Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 277714 keer)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #500 Gepost op: 19-02-2015, 19:37:02 »
Ik snap wat je bedoelt hoor. Bij Rik is 'hij heeft in deze opdracht geen geld in de pot gebracht' een zin die je altijd kan gebruiken.

Ik bedoel maar dat een 'kandidaat' die hier afgeschoten wordt met 2 enveloppen of een kandidaat die een andere kandidaat doodschiet hier de boel meer loopt te saboteren dan iemand die een wandelingetje maakt en zonder enveloppen uit het spel verdwijnt.

Zijn informatie was misschien wel wat oppervlakkig inderdaad: 'Jij bent MAW, jij bent MAL, jij bent MAS'. Daar ga je de opdracht niet mee winnen. Maar hij kon ook zwijgen over die boobytraps bijvoorbeeld.

In deze opdracht vond ik Rik voor 1 keertje dus niet echt verdacht. Hij heeft ergere zaken gedaan dit seizoen. ::rofl::

Je hebt zeker een punt. Deze opdracht was misschien wel de minst molse opdracht van Rik ::tandpastasmiley::
Maar toch geen geld in de pot dus in dat opzicht ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #501 Gepost op: 19-02-2015, 19:38:30 »
Je hebt zeker een punt. Deze opdracht was misschien wel de minst molse opdracht van Rik ::tandpastasmiley::
Maar toch geen geld in de pot dus in dat opzicht ::ok::


De enige euro's van Rik in de pot zijn die van de Muis-foto waar hij pas na een 2e keer aandringen op wilde. Gelukkig heeft hij er al 1500 euro uitgehaald ook.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #502 Gepost op: 19-02-2015, 19:46:50 »
De enige euro's van Rik in de pot zijn die van de Muis-foto waar hij pas na een 2e keer aandringen op wilde. Gelukkig heeft hij er al 1500 euro uitgehaald ook.

Rik heeft zijn best gedaan maar hij kwam er niet mee weg ::tandpastasmiley:: Maar wel weer een foute foto met Ajouad ingeleverd en de andere foto met Rik (NY) was ook fout (al weten we niet wie daar nou écht verantwoordelijk voor was) Volgens mij had Martine al 2x gevraagd wie Muis was en de 3e poging werd het wel heel dreigend: "Dit is een heel belangrijke mededeling wie heeft de bijnaam Muis".

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #503 Gepost op: 19-02-2015, 20:45:03 »
Rik wil weer meehelpen met tellen en stapeltjes maken. Makkelijk om the saboteren.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #504 Gepost op: 19-02-2015, 21:33:15 »
Rik is het snelst van allemaal door het verlaten pand, pakt 1 lege enveloppe en wordt gefotografeerd. Kan saboteren door bij het sorteren snel nog lage biljetten voor hoge biljetten te wisselen. Kan ook de stift verdonkeremaand hebben. Ja, ook mooi dat ze precies zijn geldbedrag nu hebben gecompenseerd.  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #505 Gepost op: 19-02-2015, 21:35:19 »
Maar Rik is ook degene die als eerste, en daarna meerdere malen aangeeft dat ze op P.V. moeten letten..

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #506 Gepost op: 19-02-2015, 21:37:24 »
Waarom was Rik ook alweer niet de mol?

Roept om hulp
You'll never walk alone

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #507 Gepost op: 19-02-2015, 21:51:25 »
Waarom was Rik ook alweer niet de mol?

Roept om hulp

- Vertaalt witte eikel naar de boeddhistische bibliotheek en kan zo de tuktuk-chauffeur naar de juiste plek sturen. Spot uiteindelijk ook de witte eikel en wijst zeer uitbundig het theater aan.
- Gaat niet kijken in de galerie.
- Rik wil penningmeester worden "Zal ik het dan maar doen dan? (na discussie)".
- Gaat af zonder envelop bij de lasergun-opdracht.
- Wil voor geld gaan bij de rondleiding en geeft veel goede antwoorden.
- Pleit voor een komma en een streepje bij de slechtste chauffeur.
- Pakt een koker met (+) geld op het strand en spreekt de waarheid over genoemde kokers.
- Beantwoordt alle vragen goed bij de treinopdracht waardoor ze in de juiste wagon komen, waar de mol ondertussen (toen Rik en Chris buiten waren) het geld waarschijnlijk al heeft weggemoffeld.
- Lijkt niet echt zijn best te doen bij de verkiezingen.
- Stelt voor de geldbriefjes bij de theeplantage te ordenen om makkelijker te rekenen.
- Vindt veel logo's samen met Martine.
- Is de eerste die duidelijk roept dat ze op P.V. moeten letten en blijft hierna op doorhameren waardoor de groep uiteindelijk het geld vindt.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 22:07:07 door Joeyversteeg12 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #508 Gepost op: 19-02-2015, 21:59:34 »
Idd Joey en t feit dat het allemaal net iets te obvious is... Goh ik zag maar 1 envelop en goh die was leeg, beetje lachen erbij. Nope, echt een kandidaat die mols wil overkomen. Slim trouwens , zo tegen t einde.. ::ok::

De mol zou het iets subtieler aanpakken, hoop ik in ieder geval

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #509 Gepost op: 19-02-2015, 22:08:13 »
Door de woorden van Art in het begin over Rik en zijn potentiële moltactieken ben ik geneigd deze tunnel definitief te verlaten. Het ligt er ook wel heel erg dik bovenop. Maar dan blijven wel de kandidaten over die op de een of andere manier duidelijk de pot hebben gespekt, maar misschien moet ik dat maar op de koop toe nemen deze keer.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #510 Gepost op: 19-02-2015, 22:10:53 »
Na deze aflevering kan ik toch echt alleen maar Rik als de mol zien, eindelijk ;-) ZERO € in de pot wederom. Volgens mij de enige die niks inbrengt. Margriet was fanatieker met logos spotten, geld bij foto opdracht. En Rik pakt maar 1 envelop, kijkt recht in de camera, en zegt ik zie niks. Biechten en mimiek super verdacht. Pakt geld bij P. V alleen omdat opdracht al geslaagd was? Marlijn vol op Rik en er niet uit? Kortom, het kan gewoon niet anders... Of het moet dan bijna marlijn zijn waar ik niet in geloof...
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #511 Gepost op: 19-02-2015, 22:17:02 »
Na deze aflevering kan ik toch echt alleen maar Rik als de mol zien, eindelijk ;-) ZERO € in de pot wederom.Is juist een reden hem niet te verdenken. De mol brengt altijd wel iets in de pot om niet TE verdacht over te komen. Zie voorgaande jaren Volgens mij de enige die niks inbrengt. Margriet was fanatieker met logos spotten, geld bij foto opdracht. En Rik pakt maar 1 envelop, kijkt recht in de camera, en zegt ik zie niks. Precies ja, TE VERDACHT in beeld gebracht, zo kennen we widm niet Biechten en mimiek super verdacht. Pakt geld bij P. V alleen omdat opdracht al geslaagd was? Marlijn vol op Rik en er niet uit? Dit weten we echt niet zeker Kortom, het kan gewoon niet anders... Of het moet dan bijna marlijn zijn waar ik niet in geloof...

Rik komt in mijn ogen gewoon te duidelijk in beeld als mol. Zou de eerste keer zijn. Niet uit te sluiten dus maar lijkt me echt niet

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #512 Gepost op: 19-02-2015, 22:19:33 »
Check zijn foto dan ook. Kijkt recht in de foto en lacht. Nog net geen   ::ok:: of ::art::  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #513 Gepost op: 19-02-2015, 22:23:27 »
Check zijn foto dan ook. Kijkt recht in de foto en lacht. Nog net geen   ::ok:: of ::art::  ::rofl::

Muis zei 'Cheese'. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #514 Gepost op: 19-02-2015, 22:32:43 »
Ik was te laat met print-screen bij Moltalk, dit was zijn reactie op Art zijn melding: ook geflitst. Rik: dat dacht ik al (en hoe  ::tandpastasmiley::) Spreekt boekdelen  ::fluit::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #515 Gepost op: 19-02-2015, 23:06:39 »
Pfoeee ergens twijfel ik ook weer over Rik (of ik toch in deze tunnel moet dus) ???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #516 Gepost op: 19-02-2015, 23:10:31 »
Pfoeee ergens twijfel ik ook weer over Rik (of ik toch in deze tunnel moet dus) ???

Als er twee zijn die too obvious zijn in gedrag (Chris) en verdachtmakingen door de montage (alle aanwijzingen naar de bloem Margriet) weet ik het wel. Want de keuze tussen Rik of Marlijn is niet zo moeilijk te maken. Als er eentje is waarvan ik echt verbaasd zou staan te kijken dan is het wel als Marlijn de mol blijkt te zijn  ::bravo::

Maar kies je tunnel uit voor de finale zou ik zeggen. Ga gezellig in de overvolle Margriet-tunnel of een van de anderen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #517 Gepost op: 19-02-2015, 23:23:37 »
Ik ga er nog even een paar nachtjes over slapen...

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #518 Gepost op: 19-02-2015, 23:25:28 »
Door de woorden van Art in het begin over Rik en zijn potentiële moltactieken ben ik geneigd deze tunnel definitief te verlaten. Het ligt er ook wel heel erg dik bovenop. Maar dan blijven wel de kandidaten over die op de een of andere manier duidelijk de pot hebben gespekt, maar misschien moet ik dat maar op de koop toe nemen deze keer.

Ik verlaat de tunnel nog niet, maar ik vond deze aflevering ook dat Rik als mol té obvious werd neergezet. En van die opening van Art kreeg ik het Spaans benauwd, ik dacht Rik vliegt eruit vandaag!  ::oink::
Oke nog steeds nog geen redenen gevonden om Rik als mol af te schrijven, maar zou het écht zó makkelijk gemaakt worden dit jaar?

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #519 Gepost op: 19-02-2015, 23:32:28 »

- Is de eerste die duidelijk roept dat ze op P.V. moeten letten en blijft hierna op doorhameren waardoor de groep uiteindelijk het geld vindt.


Maar gaat vervolgens zelf naar J.W. zoeken??????