Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 493626 keer)

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #380 Gepost op: 11-06-2017, 12:38:04 »
Simone heeft ook zojuist weer iets op Instagram gepost!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #381 Gepost op: 11-06-2017, 12:50:21 »
In die combinatie: "samen weg, samen terug", is dat best opmerkelijk te noemen.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #382 Gepost op: 11-06-2017, 12:54:11 »
Olcay vind ik echt zo iemand die al haar luxe gewend is en niet mee zou doen aan Wie is de mol. Ze heeft de media aandacht niet nodig, lijkt me niet zo'n spelletjes persoon en focust zich natuurlijk dagelijks op haar eigen kledingbrand. Daar zit veel tijd in,
Bovendien heeft ze RTL boulevard gepresenteerd op 21 mei en was ze eind mei ook in RTL boulevard te zien.

Was er op zondag 21 mei een uitzending van RTL Boulevard? Of bedoel je een andere datum? Op 31 mei figureert Olcay inderdaad in Boulevard, maar dat gaat over haar optreden bij Celebrity Stand-up. De opnames daarvan waren al op 7, 8 en 9 mei. De eerste tv-uitzending van Celebrity Stand-up was op 1 juni. Ik denk dat daarom pas op de 31e het item in Boulevard aan bod is gekomen. In Waar is de Mol? (zie het fragment tussen 02:34 en 02:45) bevestigt Olcay Gulsen overigens aan Johnny de Mol dat ze behoorlijk competitief is.

Mehrnoush Rahmani kan volgens mij zeker een deelnemer zijn, witte raaf. Het zou wel fijn zijn wanneer ze dan binnenkort weer online komt. De Twitterpauze van Zimra Geurts viel mij ook op, Enermol. Omdat veel kinderen naar WIDM kijken, denk ik dat zij toch te pikant wordt gevonden. Of ik ben te preuts, dat kan ook. Henk Poort (online stil vanaf 8 mei) en Esther Schouten (online stil vanaf 15 mei; 17 mei nog in Nederland) zouden in theorie ook kunnen, al acht ik de kans bij hen eveneens klein dat zij meedoen: Henk Poort is de echtgenoot van Marjolein Keuning, die twee seizoenen geleden al meedeed, en Esther Schouten verliest wellicht toch wat aan uniciteit vanwege haar deelname aan Expeditie Poolcirkel (2014), Expeditie Robinson (2011) én Survivor.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #383 Gepost op: 11-06-2017, 12:59:14 »
Hmm, het lijkt er dus op dat er duidelijke regels zijn omtrent gebruik van social media. Jan, Loes, Oren, Simone en Olcay allemaal afwezig van ong. 18 mei - 10 juni. Wordt het in ieder geval makkelijker om kandidaten te ontdekken, maar moeilijker om te voorspellen hoe lang ze erin blijven.
Nog niets kunnen vinden dat Olcay in NL was, hooguit zijn er interviews geplaatst. Die zijn waarschijnlijk eerder gemaakt. Van mij mag ze op 'de lijst', tenzij iemand nog iets vindt. Enige waar ik over twijfel is of ze twee dagen na een triatlon zo even in een vliegtuig stapt naar de andere kant van de wereld (of dichterbij..).


Btw, zit ik nog op het juiste topic, of zijn  we overgegaan op het bespreken van 'wegsmeldmooiekandidaten'? ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #384 Gepost op: 11-06-2017, 12:59:35 »
Het zou wel heel obvious zijn, aangezien ze weten dat er mollenjagers zijn die dit in de gaten houden (en media die dat weer van ons oppikken zoals Televizier). Maar aan de andere kant vind ik het wel heel aannemelijk.

Andere naam waar ik nog aan dacht: Robert van Beckhoven, van Heel Holland bakt. Tweet niet superveel en is weinig actief op Instagram. Maar laatste tweet van 12 mei en daarna een retweet op 25 mei. Ik heb al geprobeerd uit te zoeken of hij ergens was, maar nog niks gevonden. Brtdm, jij hebt vast wel weer een uitkomst? :P Opnames van HHB zijn geloof ik pas in de zomermaanden, dus hij zou in principe mee kunnen doen aan Wie is de mol.

Edit: zijn Facebookpagina had ik nog niet gecheckt, kan ook een streep doorheen.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2017, 13:03:36 door Mollenvanger-MV »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #385 Gepost op: 11-06-2017, 13:06:08 »
actrice Mehrnoush Rahmani sinds 21 april niet meer op Twitter en Instagram gezien.


Was zei al ergens om afgevallen? Ze is nog steeds stil

Neuh, niet echt. Volgens Rämon was ze niet bekend genoeg, volgens iemand anders meer een Expeditie Robinson type. Des te leuker als ze er wel inzit.  ::tandpastasmiley::




Wat aantrekkelijke mannen betreft, dat viel vorig seizoen erg tegen vond ik. Maar ik val op sterker ogende types dan Thomas Cammaert of Jan Versteegh, dus ik zal wel niet tot de juiste doelgroep behoren..  :P

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #386 Gepost op: 11-06-2017, 13:15:41 »
Op 17 mei zwom Olcay nog in de grachten van Alkmaar in kader van het programma "Marathon tegen kanker". Ik weet even niet vanaf wanneer we denken dat de opnames zijn begonnen? Misschien wilde ze na maanden trainen voor die marathon ook wel even rust nemen en is ze daarom gewoon afwezig op social media.

Op Radio 2 is Marisa Heutink al twee weken ziek, zeggen haar vervangers. Ze was, als ik het goed heb, voor het laatst te horen op 25 mei, maar waarschijnlijk zijn de opnames dan al gestart. Op social media heeft ze al sinds 16 mei niets meer gepost. Als ze ziek is, wens ik haar veel beterschap toe natuurlijk. Maar ik hoop dat ze meedoet, geweldig leuk mens. ::jaja::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #387 Gepost op: 11-06-2017, 13:17:07 »
Kun je een voorbeeld geven van aantrekkelijke mannen in WIDM? :P

Wegsmeltmooievrouw is er altijd wel idd, wegsmeltmooieman niet denk ik.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #388 Gepost op: 11-06-2017, 13:28:03 »
Je had Jan Hooijman toch  ;D
You'll never walk alone

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #389 Gepost op: 11-06-2017, 13:59:40 »
Weet een van jullie of IT Takes 2 live is? Jan Versteeg was daar namelijk aanwezig om een duet te zingen met Ruben

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #390 Gepost op: 11-06-2017, 14:20:30 »
Weet een van jullie of IT Takes 2 live is? Jan Versteeg was daar namelijk aanwezig om een duet te zingen met Ruben

Zo te zien is het programma niet live.

Simone Weimans kijkt altijd naar MolTalk, zo vertelde ze vorig jaar op NPO Radio 2 (van 1:50:51 tot 1:51:02). Ze blijkt Rik van de Westelaken trouwens al ruim een kwarteeuw te kennen.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2017, 15:43:08 door Molzkovicz »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #391 Gepost op: 11-06-2017, 15:39:37 »
Hahah veel reacties dus moest even teruglezen.
Allereerst Olacy Gulsen.
Heb het opgezocht, kan de afleveringen van RTL boulevard niet terugzoeken maar volgens mij is RTL boulevard live toch? Het was altijd wel zo, ik weet niet of dat nog steeds zo is maar iig op dezelfde dag omdat het up 2 date show en medianieuws is.
Olcay vervult idd op 17 mei haar triatlon. Stel ze vertreken op 19 mei is dat vrij kort dag. Ik weet niet hoe en wat verder maar ze blijft dan idd stil op social media. Zowel instagram als twitter. op instagram heb ik gezocht bij foto's waarin ze getagd is en dat is alleen in post van mensen die haar kleding dragen. Daarbuiten 2 x . op 21 mei is er iemand op instagram die post 'the girls bij RTL boulevard. Nicolette Kluijver, Olcay & nog een andere presentatrice staan hierop. Ik weet niet of op die 21e een RTL boulevard uitzending was en of ze die kleding daar droegen, ik kan dat niet terugvinden. Verder is er op 2 juni een post door de zus van Olcay waarin ze schrijft dat Olcay die foto van haar gemaakt had en ze heeft die die dag gepost. Ik weet niet of die foto al een keer eerder gemaakt was en toen pas gepost is maar ze tagt Olcay wel en zegt erbij' thanks Olcay for walking by and making this picture of me'

Verder is ze idd compleet van de radar en begint eergister pas weer met tweeten en instagrammen.
Wat ik verder bedoelde met haar en spelletjespersoon is dat ik haar niet zo vind overkomen. Misschien is ze wel een hele leuke kandidaat, heel fanatiek enzo maar ik vind haar op het eerste gezicht niet zo iemand die haar drukke agenda leegmaakt om 3 weken onbetaald aan Wie is de Mol mee te doen. Maar dan kan ik mis hebben hoor. Ik weet dat ze aan de gevaarlijsktewegen heeft meegedaan maar dat is volgens mij 4 dagen en Wie is de mol is 3 weken.

We gaan het zien. Ik zou het wel heel leuk vinden.
Over Jan, Simone, Loes ben ik zeker. Hun gebruiken hun social media accounts zo stellig dat deze stilte opviel. Bij Oren Schrijver heb ik dat gevoel nog niet helemaal, net als bij Ron Boszhard. Maar hun mogen ook allebei op de 'wellicht' lijst. Samen met Olcay dan.

Marisa Heutink heeft op 25 mei haar radio show gedaan dus ik ga er niet vanuit dat zij mee is. De opnames waren volgens onze berekeningen toen echt al van start en lopen ook in een lijn met de twitterstiltes en het nu weer beginnen van actief zijn op social media..

wie mis ik nog? Merhnoush zou best kunnen, ik vind het alleen niet aannemelijk dat er 2/3 nieuws presentatrices in zitten. En ze is best onbekend nog. Nu hebben we veel namen gehad zoals haar die totaal nog niet zo bekend waren maar ik weet het niet. Zou leuk zijn hoor!!!

de opnames van It takes two zijn niet live, zijn al eerder opgenomen.

Ok dus even de tussenstand.

Zeker/Vrij zeker
1. Jan Versteegh
2. Simone Weimans
3. Loes Haverkort

Wellicht

4. Ron Boszhard
5. Olcay Gulsen
6. Oren Schrijver
« Laatst bewerkt op: 11-06-2017, 15:43:32 door Rämon »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #392 Gepost op: 11-06-2017, 20:04:13 »
Boulevard is inderdaad een live-programma. Afgelopen vrijdag werd er nog met de studio van Radio 538 geschakeld om met Frank Dane (die op dat moment een live radioprogramma maakte) te praten over een item dat hij gedraaid heeft voor Boulevard.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #393 Gepost op: 11-06-2017, 23:30:54 »
Ik heb nog een nieuwe naam gevonden misschien.

Actrice Bracha van Doesburgh. Tweet normaal niet heel veel, maar is stil op twitter & instagram tijdens de opnameperiode. Maar kan ik niet zoveel over zeggen vanwege dat ze normaal ook niet heel erg actief is op social media. Als ik haar naam in typ bij twitter krijg ik geen meldingen van dat ze ergens op tv live te zien was tijdens opnameperiode. Heeft volgens mij ook geen opnames nu..

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #394 Gepost op: 12-06-2017, 11:31:40 »
Jongens ik heb even dat RTL interview op 17 mei met Olcay bekeken net nadat ze die triatlon voor kanker volbracht had.
Ze zag er echt gesloopt uit, ze heeft daar 6 weken alleen maar voor getraind, ze zei ook nu denk ik echt alleen maar aan slapen slapen slapen.
Er vanuitgaande dat ze de 19e vertrokken vind ik dit erg kort. Woensdag nacht triatlon volbrengen, hele donderdag slapen en dan vrijdag/zaterdag op het vliegtuig 3 weken lang een mega intens spel spelen. Hoe graag ik haar in WIDM zou zien, vrees ik toch echt dat ze gewoon 2/3 weken op vakantie is gegaan.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #395 Gepost op: 12-06-2017, 12:43:09 »

wie mis ik nog? Merhnoush zou best kunnen, ik vind het alleen niet aannemelijk dat er 2/3 nieuws presentatrices in zitten. En ze is best onbekend nog. Nu hebben we veel namen gehad zoals haar die totaal nog niet zo bekend waren maar ik weet het niet. Zou leuk zijn hoor!!!

Ze is een actrice, geen nieuws-anchor.

Ik weet niet of er een maximum aan het aantal acteurs zit, maar wat mij betreft mag het meer zijn dan dit jaar, ongeacht wie de acteurs zijn die volgend seizoen meedoen.




Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #396 Gepost op: 12-06-2017, 12:59:15 »
Ik weet niet of er een maximum aan het aantal acteurs zit, maar wat mij betreft mag het meer zijn dan dit jaar, ongeacht wie de acteurs zijn die volgend seizoen meedoen.
Meer acteurs? Juist de afwisseling is leuk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #397 Gepost op: 12-06-2017, 13:04:58 »
Ter informatie, gewonnen uit zeer betrouwbare bron:

De aflevering van ZappSport van afgelopen zaterdag is (100 % zeker!!) opgenomen op donderdag 18 mei jl.
Daar was Ron Boszhard al vervangen door Sascha Visser. Technisch gezien kan Ron dus makkelijk hebben meegedaan  ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #398 Gepost op: 12-06-2017, 15:46:57 »
Jongens ik heb even dat RTL interview op 17 mei met Olcay bekeken net nadat ze die triatlon voor kanker volbracht had.
Ze zag er echt gesloopt uit, ze heeft daar 6 weken alleen maar voor getraind, ze zei ook nu denk ik echt alleen maar aan slapen slapen slapen.
Er vanuitgaande dat ze de 19e vertrokken vind ik dit erg kort. Woensdag nacht triatlon volbrengen, hele donderdag slapen en dan vrijdag/zaterdag op het vliegtuig 3 weken lang een mega intens spel spelen. Hoe graag ik haar in WIDM zou zien, vrees ik toch echt dat ze gewoon 2/3 weken op vakantie is gegaan.

Als Olcay gewoon op vakantie was gegaan had ze geen social media stilte in hoeven lassen. Is daar ook het type niet naar, denk ik.

Dat ze na een paar nachten rust nog weken te moe zou zijn / of geen zin zou hebben om te Instagrammen (etc.) - en de aandacht van haar volgers dus zou moeten missen - gaat er bij mij ook niet in.

Zo'n WIDM reisje is ook niet zo heel inspannend als je camera crews gewend bent lijkt me. Af en toe een spelelement van een paar uur, af en toe een verplaatsing, maar vooral veel rust en socializen met andere entertainers. Bijslapen was dit jaar prima mogelijk, behalve die ene nacht op dat zogenaamde Oregon Trail dan.

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #399 Gepost op: 12-06-2017, 15:50:19 »
Als Olcay gewoon op vakantie was gegaan had ze geen social media stilte in hoeven lassen. Is daar ook het type niet naar, denk ik.

Dat ze na een paar nachten rust nog weken te moe zou zijn / of geen zin zou hebben om te Instagrammen (etc.) - en de aandacht van haar volgers dus zou moeten missen - gaat er bij mij ook niet in.

Zo'n WIDM reisje is ook niet zo heel inspannend als je camera crews gewend bent lijkt me. Af en toe een spelelement van een paar uur, af en toe een verplaatsing, maar vooral veel rust en socializen met andere entertainers. Bijslapen was dit jaar prima mogelijk, behalve die ene nacht op dat zogenaamde Oregon Trail dan.

Wie is de Mol? is psychisch wel een heel zwaar en vermoeiend spel. Echt tot rust komen zal er niet bij zijn, lijkt me