Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121375 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #440 Gepost op: 28-02-2018, 14:55:08 »
Precies.
Ik hoor vaak in mijn omgeving dat men  vanaf Düsseldorf vliegt.

Volgens Art vliegen de finalisten en crew ook in groepjes terug.
Art mocht dit jaar als eerste omdat hij weer snel thuis wilde zijn ivm de tweeling.

In Georgie was de groep op een terras gespot door een Nederlander die vervolgens foto's gewist heeft.

Als er door molloten niet zo gespeurd wordt in de zomermaanden had er ook geen haan gekraaid naar Olcay en Jan op Schiphol. Juist omdat deze namen als mogelijke kandidaten in een blog genoemd werden kwam diegene die ze gespot heeft op het idee dat zij weleens WIDM kandidaten gezien kon hebben.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #441 Gepost op: 28-02-2018, 15:00:46 »
Ben overigens nog steeds benieuwd welke kandidaten er waren gespot. In ieder geval was diegene al zeker van het vertrek van Ron. Misschien ook nog van een paar anderen. Spannend dat te bedenken. Zeker ook voor de makers.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #442 Gepost op: 28-02-2018, 15:33:46 »
Je wil niet weten hoeveel Nederlanders er vliegen van Düsseldorf...
Dat kandidaten op welke plek dan ook herkend worden is gewoon niet te voorkomen...

Dat klopt idd. Maar je kunt er wel voor zorgen dat er niet meerdere finalisten hetzelfde vliegtuig terug naar huis nemen.

En dat er ook geen finalisten met de crew mee terugreizen.


Dat zou al veel kunnen helpen. Als Ruben een echte BN'er was geweest hadden we alle drie de finalisten misschien al geweten...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #443 Gepost op: 7-03-2018, 18:09:30 »
Gelukkig was er geen 250.000 euro kostende spoiler dit jaar ;D ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #444 Gepost op: 7-03-2018, 21:44:41 »
Gelukkig was er geen 250.000 euro kostende spoiler dit jaar ;D ::)

wanneer was die er wel dan?

anoniem 17618

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #445 Gepost op: 8-03-2018, 01:28:27 »
Ik hoor vaak in mijn omgeving dat men  vanaf Düsseldorf vliegt.

Als frequent flyer kan ik je wel zeggen dat je in Düsseldorf veel makkelijker ongezien naar buiten kunt lopen dan op Schiphol. Om gewoon maar even een paar puntjes te noemen:

Schiphol heeft glazen wanden waar je kunt zien wie er waar op z'n bagage staat te wachten; Düsseldorf niet
In Düsseldorf sta je 10 meter na de douane-uitgang/koffer ophalen al bij een buitendeur; op Schiphol moet je eerst een heel winkelcentrum en treinstation door
Het valt in Düsseldorf niet op als jij als Nederlander daar je auto parkeert

Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #446 Gepost op: 8-03-2018, 17:47:09 »
Nu alleen nog de onthulling plaats zal vinden heb ik toch maar eens dit topic doorgenomen. Ik ben blij dat ik dat niet eerder heb gedaan. Mag ik vragen (en dat bedoel ik echt helemaal niet lullig) wat de reden is dat jullie spoilers willen lezen met als risico dat je de Mol heel vroeg ontmaskerd? Is dat bijvoorbeeld zodat je de pool makkelijker kunt winnen of ben je gewoon nieuwsgierig?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #447 Gepost op: 8-03-2018, 17:48:44 »
Nu alleen nog de onthulling plaats zal vinden heb ik toch maar eens dit topic doorgenomen. Ik ben blij dat ik dat niet eerder heb gedaan. Mag ik vragen (en dat bedoel ik echt helemaal niet lullig) wat de reden is dat jullie spoilers willen lezen met als risico dat je de Mol heel vroeg ontmaskerd? Is dat bijvoorbeeld zodat je de pool makkelijker kunt winnen of ben je gewoon nieuwsgierig?

Bij mij is het nieuwsgierigheid, want die pool doe ik nu al 3 jaren mee en zelfs met spoilerinfo bak ik er he-le-maal niets van. ;)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #448 Gepost op: 8-03-2018, 18:02:41 »
Mag ik vragen (en dat bedoel ik echt helemaal niet lullig) wat de reden is dat jullie spoilers willen lezen met als risico dat je de Mol heel vroeg ontmaskerd?

Ik ben pas vanaf aflevering 1 ingestapt en heb toen, omdat er zo veel informatie is, dit topic weggeklikt (ik dacht toen: als er een spoiler is, komt dat toch wel snel ergens anders uit). Bij aflevering 3 werd Ruben zo categorisch weggestreept op dit forum, met nauwelijks argumenten en zo tegen mijn eigen analyse in, dat ik toen maar het spoiler-topic ben beginnen te lezen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #449 Gepost op: 8-03-2018, 18:11:27 »
Mag ik vragen (en dat bedoel ik echt helemaal niet lullig) wat de reden is dat jullie spoilers willen lezen met als risico dat je de Mol heel vroeg ontmaskerd? Is dat bijvoorbeeld zodat je de pool makkelijker kunt winnen of ben je gewoon nieuwsgierig?

Voor mij is het omdat spoilers vaak doorsijpelen in andere topics. Een spoiler die de mol verraadt komt ongetwijfeld uit dus daarvoor hoef ik het ook niet te laten.

Bij aflevering 3 werd Ruben zo categorisch weggestreept op dit forum, met nauwelijks argumenten en zo tegen mijn eigen analyse in, dat ik toen maar het spoiler-topic ben beginnen te lezen.

Inmiddels zijn er gelukkig genoeg argumenten tegen Ruben  :)

Dat hij weggestreept werd had overigens niks met de finalistenspoiler te maken, want Stine en Simone, die buiten de finalistenspoiler vielen, waren grotendeels hoofdverdachte.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #450 Gepost op: 8-03-2018, 18:12:53 »
Nieuwsgierigheid  ::jaja::
Ik doe niet mee aan apps of pools of prono's

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #451 Gepost op: 8-03-2018, 18:39:33 »
Als je kijkt naar hoe de pool dit jaar is ingevuld dan heeft de meerderheid deze ingevuld op basis van de info uit de finalistenspoiler.

Het geeft echter geen enkele garantie dat je goed zit want Olcay en Jan kunnen allebei nog mol, winnaar of verliezer zijn. Zit je verkeerd in de pool dan ben je je punten weer kwijt.

Voorgaande jaren kon je afvallers uit spoilers halen (Dit jaar alleen Loes) maar zekerheid over hoe ver ze komen heb je eigelijk nooit.

Ik doe mee met de pool en app en dat heeft wat mij betreft geen zin als andere spelers grotere kans hebben om hoog te eindigen door spoilers.

Ik neem me ieder jaar voor om  niet meer met de pool mee te doen.
Mischien moet ik dat gewoon eens doen. ;D

Offline Retep

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #452 Gepost op: 8-03-2018, 18:41:23 »
Nieuwsgierigheid  ::jaja::
Ik doe niet mee aan apps of pools of prono's

Same here, alles om het te weten, hopende alsnog bedrogen te worden

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #453 Gepost op: 8-03-2018, 18:44:02 »
Same here, alles om het te weten, hopende alsnog bedrogen te worden
Inderdaad  ::jaja::
Want een vooral een molspoiler is een hele grote afknapper  :\'(
Eigenlijk is het zelfkastijding om hier te lezen  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2018, 18:47:02 door Whiskers »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #454 Gepost op: 8-03-2018, 18:46:28 »
Ik las het ook uit nieuwsgierigheid. Maar het brengt je uiteindelijk geen enkel resultaat als de volgorde niet klopt.
Jan of Olcay hoeft maar de mol zijn en ik heb ze alledrie op verkeerde plekken staan. Dag zorgvuldig opgebouwd puntenaantal  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #455 Gepost op: 8-03-2018, 19:10:22 »
Deze spoiler heeft me weinig gestoord omdat Ruben niet herkend is. Zo waren de exits van Simone en jammer genoeg in mindere mate van Stine echt heel onverwacht.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #456 Gepost op: 8-03-2018, 20:02:48 »
Al die ophef. T gros van de mensen hier doet er veel aan om te achterhalen wie de mol is, winnaar etc.  Of om t te weten  of voor hun score in een pool. Als er dan een hint komt due echt waarheid blijkt te bevatten, wordt er gezegd dat de makers er beter voor moeten zorgen dat zon spoiler als de Schiphol spoiler niet meer voor kan komen.  Sorry maar dat  komt voor mij als enorm tegenstrijdig over.

Ik heb deze spoilers gelezen uit nieuwsgierigheid en ik doe niet mee aan een pool. En wanneer is iets een spoiler en wanneer niet. Als x zegt piet en Marie te zijn tegengekomen in Georgië, in hoeverre ik daar in geloof is toch Mn eigen verantwoordelijkheid en niks meer en niks minder.  Is dan x fout om te posten, of piet en Marie omdat ze gezien zijn, of ik omdat ik geloof? 

Ik vind zo n fout als t scherm zonder stine erger dan de Schiphol spoiler.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #457 Gepost op: 8-03-2018, 20:08:32 »
Al die ophef. T gros van de mensen hier doet er veel aan om te achterhalen wie de mol is, winnaar etc.  Of om t te weten  of voor hun score in een pool. Als er dan een hint komt due echt waarheid blijkt te bevatten, wordt er gezegd dat de makers er beter voor moeten zorgen dat zon spoiler als de Schiphol spoiler niet meer voor kan komen.  Sorry maar dat  komt voor mij als enorm tegenstrijdig over.

Ik heb deze spoilers gelezen uit nieuwsgierigheid en ik doe niet mee aan een pool. En wanneer is iets een spoiler en wanneer niet. Als x zegt piet en Marie te zijn tegengekomen in Georgië, in hoeverre ik daar in geloof is toch Mn eigen verantwoordelijkheid en niks meer en niks minder.  Is dan x fout om te posten, of piet en Marie omdat ze gezien zijn, of ik omdat ik geloof? 

Ik vind zo n fout als t scherm zonder stine erger dan de Schiphol spoiler.
Dat laatste: absoluut mee eens  ::jaja::
En je doet het jezelf ook aan: als je het niet wil weten moet je er niet naar gaan zoeken en hier niet lezen.  ::ohno::

Helaas willen de meeste mensen (ik ook) tegelijkertijd en alles weten en verrast worden.  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #458 Gepost op: 8-03-2018, 20:10:58 »
De Schiphol spoiler heeft voor mij ook geen enkel plezier weg genomen. De keren dat ik iets zei als 'Hoe kan dit nou toch?' is dat eerder een oprechte vraag. Want social media zijn dan heel goed afgeschermd, maar 3 kandidaten (want ik ga er eigenlijk van uit dat onbekende Ruben er bij stond) staan dan samen aan een bagageband te koekeloeren rond half juni. Kan toch niet eigenlijk he? ;)

Offline MakJaad

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #459 Gepost op: 8-03-2018, 22:47:17 »
Dat laatste: absoluut mee eens  ::jaja::
En je doet het jezelf ook aan: als je het niet wil weten moet je er niet naar gaan zoeken en hier niet lezen.  ::ohno::

Helaas willen de meeste mensen (ik ook) tegelijkertijd en alles weten en verrast worden.  ::rofl::

Wat ik wel jammer vond is dat het ook geplaatst was in het topic waar over mogelijke kandidaten gespeculeerd werd. Ook al staat het deels in spoilers, door de discussie die er omheen komt krijg je toch vanzelf voldoende mee om het te weten te komen.
Geen verwijt naar iemand hoor, ik snap dat het niet te vermijden is (en uiteindelijk is iedereen nieuwsgierig, ik ook) maar ik had het persoonlijk liever niet gelezen. Heb vervolgens heel hard geprobeerd om het te vergeten, haha