Beste eerste aflevering in jaren !!!!!!
Ik snap wel wat sommige mensen zeggen over het geld maar jongens let's be straight.
er zit 2.500 euro in de pot??
Die 5 punten die ze moesten vinden hadden ook makkelijk niet gevonden kunnen worden door 9 nepmollen die zich allemaal verdacht wilde maken.
At least there's money.
Laatste keer dat er in aflevering 1 al zoveel geld in de pot zat kan ik me ff niet meer herinneren? Dat was denk ik 2011
Er waren 4 vrijstellingen te verdienen maar vorig jaar waren er 10 vrijstellingen te verdienen, in 2013 ook, in 2015 ook.
Ik vond 4 nog wel meevallen, al had ik zelf ook leuker gevonden als het er 2 geweest waren maar het spel in de bioscoop was echt FANTASTISCH, het was zo mooi hoe ze die opdracht bedacht hebben en dat de kandidaten konden meekijken met het denken van de vrijstelling bezitters.
Laten we even afwachten. Art zei dat opdrachten in elkaar gingen overlopen dit seizoen dus ik denk dat we een beetje af moeten van 3 opdrachten, 3 kansen om geld te verdienen. Aflevering 1 draait altijd een beetje om vrijstellingen/groep door naar aflevering 2.
Ik vond dit oprecht een hele toffe mysterieuze aflevering met een hele leuke groep, (naar mijn smaak nog teveel chaos maar het is al beter dan afgelopen jaren) en de omgeving is AMAZING
Echt heel benieuwd naar dit seizoen, start is veelveelbelovend!!!
Oh, en jammer van Vincent. Had veel potentie als topkandidaat. Jammer dat die 4 molboekjes van eerder dus nog vrijwel leeg zijn. Was ook erg lastig geworden, 4 molboekjes bijhouden