Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121588 keer)

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #400 Gepost op: 23-02-2018, 10:16:38 »
Sterker nog, alleen maar sterk om dit soort spoilers te voorkomen. Als de laatste 4 tegelijk terugreizen dan kunnen nooit de finalisten op deze manier uitlekken.
Dan had iedereen vooraf al geweten wie de laatste vier zouden zijn. Lijkt me juist nog een veel grotere spoiler dan alleen twee finalisten.

Ik zie het nut er echt niet van in waarom de laatste afvaller speciaal moet wachten op een finalist om mee naar huis te vliegen; als iedereen gewoon alleen naar huis ging was er niets aan de hand geweest en was er nooit een finalistenspoiler.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #401 Gepost op: 23-02-2018, 10:19:24 »
Ik zie het nut er echt niet van in waarom de laatste afvaller speciaal moet wachten op een finalist om mee naar huis te vliegen; als iedereen gewoon alleen naar huis ging was er niets aan de hand geweest en was er nooit een finalistenspoiler.

Of we hadden slechts van 1 kandidaat geweten dat hij/zij ver kwam.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #402 Gepost op: 23-02-2018, 11:08:36 »
Vraag me eigenlijk al jaren af waarom zo'n risico genomen wordt van/naar schiphol te vliegen. Zaventem en Dusseldorf zijn slechts een paar uurtjes rijden.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #403 Gepost op: 24-02-2018, 11:05:08 »
Ik kan me goed voorstellen dat bijvoorbeeld Ruben Hein nog bij het duo was. Wie kende hem in juni 2017. Mwet Simone er ook nog bij zou het denk ik toch wat lastiger zijn geweest.

Waarom? Ik denk om de volgende reden: Simone is bij de kijker bekend als nieuwslezer, en verder (bij mijn weten) eigenlijk nergens van. Dan zou haar aanwezigheid in combinatie met Jan en Olcay opvallen.

Met individueel reizen kun je alle kanten op. Immers: er wordt overal ter wereld gereisd. Ook Simone zal zich van tijd tot tijd ''verplaatsen''.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #404 Gepost op: 24-02-2018, 21:03:27 »
Jan en olcay, die in de finale komen, zitten samen wel erg op Ruben. Toch Ruben de mol?

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #405 Gepost op: 24-02-2018, 21:09:41 »
Volgens mij zitten ze gewoon beide op Simone. Je gaat toch niet je echte mol delen in dit stadium?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #406 Gepost op: 24-02-2018, 21:18:25 »
Volgens mij zitten ze gewoon beide op Simone. Je gaat toch niet je echte mol delen in dit stadium?
tegen de camera kan dat wel.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #407 Gepost op: 24-02-2018, 21:34:07 »
Ruben dus de mol.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #408 Gepost op: 24-02-2018, 21:36:47 »
Bedankt finalespoiler. ::bravo:: Lang geleden dat een spoiler zo veel info gaf en zo betrouwbaar was.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #409 Gepost op: 24-02-2018, 21:52:07 »
Bedankt finalespoiler. ::bravo:: Lang geleden dat een spoiler zo veel info gaf en zo betrouwbaar was.
behalve dan wie de mol is XD

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #410 Gepost op: 24-02-2018, 23:20:09 »
Bedankt finalespoiler. ::bravo:: Lang geleden dat een spoiler zo veel info gaf en zo betrouwbaar was.

Naja dat er twee een zekerheidje waren wel. Fijn voor de pool. Maar qua positie weten we natuurlijk nog niks.
Dus het is een fijne veilige spoiler. Want het geeft finalisten weg, maar niet onomstotelijk dat het aanwijst wie mol, verliezer of winnaar is  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #411 Gepost op: 24-02-2018, 23:21:49 »
Toch is zoiets jammer...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #412 Gepost op: 24-02-2018, 23:22:38 »
Naja dat er twee een zekerheidje waren wel. Fijn voor de pool. Maar qua positie weten we natuurlijk nog niks.
Dus het is een fijne veilige spoiler. Want het geeft finalisten weg, maar niet onomstotelijk dat het aanwijst wie mol, verliezer of winnaar is  ::ok::

Ik beweer ook niet dat deze spoiler dat deed.

Maar ik kan me uit 2017,2016 en 2015 geen spoiler voor de geest halen die 2 finalisten vrij gaf en dat deed met een heel betrouwbaar argument.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #413 Gepost op: 24-02-2018, 23:24:11 »
Ik beweer ook niet dat deze spoiler dat deed.

Maar ik kan me uit 2017,2016 en 2015 geen spoiler voor de geest halen die 2 finalisten vrij gaf en dat deed met een heel betrouwbaar argument.

Oh maar zo bedoelde ik het verder niet dat je dat beweerde.

Maar inderdaad, er waren wel van die overduidelijke hints richting mollen de afgelopen jaren. Maar zulke duidelijke hints naar finalisten niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #414 Gepost op: 24-02-2018, 23:25:18 »
Toch is zoiets jammer...
Ik vond het fijn, als van de weersomstuit-Olcay wensmolfan  :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #415 Gepost op: 24-02-2018, 23:25:36 »
Ook vooral erg fijn dat Ruben geen deel was van de spoiler.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #416 Gepost op: 24-02-2018, 23:25:45 »
Oh maar zo bedoelde ik het verder niet dat je dat beweerde.

Maar inderdaad, er waren wel van die overduidelijke hints richting mollen de afgelopen jaren. Maar zulke duidelijke hints naar finalisten niet.

Sorry voor de verwarring in dat geval, Joost. ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #417 Gepost op: 24-02-2018, 23:27:30 »
Ook vooral erg fijn dat Ruben geen deel was van de spoiler.
Ruben had wat mij betreft 3 afl geleden al afgevallen moeten zijn. Hoop echt niet dat hij de mol is  :-X

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #418 Gepost op: 24-02-2018, 23:36:11 »
Ik ben al lang blij dat deze spoiler het seizoen niet verpest heeft. Man wat was het ingewikkeld de laatste weken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #419 Gepost op: 24-02-2018, 23:37:47 »
Ik ben al lang blij dat deze spoiler het seizoen niet verpest heeft. Man wat was het ingewikkeld de laatste weken.
Als je geen spoilers wil lezen...