Auteur Topic: [KANDIDAAT] Diederik Jekel  (gelezen 134983 keer)

Offline kevinnec20

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2017, 22:16:56 »
de titel is mee gaand diederik gaat mee in het busje ik denk nog steeds dat diederik de mol is

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2017, 22:32:28 »
Uit het off-topic topic van gisteren:


In het "eerste minuutje" van aflevering 2 is weer een paragraafteken/hashtag, #, te zien op een muur, net als in aflevering 1.
In aflevering 1 stond er een, hier al eerder genoemd, groot getal voor en het cijfer 6 erachter. Hier staat er "PM" bij.

Edit: O, ja en het cijfer 1 (of letter I).


PM: na de middag? pro memorie?


Of valt er binnenkort ergens (tja , waarin?) iets te lezen in paragraaf 6 en paragraaf 1?


Te lezen viel er niks over de cijfers "1" en "6", wel te beluisteren, in het verhaal van Diederik:

... een bever, en daarna nog een bever (twee keer een 1) en daarna zes kleine bevertjes.

Toeval te flauw voor woorden? Of gebruikt Diederik hier zijn voorkennis, in de hoop dat er niet al te veel op cijfers en getallen wordt gelet, omdat dit mogelijk te zeer voor de hand ligt?






Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2017, 22:33:15 »
Hebben we dit jaar een luie mol? Wat heeft Diederik deze aflevering gedaan?  Bijna niets dan een potje liegen en wat woorden noemen. Heeft warschijnlijk de minibar op de hotelkamer leeggegeten!  ;D

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2017, 22:36:56 »
Áls Diederik de Mol is dan is ie vast wel één van de schutters geweest. 'Meegaand' met de groep. Dat zijn altijd leuke onthullingen voor de laatste aflevering.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2017, 22:54:05 »
Áls Diederik de Mol is dan is ie vast wel één van de schutters geweest. 'Meegaand' met de groep. Dat zijn altijd leuke onthullingen voor de laatste aflevering.
Ja, dat zou leuk zijn voor de ontknoping!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2017, 22:56:31 »
Hij kan in ieder geval goed liegen  ::vergroot::
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2017, 22:57:22 »
Áls Diederik de Mol is dan is ie vast wel één van de schutters geweest. 'Meegaand' met de groep. Dat zijn altijd leuke onthullingen voor de laatste aflevering.

Zou gaaf zijn!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2017, 22:58:35 »
Ik vond Diederik niet bepaald goed liegen. Te veel details die je niet zou noemen als je echt een verhaal verteld. Al pakt het goed uit (voor de mol), als hij de mol zou zijn had hij beter zijn best moeten doen. Ik verdacht hem al niet sterk, maar nu staat er een dikke streep door zijn naam.
Hear hear...te schattig voor woorden, dan liever een Elvis-impressie of nachtje Vegas.
Zit er in de jury iemand te klieren?
Omnia vincit amor

Offline FaelanYazz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2017, 23:16:30 »
Áls Diederik de Mol is dan is ie vast wel één van de schutters geweest. 'Meegaand' met de groep. Dat zijn altijd leuke onthullingen voor de laatste aflevering.

Zou best logisch zijn eigenlijk.
Want hoe heeft het groepje van 3 bepaald wie gaat liegen en eventueel de vrijstelling krijgt? Dat krijgen wij als kijkers niet te zien.

Heeft WIDM dit bepaald of konden de drie dit winnen door bijvoorbeeld de meeste mensen af te schieten of door het meeste geld uit de pot te schieten?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #69 Gepost op: 15-01-2017, 00:07:47 »
Heeft warschijnlijk de minibar op de hotelkamer leeggegeten!  ;D

Nu je het zegt: als ik naar zijn buikje kijk, dan is het eigenlijk best een mollig mannetje.    :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2017, 00:58:03 »
Toen ik de eerste keer het filmpje over Oregon zag dacht ik Diederik daar in te zien lopen. Nog een keer gekeken het hele filmpje gekeken, maar zag niemand van de andere kandidaten.



Maar vandaag was diezelfde plek weer te zien 17.31



Nu begin toch erg te twijfelen of hij het wel of niet is?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #71 Gepost op: 15-01-2017, 01:30:11 »
Lijkt er op, maar lijkt me wel iemand anders.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #72 Gepost op: 15-01-2017, 01:46:49 »
Art zegt in intro:

"De Mol lijkt zo'n ideale kandidaat; dat niemand iets door heeft..."
Sja... dat is wat er speelde bij het gerechtshof..?
Omnia vincit amor

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #73 Gepost op: 15-01-2017, 01:54:56 »
Toen ik de eerste keer het filmpje over Oregon zag dacht ik Diederik daar in te zien lopen. Nog een keer gekeken het hele filmpje gekeken, maar zag niemand van de andere kandidaten.



Maar vandaag was diezelfde plek weer te zien 17.31



Nu begin toch erg te twijfelen of hij het wel of niet is?


Deze opnames moeten vlak na elkaar zijn genomen, zie de mevrouw rechts (laarsjes, houding etc.).

Wordt hier de suggestie gewekt, dat Diederik wordt gevolgd door iemand met een -speur- hond?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #74 Gepost op: 15-01-2017, 02:55:04 »
Ook een frapant plaatje ivm spiegelbeelden;


*Diederik met een zwarte Mol...
Omnia vincit amor

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #75 Gepost op: 15-01-2017, 03:27:04 »
Ook een frapant plaatje ivm spiegelbeelden;


*Diederik met een zwarte Mol...

Is dat niet een heel politiek incorrecte hint naar een andere Mol?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #76 Gepost op: 15-01-2017, 03:41:35 »
Nog iets vreemds;

Diederik geeft via porto door (@09.41)

"Schrijven
 schrijvers
 schetsen"

En in beeld zien we tegelijkertijd (wat hij ook dus zou moeten zien):

 "Gedicht
  Mol
  Draaiboek"

Dus komt niet overeen...vreemd...

Kunnen we hier een puzzel van maken?
Is de Mol een schrijver? Roos of Jekel?



Omnia vincit amor

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #77 Gepost op: 15-01-2017, 09:55:47 »
Wat doen al die honden toch in beeld deze aflevering, aan het begin?

Diederik zeker wel verdacht, en deze 3 hebben ook nog een opdracht gehad om te bepalen wie gaat liegen etc. Jeroen en roos hebben misschien wel Jokers kunnen verdienen ofzo.

En die opmerking van Jochem in de biecht: het zou WIDM niet zijn als die 3 schutters niet de andere kandidaten zouden zijn. Stoppen ze die biecht erin om kijkers een hint te geven? Zou inderdaad een fantastische ontknoping zijn later: meegaand!!!
Meer L

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2017, 09:57:50 »
Heeft WIDM dit bepaald of konden de drie dit winnen door bijvoorbeeld de meeste mensen af te schieten of door het meeste geld uit de pot te schieten?
Zou een goede verklaring zijn, maar tijdstechnisch lijkt het niet te kloppen. Het is niet zo vroeg donker dat ze eerst de kermisopdracht kunnen doen en dat Roos daarna nog naar Las Vegas kan vliegen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline siz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Diederik Jekel
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2017, 10:40:40 »
Persoonlijk lijkt het me erg gewaagd als het zou kloppen, maar mij is het volgende opgevallen: In ons molboekje staat een foto, waarop Art in de bioscoop lijkt te praten met Diederik (die helemaal niet een van de vier vrijstellingen had). Hmmm..... Wat denken jullie?