Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 134837 keer)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #260 Gepost op: 27-01-2019, 18:20:07 »
Merel - De hoofdverdachte in de landelijke statistieken momenteel.

Sinan - Vind ik totaal geen mol vibe hebben.

Merel staat op het Avro-forum al een tijdje bijna onderaan, daar was Evelien de grote stemmentrekker. Nu zij weg is zijn blijkbaar alle stemmers overgestapt naar Sinan, hij staat ineens met 29% ruim bovenaan.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #261 Gepost op: 27-01-2019, 18:59:04 »
Merel staat op het Avro-forum al een tijdje bijna onderaan, daar was Evelien de grote stemmentrekker. Nu zij weg is zijn blijkbaar alle stemmers overgestapt naar Sinan, hij staat ineens met 29% ruim bovenaan.

Bedoel je widm.nl? Dat is niet het avro-forum. Bovendien stemmen er daar niet veel meer dan 40 mensen volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2019, 19:02:57 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #262 Gepost op: 27-01-2019, 18:59:31 »
Merel... alles is te krom. Dat gaat tot en met die ingeploegde handenhint. En uit alle extra beeldmaterialen blijkt dat ze weldegelijk zwaar verdacht wordt hoewel dat nooit uit de testbiechten blijkt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #263 Gepost op: 27-01-2019, 19:24:03 »
Op https://wieisdemol.avrotros.nl/home/ zijn de hoofdverdachten Jamie, Merel, Niels, Rick Paul, met ±17%.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #264 Gepost op: 27-01-2019, 19:36:26 »
Op https://wieisdemol.avrotros.nl/home/ zijn de hoofdverdachten Jamie, Merel, Niels, Rick Paul, met ±17%.
en die cijfers komen van de app toch ?

enige die betrouwbaar is is deze poll ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #265 Gepost op: 27-01-2019, 19:38:41 »
Weet je wat ik het meest verdacht vind? Dat Merel in deze poll zo'n grote voorsprong heeft. Waarschijnlijk een bandwagoneffect. Dan krijg je vaak zo'n eenzijdige uitslag. Maar goed, dat is aan de forummers, ik stel alleen maar vast.
:o

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #266 Gepost op: 27-01-2019, 19:41:17 »
ja klopt is een kwestie van follow the leader ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #267 Gepost op: 27-01-2019, 19:42:58 »
Weet je wat ik het meest verdacht vind? Dat Merel in deze poll zo'n grote voorsprong heeft. Waarschijnlijk een bandwagoneffect. Dan krijg je vaak zo'n eenzijdige uitslag. Maar goed, dat is aan de forummers, ik stel alleen maar vast.
:o

Ik stel met je mee. Op basis van deze eerste vier afleveringen springt er welbeschouwd geen enkele molkandidaat echt en overtuigend uit.
Woosie down?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #268 Gepost op: 27-01-2019, 19:43:57 »
Ik pak voor de grap eens de stand van vorig jaar er even bij, exact 1 jaar geleden

Emilio Guzman   - 22 (14.4%)
Jan Versteegh   - 2 (1.3%)
Loes Haverkort   - 14 (9.2%)
Olcay Gulsen   - 10 (6.5%)
Ruben Hein   - 8 (5.2%)
Simone Weimans   - 59 (38.6%)
Stine Jensen   - 38 (24.8%)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #269 Gepost op: 27-01-2019, 19:45:30 »
Ik denk dat de laseropdracht en alle verdachte omstandigheden rondom Merel hierbij een grote rol spelen in haar grote voorsprong. Al werd ze zelfs al voor aflevering 1 flink verdacht hier.

@Daisy:  ;D

Maar pak je 2 jaar terug dan is het weer een heel ander verhaal.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2019, 19:47:53 door Heinz »

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #270 Gepost op: 27-01-2019, 19:48:43 »
Ik pak voor de grap eens de stand van vorig jaar er even bij, exact 1 jaar geleden

Emilio Guzman   - 22 (14.4%)
Jan Versteegh   - 2 (1.3%)
Loes Haverkort   - 14 (9.2%)
Olcay Gulsen   - 10 (6.5%)
Ruben Hein   - 8 (5.2%)
Simone Weimans   - 59 (38.6%)
Stine Jensen   - 38 (24.8%)

 ::rofl:: Dat ging lekker toen.

Ik vind die laseropdracht ook zo'n dingetje.. als Merel daar echt geld heeft verduisterd en de mol is, zouden ze dan de beelden zo gemonteerd hebben dat wij dat kunnen afleiden? Na Thomas in de duinen en de Klaas hint? De makers willen neem ik aan toch niet weer dat de mol na aflevering 2 (zo goed als) bekend is? Maar goed, we gaan het zien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #271 Gepost op: 27-01-2019, 19:54:22 »
Het is een stuk minder duidelijk. We kunnen nog steeds niet met zekerheid zeggen of ze geld verduisterd heeft, daar is genoeg discussie over mogelijk. Dat bewijst jouw bewering al. ;D

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #272 Gepost op: 27-01-2019, 19:58:32 »
Het is een stuk minder duidelijk. We kunnen nog steeds niet met zekerheid zeggen of ze geld verduisterd heeft, daar is genoeg discussie over mogelijk. Dat bewijst jouw bewering al. ;D
Ja dat is waar! Maar toch valt het er wel uit te leiden, als het waar is.. wat me weer doet denken dat het niet waar is.  :P Ik kan me ook nog herinneren dat er vorig jaar een theorie was dat Simone in het geheim in aflevering 1 500 euro uit de pot gebeld zou hebben omdat niet duidelijk was hoe die 500 euro uit de pot was verdwenen. Die theorie was ook mede door de montage ontstaan. Dit programma zit vol met mindfucks.  :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #273 Gepost op: 27-01-2019, 20:36:49 »
Vandaag keek ik de podcasts van Klaas en die had het ook lang over die laseropdracht, dat ze door de porto riep nog maar 4 minuten te hebben terwijl ze er nog 6,5 had, dus zat tijd om daarna veel geld te gappen. Ik had niet eens zo goed op deze opdracht gelet, voor mij geldt met name alle kromheid en haar rol in de groep. In afl. 1 leek ze een bond te krijgen met Jamie, maar dat ging van hem uit, en later zie je Jamie ook een bond willen aangaan met anderen. Dus ik denk dat ze echt een soliste is, wat typisch is voor een mol. En Jamie zou er wel eens heel vlot uit kunnen vliegen nu...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #274 Gepost op: 27-01-2019, 21:59:00 »
Ik denk dat de laseropdracht en alle verdachte omstandigheden rondom Merel hierbij een grote rol spelen in haar grote voorsprong. Al werd ze zelfs al voor aflevering 1 flink verdacht hier.

@Daisy:  ;D

Maar pak je 2 jaar terug dan is het weer een heel ander verhaal.

Ik neig steeds meer naar Merel als zeer fanatieke kandidaat. Die tijdens de laseropdracht de hoeveelheid geld bij Niels bordje gecontroleerd heeft, omdat ze wist dat hij na haar aan de beurt was en ze hem zo mogelijk kon betrappen/uitsluiten als mol.
Deze week eerst goed op het balkon staan en dan totaal onnodig fout gaan staan in combinatie met de montage die haar steeds verdachter maakt... Ik geloof er niet meer zo in.

Wie dan wel... Ik heb dit jaar geen idee  :-\\
Voor nu dan:

Sarah
Rick Paul
Sinan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #275 Gepost op: 27-01-2019, 22:09:26 »
Sinan, Rick-Paul of Merel.

De rest heb ik gestreept  8)
You'll never walk alone

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #276 Gepost op: 28-01-2019, 00:35:12 »
Merel...
uit alle extra beeldmaterialen blijkt dat ze weldegelijk zwaar verdacht wordt hoewel dat nooit uit de testbiechten blijkt.

Dit is oa waarom ik haar verdenk. Waarom zouden ze anders zo hun best doen om ons te doen geloven dat ze niet erg verdacht wordt  :-\\

En Sinan wil ook maar niet van mn radar afgaan..

Lastig

En ze verdenken elkaar volgens de biechten.
Ik verwacht beiden in de finale


Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #277 Gepost op: 28-01-2019, 01:01:24 »
Ik snap jullie dilemma, maar die extra beelden worden toch gewoon vrijgegeven door de productie? In dat geval is het geen echte 'misleiding' - als dat al een te zware term is.

Maar tegelijk : wel raar dat er kennelijk zo'n discrepantie is tussen de reguliere uitzending en het aanvullende materiaal. Die beelden moeten de aflevering aanvullen, niet tegenspreken.
Woosie down?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #278 Gepost op: 28-01-2019, 01:04:28 »
Ik snap jullie dilemma, maar die extra beelden worden toch gewoon vrijgegeven door de productie? In dat geval is het geen echte 'misleiding' - als dat al een te zware term is.

Maar tegelijk : wel raar dat er kennelijk zo'n discrepantie is tussen de reguliere uitzending en het aanvullende materiaal. Die beelden moeten de aflevering aanvullen, niet tegenspreken.

De extra beelden spreken zelfs de uitzending niet tegen vind ik. Voor de 'Min of meer'-opdracht wordt ook al gezegd dat Merel verdacht wordt door vele kandidaten.

Het zijn al die testbiechten die zo verknipt zijn dat ze eigenlijk een onbruikbare 5 minuten televisie opleveren. Je kan er hoogstens uithalen dat een naam die veel genoemd wordt in aflevering 2 het waarschijnlijk niet is. Zoals Evi bijvoorbeeld. ;D

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #279 Gepost op: 28-01-2019, 13:49:33 »
Dat vind ik nou grappig. Niels op anderhalf procent!