Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 142623 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2016, 00:31:23 »
In dat scenario zou Tim in elk geval niet de 'stemgenoot' zijn van Peter Paul Muller ('O, vet!'). Is het dan Taeke zelf misschien?

bij de executie hoor je Tim ook "vet' zeggen als blijkt dat het spel weer veranderd en juist de andere 3 hun scherm te zien krijgen. waarop Taeke zegt Beter. Die 'vet' van Tim vond ik wel klinken als de 'Vet" bij de rotswand opdracht..

en @tureluurs, wat je zegt klopt het zou idd leuker zijn als Tim dan afviel omdat we hem anders al vroeg zouden kunnen afstrepen mocht Remy afvallen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2016, 14:09:01 »
Grote kans dat Remy volgende aflevering opeens ook gaat spreiden

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2016, 11:24:11 »
Is hiermee de Mol al gevonden? ::oink::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2016, 11:49:04 »
Maar de laatste letter is niet het laatste woord.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2016, 11:56:32 »
Mooi gevonden Acro Mol maar ik betwijfel of het klopt aangezien het inderdaad letters zijn, geen woorden.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2016, 11:59:21 »
Wat was de titel van de aflevering gisteren? Als je dat nou eens letterlijk neemt?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2016, 12:05:36 »
Hoezo zet je dit niet in het afleveringstopic. Het is toch geen spoiler omdat je een mooie theorie hebt gevonden? Het is nog steeds aanname, geen spoiler als in bijvoorbeeld: "Cecile is gespot door nederlandse toeristen in een grot bij Sanama'


Trouwens, Marjolein zien we nog amper in de biechten. Mag je vanuit gaan dat ze ver komt.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2016, 12:17:14 door Rämon »

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2016, 23:04:31 »
Nog even over de aflveringen. Volgens mij hebben we in de trailer van deze week gezien dat de schietopdracht in ieder geval komende week al is. De rotsopdracht is niet te bekennen in de trailer, en ook geen kano. Daarom lijkt het heel aannemelijk dat Klaas & Taeke er langer in blijven.

Offline Adl333

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2016, 00:17:01 »
Zo op de late avond besloot ik nog eens aflevering terug te kijken en besloot na opdracht 3 eens te gaan google'en naar het 'genootschap van oud mollen'. Tot mijn grote verbazing zag ik daar de grootste spoiler in jaren, naar mijn mening...
Ik weet dat dit het spoilertopic is, maar het lijkt me alsnog niet heel onverstandig om het nogmaals als spoiler te 'verstoppen'.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Afbeelding in hyperlink
« Laatst bewerkt op: 11-01-2016, 00:20:12 door Adl333 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2016, 00:22:15 »
Zo op de late avond besloot ik nog eens aflevering terug te kijken en besloot na opdracht 3 eens te gaan google'en naar het 'genootschap van oud mollen'. Tot mijn grote verbazing zag ik daar de grootste spoiler in jaren, naar mijn mening...
Ik weet dat dit het spoilertopic is, maar het lijkt me alsnog niet heel onverstandig om het nogmaals als spoiler te 'verstoppen'.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Afbeelding in hyperlink

Damn, je hebt gelijk. Dan doe je zo je best om kandidaten hun twittergedrag in goede banen te leiden, dan gaat je IT-jongen wat knoeien op internet...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Spoiler topic
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2016, 00:23:50 »
Oh, maar na die megahint die ontdekt is , is dit wel leuk nieuws :)

We kunnen weer discussiëren  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Adl333

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2016, 00:26:04 »
Damn, je hebt gelijk. Dan doe je zo je best om kandidaten hun twittergedrag in goede banen te leiden, dan gaat je IT-jongen wat knoeien op internet...

Inderdaad! Mocht dit kloppen, is er waarschijnlijk een IT'er op de redactie die voor zijn baan kan vrezen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2016, 00:27:18 »
Ik wilde de pool al gaan aanpassen maar nu laat ik het nog maar lekker zo  ;) Als het klopt zit ik al van het begin aan goed  ;D

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2016, 00:29:10 »
Zo op de late avond besloot ik nog eens aflevering terug te kijken en besloot na opdracht 3 eens te gaan google'en naar het 'genootschap van oud mollen'. Tot mijn grote verbazing zag ik daar de grootste spoiler in jaren, naar mijn mening...

Heb gezien wat je omschrijft, ook even google geraadpleegd......Stel dat het klopt....Dat zou toch wel heeeeeel dom zijn?? Ik kan het mij gewoon niet voorstellen!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2016, 00:30:43 »
Helaas. Er bestaat ook zo'n fotootje van Jenny voor Wie is de Mol Junior. En zij was de Mol.

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2016, 00:31:06 »
Ohh, dat zou wat zijn, zeg!

Mijn mol zit er tussen en de andere heb ik geloof ik al twee keer als winnaar ingevuld in de pool! Dit zou dus best wel goed uitkomen, haha!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2016, 00:36:36 »
Volgensmij is dit geen IT fout maar een regelrechte hint! Denk dat de wie is de mol redactie nooit had verwacht dat iemand dit gaat googlen. En alle afbeeldingen mooi langs elkaar etc, komt bijna nooit voor. Maar kan natuurlijk ook een fout zijn, we zullen zien!
« Laatst bewerkt op: 11-01-2016, 00:43:04 door keesisdemol »

Online SanderFMC

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2016, 00:51:43 »

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2016, 01:38:28 »
Volgensmij is dit geen IT fout maar een regelrechte hint! Denk dat de wie is de mol redactie nooit had verwacht dat iemand dit gaat googlen. En alle afbeeldingen mooi langs elkaar etc, komt bijna nooit voor. Maar kan natuurlijk ook een fout zijn, we zullen zien!

Kan geen hint zijn want je weet maar nooit waarom Google deze wel indexeerd en die van Rop en Ellie niet (die bestaan wel; en zijn NIET specifiek bij de zoekmachine opgegeven dat ze niet geindexeerd moeten worden)



Moving on... nothing to see here.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2016, 01:40:29 door vlees »

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2016, 07:22:08 »
Alsof de internetredactie het spelverloop zou kennen. Denk het niet.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit