Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 493666 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #340 Gepost op: 9-06-2017, 12:59:11 »
De precieze dag weet ik niet, maar Inge Schrama is sinds nu sinds hooguit 2 weken vervangen. Als ik het goed begrijp schijnt ze eind mei tegen RTL Boulevard te hebben gezegd dat ze op was...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #341 Gepost op: 9-06-2017, 13:30:59 »
Ik denk zomaar dat de WIDM-mensen weleens niet-deelnemers vragen om stil te zijn op Twitter om zo de zoekers op een dwaalspoor te zetten   ::tandpastasmiley::


 ::rofl:: Nu sla je een beetje door denk ik. Je eigen social media stopzetten om een paar molloten in de war te brengen? Iemand als Jan Versteegh heeft mede die media nodig om in de picture te blijven, ik denk niet dat hij dat voor zoiets aan de kant zet. Of denk je dat WIDM hem ervoor betaalt? :P

Maar over Inge Schrama las ik iets interessants:
http://www.ad.nl/show/inge-schrama-tijdelijk-uit-gtst-omdat-ze-lichamelijk-op-is~a57a5c4e/
Iemand enig idee sinds wanneer zij niet meer in GTST te zien was? Trek daar plm. 5 weken van af en we weten wanneer ze geen opnames meer had...


Inge Schrama gaat gewoon door op instagram. Kunnen we ook afstrepen.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #342 Gepost op: 9-06-2017, 14:51:14 »
Volgens mij noemde Rämon op de vorige paginaallemaal namen die we idd niet hoeven te verwachten, toch? Lone kan idd niet, want die zat volop in repetities en nu speelperiode van een productie.

Om diezelfde reden valt Kees Boot ook sws af: hij staat in het theater met De Marathon :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #343 Gepost op: 9-06-2017, 15:07:11 »
Volgens mij noemde Rämon op de vorige paginaallemaal namen die we idd niet hoeven te verwachten, toch? Lone kan idd niet, want die zat volop in repetities en nu speelperiode van een productie.

Om diezelfde reden valt Kees Boot ook sws af: hij staat in het theater met De Marathon :)

Klopt haha. Ik noemde mensen op die sowieso niet meegingen. Daar stond Lone ook bij Alleen op deze pagina had ik nog 3 namen op de eventuele lijst waaronder Kees Boot, maar ik zei al meteen dat hij waarschijnlijk niet zou meedoen omdat hij normaal ook niet actief is op social media, in hetzelfde seizoen van ER zat als Jan (en ja, ik acht de kans bijzonder groot dat Jan in WIDM zit) en idd omdat hij in het theater speelt, goed gezien Milcof.

En nee, mensen. WIe is de mol gaat geen bn'ers betalen om een maand stil te zijn op social media haha.

Inge Schrama, is lichamelijk op. Zou HEEL raar zijn om zo'n bericht de pers in te gooien. Voor WIDM heb je namelijk pas rond november een smoes nodig op de persdag en ze zou niet RTL boulevard gaan bellen om te zeggen dat ze lichamelijk op is, doorgaan op instagram maar uiteindelijk wel meedoen met WIDM. Geloof ik niks van.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #344 Gepost op: 9-06-2017, 17:52:15 »
Klopt haha. Ik noemde mensen op die sowieso niet meegingen. Daar stond Lone ook bij Alleen op deze pagina had ik nog 3 namen op de eventuele lijst waaronder Kees Boot, maar ik zei al meteen dat hij waarschijnlijk niet zou meedoen omdat hij normaal ook niet actief is op social media, in hetzelfde seizoen van ER zat als Jan (en ja, ik acht de kans bijzonder groot dat Jan in WIDM zit) en idd omdat hij in het theater speelt, goed gezien Milcof.

En nee, mensen. WIe is de mol gaat geen bn'ers betalen om een maand stil te zijn op social media haha.

Inge Schrama, is lichamelijk op. Zou HEEL raar zijn om zo'n bericht de pers in te gooien. Voor WIDM heb je namelijk pas rond november een smoes nodig op de persdag en ze zou niet RTL boulevard gaan bellen om te zeggen dat ze lichamelijk op is, doorgaan op instagram maar uiteindelijk wel meedoen met WIDM. Geloof ik niks van.

Mijn excuses, Rämon, ik heb daar kennelijk overheen gelezen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Tja en mijn kronkel over een mogelijk verzoek van WIDM aan niet-deelnemers om een Twitterstilte te houden... misschien wat ver gezocht ja. Maar ja: er zijn gekkere dingen gebeurd toch?  ::tandpastasmiley:: Mij zit nog steeds een soort van dwars dat Stijn van Vliet niet mee heeft gedaan vorig jaar. Het was zo obvious, het lag er zo dik bovenop... gewoon afwezig zijn op meerdere momenten dat je in de spotlights moet staan. Maar aan de andere kant: ik zie de jongens van Streetlab er wel voor aan dat ze dit zelf in scene hebben gezet. Dat dan weer wel  ::rofl::

Ik denk dat we uiteindelijk 5-6 kandidaten goed zullen voorspellen... maar er zijn er altijd een paar die niemand is opgevallen. Zoals onze Mol Thomas van afgelopen keer.

Ach ja... het jagen is weer begonnen  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #345 Gepost op: 9-06-2017, 18:14:15 »
Art is op 17 mei in Nederland gesignaleerd. Ik denk dat hij, net als in eerdere seizoenen, net ietsje eerder is vertrokken dan de kandidaten. De groep zal dan niet eerder dan pakweg 20 mei zijn vertrokken. Deelname van Tex de Wit acht ik overigens niet echt waarschijnlijk, omdat hij op 5 juni showmaster van een pubquiz bij Toomler in Amsterdam was.
 
Het lijkt er vooralsnog op dat de mogelijke kandidaten dit jaar een gapend Twittergat hebben. Ik vind dat echt een zaligheid! Gewoon drie weken stil en geen flauwekulletjes ;D

Wellicht heb ik een nieuwe naam gevonden: Olcay Gulsen. Vanaf 18 mei is ze stil op haar socialmediakanalen, terwijl ze normaal gesproken toch geregeld een berichtje online plaatst.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #346 Gepost op: 9-06-2017, 19:48:42 »
Olcay Gulsen leuke naam al vind ik het niet vreemd dat ze na die triatlon even drieweken gewone vakantie wil i.p.v. widm, maar zou wel leuk zijn.
http://m.telegraaf.nl/prive/article/28188109/olcay-gulsen-volbrengt-triatlon-voor-kwf

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #347 Gepost op: 10-06-2017, 09:14:41 »
Geen idee of het eenmalig was, Maar Ron Boszhardt presenteerde vandaag niet Zappsport. Vorige week deed hij dat wel. Het kan natuurlijk vanwege een andere reden zijn, maar hij zou een interessante kandidaat uit de jeugdhoek kunnen zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #348 Gepost op: 10-06-2017, 09:52:43 »
Jan Versteegh 2 minuten geleden gesignaleerd op Instagram!!! ::oink::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #349 Gepost op: 10-06-2017, 11:45:25 »
Jan Versteegh 2 minuten geleden gesignaleerd op Instagram!!! ::oink::

Guess what. Na 23 dagen niet online te zijn geweest komt 'ie online op instagram story met "net wakker" (hij is zo knap btw  ::) ) en met een romeinse filter. Zou het een hint zijn naar een land? romeinse historie?

Geen idee of het eenmalig was, Maar Ron Boszhardt presenteerde vandaag niet Zappsport. Vorige week deed hij dat wel. Het kan natuurlijk vanwege een andere reden zijn, maar hij zou een interessante kandidaat uit de jeugdhoek kunnen zijn.

Even opletten of hij volgende week en de week erna wel presenteert. Als het eerder is opgenomen kan het wel een start zijn van een reeks. Hij is niet actief op instagram en twitter zoveel dus we kunnen daar niet zoveel uithalen. Wel post hij vandaag een foto van zijn dochter na meer als een maand niks gepost te hebben...
Hij heeft ook wel aangegeven een fan te zijn toch ooit?
Ik hoop persoonlijk niet dat hij meedoet, omdat hij gewoon heel erg over the top is. Zou dan weer zo'n nepmol als jochem worden  ::) zo iemand die voor 5000 euro een joker koopt onder het motto van 'ik wil alles meegemaakt hebben'

« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 11:47:53 door Rämon »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #350 Gepost op: 10-06-2017, 11:55:53 »
Deelname van Tex de Wit acht ik overigens niet echt waarschijnlijk, omdat hij op 5 juni showmaster van een pubquiz bij Toomler in Amsterdam was.


Ja, dan kunnen we Tex inderdaad afstrepen. 5 juni is net wat te vroeg voor het einde van de opnames.

Nu wordt het wat meer opletten op degenen die nu weer actief beginnen te worden. De drie weken zijn wel ongeveer voorbij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #351 Gepost op: 10-06-2017, 12:00:52 »
@Brtdm
Klopt, idd!

Haha het lijkt alsof ze terug zijn hoor. Jan is weer actief op instagram na een 3,5 week. Loes is weer actief voor het eerst in een maand op instagram. Als Simone ook weer een van deze dagen actief is op social media of het journaal presenteert weten we genoeg.  ;D

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #352 Gepost op: 10-06-2017, 12:12:13 »
Geen idee of het eenmalig was, Maar Ron Boszhardt presenteerde vandaag niet Zappsport. Vorige week deed hij dat wel. Het kan natuurlijk vanwege een andere reden zijn, maar hij zou een interessante kandidaat uit de jeugdhoek kunnen zijn.

http://www.telegraaf.nl/prive/22200815/__Ron_wil_in_Wie_is_De_Mol___.html

Ron Boszhard, Loes Haverkort, Simone Weimans, Jan Versteegh. Leuke groep tot nu toe in ieder geval als dit 4 van de 10 zijn.
When life knocks you down, fight back!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #353 Gepost op: 10-06-2017, 12:43:06 »
Ron Boszhard zat ook in Atlas, ik hoop ook niet dat hij meedoet maarja. Kandidaten moeten in de eerste plaats geen eens de kans krijgen om jokers te kopen maargoed dat is een andere discussie :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #354 Gepost op: 10-06-2017, 12:48:00 »
Ron Boszhard zat ook in Atlas, ik hoop ook niet dat hij meedoet maarja. Kandidaten moeten in de eerste plaats geen eens de kans krijgen om jokers te kopen maargoed dat is een andere discussie :P

Haha precies!!!

Ik vond misschien nog een naam. Ramon Beuk. Is chef en schrijver. tweet & instagramt normaal om de 2/3 dagen wel maar tussen 11 mei en 30 mei is er een stilte. Is in juni wel weer actief om de paar dagen. en die instagram post van 30 mei is in nederland gemaakt tijdens een show van gijs staverman 2.0. Ik vond een stilte van 20 dagen vrij opvallend maar aangezien de opname periode waarschijnlijk pas begon tegen 19/20 mei zou hij dan wel een vroege afvaller zijn. En aangezien de andere verdachte kandidaten wel allemaal de volledige periode stil zijn geweest ivm internet mensen die dan gaan uitzoeken wie er vroeger is afgevallen denk ik dat hij misschien toch geen kandidaat is. Maar zou een leuke naam zijn! ::tandpastasmiley::

EDIT: Hij was in Nederland, zie ik nu net. Heeft op 29 mei iets gepesenteerd en op 25 mei live in een programma gekookt. Kunnen we afstrepen gelijk.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 12:50:26 door Rämon »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #355 Gepost op: 10-06-2017, 12:56:06 »
EDIT: Hij was in Nederland, zie ik nu net. Heeft op 29 mei iets gepesenteerd en op 25 mei live in een programma gekookt. Kunnen we afstrepen gelijk.
Jaa en hij doet ook iets op de Pier van Scheveningen geloof ik met koken en comedy nights. Maar had wel een leuke geweest. Brengt me wel op een idee: mensen van 24 kitchen of andere bekende tv koks? Julius Jaspers? Roberta van Carlo's tv café? Sandra Ysbrandy?

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #356 Gepost op: 10-06-2017, 13:02:31 »
Geen idee of het eenmalig was, Maar Ron Boszhardt presenteerde vandaag niet Zappsport. Vorige week deed hij dat wel. Het kan natuurlijk vanwege een andere reden zijn, maar hij zou een interessante kandidaat uit de jeugdhoek kunnen zijn.

In dit artikel staat dat Ron Boszhard deze zomer vervangen wordt door Sascha Visser. Op 21 mei vervangt Sascha hem bij een zwemevenement. Het gekke is dat twee dagen eerder nog naar buiten komt (bijvoorbeeld op nu.nl) dat Ron zwemles zou geven. Dat staat ook nog steeds op de eigen site. Zou Ron misschien op het allerlaatste moment aan de groep zijn toegevoegd?
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 14:39:02 door Molzkovicz »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #357 Gepost op: 10-06-2017, 13:22:05 »
In dit artikel staat dat Ron Boszhard deze zomer vervangen wordt door Sacha Visser. Op 21 mei vervangt Sacha hem bij een zwemevenement. Het gekke is dat twee dagen eerder nog naar buiten komt (bijvoorbeeld op nu.nl) dat Ron zwemles zou geven. Dat staat ook nog steeds op de eigen site. Zou Ron misschien op het allerlaatste moment aan de groep zijn toegevoegd?
(excuses voor de lange tekst maar heb wat dingen uitgezocht)

Hmm, dit is wel opvallend. Nou die mag dan ook op die lijst! Klopt ook met een twitterstilte, en dat hij fan is van het programma. Hij heeft zelfs een keer een WIDM aflevering gemaakt bij zapsport volgens mij, Art was daar nog te gast meen ik me te herinneren.
Misschien is hij niet op het einde aan de groep toegevoegd, maar stond dit artikel gewoon al eventjes online op de zapsport site. Wel opvallend dus dat hij de hele zomer wordt vervangen door Sascha Visser. Dan kunnen we er vanuit gaan dat hij vanaf nu ook niet meer te zien is en kunnen we hem noteren als kandidaat.

Ik heb een dagje vrij en ik heb half twitter en instagram uitgepluist en nog een naam gevonden.


Actrice & Presentatrice Saar Koningsberger. Ze wordt al jaren genoemd, is een EX Robinson kandidaat maar dateert alweer uit 2010 (eerste seizoen met vips) Ruim 7 jaar later zou het dus prima kunnen. Is ook een fan van het programma en het volgende is opvallend.
Tweet/instagramt eigenlijk steevast om de 3/4 dagen, soms vaker en met een enkele keer een stop van hoogstens een week.
Nu vertrekt ze op 10 mei voor 3 dagen (dat schrijft ze op haar instagram) naar Kos voor RTL. De opnames duren 3 dagen en gaan over het vergeten kind en worden eind mei/begin juni uitgezonden. Opvallend is dat ze na 12 mei niet meer tweet t/m 27 mei, dan post ze op twitter (maar dat is gekoppeld aan haar instagram) dat er die avond uitzending is over haar opnames in griekenland van begin mei. Daarna is ze weer stil tot 5 juni en dan tweet ze dat er die avond weer een aflevering op tv is over het vergeten kind (Zelfde als 27 mei). Pas op 7 juni gaat ze weer tweeten en instagrammen en doet dit dan ook weer gewoon meteen op z'n ouds. Om de dag een post. Dus op haar 2 tweets na over de uitzending, die dus al eerder is opgenomen het is niet live, is ze van 12 mei t/m 7 juni stil op instagram en twitter. Mochten ze vertrokken zijn rond de 18/19e dan tel ik 18 dagen dat ze weg zou geweest zijn. Die 2 tweets over de uitzending kunnen makkelijk verzonden zijn vanuit opnameland. Dit hebben we heel vaak gezien bij kandidaten. Er zijn kandidaten geweest die zelfs hele periode gewoon door bleven tweeten. Maar bij haar vind ik het opvallend omdat ze normaal best veel post op instagram, selfies over waar ze is en wat ze doet maar die hele periode dus niet. de 2 posts die ze  dan wel post gaan over een tv uitzending van opnames die dan al geweest zijn..... ::vergroot::

Ok even een voorlopig lijstje voor wat meer duidelijkheid.

WIDM 2018
vrij zeker/zeker

- Jan Versteegh, 31, M, presentator.
- Simone Weimans, 45, V, nieuwslezeres, journaliste
- Loes Haverkort, 36, V, actrice
- Oren Schrijver, 38, M, acteur
- Saar Koningsberger, 30, V, presentatrice, actrice.
- Ron Boszhard, 53, M, presentator.
Hier moet sowieso nog een schrijver/columnist bij, misschien een ex sporter en vast nog wel een acteur of actrice.

3 mannen, 3 vrouwen. Mis ik iemand die echt verdacht was? 1 ding is wel. In dit lijstje zitten 2 ex robinsons en 1 x atlasser. Nu geloof ik als een van de weinige oprecht niet in die regel mede omdat alle deelnemers niet recent in die programma's te zien zijn geweest. Maar ik vermeld het toch maar even. Wat is jullie mening?
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 13:32:45 door Rämon »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #358 Gepost op: 10-06-2017, 13:43:56 »
Zou Ron misschien op het allerlaatste moment aan de groep zijn toegevoegd?

Of op het laatste moment toegevoegd, of hij is vergeten door te geven dat hij niet kon (ivm widm). Óf hij was gewoon ziek en doet ook niet mee aan WIDM.

Lastig om hier duidelijkheid over te krijgen, gezien hij geen social media activiteit heeft. Twee weken terug ook al gezocht naar sporen, niet echt iets kunnen vinden. Wel opvallend dat hij eind mei dus is vervangen bij zappsport. In ieder geval kunnen we Ron niet afschrijven, dus van mij mag hij op de lijst.

Lijst tot nu toe, met zekerheid in sterren.
Jan Versteegh​ ****
Loes Haverkort ****
Oren schrijver ****
Simone Weimans ***
Ron Boszhard **


Geen 5 sterrren, want niets is wat het lijkt.
Jan, Loes en Oren 4 sterren gegeven, omdat ze drie weken geen activiteit hebben getoond op social media en vandaag of gisteren de draad weer hebben opgepakt.
Simone 3, nog geen activiteit deze week. Kan nog veranderen.
Ron 2, want is lastig te controleren.
Niemand 1, want dan wordt de lijst te lang.  ::trots:: Te veel (semi)Bn'ers zonder social media.

Vul me aan of verbeter me als iets niet klopt.



Edit: Rämon was me net voor met een lijstje...
« Laatst bewerkt op: 10-06-2017, 13:47:12 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #359 Gepost op: 10-06-2017, 13:49:09 »
Sorry Bart ::rofl::  ::tandpastasmiley::

Maar ben het totaal eens met je lijstje.