Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 118918 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #80 Gepost op: 11-01-2014, 13:25:58 »
Ik ga Tygo ook ff wat beter in de gaten houden.

Opvallend vond ik inderdaad zoals al benoemd het feit dat Tygo de generaal er een beetje doordrukt bij de groep daarbij zag je em ook nog opzichtig(?) na Art kijken  voor een korte seconde.

In de topic deel 2, heeft iemand een transcriptie gepost van het hele gesprek v/d groep betreffend de foto.

Verder viel me op dat naast Aaf alleen Tygo voor een alfabetische volgorde wilt gaan en is hij de laatste die dit benadrukt en dat komt over alsof hij het laatste woord heeft (dit zou hem niet verdacht maken immers Aaf opperde het al)

ik denk dat mocht Tygo de mol zijn dat het misschien slim zou zijn geweest dat hij als laatste de bazaar op mocht  waarom? geen idee vandaar de MISSCHIEN.

verder valt me steeds meer op dat Tygo de man van de gebaren is zoals ook al aangegeven hier ergens boven mij. ik zie hem geregeld een dubbel peace (V) maken met beide handen, breng die 2 samen en je krijgt een M, daarnaast is hij heel nadrukkelijk aanwezig in de groep zoals tolletje vorig jaar ook was.

Al om al is het iig de moeite waard om tygo ff de volgende deel wat meer in de gaten te houden, hoewel ik zelf ervan uit ga dat hij het niet is, but hey NIETS IS WAT HET LIJKT!
Ik heb in verschillende topics (wie is de mol NIET bijv) waarom ik hem niet verdenk en ik denk dat dat wel aardig kan kloppen :)

Offline MOLdevort

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #81 Gepost op: 11-01-2014, 13:30:23 »
Ik heb in verschillende topics (wie is de mol NIET bijv) waarom ik hem niet verdenk en ik denk dat dat wel aardig kan kloppen :)

Zou je link kunnen geven naar iets specifieks waarin je het gesteld hebt, ben benieuwd en help graag mee iets ontkrachten of kracht bij te zetten? (beetje lui van mij,srry en bedankt alvast) :P
Go find a white crayon and color yourself a zebra

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #82 Gepost op: 11-01-2014, 19:09:15 »
Kan het nog wel een keer typen... maar eerst even iets anders...

Tygo offerde zich zelf op voor Jan Joker..hij kon de andere dingen niet meer vinden...geld niet, Vrijstellingen niet. das gek, want er zou nog 1 vrijstelling zijn toch?

Goed, waarom Tygo niet: Maurice en Owen verdachten allebei Tygo. Waarom denk ik dat Owen hem verdenkt? Allereerst door die twee vragen uit de test die we te zien krijgen. niet echt sterk, maar goed. Owen schaduwt hem wel de hele tijd. Wanneer Sofie loopt te klooien metde porto zegt Tygo: "Zal ik anders de porto doen?" na nog wat gemor over Sofie haar geklungel Roept Owen ineens: "Nee wij gaan die test doen." en trekt m al zowat mee. Wanneer de twee discussie hebben waarom Owen zo graag naarboven wil, lijkt het of Tygo aan het mollen is. waarom wil je naar de 3e verdieping, daar is niets. daar is niet die opdracht. ze gaan toch, en ze komen die opdracht tegen. Owen weet niet wat te doen. Tygo denkt sodemieter op, zelf denken en trekt de 150 kilo op de palet opzij en vind het geld. Had als mol handiger geweest als ie dat niet deed en iets anders probeerde, bijvoorbeeld door tijd te rekken door de zakken 1 voor 1 van de palet af te tillen ofzo.

nouja, dat is ook niet bepaald sterk. maar als we kijken naar eerder, waar Tygo met Freek op pad is op zoek naar die palet lijkt ie weer te mollen. dit is de eerste verdieping want dat is in het amerikaans zo...ze komen uit bij de opdracht met de ABC vragen waar ze een draadje moeten doorknippen op basis van de antwoorden. Tygo doet HELEMAAL NIETS om de opdracht te verpesten. sterker nog, hij bevestigd de letter en knipt de goede kabel door voor de B(lauw). Veluwe...

wanneer ie bij de opera opdracht roept dat Owen wel eens de generaal kon zijn is ie volgens mij oprecht. Hij kijkt alleen even naar art om te zien of art zijn houding iets verraad of ie goed zit.

tenzij jij wat hebt?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 19:17:58 door SomeOne_01 »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #83 Gepost op: 11-01-2014, 20:25:41 »
Kan het nog wel een keer typen... maar eerst even iets anders...

Tygo offerde zich zelf op voor Jan Joker..hij kon de andere dingen niet meer vinden...geld niet, Vrijstellingen niet. das gek, want er zou nog 1 vrijstelling zijn toch?


JW had een vrijstelling (en ingezet), Susan had een vrijstelling (niet ingezet) en Daphne had een vrijstelling (ingezet). 3 - 3 = 0 vrijstellingen over.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #84 Gepost op: 11-01-2014, 20:37:06 »
JW had een vrijstelling (en ingezet), Susan had een vrijstelling (niet ingezet) en Daphne had een vrijstelling (ingezet). 3 - 3 = 0 vrijstellingen over.
das waar...net gechecked en je hebt gelijk :)..mijn fout..maar dan nog...hij heeft ook het geld niet gevonden :P

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #85 Gepost op: 11-01-2014, 20:39:13 »
das waar...net gechecked en je hebt gelijk :)..mijn fout..maar dan nog...hij heeft ook het geld niet gevonden :P

Mee eens. Ik ben bewust niet op de rest van je tekst in gegaan, omdat ik het met je eens ben. Maar ik heb Tygo toch nog vrij hoog op mijn lijstje staan.
Beetje dubbel dus  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #86 Gepost op: 11-01-2014, 20:58:16 »
We zien Owen vraag 19 beantwoorden. (Dit wordt althans gesuggereerd.) "Heeft de Mol een tatoeage?" -> Ja.
Ik dacht meteen aan Tygo.
Tygo blijkt inderdaad een tattoo (gehad) te hebben: zie deze foto.
Owen had een tunnelvisie op één Mol. Tygo is dus niet de Mol.
Of is het tonen van deze vraag en Owens antwoord een dwaalspoor? In zijn dagboek schrijft Owen dat hij toch nog een beetje gespreid heeft:
[citaat dagboek Owen]
Het zou dus kunnen dat Owens tunnelvisiemol niet Tygo was, en de enkele vraag op Mol Tygo niet genoeg was om groen te krijgen.

Lekker snugger van me om op zoek te gaan naar een oude foto van Tygo met tattoo terwijl zijn tattoo in aflevering 1 overduidelijk in beeld is. (Des te meer ik ga geloven in een rookgordijn!)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #87 Gepost op: 12-01-2014, 02:17:40 »
Freek en Tygo knippen (hopen zij en zo blijkt) het goede draadje door, er volgt een flinke klap.
'k Zou eerlijk gezegd niet weten of ik de opdracht goed zou hebben vervuld bij dit geluid.

Tygo zegt (nog vanuit de andere ruimte):"Het geld zit op de deur denk ik"....(?) @29.00u.
Knap dat hij dit weet....

Na zo'n knal zonder zicht zou ik denken dat ik ingesloten werd of iets dergelijks.
Hmmm..., voorspelbare gave?
Omnia vincit amor

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #88 Gepost op: 13-01-2014, 16:03:26 »
Geen idee of iemand dit is opgevallen. Heb iig geen foto gezien in deze sub-pagina. Misschien in een spoiler? sorry als het wel zo is.

Waarom kijkt Tygo naar Links? is dat omdat het op de grond geschreven staat en dat hij dan toevallig de anderen ziet? of zit hier meer achter. Is dit een mol actie om de verdenking van zich af te gooien? Heeft iemand enig idee??


« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 16:06:31 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #89 Gepost op: 13-01-2014, 16:08:00 »
Geen idee of iemand dit is opgevallen. Heb iig geen foto gezien in deze sub-pagina. Misschien in een spoiler? sorry als het wel zo is.

Waarom kijkt Tygo naar Links? is dat omdat het op de grond geschreven staat en dat hij dan toevallig de anderen ziet? of zit hier meer achter. Is dit een mol actie om de verdenking van zich af te gooien? Heeft iemand enig idee??



waar is dit?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #90 Gepost op: 13-01-2014, 16:12:57 »
Geen idee of iemand dit is opgevallen. Heb iig geen foto gezien in deze sub-pagina. Misschien in een spoiler? sorry als het wel zo is.

Waarom kijkt Tygo naar Links? is dat omdat het op de grond geschreven staat en dat hij dan toevallig de anderen ziet?
Hij kijkt juist naar rechts, van ons af gezien. En van ons af staat er "Look Left", dus daarmee wordt precies de andere kant bedoeld :P

Overigens lijkt het me dat de Mol niet een andere groep gaat roepen, ook niet om een verdenking van zich af te werpen.
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #91 Gepost op: 13-01-2014, 16:32:13 »
waar is dit?
Dit is aflevering 1 tijdens de opdracht waar hij met Owen Mido Café moet vinden.
Het is de straat langs de groteweg/viaduct waar de markt (Jade Markt) uit aflevering 2 onder zit. Daar is het de kruizing/T-splitsing met de weg parallel, ten westen, aan de straat met de markt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #92 Gepost op: 13-01-2014, 16:34:49 »
Dit is aflevering 1 tijdens de opdracht waar hij met Owen Mido Café moet vinden.
Het is de straat langs de groteweg/viaduct waar de markt (Jade Markt) uit aflevering 2 onder zit. Daar is het de kruizing/T-splitsing met de weg parallel, ten westen, aan de straat met de markt.

Kan je iets preciezer zijn? ::rofl::

Ben het verder met Daedalus eens dat het onmols is van Tygo om Jennifer en Susan te roepen. Aangezien ze vervolgens gemakkelijk samen bij het politiebureau lijken te komen.

edit: "Onmols" is natuurlijk een vaag begrip. Ik bedoel het in de zin van: goed om de opdracht te laten slagen. Natuurlijk kan het ook mols zijn om eventuele verdenking van je af te gooien/ krediet op te bouwen.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 16:36:39 door Heinz »

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #93 Gepost op: 13-01-2014, 16:36:12 »
Hij kijkt juist naar rechts, van ons af gezien. En van ons af staat er "Look Left", dus daarmee wordt precies de andere kant bedoeld :P

Overigens lijkt het me dat de Mol niet een andere groep gaat roepen, ook niet om een verdenking van zich af te werpen.

Het gaat hier om Tygo en niet om ons, dus hij kijkt naar links. En juist wel slim om op deze manier (als je mol bent) de verdenkingen van je af te schudden.

Dit is in aflevering 1
我是摩尔

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #94 Gepost op: 13-01-2014, 16:37:01 »
Kan je iets preciezer zijn? ::rofl::

Ben het verder met Daedalus eens dat het onmols is van Tygo om Jennifer en Susan te roepen. Aangezien ze vervolgens gemakkelijk samen bij het politiebureau lijken te komen.

edit: "Onmols" is natuurlijk een vaag begrip. Ik bedoel het in de zin van: goed om de opdracht te laten slagen. Natuurlijk kan het ook mols zijn om eventuele verdenking van je af te gooien/ krediet op te bouwen.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

ps: niks is onmols tot het tegendeel bewezen is! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
我是摩尔

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #95 Gepost op: 13-01-2014, 16:38:48 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik neem aan dat je alleen om mijn eerste opmerking lacht? (Iets preciezer quoten is wel prettig. :) )

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #96 Gepost op: 13-01-2014, 16:42:18 »
Dit is aflevering 1 tijdens de opdracht waar hij met Owen Mido Café moet vinden.
Het is de straat langs de groteweg/viaduct waar de markt (Jade Markt) uit aflevering 2 onder zit. Daar is het de kruizing/T-splitsing met de weg parallel, ten westen, aan de straat met de markt.
Thank you...nu ga ik de weg in Hong Kong wel vinden... :P ik bedoelde natuurlijk een tijd waar ik het kan vinden in de aflevering :P

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #97 Gepost op: 13-01-2014, 16:45:32 »
Ik neem aan dat je alleen om mijn eerste opmerking lacht? (Iets preciezer quoten is wel prettig. :) )

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: kan je iets preciezer zijn ? aub
我是摩尔

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #98 Gepost op: 13-01-2014, 17:18:26 »
Kan je iets preciezer zijn? ::rofl::
;D

Thank you...nu ga ik de weg in Hong Kong wel vinden... :P ik bedoelde natuurlijk een tijd waar ik het kan vinden in de aflevering :P
O, natuurlijk. :-[ :P Dat weet ik niet... daar moet ik thuis voor achter mijn computer zitten. Maar dat gebied van de eesrte opdracht van aflevering 1 ken ik uit mijn hoofd doordat ik vorige week de volledige route van Maurice en JW heb nageplozen. Maar goed...

(Dit is overigens amper 10 meter van het winkeltje waar Maurice en JW naar binnen stappen om te vragen naar "Mei Juk".)

Offline MissPiggy_

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #99 Gepost op: 14-01-2014, 13:21:22 »
De code uit de eerste aflevering met  het seinen was: 3425. In het chinees lezen ze andersom dus de code wordt dan: 5243. Dit is gelijk aan de tijdsaanduiding 52.43... Als je de beelden van zowel aflevering 1 en van aflevering 2 stilzet op dit tijdstip is Tygo beide keren in beeld... In aflevering 1 is zijn naam in beeld tijdens de test en in aflevering 2 is hij zelf in beeld. Als dit in aflevering 3 ook zo is, dan is Tygo voor mij zeker de mol.