Auteur Topic: Aflevering 8 - opdracht 2 - antieke spreekwoorden  (gelezen 19393 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - antieke spreekwoorden
« Reactie #60 Gepost op: 27-02-2017, 13:02:19 »
Ja, maar dan zie ik dat eerder als hint naar Sanne.

Sanne geeft tijdens die opdracht instructies aan Diederik voor het vinden van die poster. Nu staat het betreffende paar laarzen voor haar voeten.

In het verlengde hiervan is het ook Sanne die het spreekwoord: wie de schoen past trekke hem aan (=wie schuldig is mag zich aangesproken voelen). Het paar laarzen staat namelijk letterlijk voor haar voeten.
En moet Sanne zich schuldig voelen omdat ze de polaroid heeft laten verdwijnen en/of De Mol is?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Molest

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - antieke spreekwoorden
« Reactie #61 Gepost op: 27-02-2017, 13:11:55 »
Ja, maar dan zie ik dat eerder als hint naar Sanne.

Sanne geeft tijdens die opdracht instructies aan Diederik voor het vinden van die poster. Nu staat het betreffende paar laarzen voor haar voeten.

Ik vind het een interessante vondst, Jelsir! ::ok::. Ik had hem al even doorgelinkt onder het topic Sanne. Het zou wel een heel verrassende Mol zijn, mocht ze het zijn. Dan zouden we blijkbaar veel molacties van haar hebben gemist of verkeerd hebben geïnterpreteerd.

Ik meende wel te zien dat er 2 paar laarzen staan. 2 paar laarzen op rechts. Is de Mol dan misschien de tweede van rechts? Ik houd er niet van om alles naar Thomas toe te redeneren, maar nu de verdenkingen richting hem zo sterk zijn ga je dat bijna automatisch doen.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2017, 13:24:58 door Newbie2 »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - antieke spreekwoorden
« Reactie #62 Gepost op: 27-02-2017, 18:38:33 »
Sanne
 

Offline San-ne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re:
« Reactie #63 Gepost op: 27-02-2017, 22:58:18 »
die polaroid he, het kan zijn dat een vd 2 m expres heeft kwijtgemaakt zonder dat deze de mol is om verdacht te worden door de ander, waardoor deze eruit vliegt en de ander in de finale staat...
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM

Offline cinner

  • Forumlid
Re:
« Reactie #64 Gepost op: 28-02-2017, 04:59:11 »
die polaroid he, het kan zijn dat een vd 2 m expres heeft kwijtgemaakt zonder dat deze de mol is om verdacht te worden door de ander, waardoor deze eruit vliegt en de ander in de finale staat...

Lijkt me meer voor de hand liggen zelfs. Of om elkaar te testen. Want voor een molactie levert het wel erg weinig op en waarom zou de mol nu op willen vallen?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - antieke spreekwoorden
« Reactie #65 Gepost op: 1-03-2017, 19:17:59 »
Is dit Thomas?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - opdracht 2 - antieke spreekwoorden
« Reactie #66 Gepost op: 1-03-2017, 19:34:40 »
Is dit Thomas?

Zie topic van Thomas.