Poll

Wie is de mol NIET?

Susan
15 (9.6%)
Sofie
81 (51.6%)
Freek
61 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 108

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol NIET?  (gelezen 107657 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #120 Gepost op: 17-01-2014, 02:20:11 »
Daphne, Jennifer, Sofie, Susan en Tygo.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #121 Gepost op: 17-01-2014, 08:41:12 »
Jennifer (te veel geld verdiend op momenten waar makkellijk te mollen was), Tygo (te fanatiek), en Jan Willem (te obvious) zijn degenen die ik afgestreept heb.

(Maar vorig jaar was Kees de eerste die ik afstreepte dus neem wat ik zeg met een korrel zout.  ::schaam::)
« Laatst bewerkt op: 17-01-2014, 12:28:01 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #122 Gepost op: 17-01-2014, 09:09:40 »
Ik had graag het scherm van Freek willen zien...als we de beelden mogen geloven zat hij in een tunnelvisie op de beeldschone Jennifer...

en die van Sofie was ook wel interessant geweest, want zij zat precies op de zelfde mollen als Maurice (exclusief zich zelf)

JW wordt nog steeds door niemand verdacht...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #123 Gepost op: 17-01-2014, 09:17:49 »
Ik had graag het scherm van Freek willen zien...als we de beelden mogen geloven zat hij in een tunnelvisie op de beeldschone Jennifer...

Tja hij moest de kijkertjes toch iets wijsmaken waarom het logisch was dat hij voor Jennifer koos qua envelop..  ::tandpastasmiley:: Terwijl hij vorige keer Aaf toch ineens zo'n duidelijke verdachte vond..  ::pinokkio::  :D

Jennifer, Tygo, Daphne, Sofie allemaal heel duidelijk niet.  ::ohno::

Enige ruimte voor Aaf (steeds onwaarschijnlijker/kandidaatser imho), JW (geloof ik nog steeds niet in, maar uitsluiten kan je het nog niet) en Susan.

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #124 Gepost op: 17-01-2014, 11:43:24 »
Tygo (fanatieke Daniël), Daphne (fanatieke Georgina), Jennifer (fanatieke Anniek), Aaf (een Paulientje  ;D) en J-W (beetje Sander de Heer meets Hans Schiffer) niet. Hou ik over Susan, Sofie of Freek. Laat dat nou net mijn drie finalisten zijn in de pool  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #125 Gepost op: 17-01-2014, 11:55:25 »
JW, Tygo, Aaf en Jennifer afgestreept. Bij Freek en Sofie heb ik twijfel, dus ligt stippellijntje door. Daphne had ik eigenlijk afgestreept, dus zou Susan over blijven, daarom streep ik Daphne toch nog maar niet door, om nog wat achter de hand te hebben.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #126 Gepost op: 17-01-2014, 15:21:25 »
Tygo, Daphne en Jennifer niet.
Sofie en Aaf als reserve, maar ze hebben zich wel kandidaats bewezen wat mij betreft deze aflevering.

Ik moet overigens uitkijken dat ik de bovenste drie niet afstreep omdat ik ze heb afgestreept. Ik vergeet nog wel eens waarom ik ze heb afgestreept namelijk. Niet dat het slechte redenen zijn, maar hou je ogen altijd open :o
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #127 Gepost op: 19-01-2014, 18:01:51 »
Daphne en Aaf niet. Freek denk ik ook niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #128 Gepost op: 23-01-2014, 21:26:11 »
Heb enkel Jennifer aan mijn lijstje toegevoegd, dat eerder werd aangevoerd door Daphne. Tenzij er nog mirakels of rare dingen gaan gebeuren zie ik ze er niet meer af gaan. Had haar wel heel graag als Mol aan het werk willen zien. Volgens mij een gemiste kans?! :-\\

Hehe ... heb Jennifer terug van de niet-lijst gehaald ::) maar heb er niet echt een motivatie voor. Maar nu staat Jan-Willem er in de plaats naast Daphne. Vind hem nogal nonchalant overkomen en zie er niet echt een Mol in. Ik zie de productie eerlijk gezegd ook niet voor hem kiezen als Mol. Als ik mocht kiezen, er zit genoeg molvlees in de kuip deze keer. ;) ;D

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #129 Gepost op: 23-01-2014, 21:34:35 »
Aaf is uit mijn top3 van potentiële mol, simpelweg omdat ze oprecht verdriet had van Daphnes vertrek.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #130 Gepost op: 23-01-2014, 21:36:22 »
Aaf is uit mijn top3 van potentiële mol, simpelweg omdat ze oprecht verdriet had van Daphnes vertrek.

Daar zou ik mee oppassen.

Kim Pieters kuch
klaar voor de strijd

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #131 Gepost op: 23-01-2014, 21:47:42 »
Ik zie de productie eerlijk gezegd ook niet voor [Jan-Willem] kiezen als Mol.
Dat denk ik eigenlijk ook. Hij is wat saaiig, statig, statisch, komt wat mechanisch over, hoe zeg je het. Ik vind hem een van de leukste kandidaten maar hij is toch een beetje te veel "de verteller" vind ik, en dat vind ik niet zo passen bij de mol. Ik weet niet, lastig uit te leggen. Maar JW is niet de mol.

Aaf ook niet, omdat ik haar geen nieuwe dingen fout heb zien doen en haar voor vandaag niet verdacht.

Freek niet. Tygo niet. Jennifer lijkt me ook niet. Susan zou kunnen, heb ik niet zo op gelet vandaag eigenlijk. Sofie vind ik nog steeds verdacht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #132 Gepost op: 23-01-2014, 21:51:26 »
te veel "de verteller" vind ik, en dat vind ik niet zo passen bij de mol
Tja soms is een olifant gewoon een olifant. Of in dit geval een mol een mol 8) ::hypocriet::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #133 Gepost op: 23-01-2014, 21:52:45 »
Tygo    - 51 (21.2%)
Susan    - 21 (8.7%)
Jennifer- 44 (18.3%)
Daphne    - 37 (15.4%)
Freek    - 14 (5.8%)
Sofie    - 24 (10%)
Jan Willem- 21 (8.7%)
Aaf    - 29 (12%)


Totaal aantal stemmen: 69
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #134 Gepost op: 24-01-2014, 01:24:57 »
Aaf, Freek, Jennifer, Sofie en Tygo.
🜃

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #135 Gepost op: 24-01-2014, 11:06:13 »
Ik vind hem een van de leukste kandidaten maar hij is toch een beetje te veel "de verteller" vind ik
Het blijft natuurlijk een radioman.  ;)

OT: Freek, Jennifer, Sofie, Susan en Tygo.
Over Freek twijfel ik nog wel.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #136 Gepost op: 24-01-2014, 12:44:12 »

Bij de pokeropdracht is Aaf droevig wanneer ze "niets" in haar envelop aantreft. Ze begrijpt kennelijk nog niet dat dit goed is, want die moet je ruilen! Geen voorkennis. Daarna is ze ontzettend gespannen tijdens de onderhandelingen. Alsof het de Mol echt wat uitmaakt wat er in de ruilenvelop zit. Vervolgens voelt ze zich ongemakkelijk en schuldig wanneer ze "niets" aan JW heeft gegeven. Deze is nog wel enigzins dubbel. Wat mij betreft teveel verkeerde emoties voor een Mol.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #137 Gepost op: 24-01-2014, 13:13:34 »
Lightman wat denk je over freeks reactie bij de zwarte vrijstelling onthulling in de test
klaar voor de strijd

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #138 Gepost op: 24-01-2014, 13:21:13 »
Lightman wat denk je over freeks reactie bij de zwarte vrijstelling onthulling in de test

Daar ben ik ook wel benieuwd naar  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #139 Gepost op: 24-01-2014, 13:57:55 »
Ik ook (en waarschijnlijk nog een hoop anderen)