Auteur Topic: [KANDIDAAT] Diederik Jekel  (gelezen 135344 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #220 Gepost op: 12-02-2017, 20:04:36 »
Hij heeft een hele rare dag lijkt wel. Bij de enveloppen ondergronds is hij vooral sacherijnig. Het grasmaaien start hij zonder aanleiding over mogelijk galgje en dat er letters weggelaten zouden zijn. Hij herkent de M niet. En wil op het laatst de -s  maar niet aan Art vertellen. Op de rodeo zegt hij "Ze snappen toch wel dat ik niets kan zoeken"(??) En na logisch weinig vinden stopt hij uit schaamte maar helemaal met zoeken.

Kortom: het is gewoon een vervelende vent. Of beter gezegd: dat vind ik. Ik verwacht dat hij in aflevering 7 of 8 afvalt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline kevinnec20

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #221 Gepost op: 12-02-2017, 20:57:25 »
hij is de mol dus hij gaat er niet uit

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #222 Gepost op: 12-02-2017, 21:03:31 »
Kortom: het is gewoon een vervelende vent. Of beter gezegd: dat vind ik. Ik verwacht dat hij in aflevering 7 of 8 afvalt.

Ik heb ook soms mijn dag niet. Als je je dag niet hebt en je hebt ook nog eens heel de dag camera's om je heen, dan kan je nog wel eens chagrijnig overkomen.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #223 Gepost op: 12-02-2017, 21:41:09 »
Bij de eerste opdracht dacht ik: die heeft niet geslapen vannacht (waterige oogjes, afwezige blik). De rest van de aflevering inderdaad ook uit z'n hum. Is iedereen wel eens toch? Ik vond het niet per se Mols of Onmols...

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #224 Gepost op: 12-02-2017, 22:18:32 »
Bij de eerste opdracht dacht ik: die heeft niet geslapen vannacht (waterige oogjes, afwezige blik). De rest van de aflevering inderdaad ook uit z'n hum. Is iedereen wel eens toch? Ik vond het niet per se Mols of Onmols...

Is het niet tamelijk zeldzaam dat soortgelijk gedrag van een deelnemer zo langdurig in beeld wordt gebracht dan? Of was er die dag van Diederik geen ander beeldmateriaal?

Ik vind dat hij ook in de biechten ditmaal nogal nurks overkwam. Ik miste zijn humoristische opmerkingen, behalve dan "Molenaarssysteem".

Offline lennji

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #225 Gepost op: 12-02-2017, 22:24:53 »
Er viel mij iets op bij de laatste executie.

Diederik, Jochem en Immanuelle hadden het privilege gekregen. Sanne en Thomas hebben groen, dus het rode scherm zat bij deze drie.

Als je er van uit gaat dat Diederik de mol is en dus ook groen heeft, dan moet Imma of Jochem rood gehad hebben. Zij zitten echter samen keihard op Diederik (In ieder geval meer dan Sanne en Thomas).

Dan is het toch onmogelijk dat Diederik de mol is aangezien in dat geval Sanne of Thomas rood hadden moeten krijgen. (Sanne zit vooral op Jochem en Thomas op Sanne)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #226 Gepost op: 12-02-2017, 22:45:53 »
Er viel mij iets op bij de laatste executie.

Diederik, Jochem en Immanuelle hadden het privilege gekregen. Sanne en Thomas hebben groen, dus het rode scherm zat bij deze drie.

Als je er van uit gaat dat Diederik de mol is en dus ook groen heeft, dan moet Imma of Jochem rood gehad hebben. Zij zitten echter samen keihard op Diederik (In ieder geval meer dan Sanne en Thomas).

Dan is het toch onmogelijk dat Diederik de mol is aangezien in dat geval Sanne of Thomas rood hadden moeten krijgen. (Sanne zit vooral op Jochem en Thomas op Sanne)



Immanuelle en Jochem hadden een vrijstelling en dus al zouden ze normaliter rood hebben gehad, dan werd dat nu niet zichtbaar.
Ik zou bijna de sneer van Sanne herhalen.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #227 Gepost op: 12-02-2017, 23:02:16 »
Bij de eerste opdracht dacht ik: die heeft niet geslapen vannacht (waterige oogjes, afwezige blik). De rest van de aflevering inderdaad ook uit z'n hum. Is iedereen wel eens toch? Ik vond het niet per se Mols of Onmols...


Volgens mij hadden ze nog een afterparty in the undergrounds ::rofl::
Die figuranten zijn ook niet voor niets komen opdraven.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #228 Gepost op: 12-02-2017, 23:08:34 »
Ik zou bijna de sneer van Sanne herhalen.   ;)
Die gelukkig meteen door medemolloten onderuit werd gehaald  ;D
Het lijkt eerder alsof jij het spel niet helemaal begrepen hebt  :-X

Kortom: het is gewoon een vervelende vent. Of beter gezegd: dat vind ik. Ik verwacht dat hij in aflevering 7 of 8 afvalt.
Dat ben ik niet met je eens. En sta je er bij stil dat kandidaten wellicht ook meelezen?

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #229 Gepost op: 12-02-2017, 23:16:31 »


Immanuelle en Jochem hadden een vrijstelling en dus al zouden ze normaliter rood hebben gehad, dan werd dat nu niet zichtbaar.
Ik zou bijna de sneer van Sanne herhalen.   ;)

Als die drie een vrijstelling hadden, dan had dat betekent dat óf Thomas óf Sanne sowieso rood hadden gekregen. Maar de drie hadden geen vrijstelling, maar een privilege dat ze hun scherm niet hoefden te zien. Thomas + Sanne groen = Ima, Jochem of Diederik rood. Met Ima en Jochem die Diederik als hoofdmol hebben lijkt mij de kans extreem klein dat Diederik de mol is.
Ben het eens met lennji, maar ik zal het spel ook wel niet begrijpen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #230 Gepost op: 12-02-2017, 23:21:08 »
Kreeg de indruk dat hij last heeft van hooikoorts of zoiets. Z'n gezicht staat een beetje op "ploffen". Die waterige oogjes. Je kan er flink last van hebben, dan voelt hij zich echt niet lekker. Verdraagt hij het niet een bril te dragen nu? Bij die rodeo opdracht liep hij zonder. Ben zelf brildragend, ik zou geen button kunnen vinden zonder bril hoor, dus dat verklaart misschien z'n passiviteit daar.
Hij zou ook snipverkouden kunnen zijn, maar er lijkt mij wel iets aan de hand.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #231 Gepost op: 12-02-2017, 23:21:39 »
Het lijkt eerder alsof jij het spel niet helemaal begrepen hebt  :-X

Jawel hoor. Het is heel simpel: Sanne en Thomas kregen een groen scherm en hebben de test dus niet het slechtste gemaakt.
Dat betekent dus dat een van de andere drie de test het slechtste gemaakt heeft. Een van de andere drie zou in theorie ook nog de Mol kunnen zijn en dan blijven er dus twee over, waarvan dan eentje de test het slechtste gemaakt heeft. Kortom: normaliter had of Diederik, of Immanuelle of Jochem een rood scherm gehad. Daar krijg je echt geen speld tussen.

Nu begrijp ik dat bovenstaande heel erg moeilijk te verkroppen is voor de Diederik-tunnelaars, want eigenlijk kun je hier al uit afleiden dat Diederik de Mol niet kan zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #232 Gepost op: 12-02-2017, 23:23:49 »
Als die drie een vrijstelling hadden, dan had dat betekent dat óf Thomas óf Sanne sowieso rood hadden gekregen. Maar de drie hadden geen vrijstelling, maar een privilege dat ze hun scherm niet hoefden te zien. Thomas + Sanne groen = Ima, Jochem of Diederik rood. Met Ima en Jochem die Diederik als hoofdmol hebben lijkt mij de kans extreem klein dat Diederik de mol is.
Ben het eens met lennji, maar ik zal het spel ook wel niet begrijpen :)
Jullie beiden begrijpen het spel juist goed en maken een terecht punt. Met Diederik als mol, dan hadden Sanne & Thomas de test waarschijnlijk slechter gedaan en had 1 van hen het rode scherm moeten zien.

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat iemand überhaupt een rood scherm mocht krijgen deze aflevering, maar als de regels opgaan, dan kan je ervan uitgaan dat Died niet de mol is.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #233 Gepost op: 12-02-2017, 23:25:49 »
Nu begrijp ik dat bovenstaande heel erg moeilijk te verkroppen is voor de Diederik-tunnelaars, want eigenlijk kun je hier al uit afleiden dat Diederik de Mol niet kan zijn.

Hehe, het kwartje is eindelijk gevallen. lennji, Wulsie en ik proberen je dat namelijk al enige tijd duidelijk te maken en jij gaat er steeds tegen in.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 23:28:43 door molecula »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #234 Gepost op: 12-02-2017, 23:28:09 »
Als die drie een vrijstelling hadden, dan had dat betekent dat óf Thomas óf Sanne sowieso rood hadden gekregen. Maar de drie hadden geen vrijstelling, maar een privilege dat ze hun scherm niet hoefden te zien. Thomas + Sanne groen = Ima, Jochem of Diederik rood. Met Ima en Jochem die Diederik als hoofdmol hebben lijkt mij de kans extreem klein dat Diederik de mol is.
Ben het eens met lennji, maar ik zal het spel ook wel niet begrijpen :)

Ja, oké. Formeel heb je gelijk en betekende het privilege dat ze waren vrijgesteld van het moeten zien van hun scherm. In de pool hier werd het overigens gelijk gesteld aan een vrijstelling bij de beoordeling van de ingevulde vragen.

Overigens zijn we het dan wel eens en kan Diederik de Mol niet zijn. En als ik het nog eens lees, dan zegt lennji dat op een ingewikkelde manier ook. Dus trek ik 'de sneer van Sanne' in.  ::hug::
(Maar ik verheug me ondertussen wel op de volgende sneer van haar, komende zaterdag.)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #235 Gepost op: 12-02-2017, 23:31:32 »
Hehe, het kwartje is eindelijk gevallen. lennji, Wulsie en ik proberen je dat namelijk al enige tijd duidelijk te maken en jij gaat er steeds tegen in.  ::rofl::

Ha ha! Was gelijk gisterenavond al gevallen hoor, maar ik interpreteerde het bericht van lennji verkeerd en dacht dat die niet door had dat Diederik eigenlijk de Mol al niet meer kan zijn.
Dat wordt volgende week (of de week erop, als Immanuelle of Jochem eerder het haasje zijn) behoorlijk confronterend voor alle Diederik-tunnelaars.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #236 Gepost op: 13-02-2017, 06:23:15 »
Kreeg de indruk dat hij last heeft van hooikoorts of zoiets. Z'n gezicht staat een beetje op "ploffen". Die waterige oogjes. Je kan er flink last van hebben, dan voelt hij zich echt niet lekker. Verdraagt hij het niet een bril te dragen nu? Bij die rodeo opdracht liep hij zonder. Ben zelf brildragend, ik zou geen button kunnen vinden zonder bril hoor, dus dat verklaart misschien z'n passiviteit daar.
Hij zou ook snipverkouden kunnen zijn, maar er lijkt mij wel iets aan de hand.

Hooikoorts is nog een goede optie maar dan had hij enorm veel last gehad in de hooibalen opdracht. Denk dan toch flink slaapgebrek. We zien hem ergens tussendoor ook een dutje doen.

Ik vind hem trouwens ontzettend leuk. Beetje betweterig, dat ben ik zelf ook ;)


Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #237 Gepost op: 13-02-2017, 10:13:32 »
Ik keek de aflevering gisteren nog een keer, en volgens mij was Diederik gewoon ziekjes of anderszins niet lekker. Hij was in ieder geval helemaal niet in z'n hum. En de opdrachten wachten niet, dus als je wat ziekjes bent, moet je gewoon mee doen.

Offline Retep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #238 Gepost op: 13-02-2017, 13:36:47 »
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat iemand überhaupt een rood scherm mocht krijgen deze aflevering, maar als de regels opgaan, dan kan je ervan uitgaan dat Died niet de mol is.

Mee eens, de aflevering dat iedereen door ging moest een keer komen.

Een theorie die overblijft dat Diederik wel de mol zou kunnen zijn is dat de Mol de test het slechtst zou hebben gemaakt om deze "iedereen door aflevering" mogelijk te maken. Maar dan nog, de Mol krijgt toch nooit een rood scherm? Dan zou dit de eerste keer moeten zijn dat de test van de Mol meetelt. lijkt me onwaarschijnlijk. 

Een andere Theorie is dat Ima zelf de test heel slecht heeft gemaakt om iedereen door te laten gaan. Maar dat zou ook zeer onwaarschijnlijk zijn want daar word ze zelf niets wijzer van.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #239 Gepost op: 13-02-2017, 13:42:17 »
Een theorie die overblijft dat Diederik wel de mol zou kunnen zijn is dat de Mol de test het slechtst zou hebben gemaakt om deze "iedereen door aflevering" mogelijk te maken. Maar dan nog, de Mol krijgt toch nooit een rood scherm? Dan zou dit de eerste keer moeten zijn dat de test van de Mol meetelt. lijkt me onwaarschijnlijk. 

Nee, Peter, dat is dus niet zo. Zie het dagboek van de Mol, waarin dat nog eens wordt uitgelegd: het doet er totaal niet toe wat de Mol invult bij de test. Dat is volledig buiten mededinging. Het rode scherm is altijd voor de slechtste kandidaat. En dus had een van deze drie normaliter het rode scherm gehad: Diederik, Jochem of Imanuelle. Waarbij een van die drie dan natuurlijk officieel ook nog de Mol zou kunnen zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!