emailinstelling. Kan dit aangepast worden? wellicht is dit al eerder gemeld, maar ik kon het niet zo snel vinden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #246 Gepost op: 24-01-2013, 13:33:54 »
Omdat er zo veel mogelijk scenario's zijn zul je begrijpen dat we niet voor elke scenario al een plan hebben liggen. Wat ik wel in het algemeen kan zeggen is dat een speler niet kan afvallen als hij niet meer in het spel zit. En een persoon is geen deelnemer als hij niet mee doet aan het spel. In dit geval zouden we waarschijnlijk zeggen dat Tim niet is teruggekomen als hij aan geen van de opdrachten heeft mee gedaan. We moeten echt gewoon kijken wat er gaat gebeuren en dan zullen wij als crew een beslissing maken die zo eerlijk mogelijk is.

Iets anders: Ik krijg via email een reminder voor de pool met een link naar de site. Alleen is de link nu 'zet-hier-de-link-naar-de-pagina'. De link is dus nog niet toegevoegd in de emailinstelling. Kan dit aangepast worden? wellicht is dit al eerder gemeld, maar ik kon het niet zo snel vinden.

Ik kan dit niet veranderen maar ik zal het doorgeven, bedankt voor het melden!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #247 Gepost op: 24-01-2013, 13:46:35 »
Ik zou zelf zeggen, als we Tim zien in een opdracht, ongeacht of hij daarmee nou wel of niet een plek terug in het spel kan verdienen, en die opdracht is er één van na de executie van vorige week, dan is hij dus terug in het spel, ook al is het maar voor even. Wordt duidelijk dat hij volgende week echt niet meer terugkomt, bijv. omdat hij grijs is op de groepsfoto, dan is hij wederom afvaller.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #248 Gepost op: 24-01-2013, 13:48:21 »
Ik zou zelf zeggen, als we Tim zien in een opdracht, ongeacht of hij daarmee nou wel of niet een plek terug in het spel kan verdienen, en die opdracht is er één van na de executie van vorige week, dan is hij dus terug in het spel, ook al is het maar voor even. Wordt duidelijk dat hij volgende week echt niet meer terugkomt, bijv. omdat hij grijs is op de groepsfoto, dan is hij wederom afvaller.

Precies, dat is wat ik ook aangaf.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #249 Gepost op: 24-01-2013, 17:20:52 »
Ik heb ingevuld dat Tim terugkomt, dat Tim een vrijstelling verdiend, dat Tim afvalt en dat Tim verliezend finalist is.
Dan heb ik teminste iets goed straks  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #250 Gepost op: 24-01-2013, 17:34:19 »
Ik heb dat Tim terugkomt en dat hij deze aflevering ook weer afvalt door de Roodshow-hint. :)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #251 Gepost op: 24-01-2013, 20:28:57 »
Gestegen vorige week van 243 ofzo naar 112. :D Hopelijk kan ik die stijgende lijn vanavond verder doortrekken. :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #252 Gepost op: 24-01-2013, 20:46:10 »
Ouch, keihard gevallen naar nr.233! Hopelijk blijkt er niets van waar, die vorige executie. Dan valt er heel misschien nog een bonuske te rapen denk ik. ;)

Offline Sylvester

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #253 Gepost op: 24-01-2013, 21:36:17 »
Aaarghh mijn poolpositie  ::oink::

En ik maar denken: Tim komt volgende week pas terug, de niemand-zal-uitvallen-aflevering komt volgende week, de vrijstellingen bonanza komt later.

Fantastische aflevering maar belabberd voor mijn prognose. Mijn nieuwe mol staat tenminste nog als een huis.  ::jaja::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #254 Gepost op: 24-01-2013, 21:59:28 »
Hoe doe je het met de vraag: wie wint er een vrijstelling?
Iedereen bealve Kees had toch een soort vrijstelling?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #255 Gepost op: 24-01-2013, 22:12:10 »
Er zijn geen vrijstellingen weggegeven. Die groene kaart betekende dat ze geen scherm te zien zouden krijgen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #256 Gepost op: 24-01-2013, 22:13:44 »
Argh, dus toch geen afvaller deze aflevering. Zodra ze met die kaartjes kwamen dacht ik wel dat dat de uitkomst zou zijn. Maar ja, da's te laat. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #257 Gepost op: 24-01-2013, 22:14:18 »
Pfieuwwww, ben ik blij dat ik om 10 voor 8 Tim in niemand heb veranderd... ::zweet::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #258 Gepost op: 24-01-2013, 22:15:13 »
Er zijn geen vrijstellingen weggegeven. Die groene kaart betekende dat ze geen scherm te zien zouden krijgen.

je scherm niet hoeven zien is toch een vrijstelling?  ::tandpastasmiley::

Pfieuwwww, ben ik blij dat ik om 10 voor 8 Tim in niemand heb veranderd... ::zweet::

Baal ik dat ik op ongveer hetzelfde moment niemand heb verandert in Tim.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #259 Gepost op: 24-01-2013, 22:40:17 »
je scherm niet hoeven zien is toch een vrijstelling?   ::tandpastasmiley::

Baal ik dat ik op ongveer hetzelfde moment niemand heb verandert in Tim.

Ik was ook op het zelfde moment aan het twijfelen over mijn keuze, maar ben gewoon bij niemand gebleven. Oef  ::jaja::
En het is toch niet echt een vrijstelling, hoor  ;)