Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 319084 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #720 Gepost op: 18-03-2015, 21:39:58 »
Arco heb jij enkel een rip van de DVD's nodig en kun je daarmee branden? Of heb je de DVD's permanent nodig bij het kopiëren?

Ik denk dat we verzenden zo veel mogelijk moeten vermijden, bij elke verzending lopen we risico op beschadiging of zoekraken.

Voor nu lijkt het me handiger als ik nog een bod uitbreng en dan een keertje langs Arco rijd om te rippen. Mits ik win natuurlijk...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #721 Gepost op: 18-03-2015, 21:44:38 »
Origineel is beter, maak ik daarvan een goede versie welke op een 4.7GB dvd past.

Zet 'm op Joost! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #722 Gepost op: 18-03-2015, 23:58:35 »
Heb even zitten twijfelen maar als jullie nog volk zoeken ... ik wil mij ook wel aansluiten bij jullie veilinggroepje. Heb wel een paar bedenkingen die ik me maak, in het geval dat het plan zou doorgaan.

Weet niet hoe het in NL zit met verzendingskosten als je iets verstuurt naar BE? Meestal is dat duurder voor kleinere pakketten. In dat geval zouden de kosten wel kunnen oplopen voor degenen die in BE wonen. Zou dus mooi zijn als we met veel zijn zodat de gedeelde prijs nog iets omlaag gaat, maar dat is zie ik dus al aardig gelukt.

Gaat dat ook zomaar lukken, dat kopiëren? Ik ken er zelf niet zoveel van maar zijn die schijven dan niet zwaar beveiligd? En houdt de kwaliteit ook stand bij het kopiëren?

Want mijn enige echte vrees was dat die kwaliteit van de originele dvd zou tegenvallen en dat het dezelfde kwaliteit is als op youtube? Maar nu wil het toeval dat ik hier nog een dvd heb liggen die ik in 2007 kocht bij Humo, "Het beste uit tien jaar Woestijnvis". Heb enkel deel 1 maar daar staat wel een stukje van 'De Mol' op, een kleine compilatie van de drie seizoenen in normale kwaliteit. Heb het inmiddels nog eens herbekeken, en de kwaliteit is alleszins pakken beter dan de afleveringen die je op youtube kan vinden.

Hier is de trailer van de vier delen met hier en daar een kleine flits van 'De Mol' ertussen, bedenk wel dat de kwaliteit op youtube absoluut te wensen over laat. Ziet er beter uit op dvd.



Dus mits duidelijke afspraken en de prijs natuurlijk binnen de perken blijft, voeg mij dan maar bij jullie rijtje gegadigden. Zoals Heinz eerder al zei in dit topic, denk ook wel dat dit de ultieme kans is om de reeksen nog te zien in een mooiere kwaliteit dan we gewend zijn, en dat voor een aanvaardbare prijs. Plus we steunen er ook nog eens het goede doel mee. Is het geld dus wel waard. Zou het een gemiste kans vinden als ik dit zou laten passeren.

Heb wel het gevoel dat die prijs nog de hoogte ingaat op het allerlaatste moment. Hoogste bod van de hele veiling is €1040 voor een persoonlijke training bij Elodie Ouedraogo. Plaats twee is voor een tekening van Kabouter Wesley voor €1020 en deze 'De Mol' dvd staat nu als derde hoogste bod voor €560. Bijna niet te geloven dat dat nog niet hoger is. Hoop wel dat de tegenbieder niet meeleest hier.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2015, 00:05:01 door FeniXV »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #723 Gepost op: 19-03-2015, 09:46:46 »
FeniXV! ::ok::

Groep nu: belg, Vieffan, kloas, Rick de Molloot, Tsubasa, Arco Mol Fan, Rat, evelienh1986, Mollenmania, Tristan, De Bolle, hetoord, m0lmuis, DylanS, Bodejos, FeniXV, vveerraak, Heinz.

Ik heb die dvd's van 10 jaar Woestijnvis ook. De kwaliteit van de molfragmenten daarop is super.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2015, 09:53:20 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #724 Gepost op: 19-03-2015, 12:22:55 »
Begrijp ik het goed dat het totaalbod inclusief alles is? Het laatste bedrag dat ik zag, was 560 euro, dan zitten we op 32 euro, afgerond naar boven.

Zoals ik het lees, betaalt de uiteindelijke bieder/brander een hoger bedrag, maar houdt daarmee wel het origineel. Het maakt mij niet uit of het bedrag per persoon nou 30, 32, 35 of desnoods 40 euro is, overigens. Veel hoger moet het echter niet worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #725 Gepost op: 19-03-2015, 13:40:51 »
Begrijp ik het goed dat het totaalbod inclusief alles is? Het laatste bedrag dat ik zag, was 560 euro, dan zitten we op 32 euro, afgerond naar boven.

Zoals ik het lees, betaalt de uiteindelijke bieder/brander een hoger bedrag, maar houdt daarmee wel het origineel. Het maakt mij niet uit of het bedrag per persoon nou 30, 32, 35 of desnoods 40 euro is, overigens. Veel hoger moet het echter niet worden.

Ik zou niet uitgaan van een gemiddelde van 30. Er zijn vast mensen die een lager maximumbedrag hebben. (Maar De Bolle gaf aan voor het origineel 100 tot 200 over te hebben dus dan zitten we verder nog gemiddeld onder de dertig. Maar 600 lijkt me op dit moment wel het maximum.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #726 Gepost op: 19-03-2015, 14:00:24 »
Duidelijk. Het is dus niet zo dat die 100 tot 200 euro van De Bolle daar nog eens bovenop komt, waardoor het maximumbod ergens rond de 750  euro komt te liggen.


Zoals iemand aangaf: zou het voor de veiling een probleem zijn als de unieke DVD-set er toch wat klonen bij krijgt?

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #727 Gepost op: 19-03-2015, 17:16:02 »
Je mag voor mij gewoon 200 rekenen. De rest moet worden gedeeld. Vergeet niet dat er per persoon ook nog aan Arco betaald moet worden voor de onkosten.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #728 Gepost op: 19-03-2015, 18:19:18 »
Maar voorlopig is het hoogste bod weer van mij :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:
« Reactie #729 Gepost op: 19-03-2015, 18:35:58 »
Maar voorlopig is het hoogste bod weer van mij :)

Was het vorige bod dan van iemand buiten de groep?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #730 Gepost op: 19-03-2015, 19:10:21 »
Yep die 560 weet ik niet wie dat was, de 570 is weer van mij.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #731 Gepost op: 19-03-2015, 23:52:45 »
Ik heb die dvd's van 10 jaar Woestijnvis ook. De kwaliteit van de molfragmenten daarop is super.

Kijk eens aan, verbaast me eigenlijk niks dat jij die dvd's ook hebt. Ik moest en zou dat eerste deel hebben toen gewoon omdat er 'iets' van 'De Mol' op te vinden was, bleek er alleen maar een trailer op te staan ::) ... hoopte eerder op een volledige aflevering. ;D

Die dvd is wat me uiteindelijk over de streep trok. Gelukkig dat ik eraan dacht dat ik die nog had want bij de eerste beelden die ik terugzag vond ik het al dik oké en wou ik dat ik al eerder had toegezegd.

Super durfde ik het niet noemen omdat anderen misschien beter gewend zijn, maar ik vind de kwaliteit ook wel supergoed, stel zelf niet zo'n hoge eisen bij een dvd. Niet vergeten dat het een programma is van meer dan 15 jaar geleden. Zelfs seizoen 1 ziet er hierop heel goed uit.

Die screenshots! Vooral de derde hahaha ::rofl:: Een van de vele grappige momenten uit seizoen 2, trek maar eens ten strijde met zo'n hond, een rasechte schapendrijver. :P Wist je trouwens dat Guy, te zien in je tweede screenshot, samen geweest is met Magda ... de eerste Mol! Ze hebben zelfs een kind samen. ::oink::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #732 Gepost op: 20-03-2015, 07:49:27 »
Nog maar drie uur! Zou het gaan lukken of wordt er in de laatse minuten met honderden euro's gesmeten? Als je je nog wil aansluiten bij de groep wees dan snel. ::joehoe::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #733 Gepost op: 20-03-2015, 10:19:29 »
Offtopic in het offtopictopic [insert Xzibit-plaatje]:

De natuur doet blijkbaar ook mee aan Wie is de Mol. Zonsverduistering die bijna niet te zien is door de dikke mist.  ::)

Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #734 Gepost op: 20-03-2015, 11:12:20 »
666? >:D

Bastard!
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #735 Gepost op: 20-03-2015, 11:12:34 »
In de laatste seconde zijn we overboden... 666 euro is het winnende bod. Helaas net te hoog!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #736 Gepost op: 20-03-2015, 11:18:27 »
Dat is balen zeg ... bij mij staat ie trouwens nog op 570?  ???
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline belg

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #737 Gepost op: 20-03-2015, 11:19:08 »
Dat is balen zeg ... bij mij staat ie trouwens nog op 570?  ???

Bij mij staat het winnend bod ook op 570 euro.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #738 Gepost op: 20-03-2015, 11:23:25 »
Bij mij staat het winnend bod ook op 570 euro.


Op de site van Woestijnvis staat inderdaad dat 570 euro het winnende bod is, maar dat lijkt me een fout want op Ebay is het 666. Zie hier.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #739 Gepost op: 20-03-2015, 11:26:09 »
Wat een duivel! >:D Echt in de laatste seconde!

Met maar 6 euro zelfs! En ook nog een nieuwe bieder, hoop niet dat die hier heeft meegelezen.

Verheugde mij hierop ... maar hier vreesde ik al voor. Heel spijtig. :(