Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 308635 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #160 Gepost op: 12-01-2016, 12:15:45 »
Haha precies, denk ook dat ze op zichzelf heeft gestemd  ::rofl::
Ik zie alleen Klaas brood eten, maar zie het niet op zijn bord liggen. Wat een mysterie...

Ja het is best vreemd, die club sandwich komt verder in het hele filmpje niet meer terug. Iedereen eet iets met bestek (en een club sandwich eet je niet met bestek). Klaas eet een stokbroodje, dat ligt vlakbij z'n salade (of wat ie ook eet)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #161 Gepost op: 12-01-2016, 12:17:16 »
Ze moeten allemaal iets gegeten hebben wat bij de antwoordmogelijkheden staat. Kunnen we niet voor een deel van de kandidaten proberen te achterhalen aan welk antwoord ze gelinkt kunnen worden?


Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #162 Gepost op: 12-01-2016, 12:17:33 »
Ik let nooit meer op wie mensen stemmen tijdens de test, omdat je nooit zeker weet of het die persoon wel is die het antwoord aanklikt. Lijkt me ook dat de montage hier regelmatig mee speelt.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #163 Gepost op: 12-01-2016, 12:22:04 »
Ik let nooit meer op wie mensen stemmen tijdens de test, omdat je nooit zeker weet of het die persoon wel is die het antwoord aanklikt. Lijkt me ook dat de montage hier regelmatig mee speelt.

Klopt, maar in eerste instantie konden wij helemaal niks met die vraag, omdat die lunch niet is uitgezonden

Nu toevallig dan wel...

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #164 Gepost op: 12-01-2016, 12:23:14 »
Ik let nooit meer op wie mensen stemmen tijdens de test, omdat je nooit zeker weet of het die persoon wel is die het antwoord aanklikt. Lijkt me ook dat de montage hier regelmatig mee speelt.

De schermen die wij ook te zien krijgen op beeld zijn andere schermen als hoe de test eruit ziet voor de kandidaten. Deze aflevering (2) kon je duidelijk bepaalde testschermen zien op de laptop en die zien er heel anders uit.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #165 Gepost op: 12-01-2016, 12:24:43 »
De schermen die wij ook te zien krijgen op beeld zijn andere schermen als hoe de test eruit ziet voor de kandidaten. Deze aflevering (2) kon je duidelijk bepaalde testschermen zien op de laptop en die zien er heel anders uit.

Interessant dit, nooit eerder geweten! Thanks.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #166 Gepost op: 12-01-2016, 12:29:32 »
Tim mogelijk spaghetti, Klaas Caesar salade, Ellie iets met garnalen?, Airen clubsandwich?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #167 Gepost op: 12-01-2016, 12:32:01 »
De schermen die wij ook te zien krijgen op beeld zijn andere schermen als hoe de test eruit ziet voor de kandidaten. Deze aflevering (2) kon je duidelijk bepaalde testschermen zien op de laptop en die zien er heel anders uit.

Hoe zo? Ik heb al die schermen gecontroleerd en ze leken me niet bepaald anders.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #168 Gepost op: 12-01-2016, 14:33:50 »
Hoe zo? Ik heb al die schermen gecontroleerd en ze leken me niet bepaald anders.

Op deze foto zie je duidelijk dat er in plaats van een muis een groot wit vlak om de antwoorden komen. Bij de test animaties die wij zien (fullscreen) zie je juist een muis bewegen. Dat is het verschil wat ik bedoelde.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2016, 14:36:28 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #169 Gepost op: 12-01-2016, 14:35:10 »
Op deze foto zie je duidelijk dat er in plaats van een muis een groot wit vlak om de antwoorden komen. bij de test animaties die wij zien (fullscreen) zie je juist een muis bewegen. dat is het verschil wat ik bedoelde.


Ah zo. Op die manier. Dan heb je uiteraard gelijk. ;)

Ik dacht dat het ging over andere lay-out of iets dergelijks.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #170 Gepost op: 13-01-2016, 09:54:45 »
BlendTV is er wat vroeger bij deze week:


Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #171 Gepost op: 13-01-2016, 10:08:32 »
BlendTV is er wat vroeger bij deze week:



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: hilarisch echt!!!

En zie je ook Klaas hier naar Airen kijkt? Mmmmmm, er vallen mij opeens dingen op.....
Hoop tunnelvisie op een niet bestaande hint (in ontkenning  :-X)

« Laatst bewerkt op: 13-01-2016, 10:32:32 door Juuls247 »
Meer L

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #172 Gepost op: 13-01-2016, 10:21:57 »
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik lig dubbel, die vorige met die cavia is ook hilarisch   ::tandpastasmiley::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #173 Gepost op: 13-01-2016, 10:42:08 »
::rofl:: ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #174 Gepost op: 13-01-2016, 10:47:36 »
In ieder geval is dit wel een seizoen waar ik al genoeg gelachen heb en een paar x van mijn stoel ben gerold..... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #175 Gepost op: 13-01-2016, 10:49:10 »
Ik had ergens wel gehoopt dat ze iets gingen doen met Ellie in het klooster, maar ik vermoed dat ze liever iets doen met meerdere kandidaten bij.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #176 Gepost op: 15-01-2016, 10:24:08 »
Een minuut uit aflevering 3

http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/widm-seizoen-16-1-minuut-aflevering-3/

2 keer zegt Art 'de Mol' en 2 keer is Klaas in beeld. Je zou zo stilaan beginnen denken dat ze het er om doen.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2016, 10:28:13 door Hulpmol »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #177 Gepost op: 15-01-2016, 10:45:26 »
Een minuut uit aflevering 3

http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/widm-seizoen-16-1-minuut-aflevering-3/

2 keer zegt Art 'de Mol' en 2 keer is Klaas in beeld. Je zou zo stilaan beginnen denken dat ze het er om doen.

Nou, inderdaad! En ik vind dat gedoe met die test nu al stom.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #178 Gepost op: 15-01-2016, 10:47:21 »
Nou, inderdaad! En ik vind dat gedoe met die test nu al stom.

Remy noemde het op twitter al een vreselijke opdracht. Je voelt al aankomen dat die pot helemaal leeg gaat (of dat er nog 100 euro in blijft om de overnachting te betalen ;D) en dat de Mol er misschien zelfs niets voor hoeft te doen omdat een kandidaat in die situatie liever zijn hachje redt dan dat hij de pot goed gevuld houdt.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #179 Gepost op: 15-01-2016, 10:52:00 »
Die test moet gewoon de test blijven vind ik. Er is al genoeg gehannes met jokers en vrijstellingen en dan nu ook nog zoiets... :-X