Auteur Topic: Aflevering 10 - De ontknoping  (gelezen 95374 keer)

Offline paulklooster

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2014, 21:43:27 »
Even een positieve : 5 op een rij was best wel een ( onontdekte ?? ) hint.

Ja een leuke, en onontdekte hint! Ik vond wel dat er ook veel ver gezochte hints tussen zaten. Verder heeft Suzan eigenlijk helemaal niet vele gemold: De kandidaten in de getoonde opdrachten bakten er zelf sowieso weinig van. Ofja, de opdrachten (bijvoorbeeld die met die lampen of met die vingerafdrukken) waren sowieso zo moeilijk dat er weinig aan te mollen viel.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #21 Gepost op: 20-03-2014, 21:43:52 »
Even een positieve : 5 op een rij was best wel een ( onontdekte ?? ) hint.
Ik heb niet alles op de fora hier gelezen, maar de '...moet je zien'-hint met de visser en de vishengels op de achtergrond bij de groepsfoto had ik nog niet gezien.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #22 Gepost op: 20-03-2014, 21:44:33 »
Ik was altijd al fan van de Opera-opdracht, maar als ik hem nu zo terug zie - compleet met commentaar - vind ik hem helemaal geniaal. Vooral de mol op die groepsfoto!

Das wel heel sarcastisch  ::schaam::

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #23 Gepost op: 20-03-2014, 21:46:38 »
Yay, wat leuk dat Susan de mol is! Ze is zo lief en charmant, ze heeft het heel goed gespeeld. En ik vond haar woorden aan het einde ook prachtig, vooral het stukje waarin ze zei dat ze hoopte dat de kandidaten wisten dat ze in de molloze zones oprecht was en vrienden zijn geworden. Een leuke groep, goede mol en prachtig seizoen. Ik heb er weer van genoten!

Offline KnieKous

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #24 Gepost op: 20-03-2014, 21:46:56 »
Het viel echt tegen en echt een groot verschil met kees die wel veel durfde te molen.

Eens dat het allemaal wel erg voor de hand liggend was, maar waar had Kees in dit seizoen wel diezelfde risico kunnen nemen? Bovendien moeten we de mol Kees ook niet overdrijven, een hoop zat in de montage verwerkt, zoals zijn 'confession' bij de bungeejump opdracht, het touwtrekken... Kees heeft het goed gedaan, daar niet van, maar dit seizoen liet ook wel erg weinig ruimte voor risicovolle molacties. Niet dat Susan nou echt 'vindingrijk' is gebleken, de makers zeker ook niet....

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #25 Gepost op: 20-03-2014, 21:47:20 »
Niks geen weinig molacties, gewoon te weinig aandacht voor de molacties! ::niet-ok:: ::ok::
Nou, wat mij nu vooral tegenvalt is dat er nu ineens niet uitgegaan lijkt te worden van een molactie per opdracht, maar van één molactie per aflevering. En da's echt heel raar. Je kan toch niet een mol vinden als die tussen elke twee executies door maar in één opdracht toeslaat?

Waar zijn
  • de opera
  • de roltrappen
  • de stuwdam
  • de speedboten
  • de optocht
  • de 4x4's
  • de windmolens
  • de Robinsonopdracht
  • de zoektocht naar Freek?

Volgens mijn is over deze opdrachten niets gezegd. Er is toch niet in bijna de helft van de opdrachten níet gemold?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #26 Gepost op: 20-03-2014, 21:48:36 »
Ik was altijd al fan van de Opera-opdracht, maar als ik hem nu zo terug zie - compleet met commentaar - vind ik hem helemaal geniaal. Vooral de mol op die groepsfoto!

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #27 Gepost op: 20-03-2014, 21:48:42 »
Even een positieve : 5 op een rij was best wel een ( onontdekte ?? ) hint.

Hij was wel degelijk ontdekt: ::jaja::

Zelf vind ik deze mooier: "Gerard [stuurde de hint in] merkt op dat Susan tot nu toe in elke aflevering een duo vormde met de afvaller van die aflevering. Met Maurice in de seinopdracht, met Owen bij de opera, met Daphne bij het ruilen van de enveloppen, met Jennifer in de "snake"-opdracht en met Aaf in een jeep."

[...]

Sowieso hadden jullie volgens mij nagenoeg alle hints gevonden ::ok::

Verder vond ik dat de molacties dit jaar over het algemeen nauwelijks als acties betiteld konden worden... Jammer genoeg.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #28 Gepost op: 20-03-2014, 21:49:02 »
Ik was altijd al fan van de Opera-opdracht, maar als ik hem nu zo terug zie - compleet met commentaar - vind ik hem helemaal geniaal. Vooral de mol op die groepsfoto!

Heb ik iets gemist?

Offline Prankster

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #29 Gepost op: 20-03-2014, 21:49:39 »
Schakel nog even in op de nabeschouwing mensen, er komen nog veel meer hints voorbij  ::ok::

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #30 Gepost op: 20-03-2014, 21:50:23 »
Citaat
Ik heb denk een goede verklaring voor de afleveringstitel 'iets kan gebeuren'. De 1750 euro die in de pot miste heeft Susan waarschijnlijk veroorzaakt. Toen ze die envelop verstuurde zei ze 'en er kan nu ook niets mee gebeuren'. Nu is het geld weg. 'Iets kan gebeuren'. ::vergroot::

http://youtu.be/ZGf6JEoZsS0?t=18m23s

Ik vond mijn 'iets kan gebeuren'-hint leuker. ;D

Offline KnieKous

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #31 Gepost op: 20-03-2014, 21:51:15 »
Heb ik iets gemist?

Yup, het sarcasme.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #32 Gepost op: 20-03-2014, 21:52:26 »
Yup, het sarcasme.

Ja ik zag het ook al xD

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2014, 21:53:49 »
Schakel nog even in op de nabeschouwing mensen, er komen nog veel meer hints voorbij  ::ok::

Ja, je kunt wel een duimpje omhoog steken, maar ik heb liever dat men die 'veel meer hints' gewoon in de ontknoping op TELEVISIE laat zien, in plaats van al dat herkauwen van de vorige aflevering en het gegiebel tussen eerder afgevallen kandidaten. Ik geloof werkelijk dat Susan Visser veel meer heeft uitgehaald - en wil dat ook werkelijk geloven! - en dat de montage van aflevering 10 bijzonder onflatteus voor haar is uitgevallen.
Woosie down?

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2014, 21:56:18 »
Ben het met de meeste reacties helaas eens hier. 5 op een rij was inderdaad wel goed, maar de rest vond ik toch echt mager. Ook de ontknoping beetje een anti-climax. Ik dacht dat dit een slecht jaar zou zijn in gevonden aanwijzingen op het forum.

MAAR Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe geweldig zij geacteerd heeft. Dat maakt veel goed, Maar de gehele aflevering had dus beter kunnen zijn.   ::hug::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline reinier3

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #35 Gepost op: 20-03-2014, 21:56:32 »
Susan is de kapotvetgaafste mol aller tijden

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #36 Gepost op: 20-03-2014, 21:58:03 »
Susan is de kapotvetgaafste mol aller tijden

 ::rofl::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #37 Gepost op: 20-03-2014, 21:59:11 »
Susan is de kapotvetgaafste mol aller tijden

volgens mij ben je dronken

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #38 Gepost op: 20-03-2014, 21:59:29 »
Wat ik echt heel gaaf vond: dat er 'Susan is de Mol' stond op het flesje wat Art vasthield bij de allerlaatste opdracht!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #39 Gepost op: 20-03-2014, 22:00:14 »
Nou, wat mij nu vooral tegenvalt is dat er nu ineens niet uitgegaan lijkt te worden van een molactie per opdracht, maar van één molactie per aflevering. En da's echt heel raar. Je kan toch niet een mol vinden als die tussen elke twee executies door maar in één opdracht toeslaat?

Waar zijn
  • de opera
  • de roltrappen
  • de stuwdam
  • de speedboten
  • de optocht
  • de 4x4's
  • de windmolens
  • de Robinsonopdracht
  • de zoektocht naar Freek?

Volgens mijn is over deze opdrachten niets gezegd. Er is toch niet in bijna de helft van de opdrachten níet gemold?
Ik weet zeker dat ze daar gemold heeft, maar blijkbaar hadden ze te weinig tijd daarvoor en wilden ze meer aan hints besteden, of zoiets ???

Nou ja, verbeterpuntje voor volgend jaar. Leuk dat ze nog wat laten zien in de MolTalk!
...óf niet!