Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121587 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #380 Gepost op: 20-02-2018, 19:32:03 »
Theorie finaleverloop die aansluit bij DE SPOILER

"de groepsfoto" die is gemaakt (met zwarte achtergrond) kan weleens de Mol, winnaar en verliezer aanwijzen.
Simone, Jan en Olcay staan daarop naast elkaar. Ruben staat een stuk verder.

Simone: MOL?
Jan: WINNAAR?
Olcay: VERLIEZER?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #381 Gepost op: 20-02-2018, 19:33:41 »
Theorie finaleverloop die aansluit bij DE SPOILER

"de groepsfoto" die is gemaakt (met zwarte achtergrond) kan weleens de Mol, winnaar en verliezer aanwijzen.
Simone, Jan en Olcay staan daarop naast elkaar. Ruben staat een stuk verder.

Simone: MOL?
Jan: WINNAAR?
Olcay: VERLIEZER?


Waarom ziet iedereen Olcay altijd als de verliezer?  >:(


(Niet serieus bedoeld)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #382 Gepost op: 20-02-2018, 19:34:23 »
Waarom ziet iedereen Olcay altijd als de verliezer?  >:(


(Niet serieus bedoeld)

Zeggen in aflevering 2 dat ze geen molboekje heeft, heeft die perceptie gecreëerd denk ik. ;D

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #383 Gepost op: 20-02-2018, 19:37:07 »
En omdat Jan, zoals het lijkt, langer op Simone zat en meer over haar weet.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #384 Gepost op: 20-02-2018, 23:26:22 »
Omdat Olcay Ruben als mol ziet, dacht ik...

Dus als Jan of Simone de mol is, moet Olcay nog switchen. Dat is niet onmogelijk, maar wel een lastige opgave.
Ik zie haar er trouwens wel voor aan dat ze uiteindelijk toch op de juiste mol zit en ze het kan winnen op snelheid.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #385 Gepost op: 21-02-2018, 08:55:36 »
Omdat Olcay Ruben als mol ziet, dacht ik...

Dus als Jan of Simone de mol is, moet Olcay nog switchen. Dat is niet onmogelijk, maar wel een lastige opgave.
Ik zie haar er trouwens wel voor aan dat ze uiteindelijk toch op de juiste mol zit en ze het kan winnen op snelheid.  :)

En als Jan de mol is, heeft Simone sowieso een streepje voor omdat ze in de test hem ook vaak als verdachte noemde. Maar de kans is het grootst dat Simone gewoon de mol is.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #386 Gepost op: 21-02-2018, 09:49:18 »
Maar de kans is het grootst dat Simone gewoon de mol is.

De kans dat Jan de mol is, vind ik nog steeds reëel hoor. :-) Uiteindelijk draait het toch om die mollenacties en daarvan meen ik wel wat gezien te hebben.
Simone komt wat mij betreft op plek 2, ondanks die enorme hints.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #387 Gepost op: 21-02-2018, 10:44:18 »
Hoe vet zou het zijn als ze in de finale weer in 3 verschillende landen de laatste opdracht zouden doen?
Of dat ze naar een theater gaan en Ron nog eens opduikt en vertelt: Ja ik zat al die tijd op een resort hier in Tbilisi.

Sorry, moest even deze wilde gedachtes met jullie delen  ::oink::.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #388 Gepost op: 21-02-2018, 11:12:43 »
De kans dat Jan de mol is, vind ik nog steeds reëel hoor. :-) Uiteindelijk draait het toch om die mollenacties en daarvan meen ik wel wat gezien te hebben.
Simone komt wat mij betreft op plek 2, ondanks die enorme hints.

Ik blijf ook hopen op Jan als mol hoor, en de kans is er zeker nog.
Heerlijk seizoen alleszins wat speuren betreft!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #389 Gepost op: 21-02-2018, 14:50:48 »
Maar de kans is het grootst dat Simone gewoon de mol is.

Dat hangt er sterk vanaf hoe je alles evalueert, maar dat is erg subjectief.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #390 Gepost op: 21-02-2018, 17:12:28 »
Hoe vet zou het zijn als ze in de finale weer in 3 verschillende landen de laatste opdracht zouden doen?
Of dat ze naar een theater gaan en Ron nog eens opduikt en vertelt: Ja ik zat al die tijd op een resort hier in Tbilisi.

Sorry, moest even deze wilde gedachtes met jullie delen  ::oink::.

En dat Jan nog steeds penningmeester is en de Mol blijkt te zijn, die al het geld in dat land weggooit. En dat dan de test komt. Daarna de bekendmaking met vraag van Art "Wie is de Mol?" en dat dan Jan zegt: "Ik" en dat Art daarna vertelt wie wint en wie heeft verloren. En als klapper: "De pot bedraagt:  ::art::"
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #391 Gepost op: 21-02-2018, 18:05:56 »
En dat Jan nog steeds penningmeester is en de Mol blijkt te zijn, die al het geld in dat land weggooit. En dat dan de test komt. Daarna de bekendmaking met vraag van Art "Wie is de Mol?" en dat dan Jan zegt: "Ik" en dat Art daarna vertelt wie wint en wie heeft verloren. En als klapper: "De pot bedraagt:  ::art::"

Nee nee Nigel, zo werkt dat niet  ;D
Als Art komt met de vraag "wie is de Mol?" dan zegt hij daarna: "Dat ziet U volgende week".  ::jaja::

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #392 Gepost op: 21-02-2018, 18:10:38 »
Nee nee Nigel, zo werkt dat niet  ;D
Als Art komt met de vraag "wie is de Mol?" dan zegt hij daarna: "Dat ziet U volgende week".  ::jaja::

Ja, maar ik bedoel tijdens de opnames ;)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #393 Gepost op: 21-02-2018, 18:14:35 »
Snap ik Nigel, maar kon het even niet laten om te reageren  :D

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #394 Gepost op: 21-02-2018, 18:20:55 »
(...) En als klapper: "De pot bedraagt:  ::art::"
::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #395 Gepost op: 21-02-2018, 20:35:47 »
Als Art komt met de vraag "wie is de Mol?" dan zegt hij daarna: "Dat ziet U volgende week".  ::jaja::

Dat is zo standaard in WIDM dat het geen spoiler is.  ::rofl::

Ik blijf ook hopen op Jan als mol hoor, en de kans is er zeker nog.
Heerlijk seizoen alleszins wat speuren betreft!

Ja, ik blijf wel lekker in die tunnel zitten. Ingemetseld en wel.  ::)
Maar Simone zou ook heel goed kunnen hoor. Misschien dat het volgende week wat duidelijker wordt. Hopelijk vliegt geen van beide eruit (of juist wel, dan is het duidelijk  ;D ), ik ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 21-02-2018, 20:39:04 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #396 Gepost op: 21-02-2018, 20:41:56 »
Hoe grappig ook, ik geloof dat we een klein beetje afdwalen hier ;)

 ::ontopic::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #397 Gepost op: 23-02-2018, 07:34:13 »
Ik zit me al een hele tijd af te vragen of het (theoretisch) mogelijk is dat het verloop van het spel anders is dan tot nu toe wordt aangenomen.

Toegegeven: er is de Schiphol-spoiler, en dus wordt er gewoon aangenomen dat Jan en Olcay in de finale zitten. Tel daarbij de zich opstapelende aanwijzingen naar Simone op, en je hebt het finale-trio.

Wat Jan en Olcay vervolgens zijn, dat vult iedereen voor zichzelf in, wat Simone voor een aanzienlijk deel van de forummers is, eveneens.

Maar dan hebben we nog Ruben, die dan ''automatisch'' de laatste afvaller voor de finale moet zijn.

Ik zat te denken, is het mogelijk dat de deelnemers op elkaar hebben gewacht, en dat bijvoorbeeld OF Jan OF Olcay geen finalist zijn geweest, dus de laatste afvaller?

Wat ik bedoel te zeggen, is: samen worden gespot aan de bagageband van Schiphol geeft in mijn ogen niet 100 procent garantie dat beiden om die reden wel in de finale gezeten moeten hebben.

Zou het dus zo kunnen zijn dat Ruben en Simone samen hebben gereisd?

Of kan dat niet omdat anders de laatste afvaller erachter zou kunnen komen wie de mol was? De afvaller weet wel wie de finalisten zijn, uiteraard.

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #398 Gepost op: 23-02-2018, 07:48:55 »
Ik zit me al een hele tijd af te vragen of het (theoretisch) mogelijk is dat het verloop van het spel anders is dan tot nu toe wordt aangenomen.


Knip



Ja! Dit roep ik al heel lang dat de laatste afvaller prima samen kan reizen. De afvaller kan nergens achter komen tenzij iemand het hem/haar verteld. Maar dat kan in Nederland net zo goed, dus wat dat betreft vind ik het geen reden om elkaar te ontlopen. Sterker nog, alleen maar sterk om dit soort spoilers te voorkomen. Als de laatste 4 tegelijk terugreizen dan kunnen nooit de finalisten op deze manier uitlekken.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2018, 22:27:39 door Lukie4, Reden: quote ingekort voor leesbaarheid van het forum »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #399 Gepost op: 23-02-2018, 10:11:04 »
Wat ik bedoel te zeggen, is: samen worden gespot aan de bagageband van Schiphol geeft in mijn ogen niet 100 procent garantie dat beiden om die reden wel in de finale gezeten moeten hebben.

Het klopt wat je zegt en de theoretische mogelijkheid is er zeker, maar ik hou me altijd het verhaal van Chris Zegers voor die van veel verder moest komen (Sri Lanka) die zelfs zo kort als mogelijk afviel (na opdracht 9.1) en toch alleen op een vliegtuig zat.

Dat doet me toch denken dat Olcay en Jan finalisten zouden zijn.