Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135526 keer)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #560 Gepost op: 16-02-2019, 23:31:00 »
Het is niet zo dat de Mol de pot wint als niemand goed zit. Dan wint alsnog degene met de meeste vragen goed (of de snelste tijd als dat gelijk is)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #561 Gepost op: 16-02-2019, 23:32:49 »
In dat geval lijkt het me op z'n zachtst gezegd extreem onwaarschijnlijk dat Merel de mol is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #562 Gepost op: 16-02-2019, 23:34:56 »
Ik denk het toch :P

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #563 Gepost op: 16-02-2019, 23:36:36 »
Laat het ons op een akkoordje gooien: Sinan mag de finale spelen, maar is niet de Mol. Dan heeft hij iedere minuut meegemaakt, maar hij is gelukkig niet de passieve Mol geweest. ;D

Uiteraard. Maar ik had het meer over 9 minuten praten met de 7 afvallers, dan de ontknoping en dan Rik die zegt: "Alles wat Sinan fout deed, was eigenlijk al in beeld. Voor de hints moet je Blip's posts op RealityNet lezen. Tot volgend jaar"
:\'( ik had toch veel liever de trol optie Sinan gehad. Dit seizoen is qua mol toch niet meer te redden, vrees ik.

(Ja ik weet het, eerst de finale afwachten.  ::hypocriet::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #564 Gepost op: 16-02-2019, 23:38:21 »
Dit seizoen is qua mol toch niet meer te redden, vrees ik.

(Ja ik weet het, eerst de finale afwachten.  ::hypocriet::)

Wij zijn het hier met elkaar eens ook al hadden we een andere Mol. Raar zeg. ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #565 Gepost op: 16-02-2019, 23:42:51 »
Op zich wel een goede tactiek van Merel. Zoveel mogelijk geld in de pot spelen, zodat niemand denkt dat je de mol bent. En dan in de finale met dat geld aan de haal gaan, omdat de andere finalisten van elkaar denken dat ze de mol zijn. Zou wel een unieke moltactiek zijn en wellicht kunnen werken vanwege omgekeerde psychologie en zo.
Ohh haha ik las dit heel anders. Namelijk dat Merel penningmeester zou worden in de finale en dan het geld zou verduisteren ;). Maar inderdaad, je kunt niet tot aan de test gaan, dan is het spel in feite al uit ::rofl::. Maar goed, kijk eens naar die pot, het totaal is gewoon bijzonder laag. Een goed jaar dus voor de mol!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #566 Gepost op: 16-02-2019, 23:44:55 »
Maar goed, kijk eens naar die pot, het totaal is gewoon bijzonder laag. Een goed jaar dus voor de mol!!

Dank je wel, productie! ::bravo:: Overal peanuts laten verdienen en dan in aflevering 7 er even -1000 euro aan mingeld ingooien. ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #567 Gepost op: 16-02-2019, 23:51:03 »
Is verdienste van de mol natuurlijk, dat blijft altijd het spel... productie kan wel wat meewerken, maar dat doen ze elk jaar, en evenveel voor iedere mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #568 Gepost op: 16-02-2019, 23:53:52 »
Is verdienste van de mol natuurlijk, dat blijft altijd het spel... productie kan wel wat meewerken, maar dat doen ze elk jaar, en evenveel voor iedere mol.

Mja, vorig jaar kon je nog 5000 euro winnen aan een zipline.

Nu was het maximum 3500 euro in een opdracht die dan door alle 10 de kandidaten goed gedaan moest worden.
Er is opmerkelijk minder te verdienen dit jaar en dan blijft die pot laag.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #569 Gepost op: 17-02-2019, 00:09:34 »
Sarah tunnel voor 100% nu, ik ga er niet meer uit  ::rofl::

Offline taytay13

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #570 Gepost op: 17-02-2019, 01:18:52 »
Mja, vorig jaar kon je nog 5000 euro winnen aan een zipline.

Nu was het maximum 3500 euro in een opdracht die dan door alle 10 de kandidaten goed gedaan moest worden.
Er is opmerkelijk minder te verdienen dit jaar en dan blijft die pot laag.

Ik denk dat dit voor het programma en het mysterie er omheen wel echt beter is. Überhaupt het principe dat je echt met de groep als geheel de opdracht moet volbrengen. Misschien wordt het de mol zo wel te makkelijk gemaakt, maar uiteindelijk denk ik dat de makers toch vooral kiezen voor entertainment en wat is nou mooier dan dat de personen die bij FTM onderaan stonden er allebei uitvliegen?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #571 Gepost op: 17-02-2019, 01:23:44 »
wat is nou mooier dan dat de personen die bij FTM onderaan stonden er allebei uitvliegen?

Een Mol die zijn werk doet?

Iedereen kan tegenwoordig de Mol zijn. Je hoeft er helemaal niet meer zo speciaal voor te doen. Als het bedrag te groot wordt, stoppen ze er wel een veiling of bakjesopdracht in zodat het in aflevering 10 weer vrolijk klinkt dat we de beste Mol ooit gezien hebben.

Vorig jaar gaf men ons nog Jan die in het zicht van de kandidaten voorbij liep, maar dit jaar gaan ze ons dat niet kunnen geven.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #572 Gepost op: 17-02-2019, 01:28:49 »
Een Mol die zijn werk doet?

Iedereen kan tegenwoordig de Mol zijn. Je hoeft er helemaal niet meer zo speciaal voor te doen. Als het bedrag te groot wordt, stoppen ze er wel een veiling of bakjesopdracht in zodat het in aflevering 10 weer vrolijk klinkt dat we de beste Mol ooit gezien hebben.

Vorig jaar gaf men ons nog Jan die in het zicht van de kandidaten voorbij liep, maar dit jaar gaan ze ons dat niet kunnen geven.

Hear, hear  ::jaja:: ::jaja::
Woosie down?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #573 Gepost op: 17-02-2019, 01:30:58 »
Dank je wel, productie! ::bravo:: Overal peanuts laten verdienen en dan in aflevering 7 er even -1000 euro aan mingeld ingooien. ::ok::
-2000 euro zelfs.
Rik die zei dat er in totaal 25.000 euro verdiend had kunnen worden, terwijl in eerdere seizoenen een aflevering later ruim 40.000 euro verdiend had kunnen worden. Het is wel echt weinig dit jaar.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #574 Gepost op: 17-02-2019, 01:31:12 »
Ik heb nog geen veiling of bakjesopdracht gezien en toch staat de pot historisch laag... hmmmm... misschien toch een topmol dan?  ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #575 Gepost op: 17-02-2019, 01:35:15 »
Ik heb nog geen veiling of bakjesopdracht gezien en toch staat de pot historisch laag... hmmmm... misschien toch een topmol dan?  ::) :P

Ah, je hebt de aflevering van vanavond nog niet gezien. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #576 Gepost op: 17-02-2019, 01:40:55 »
Ik vind -1000 geen vergelijk nee, ik bedoel: geef ze de kans en er gaat ECHT grif geld uit de pot, 5000, 10000, whatever. En Merel haalt niet eens wat uit de pot! Dus de mol gedroeg zich nog voorbeeldig ook.

Het enige moment dat wel in de buurt kwam was met die ene joker kopen voor de gehele pot. Dat had wel ff fout af kunnen lopen en was een soort 'veilingmoment' maar hoewel Merel wel probeerde te vertragen was de groep er toch wel snel uit dus liet zich niet verleiden...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #577 Gepost op: 17-02-2019, 01:43:41 »
Ik vind -1000 geen vergelijk nee, ik bedoel: geef ze de kans en er gaat ECHT grif geld uit de pot, 5000, 10000, whatever. En Merel haalt niet eens wat uit de pot! Dus de mol gedroeg zich nog voorbeeldig ook.

Het is 2 keer -1000 euro en op een pot van 8050 euro is dat weldegelijk significant. Bovendien geef je nu dus kracht aan mijn punt. Als Merel de Mol is dan kon ze hier gewoon met haar duimen draaien, want het spel was zo opgezet dat anderen wel voor het mingeld zouden zorgen. Je kan er werkelijk niets mee in je speurtocht naar de Mol.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #578 Gepost op: 17-02-2019, 01:50:12 »
Ah, je hebt de aflevering van vanavond nog niet gezien. ;)

 ::rofl::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #579 Gepost op: 17-02-2019, 01:59:38 »
Sarah tunnel voor 100% nu, ik ga er niet meer uit  ::rofl::

Dan maar hopen dat ze volgende week niet naar huis gaat  ::rofl::
Ben je dakloos.

Merel lijkt het nog steeds te zijn maar ondanks dat ik vanaf afl 1 op haar en Niels zit zou ik wel balen van haar als mol. Zoveel geld inbrengen valt echt niet meer goed te praten, hoe goed Lo ook een devil's advocate speelt hier. Vorige week die - wat was het... 2500 euro ofzo bij de tuk tuk opdracht was echt waardeloos, en we kunnen wel meer opdrachten erbij halen. Dus om dit seizoen nog enigszins te redden moet het gewoon Niels of Sinan zijn. Sarah echt vreselijk; haar tactiek zou waarschijnlijk geïnspireerd zijn op Milouska, maar dan een totaal ongeloofwaardige versie. Complete aanstelleritus. Niels heeft een hoop verdachtst gedaan. Sinan is gewoon uniek in zijn stoïcisme, superleuke kandidaat en m'n wensmol, juist in die totaal ongelooflijke apathische rol.